Wednesday, April 30, 2014

NB hhhhhhhhA

Znate li ko je naj bolji jaran Donalda Sterlinga ,vlasnika  NBA tima  LA Klipersa.,covjeka  sto je ,,zatalaso,, Ameriku.Imenjak.Donald Tramp.E ta dvojca  i jos ,,njih,, su oni o kojima sam   zadnji put pisao,

Ovaj Sterling je inace  pripadnik ,,grupe,, koja je  srecom i cudom  izvukla zivu glavu ,nakon ,,drugog,, rata ,pa je onda cudno ili nije da je sve zaboravio  i da se sad on i slicni njemu -jarani  okrenu protiv  ,isto tako  neke grupe-crnci  i da je velika  sreca  da nema  vojnu nego  samo  ekonomsku moc.

Inace zivot treba  prihvatiti sa one njegove smjesne strane ,da se covjek ne rasplace.

Ok hajmo malo o NBA.Nije to ona ista igra ,koju smo svojevremeno volili i igrati i gledati.NBA je  surogat kosarke .

Kosarka je sport  inprovizacije ,uzivanja ,fer pleya ,fana ,kako bi se ovde reklo,mislim tako je zamisljena ,dok se nisu pojavili ljudi tipa  Sterlinga i Trampa ,pa je danas NBA  samo masina za pravljenje para ,kolektivni sport u kome  svako igra za sebe ,bez osjecaja bilo koje vrste pripadnosti ,gdje sebicnost svake vrste ide do granica da bi svaki igrac potpiso  da ON ,postigne 40 poena na utakmici ,ima 20 skokova i 15 asistencija ,a da njegov tim  izgubi svaku igru sa 50 poena razlike.ok da malo skratim.Mislim da je kosarka kao sport  sahranjena na prostorima bivse Jugoslavije i da je  sve ovo dalje  biznis.

NBA  biznis.

Vlasnici svih NBA timova su ,,bijelci,,-sto posto ,a  ucesnici  na terenu i oko njega  ,,crnci,, 90 posto.Znaci naj veci ,,kajmak,, uzimaju ovi prvi ,mada i ovim drugim nije lose ,ali moze biti i bolje  .....

Gledam juce konferenciju za stampu ,koja je organizovana povodom rasistickih izjava Sterlinga ,gdje  trecina novinara i to mahom crne boje koze pita ;Jeli vrijeme da i ,,Afrikan Amerikan,, posyane  vlasnik nekog  NBA tima.

D a se vratim malo na ,,Sterlinga,,  ha simbolicnog prezimena ,koji je izbacen iz NBA i kaznjen sa 2,5 miliona Dolara ,sto je odprilike kazna ,ko da bi mene neko kaznio sa 2,5 Dolara  i da je preporuka  da proda  Kliperse.Sterling je inace kupio tim LA Klipersa za 12 miliona Dolara  ,a danas ga moze ,,tuhnut,, za koju milijardu .Nema sale sa NBA ,kad ljudi kaznjavaju ,onda kaznjavaju.

Sjeca li se jos iko onog Jonsona sto su ga prozvali Magic.E taj se naj vise naljutio na Sterlinga  i mota se nesto  sa torbom para oko prostorija  Klipersa.

Zasto je interesntna prica o Sterlingu,pa  samo kao dokaz da ,,SUHI,, rasizam i suhi  nacionalizam ne postoje ,sve do tenutka  dok ne dobiju  ,,ulje -interes,, tad se tocak pocne okretat  i svi ucesnici u njemu ,tad postaje vazno  ko je rasista i ko je nacionalista  i ko ce  vise iz ,,sukoba,, izvuci.

Zbog cega  ne volim NBA ,pa recimo i zato sto je jedino navijanje na utakmici ,,Difenz,,-odbrana ,cista patetika,,a svi dobro znaju ,,Da je napad naj bolja odbrana ,,bez obzira radilo se o sportu ili politici ,sto i potvrdjje i ovo sa Sterlingom,nego da ponovim ; ,,Suhi,, rasizmi i nacionalizmi  su smijesni i bezopasni ,ko recimo  ,,Acisal,,.,droga ili otrov  ,na stolu.Postaju mocni  tek kad  se unesu u tijelo.Pocnu djelovat tek kad im se odredi svrha.

Inace sve je ok ,osim sto sam se malo zabrino za samog sebe .Poceo sam se  vise smijat nego  mislit.Difenz ,difenz ............

29 comments:

Anonymous said...

Niko jos uvijek ni habera!
Ni Ljubomira, caaaak!
Barem njemu ricinus nikad nije trebo, cssssss!

dalibor bilic said...

Sve je to u bozijim rukama ili sto bi reko Lazarov ,juh koliki su kod ovih crnaca .... prsti
Rajska Djeva

dalibor bilic said...

Kad bi poveo Daru na neku NBA utakmicu i kad bi sjeli u zadnji red ,nebi dara ,crncu dala.
Mick

dalibor bilic said...

Mi Srbi smo jako slicni crncima.Kroz istoriju ugrozeni .E kad sam ja mogo ,zvali me Cole ,,Kinte,,
Cole

dalibor bilic said...

ustala ja u 4. Brala ruze ,Konatam jel kod onog DB , isti ,,,, karakter ko kod crnaca .
Anonimna

dalibor bilic said...

Sto se tice one stvari ja sam pravi bijelac
Urednik

dalibor bilic said...

Dzeko je bolji od labron jemsa .
Udineze

dalibor bilic said...

E ribaru ,gledaj kako ovi ,,crmci,, ubacuju ...
Fenix

dalibor bilic said...

Nema vise lopatanja ,sad samo drzim ,,drsku,,
Odozgo

dalibor bilic said...

Svi ,,crnci,, su Muslimani .
Kevro

dalibor bilic said...

Bas volim ovaj blog.Nikad nije dosadno.
Aninimus

dalibor bilic said...

Dobro je da ima komentara.

dalibor bilic said...

malo je crnaca tenisera .
Meho mekinro

dalibor bilic said...

Kod Ljubomira je ,ko kod crnca kad je bio mali.
Coletova svalerka

urednik said...

klap, klap, klap...

Ajd' sto mu niko ne cita postove, al' zar ni komentare.cccccsssss

dalibor bilic said...

Ni jedan crnac se ne zove Janez
Davor

dalibor bilic said...

U Sarajevu je naj ljepse.Sve crno.
Marijan

ODOZGO_77 said...

Gazda, svaka cast
pogodio si u "SRIDU"
hahahaha

ma procitala sam zadani text i ostala bez texta
dok ja sad sve skuham , operem, ocistim, opeglam i pripremim za proslavu PRVOG MAJA bolan nema se vremena za komentar
ali procitat se uspije...

inace sve si nas dobro "skuzio"
hhahaha
pozdrav ekipi

p.s.
nema vise lopatanja, slomila sam "drsku"

Anonymous said...

Ma u pravu si, blog bi bio zanimljiviji kad bi ti pisao i komentare.
Pretpostavljam da izostavljanjem Sidneyca odajes posebno priznanje duhovitosti i skromnosti tog covjeka. E, ali onda me buni sto ne spominjes Beeeeeku.
Velicinom kite su uglavnom opsjednuti muskarci. Kad bi sve bilo u centimetrima dovoljna bi bila i masina. Ivani se sigurno i sada povraca od Trampove k..e, taman da je i pol metra.
Nisam imala cast vidjeti ni jednu crnu osim na fotkama, a fotke najcesce lazu. Moze to biti mit, kao i onaj o srBskom junastvu.

Anonymous said...

Imal li veze duljina gaca u kosarkasa sa duljinom " drske " ?

Anonymous said...

Taj Sterling je dokaz ta Tito nije usao ni u domove, odnosno glave Amera. Primjeceno je da ni " nasi " Ameri ne vole crnce. Je li zavist u pitanju ?

Anonymous said...

U mjuziklu Kosa ima jedan songgdje bijele cure kazu da su crni decki kao cokolada....mmmmmmmmmmmmmm

Micko said...

Dobro da kažem koju.Rasizam se skoro uvjek tumači pogrešno,a naročito na zapadu.Sve zavisi kome se šta može otet.Ako se nekome može otet nešto,onda se od muve napravi medjed kao u ovom slučaju.
Kad sam prije nekoliko godina izdavao kuću rekao sam agentu da samo evropljani dolaze u obzir ma odakle da jesu.On je zaustio da kaže kako je to diskriminacija ili eto rasizam.Ali onda sam mu ja održao govor.Prvo sam mu rekao da je to moje vlasnistvo s čime se složio.Drugo rekao sam mu da neću indijce jer kuvaju sa jakim začinima i kad izadju neće niko zbog smrada da renta kuću.Jeli tačno,reče da jeste.Neću dat arapima jer toliko demoliraju da košta popravak više nego što od njih uzmem.Jeli tako,jest.Neću dat crncima jer naloze vatru na sred kuće i kuvaju.Jeli tako,jest.Gdje je ovde rasizam pitam ja njega,kad je sve ovo istina.
Rekao mi je sori našao mi neke poljake.
To je to.Pitam ja vas ko bi od vas dao kuću od milion dolara nekome takvom,pa makar bio proglašen rasistom.

Nego pričali su davno da je neka iz Dervente ograisala s nekim dimnjacarem pa rekla da ju je crnac povalio da se ne sazna ko je i pričala konama kako je imao veliku kutu samo da ih isprepada.Tako je nastala ta legenda o crncima.
Kod mene u vukojebini hladno pravo.Ujutru dodje skoro do nule.Čim se svane obidjem šumu i gledam kako srne i jeleni ložu so što im ostavim.Milina brate.Samo po neka ptica zapjeva.Onda se vratim pa za veselu mašinu..Nigdje nije bolje.

Micko said...

Sretan vam prvi Maj.

Unknown said...

Anonimusu, cuj ja skroman. Kamo srece da si u pravu. Volio bih ja to da je tako, vise nego sto ti mozes i zamisliti.Zato Urednice stavljaj i mene u Internet, odnosno u te komentare.
Ma kakvi crnci. Najbolji je Lazarev, i siguran sam da tako misli i Kevro, a ne samo ja, Cole i Rajska, naravno iz vlastitih iskustava. Ma tako misli i Urednik, ali nece da prizna, znam ja njega.
Moj komso Mick.Ni ja ne pomisljam da iznnajmim kucu crncima.Ja sam cuo, ne samo da oni naloze vatru na sred kuce i kuhaju,vec jos i goli plesu ukrug oko vatre sa sikircadima u rukama, i uz to pjevaju one crnacke duhovne pjeme, i to iskljucivo uz gusle. A sta sve stave u kazan da kuhaju ne smijem ni da pomislim, da napisem.
Pozdrav od Sydneyca

čole said...

Šta vrijedi imati dobru mrkvu, ako je „malo prešla“!

Sinoć sam gledao brazilski film „Surferka“. Evo o čemu se radi, u jednoj rečenici.
Ubrzo nakon što počne raditi kao kurva, odlučuje pokrenuti blog u kojem svjedoči o svojim iskustvima. Film je dobar ali i sami vidite da je tema pođonjena.

Ispravak netačnog navoda:
Kod Ljubomira je ,ko kod Gulivera kad je bio mali.
Čoletova švalerka

Anonymous said...

@ Odozgo
Koje feministice ?

Darko 007 said...

Sretan prvi/radni/ maj iz rudnika na 63-cem spratu. Komentari su ti bolji od originalnih komentatora, a ja se moram javiti kad se dotices basketa.

Sterling to jest Tokovicz je najgori gazda nekog NBA tima u zadnjih tridesetak godina i ovo je super da se desilo.

A kosarka bez obzira na nasilje i LeBron stil na misice nije umrla dok je nas fanatika koji financiraju Sterlinge ili neke ruske tajkune zbog "nasih" u NBA. Ovdje, da me pogresno ne shvate, mislim opcenito na "nase" koji jos igraju starim nenasilnim stilom kraljice sportova koju jos gaji pravi evropski tim kao San Antonio Spurs sa Djinobilijem koji je "nas" iako Argentinac. Ili kao nas Teletovic kojeg je ljepota ovdje gledati kad ga puste da igra da sam neki dan da mi zena ni nezna potrosio $450 za kartu za jednu jedinu playoff utakmicu koju izgubise jer Kidd zamjeni Teleta bas kad ga krenu jednim misicavim crncem (uh jesam ko Tokovicz).

A eto Teletu uskoro i malog Juke Nurkica, novog Radje i pogotovo Daria Sarica, novog Bodiroge.

Zaboravih te pitati da li je ikad kod tebe na klopu navratio sin Bore Vucevica? On je novi Raso Radovanovic. :-)

rajskadjevo said...

Ja bih unajmila jednog mulata, ali ne ko pripomoć u kući nego da me zabavlja..mislim ono da čitamo skupa, gledamo filmove i diskutiramo o raznim temama..eto vidite ja nisam rasista..ni pod razno!

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...