Sunday, February 23, 2014

,,Smislov,,

Homles sam posto u Aprilu  92,svojom krivicom,.tudjom zaslugom i vlastitom gluposcu.Tih prvih 7 dana Aprila ,92. godine ,bili su ko prekinuta partija saha,gdje  su se potezi ,,kovertirali,, za nastavak.Ja kovertiro pogresan.Pozicija mi i nije bila tako losa.Kuca na Ilidzi  od koje si mogao na 3 strane.Srpsku,sam odma odbacio kao mogucnost,mada je tad  odlazak do Beograda i dalje ,bilo naj lakse rijesenje.Preko Kiseljaka sam mogao ,vlasdtitim autom ,dole do ,,jadranske,, a onda  do Norcepinga il Pariza  i dalje i treca  u Sarajevo.

Ko je i kad patentirao ,,ubijanje vlastitog  naroda,, radi vecih ciljeva ili ko je prvi radio zlo zbog kasnijeg dobra ,jos niko ne zna,ali zlo nikad ne moze biti temelj  bilo kojeg dobra.kazu da je to  djelo Gebelsa ,kad je bombardovao  svoje pa okrivio Poljake i nasao razlog za napad na Poljsku.Mozda je  on  prvi a mozda ,u stvari sigurno je toga bilo i prije ,ali kad se jednoj licnosti ,natovare  svi zlocini na vrat ,ni ova mu nece  ni pomoci ni naskoditi.


,,Ubijali sami sebe,, ili ,,gadjali sami sebe ,,.Ok nakon jedno mjesec dana od pocetka rata u Bosni ,sve je postalo kristalno jasno.Ratom  komanduju i vode ga  3 nacionalene stranke ,koje donose sve politicke i vojne odluke.

Pojam gadjati ili ubijati sam sebe  znaci ,bez obzira na strane,da su oni koji su bili ,,ispred,, svog naroda ponekad okrenuli cijevi svojih pusaka ,minobacaca i topova i u suprotnom pravcu ,na one iza sebe.Da li je bilo toga i koliko.naravno da je bilo ,ali ne u onom obliku  u kojem ga neki danas to zele predstaviti ,mada svi  negiraju tako nesto.Nikad i niko  od onih iz rovova ,bez obzira  prema kome bili okrenuti ,nije sam okreno pusku  i poceo pucati ,gore ili dole po svojima.Nikad i niko od  ovih istih ,za ,,kanafom,, minobacaca to nije uradio,ali su za  ,,stranacke,, ciljeve postojali ,,izabrani,, ljudi -,,psi rata,, koji su to odradjivali.

Zanimljivo je recimo da ni jedan od onih  sto su sudjeni ili kojima se sudi u Hagu za   ,,ubijanje  vlastitog naroda,, nije odgovarao ,valjda  nije kaznjiv zlocin prema vlastitom narodu,,a isto tako je zanimljivo da to niko nije ni pokrenuo,recimo jedna strana  optuzila nekog  visopkog politicara ili  nekog iz vojnog vrha  suprotne strane ,da je ubuiojao vlastiti narod.Nije i nece.Gubitci ucinjeni  ,,vlastitom rukom se ne broje i uvijek je puno veci broj zrtava  ucenjenih ,,tudjom rukom.

istina o tome ko ,,se sam ubijao,, ko se sam gadjao ,nikad nece ugledat svijetlo dana ,bez obzira ,da se sad pojave i svjedoci ,koji su to licno uradili.Niko im nebi vjerovo  ili vjerovali bi im oni ,sto hoce da vjeruju a nebi oni  sto nece.Nema tu novih svjedocenja i argumenata  za ,,Za, i za ,,protiv,,

Homles rata sam bio ,nesto vise od  dvije godine i naucio da se covjek  vise treba pouzdati u vlastitu srecu nego u  pamet.Bar je manja sansa da pogrijesis.

Vasilj Vasiljevic   Smislov ,dva puta svijetski sahovski prvak ,umro je  27. Marta 2010 godine ,samo 3 dana ,nakon 89, rodjendana.

42 comments:

Anonymous said...

sjajno !!!!

Čole said...

Ne znam šta je ovdje sjajno, valjda to što te poslije ove pohvale Dalibor neće obrisati kad napišeš glup komentar?! Sjajno si se toga dosjetio anonimus!
A ja mislim da je sjajno zakukukuljioi zamumuljio, pa se ne zna sa sigurnošću o čemu je riječ u ovoj pričici, he,he. Pišući ovdje o psima rata, nije sasvim jasno jeli imao na umu Markale 1 i 2 i Vase Miskina? Oko ta tri događaja, ako se tako mogu nazvati ta tri najjezivija zločina koja su se desila u Sarajevu, lomila su se koplja, ko je to uradio. Možda jezivija i od samog zločina je bila ta, nazovi dilema. Snimali, mjerili, procjenjivali razni bjelosvjetski nazovi stručnjaci. Jedni rekli ovo, drugi ono a ono što se sa sigurnošću može reći je sljedeće. Svaki minobacač može sam sebe pogoditi! Ovim sam rekao sve, vezano za dokaze.
Jedan sam od rijetkih Srba, koji nije imao dileme da su to uradili njegovi, nazovi, sunarodnjaci, sve dok nisam svojim očima vidio granatiranje Zetre sa Breke, o čemu sam nekoliko puta pisao. Od tada, postoji crv sumnje da su to mogli uraditi i pripadnici Ševa.
Mislim da je velika greška pa i grijeh, odvajati ta tri zločina od velikog broja ostalih, koji su se događali svakodnevno a razlikovali se od ova tri samo po broju stradalih. A ko je počinio te silne zločine, nikad nije bilo dileme.

Ono „ sami sebe granatirali“ treba pojasniti. Treba znati da se u svakom ratu, paralelno njemu odvija i onaj, možda i prljaviji, propagandni rat. Tako je bilo i u ovom. Nekad je nekoj strani trebao „originalan“ snimak za Dnevnik CNN-a, pa je to i odrađeno. Nekad je trebalo prekinuti primirje, ako jednoj strani nije odgovaralo u tom momentu. Uvijek je to rađeno sa određenim ciljem ali nikad da se pobije vlastiti narod.
Nekad je to urađeno da niko ne vidi a nekad bi se tu zadesio neki jebeni Čole. Ali ko jebe čole, ko njima da vjeruje. Pogotovo kad im usta začepe njegovi sugrađani koji su bili u istim govnima. Dokle ide to ignorisanje svjedoka, najbolje svjedoči onaj snimak koji sam nedavno poslao. Evo vam ga opet, da se malo smijete.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/18324498/ISJE%C4%8CAK%20NAME.wmv

Ipak, Daliboru veliko hvala što je imao muda uhvatiti se te teme. A koliko je bilo ovakvih ekscesa, slažem se sa Daliborom, nikad nećemo saznati, pogotovo kad se tome protive i oni koji su i sami mogli najebati od tih „pasa rata“.

Kevrin potok said...

Jesmo, sami smo se ubijali. Od 10 hiljada poginulih u gradu, 5 hiljada se ubilo samogranatiranjem, a ostalih 5 granatiranjem i snajperisanjem s druge strane. Tek eto da se zna da je krivica jednaka. Eto, priznah. Jel sad sretna raja sa ovog islamofobnog bloga? Jer da je 51 posto prema 49 posto podjela krivice kao Dejtonska podjela, ne bi bilo pravedno.

rajska djevo said...


Evo malo smjeha!!! gledat do kraja..

http://max.tportal.hr/video.aspx?videoId=20820

Čole said...


Nemoj Rajska razvodnjavati temu! Taman sam malo načeo Kevru i Marijana.

Nemam namjeru replicirati Kevri jer čovjek očito nije shvatio temu koja je glasila, PSI RATA, sem ako u pse rata nije ubrojao i Armiju BH, ako sam ga dobro razumio?! Pa kad već „priznaje“ izjednačavanje u toj prljavoj raboti, onda moram ispraviti i Dalibora i Kevru. Ne sjećam se da je iko, igdje spomenuo a kamo li dokumentovao da su Srbi ili Hrvati uradili nešto slično svom narodu, pa krivicu prebacili na Bošnjake. Ako neko zna neki takav slučaj, neka nam ga predoči, kao što sam to ja učinio. A dotle, ko želi izjednačati zločine, da se vidjeti! Moje lijepe okice ne vidješe nikakav demanti onoga što sam nedavno predočio a i u gornjem komentaru. Prema tome, ovo Kevrino istrčavanje mogu prihvatiti samo kao isprazno laprdanje.

Anonymous said...

Zvala se Mebrura Topalovac ili tako nekako. O tom kokano neznanju tko gadja SA rekla je on nesto ovako:" Vide oni koje su boje moje oci, a da ne vide ko gadja Sarajevo ".
Mislila je na nemustost medjunarodne zajednice.

Anonymous said...

Ulaziti u ovu diskusiju bi bilo ravno pokusaju objasnjavanja duboko religioznoj osobi da bog ne postoji. Ne radi toga sto je doticna osoba priglupa, vec radi toga sto je u tolikoj mjeri zadojena.

Anonymous said...

Cole, Cole, ako je gazdina prica sjajna, Kevrin komentar je jos sjajniji. A da su ubjedjivali kolebljive pripadnike vlastitog naroda sa pokojim ubistvom i 60mmgranatom, da him to cine oni odanamo i to na gazdinoj Ilidzi, bio sam saam svjedok tome. Al ko sto tebi vjeruju tako bi vjerovali i meni, zato ja sutim, a ovo samo tebi u povjerenju kazem. I jos nesto. Ima na yutubu Mladic, gdje se na pocetku u kninskoj krajini, hvali isto tako kako su svojima slali one od 60mm. u istu svrhu. Neda mi se to traziti al ako mi naleti licno cu ti donijeti da se uvjeris. Ipak.., bili su mehki prema svojima, samo 60mm. nije tko oni 120., jebote..
Zembo48.

marijan said...

Vidim Cole da sam te razocarao, a i ovom Daliboru je bio cilj da nas zavadi. Sva ta prica o samogranatiranju je iskljucivo srpski proizvod iz Miloseviceve propagandne kuhinje koji je sluzio borbi svim sretstvime protiv omrazenih ´´Turaka´´, a na kojoj bi mu pozavidjeo i sam Gebels.
Sada jedno pitanjce posto vidim da se razumijete u tematiku:
Kod ´´masovnog´´ silovanja, jedan dodatni ´´metak´´ od ´´prijatelja´´, olaksanje je, ili dodatno opterecenje?
Hajd´ odgovoricu sam: Zrtvi, otupjeloj od bola sasvim je svejedno jer steta je vec ucinjena, ovako ili onako.
---
Nisam mislio vise o ratu, ali izgleda da cu morati i ubuduce...
zna se za koga navijam... u odnosu na neke...
Pozdrav svima iz ove primitivne i zaostale zemlje gdje sva vozila stanu na pjesackom da ja prodjem. Kao da ja ne mogu cekati ili ih eskivirati po cesti kao sto je kod nas obicaj?



dalibor bilic said...

Marijane iz kojeg se to dijela Bosne javljas.

Čole said...

Mašala Zembo, ne bih da te uvrijedim ali si vidio ono što nikako nisi mogao. Imaš li ti ikakvu predstavu o minobacaču? Nije to bolan praćka, pa da vidiš gdje je granata poslana. Ali hajde, ne tvrdim da toga nije bilo i tamo, ne znam, daj nam kakav dokaz. Cilj nam i jest da saznamo koliko je toga bilo, na bilo čijoj strani. Pišemo o tim monstrumima, „vukovima rata“ koji nisu ni moji a nadam se ni tvoji puleni. Eto Marijan ima neke svoje, za koje kaže da navija. Želim vjerovati da ih ti nemaš, bar ne ovakvih o kojima pišemo. Pa tema i jest da se pokušaju ti monstrumi razotkriti. Tema nije bila kojih je bilo više, nego koliko ih je bilo. A kako stvari stoje, kako rekoh, teško ćemo doći do tog broja, jer vidite gdje ova priča ode.

Hajde što ovi muđosi izokreću priču i skreću s teme sa jasnom namjerom ali što će to tebi Marijane?! Ko je ovdje i spomenuo samogranatiranje?! Ovdje se govori o psima rata, o prljavoj ratnoj propagandi koja Sarajevu nije trebala. Zar nismo imali dovoljno granata i snajpera?! Trebalo je to malo pošprajcati taze snimcima! I sam si imao prilike vidjeti minobacače u akciji sa Porodilišta i Hirurgije, ispred obdaništa i gusto naseljenih područja.
E jesu nas branili, nema šta!
I ako dobro znaš da tema nije bila samogranatiranje, ti opet priču svodiš na to i
veliš da je ta priča srpski proizvod. Pa kad već insistiraš na samogranatiranju, ono možda i jest srpski proizvod ali se zna čiji je patent, ccccssss!
Kada bih gubio prijatelje zbog toga što se njihovo mišljnje ne poklapa s mojim , davno bih u Sarajevu ostao bez ijednog. Tvoja izjava, da je Daliboru bio cilj da nas zavadi, najbolje ilustruje koliko si dobro razumio njegov tekstić, he,he. Ne idi daleko od kuće, čovjek si u godinama, zalutat ćeš, k'o što si i ovdje odlut'o.

I ako nemam običaj replicirati anonimusu, reći ću mu da se ovdje ne radi o ubjeđenjima i vjerovanju, već onome što je neko vidio da se dogodilo ili što je eventualno zabilježila kamera. Da sagledamo u kojoj je mjeri bilo prljavih akcija tih pasa rata i da ih eventualno Državno Tužilaštvo procesuira.

marijan said...

Daj ba Cole sta si se upalio? Zar moramo jednako da vidimo iste stvari? Ja samo iznosim svoje misljenje, a ti svoje.
Sto se tice samogranatiranja, cim se spomenu Markale 1 i 2 sve je u opciji... mada sto se mene tice ni jednog trenutka nisam bio u dilemi sve mi je od samog pocetka bilo kristalno jasno.

Dalibore, iz najsjevernijeg... nema par cenata od sarafa... zavisi koliki globus uzmes!

Anonymous said...

Link nije dobar, probavala i na google i yahoo...nema.

Pravo da vam kazem, ccim osjetim neke manipulacije, nekako mi zzeludac reagira, krene prema gore,

uvijek postavljam pitanje ko ih naucci takvim marifetlucima i zasto? Zar nisu imali majku, oca, porodicu, iz koje sredine su potekli...zar je novac za koji su se prodali toliko vrijedan?

HOmeless, ama, vrlo vazzno, glava na ramenima i daleko od budala varekinom ispranog mozga (po moguccnosti)
feniks

Meho Mekinro said...

"što je eventualno zabilježila kamera".Jel ona kamera, Cole , iz tvog priloga ?
Imamo mi dole super odgovara na pitanja ko , kako , zsasto :
" Jugoslaviju okupirala jugoslovenska armija"
" Sarajlije sami sebe gadjali granatama "
" Za raspad jugoslavije su krivi oni sto su propagirali jedinstvenu Jugu "
a sa televizije Srbije sam zapamtio recenicu doktora istorijskih nauka , koji dokazuje antifasisticku borbu cetnika sa " da bi dokazali istinu smetaju nam zivi svjedoci ".
Eto na osnovu ovakvih recenica na onim dole prostorima se postaje predjednik , naucnik , vodja ...
Na testu inteligencije ( gdje je najvaznije logicno razmisljanje )
za takve odgovore bi dobili nulu.

UDINESE said...

Najbolji komentar je ova pjesma.

http://www.youtube.com/watch?v=qtPrgJMJWKM

Ako sam je već ranije stavljao izvinjavam se, al toliko je dobra da ne mogu odoliti.
I Dalibore molim te ubuduće ovakvu muziku a ne Leo i sl.

dalibor bilic said...

Komentar profesora Kevre mi jako lici na onu ,,Ma da mi je samo smaknut petoricu njihovih ,pa makar usput ubio i tri nasa,,

rajska said...

Ove sve analize mračne prošlosti proždiru vam um i živce..čemu to...možete se tu nadmudrivati ali ja ovako izvana kao neka treća osoba recimo uopće ne znam kome da vjerujem..jesu pucali ovi ili oni koja korist od te spoznaje,,,sad tek vidim da je to tako...

dalibor bilic said...

Sad sam u dilemi,jel ova Rajska vise sexi ili vise pametna.

Anonymous said...

I pametna i sexi.

marijan said...

Da Rajska u pravu si ali... najvise me iritira:
- Poslije boja svi generali pametni!
A Bog dao, ni ´´generala´´ni pameti danas nam ne nedostaje.
---
Od II sv. rata pa do ovoga nesretnog ´´naseg´´, pricalo se o ratu. Zar nam je sudbina da i dalje pricamo o tome do nekog novog?
Imamo vise istina (osnovne tri i jos bezbroj dodatnih), a povijesnicari sa ovih prostora nikako da sjednu za zajednicki sto i istjeraju stvari na cistac. Kako bi i mogli kada su velika vecina zadrti nacionalisti... a medju njima je vrlo malo trezvenih neusijanih glava. Zato mi, ovako iz zabave´´mlatimo praznu slamu´´!

Meho Mekinro said...

Marjane, ne moraju sjediti zajedno povjesnicari sa istoricarima . Sjedite zajedno Kevro , Cole i Ti pa nam dojavite rezultate.
Mozda koordinirat moze " neko izvana ".

Anonymous said...

Hajde da se dogovorimo, hocel zasjest historicari ili povijesnicari.

Micko said...

Sastat će se crnomantijasi kao i do sada.Oni se pitaju od 1992.,pa će i dalje.


Ko god da je gadjo,ja znam da je Ranko Ceranic pogodio.Ostavio me homlesom neko vrijeme,a sad on homles +invalid luta po majci Srbiji i traži salameta.Traži kolajnu od svojih vodja,ali dat će mu rinuka da oči izbije ha ha ha ha.

Nego odo ja otrest nekoliko tona šljiva za rakiju,prije nego ih otresu flay fox .To je vrsta slijepog miša sa glavom kao u lisice.Usput neću bit ovde u vrijeme parade ljubavi.Neću ja ko Cole sipat šećera da mi goste boli glava.Vodim i 3 herke.Da zna onaj Ranko kako me je zajebo sad bi se spalio,budala.

Čole said...

Nedavno neko zaplaka „za ovim prostorima“ , koliko me sjećanje služi. Malo sam iznenađen skromnim muzičkim ukusom osobe za koju držim da je profinjena.
Angažovana umjetnost ! Hm! Hajde, neko i to voli.

Kaže Marijan da mlatimo praznu slamu?! Mislim da je tema bila vrlo ozbiljna, interesantna a nadasve korisna. Istina, nije ugodna, što je nikako ne bi trebalo smjestiti u mlaćenje prazne slame. Pa onda veli da se od onog rata stalno pričalo o ratu. Nije se pričalo, nego su nam pričali! Drastična razlika! Da se pričalo, možda do ovog rata ne bi ni došlo.

Rajska ne zna kome da vjeruje, vrlo poučan komentar. Rajska dušo, ako imaš okice a imaš, onda vjeruj onome što vidiš. Poslao sam tri priloga koja potvrđuju ono što tvrdim. Autori sva tri priloga su inkriminisane osobe, koje same sebe optužuju. Ako njima ne vjeruješ, onda jebajiga. Eto, ne moraš vjerovati meni ali bar Zembi vjeruj. On je svojim očima vidio da je minobacačka granata ispaljena sa položaja Srba, pala na srpske položaje. Eto, i ja ću mu vjerovati iako nisam znao da i oni to rade. A on jadan ne zna da je tom izjavom samo svjedok u priči na ovu temu, „psi rata“.
Kad govorim o svjedočenjima, bilo bi vrlo zanimljivo čuti Zembinu priču, kako je on to vidio događaj koji spominje?! Možda sam bio pregrub, pa ga optužio da laže. Evo mu se izvinjavam ali ga molim da pojasni tu situaciju, obzirom da meni djeluje.
Strpi se Marijane, ova teška tema će kratko potrajati, možda već sutra krene nova, o stanju na pijaci i penzijama, pa bujrum, uživaj.
A mi ćemo se Rajska dobrano načekati sljedeće sexi teme, obzirom na Daliborova opredjeljenja i trenutne preokupacije.

marijan said...

Iznenadjujes me Cole hvatajuci se za pojedine rijeci, znajuci dobro sta sam htio reci.
Zato si imao one mahere na dovla, vidim da ti nedostaju.
S obzirom da tvoja uvijek mora biti zadnja onda... n.t.s.

Anonymous said...

Cijela RS je nastala na genocidu, a vi se svadjate oko toga sta je bilo u Sarajevu.

dalibor bilic said...

hm tacno.Inace nastojimo da pokrijemo cijelu teritoriju i kako je nastala.

dalibor bilic said...

Jebote tehnologije.Sigurno ce bit opet kritika na racun mog muzickog pokrica texsta ,al ovaj put nije do mene.Sam kompjuter na osnovu texsta i komentara izbaci muzicku ilustraciju..nama dao ovu.ja htio ,,ztem,,znate onu sa uzdasima ,al jebi ga...na na nanananan

čole said...

Anonimus,sjeti se kako si ti nast'o! ccccccccssssss

Anonymous said...

Ne grijesi uvijek - dobro je bilo prisjetiti se Deep Purple.

UDINESE said...

Samo je jedna istina i nedvojbeno je dokazana u nizu sudskih procesa, a to je : da su Srbi u cijeloj BiH, a bogami i Hrvati u Hercegovini, od 1992-1996 pokušali uništiti muslimane , što je u ostalom Radovan Karadžić otvoreno i rekao za govornicom Skupštine. U nekim djelovima BiH u tome su i uspjeli i pri tome počinili u Srebrenici genocid, a u ostali djelovima BiH uključujući i Sarajevo ogroman broj ratnih zločina. Uništavano je sve što je muslimansko i to vjerski i kulturni objekti, sistematski su silovane stotine žena , otvoreni logori u kojem su bile hiljade ljudi, pokrštavana djeca itd itd. Sve to je organizovano i smišljeno u političkom vrhu na čelu sa Slobodanom Miloševićem i Radovanom Karadžićem a provedeno putem JNA. Kod Hrvata na čelu takve politike su bili Franjo Tuđman i Mate Boban a provedeno je putem HVO i HV-a. Muslimani su također u tom ratu počinili ratne zločine ali puno manjeg obima i bez sistematskog političkog plana uništavanja svega što je srpsko ili hrvatsko.
Sve su ovo utvrdili i napisali ljudi u Hagu kojima je sasvim svejedno ko su i šta su Čole, Kevro ili Marjan.
A rat je uvijek rat i nikad nije čist uvijek je prljav. Tzv. "psi rata" postoje u svim ratovima pa i u ovom su postojali,a iskorišteni su uvijek u neku svrhu, ali su totalno nebitni i marginalni u istorijskom i političkom smislu, osim za one ljude i njihove familije koje su od njihove ruke nastradali.
Prema tome moguće da je u ratu Mujo gađo Muju i Milorad Milorada, pa i UNPROFORAC UNPROFORCA kao što je moguće da je neki jevrej otkuco i strpao u Aušvic drugog jevreja s nekim ciljem, al ne bitno za suštinu, istinu i istoriju.

dalibor bilic said...

Ok .Mislim da je po ko zna koji put ,,blog,, prno u sisu,generalno.hem nam Adolf pjeva ,hem smo islamofobicni ,,hem ja od 30 komentara imam svojih 17,hem se Cole pali ko debela knjiga u ratu,generalno je i Udineze u pravu ,a generalno meni nikad nece biti jasno ,,sta sam ja ,,trazio,, dole u svemu ovome.Generalni kreten.

rajskadjevo said...

Ja se slažem s prvom konstatacijom ..a da poboljšamo duhovnu kvalitetu bloga makar me popljuvali...csssssss
..vrijeme za Lazareva!!!!!!!!!

Dovedite svoj zivot u red!

Eliminirajte sve sto vas prekomjerno opterecuje,
regulirajte svoje navike ishrane
i minimirajte sve sto vam oduzima energiju.
Oslobodite se problema sto se odnose na posao, familiju, odnose i sveopce brige.
Zrtvujte se i davajte milostinju,
Smanjite unosenje hrane:
jedite samo ono sto vam dodatno ne podstice apetit,
smanjite svoju ovisnost od pozuda, zelja, stabilnosti, nada, prosperiteta i ciljeva.
Ucite se prihvacati bolne situacije
i ne samo na povrsinskoj nego takodjer i na najdubljoj donjoj razini.
Uostalom, sto znaci prihvacanje bolnih situacija?
To znaci, ocuvati ljubav prema Bogu,
kada se ljudska sreca razara.
To znaci osjetiti jedan refleks stremljenja ka Bogu,
u trenutku nepodnosljivog dusevnog i tjelesnog bola.
To je, odbacivanje svega sto sprecava ljubav,
mrznje, uvrede, krivnje i ocaja.
To je, da vidimo Volju Bozju u svemu sto nas okruzuje.
To je, apsolutno prihvacanje Bozje Volje.
To je, razumijevanje okolnosti,
da svaka situacija, koliko god bila nepravedna i strasna
vodi ka Bogu da ga volimo.
Ne postoji ni jedna situacija na svijetu i universumu koja bi mogla opravdati odbijanje ljubavi.
Na Bozanskoj razini svima nam je u proslosti vec oprosceno
i mi smo u buducnosti sigurni.
Moj savjet je beskorisan, ukoliko ne zelite da ucite, da akceptirate bolne situacije,
oprostiti i povecavati ljubav.
Uostalom vi mozete da citate milione odgovora i savjeta, ali i pored toga necete ipak nista razumjeti.
Cini se da cemo mi razumjeti preko razuma, nasih misli i svijesti,
ali zapravo, mi kao prvo od svega razumijemo kroz osjecaj.
Ako nasa dusa ne moze nesto da akceptira,
tada to stvarno ni nas razum ne moze da razumije.
Pokusajte da napravite prvi korak:
Drzeci se osjecaja ljubavi prema Bogu,
prozivljavajte iznova najvaznije dogadjaje u vasem zivotu
i to opet i opet ponovo.
Koncentrirajte se pritom na ljubav,
Radite to sa snagom vaseg cijelog srca
I pokusajte dok to radite da se potpuno otcjepite od svoje okoline.
Da bi se Bozansko moglo prosiriti, potrebno je
na neko vrijeme zaustaviti ljudski um
Pocnite sa ovim gore recenim odnova!


S.N.Lazarev : Odlomak iz priručnika za preživljavanje.

dalibor bilic said...

Hm .Ljudski um u Bosni je davno zaustavljen a bozansko se nije prosirilo.jebo ti ovog lazarova.Pojma nema ,

Micko said...

Taj Lazarev je crnomantijas koji garant ništa nije radio.Ne mogu vjerovat da je to zanimljivo jednoj visoko obrazovanoj osobi.

U rat idu ljudi koji se izmedju sebe ne poznaju,a u rat ih šalju oni što se izmedju sebe dobro poznaju i prekinu ga kad je njima po volji,pa onda se obogate na račun krvi njih i njihove djece.

Znate šta su prepelerke.To su vam u prevodu sa hercegovačkog raspustenice.Eto sad znate.Nema boljih kokica od tih ptepelerki.

Meho Mekinro said...

"Samo je jedna istina i nedvojbeno je dokazana u nizu sudskih procesa, a to je : da su Srbi u cijeloj BiH, a bogami i Hrvati u Hercegovini".
Udineze, taj isti sud je hiljadu puta istakao da zlocine nisu cinili narodi I da se ne sudi narodima nego pojedincima, pa bi te zamolio , ako navodis misljenje suda, da se izrazavas pravilno a ako mislis da su zlocine pravili srbi , hrvati I muslimani onda se nemoj pozivati na sudove nego , kao Cole, vjeruj svojim ocima.
Inace, ja bih jos uvijek vise volio da se dogovore Cole, Marjan I Kevro I da to bude istina nego neko ko ne zna ko su oni.

Anonymous said...

Bosanski Srbi su odmah nakon rata nosili oreolu "ustasa". Pricama i uvjeravanjima polako su presli u status cetnika. Do 2020. postace saveznici. Lako za Hrvate, bili i ostali ustase, navikli se.

Anonymous said...

Meho ne zavaravaj ni sebe, ni nas. Zorno osjetih kokektivnu ljubav. Jos su, a i ostace u ljubavnom zanosu. Da je drukcije bili bismo u svojim domovima.
Odi tamo i uvjeri se. Pusti ono sto se javno prica, nego slusaj sta ti kazu " tvoji "-u cetri oka.

dalibor bilic said...

Postovani gospodine ,,Udineze,,
Sa posebnom paznjom ,koju inace pridajem ,samo onima koje poznajem,procitao sam vas komentar.Fascinantno.Onda sam otisao malo na Internet i gotovo isi sadrzaj nasao u knjizi povjesti-istorije ,za ucenike treceg razreda ,al pazite sad ,Bosnjacke nacionalnosti.U knjigama za isti uzrast djece Hrvatske i Srpske nacionalnosti ,se pominju isti likovi i dogadjaji ,mada u drugacijem kontekstu,a valjda znate da ta djeca ne sjede u istim klupama ,sto znaci da ce onaj ko dobije peticu ,,znati sve ,, a onaj sto fasuje ,,keca,, nece znat nista ,bez obzira o kome se radi.Znaci istina o kojoj vi govorite je negdje na trojki,malo znas ,malo ti sapnu ,malo isfoliras,al uglavnom sve prodje.
Nego ,igra li jos onaj debeli Toto Di natale jer sam negdje juce procito da je proslavio 53, rodjendan,
Vas dalibor Bilic

Anonymous said...

Moj pristup ovakvim temama je pricati samo o onome sto su oci vidjele i usi cule na mikro poziciji. Zbog razlicite konstelacije snaga po mikro pozicijama moze se donijeti zakljucak o osobnoj pristranosti, ali s takvim posljedicama racunam unaprijed.

UDINESE said...

@Meho
Tako je nisu narodi nego neki Srbi, neki Hrvati i neki Muslimani da se precizno izrazim. jer nisu jedni druge ubijali po bilo kakvom drugom kriteriju nego nacionalnom.
@Dalibor
Baš mi nekako godi uhu kad mi se ovako obraćaš sa VI , čime li sam to zaslužio?
Što se tiče udžbenika u pravu si, ali može neko u udžbenik , ili na ovom blogu napisati, šta mu je volja, pa i da je 1+1=3 ali svi znaju da nije nego da je 2.
Nego bolja ti je ova druga tema:
Toto igra i dalje , a godine nisu važne kad igraš u ligi u kojoj bi Saobraćajac ili Vrbanjuša na čelu s Bracom bili kandidati za kup UEFA.

http://www.youtube.com/watch?v=VTXHTiCGvqM

dalibor bilic said...

Umro je Paco de Lucia.Osta gitara.Slava mu.

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...