Thursday, April 24, 2014

Golf

Ako ima i jedan  organizovani i svijesni oblik ljudskog djelovanja ,koji mi je  blizak ,onda je to sport .I onda veliko ,,Ali,,

Mislim da sam uspio  pronaci ,2 nacina ,da bi covjek  uzivao  u sportu.

Prvi je ;Aktivno ucesce  ,bez obzira ,na godine ,pol i vrstu sporta i drugi je   ,neovisan odnos,, prema  ucesnicima ,gdje ni jedno  ,,navijanje-pripadanje  bilo kojoj vrsti tima- organizacije ,ne moze otvoriti  ljepotu i vidike ,onoga sto covjek gleda, sto znaci  bilo koja vrsta identifikacije sa nekim klubom ,moze samo stetiti ,visak emocija ,onome u cemu se uziva.

Sve dok  Tajger Vuds -golfer  ili njemu slicni  godisnje zaradjuje  stotinjak miliona Dolara ,a nastavnik -profesor i njima slicni tridesetak hiljada ,Svijet ce i dalje srljati u pravcu u kojem  i ide ,jer poremecena mjerila vrijednosti ,po kojima je onaj  sto  uci one  koji dolaze milion puta manje vrijedan od onih ,sto to ne zasluzuju ,daju za rezultat ,da na kraju ,oni sto bi nesto trebali da nauce ,ne znaju nista.

Kad bi se potrudio ,mogao bi i tacno  reci koliko na Floridi ima golfskih igralista ,ali ih ima na hiljade .gdje ljudi  bez obzira  na godine ,pol ,pa recimo i na statusni simbol ,ali nije pravilo ,uzivaju u igranju  golfa.na nekim od tih terena  se mogu sresti i  oni sto su nekad  igrali druge sportove ,sto su i sami bili ucesnici   ,,kolektivne -biznis ,zablude, kako danas  igraju golf za svoju dusu i kako nikad  nece  doci u poziciju ,da  gledaju neki turnir na kojem igra Tajger Vuds ,kao sto su njih nekad gledali.

Velika vecina golfskih terena  je raj za oci i dusu.Ucesnik  uziva u prostoru u kome jest ,a jos kad svati ,da je naj manje bitno iz koliko pokusaja  ubaci lopticu u  rupu ,tad zadovoljstvo postaje kompletno.

Onda se pojavi Tajger Vuds  i ,,oni,, oko njega i sve to  pokvare  i naprave  nauku ,sto pare nosi ,da je  milionski vrijedno sto taj Vuds  ubaci  lopticu u jednu rupu  iz 3 pokusaja i za to dobije 10 miliona Dolara ,a  neko  iz 10 pokusaja i za to ,osim zadovoljstva nema nista. ili i ima  da poslije ode  uciti djecu zivotu i da im ukaze  ,,pravi put,,

Znaci ,,sport,, je jedino  samo  i iskljucivo   direktno ucesce  ,aktivno bavljenje,u sveri svojih mogucnosti ,a ono sto zovu ,,naviljanje,, -pripadanje ,je dio opste  prevare i manipulacije ,nesto slicno kao politicko ili religiozno organizovanje ,koje ima za cilj da se ljudi sto manje aktivno bave sportom  i da postaju i fizicki i psihicki kreteni ,da bi mogli  vise navijat  i postali  idealni mediokriteti.

To je ,,to,,  Vi kako hocete , ,a ja i dalje vise volim  da imam sex nego da gledam  kad neko drugi ,,jebe,, 

26 comments:

Marijan said...

Čuj iz deset pokušaja ubaci u rupu... pa đe to ima? A šta ako potrefi u pogrešnu... ili nema pogrešne rupe?

čole said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

Kako je krenulo vulgarno, diskusija ce ocito biti " muska ". Odoh na drugi blog dok se malo ne upristojite.

Anonymous said...

eh, sedma decenijo, jezik vam podugaccak, ko u krave rep !

Ni mozga, ni pristojnosti.
U Staracckom domu je pristojnije, nosaju pelene, svjesno.
A vi...niz vjetar !

Nema toga homeless/beskucnika koji je nepristojan kao neki pojedinci ovdje, iz BiH !

Feniks

Anonymous said...

niz vjetar, mislim da gladite Micku nessto,
e, ucitelji vam se okreccu u grobu kao na razznju !

Micko, mozzes se kandidovati za predsjednika slobodno, vidiss da Te podrzzavaju u izrazzavanju.
Feniks

Anonymous said...

Navijam za Bosnjake politicki, FK Sarajevo i za reprezentacijau BiH, ko nema ove karakteristike je peder, i nista drugo me ne zanima, osim mozda da komsiji crkne krava.

dalibor bilic said...

Ovo je pravi Srbin.Svaka cAST.

Anonymous said...

Iz gore navedenog da se zakljuciti da je Cole peder.

ODOZGO_77 said...

@ Cole,
ne osvrci se na ove provokatore.
Oni su samo ljubomorni na tebe zato sto si ti veoma polularan.

veliki pozdrav svima

ODOZGO_77 said...

popularan

Anonymous said...

Fato , ti si idiotkinja!
Znam.
Kako znas?
Pa da sam se udala za hadziju bila bi HADZINICA!

čole said...

Hvala Odozdo na podršci. Bila mi je potrebna, pogotovo nakon zadnjeg obrisanog komentara. Navikao sam raju na bezobrazluk ali je ono bilo malo previše. Tetka je skroz u pravu ali će Ona meni oprostiti, znam ja nju. Nadam se da će mi i ostali progledati kroz prste.
Što se tiče ovog pedera, razumijem ja njega. On bi volio da sam i ja, iz razumljivih razloga.
Žao mi ga, moraće se nekako snaći.

rajskadjevo said...

Čolek to se netko zeza...kako te to uopće može dirati, meni je to bezveze,,tolko bezveze da uopće ne znam kak to komentirati..mislim ajde netko te izvređa, npr. pozove se na tvoju ludost, na neki tvoj stav, ali ovo....to treba totalno ignorirati.
Ali eto ako ti treba podrška ja ću te virtualno maziti, ljubiti, dvoriti, šaputati ti, recitirati....jer ti si moje najomiljenije Srbče!!!!

Ako sam malo pretjerala to je zato jer već pijem treću čašu crnog vina.....

rajska said...

Samo za Čoleka...

http://www.youtube.com/watch?v=Gky6NpBJbUc

Anonymous said...

@ Rajska
Da sam mu ja slala Gobca izabrala bih Milu ili Fridu.

@ Cole
Neka te obrisao.
Prvo, ubacio si se na Mickov teren.
Drugo, ne stoji ti.
Meni je bilo degutantno, i zapravo ti je ucunio uslugu.
Potpisujem se prvim slovom da ne razmisljas o kome se radi.
z.

rajskadjevo said...

Slušaj ti anonymousice..ja sam mu poslala Donnu jer mi se ta stvar sviđa...a ti šalji što hoćeš!

Zabadava ti Dalibore brišeš poruke..sve to ostaje u hologramu svemira...jednom rečeno ne može se poništiti..OSTAJE ZAUVIJEK HA!!

čole said...

Poštovana Ž, već sam se izjasnio da sam pretjerao. I sam bih se izbrisao da sam znao tehniku. Otme se ponekad komentar kontroli. Na trenutak ti se učini duhovito a kad udariš enter, vidiš da si ukakio. Zato postoji institucija izvinjenja a i Daliborova gumica. Očekivao sam ozbiljniju kritiku a evo, neočekivano dobih podršku čaaak.
Osjećao sam se malo loše, moram priznati, zato mi je ova podrška ovako prijala.
Hvala Rajska i na tvojoj podršci. Ovakvu mi još niko nije pružio. Možeš misliti kakvu bih tek, ja tebi pružio?! Gdje me nađe sa Juditom?!

Anonymous said...

Heroji su umorni?!
Srecom, podrska dolazi od starne protagonista "Leta iznad kukavicijeg gnijezda".
:)

Anonymous said...

@ Cole
Ovakav odgovor bih mogla ocekivati na mailu, ali ovdje sam se nadala bezkompromisnom uklizavanju u tvom stilu.
Poz, z.

dalibor bilic said...

Cole nije peder.
Potpisujem se prvim slovom da znas ko je D
Rajska je ,,peder,, potpisujem se prvim slovom da znas ko je D
Hm mozda je covjek mislio kao karakterna osobina ,to peder mislim

dalibor bilic said...

Al ovo je uvreda . Ovaj anonimus kaze ,,Protagonisti leta iznad kukavicijeg gnijezda,, Jebo te i onda kaze jos da su ,,heroji umorni,,.Grozno .Strasnije nego ono ,sto rajska sa 3 case vina rece ,,Srpce,, cuj srpce,,
odo vas sad sve obrisat

rajskadjevo said...

Znaš Gazda ti ovdje koristiš tehniku brisanja nekih bjednih komentara čisto da imaš neku kontrolu. Ti želiš imati kontrolu. Želiš izbrisati i neke događaje u svom životu ali ne možeš. Zato brišeš ono što možeš. Razmisli o tome.
Ne treba ti kontrola..pusti stvari neka slobodno teku....

P.s ovo je nakon pete čaše vina.
Danas slavim život!

čole said...

Poštovana Ž, uklizavanja je bilo ali tamo gdje treba!
„Let iznad kukavičijeg gnijezda“ je predobar film a i prejak za neke, da bi ga razumjeli.
Tako da sam počašćen, ako sam viđen kao protagonista. Samo ti mene anonimus drži za luđaka, cccccssss, a oni tamo jadnici su normalniji od onih koji ih liječe!

čole said...

Odozdo77@ Shvatio sam ti poruku, doduše tek nakon drugog čitanja. Bolje ikad nego nikad. Čestitam na lucidnosti. Ipak ti mene bolje čitaš nego ja tebe!

Anonymous said...

Tesko mije komentirati neki tekst kad u potpunosti korespondiram s njim. Ostaju dvije mogucnosti; ili lajkati, ili dodati jos neka razmisljanja na temu.
To sto se opirem svakom osjecaju pripadanja je donekle genetsko naslijedje, kao i neutaziva potreba za slobodom.
Medjutim, bas taj osjecaj pripadnosti je " kriv " sto su se neki sportovi popularizirali na prostorima bivse YU. Tko bi pratio skijanje da nije bilo Krizaja, ili tenis da nije bilo Bobe Zivojinovica, tada svetskih marki ?
Prije nekoliko godina, jedna nana koja je zivjela u Rijeci, gledala je utakmicu nogometnih reprezentacija Hrvatske i BIH. Pitala je sina gdje ima vise " nasih " ( " njenih" ). Sinovljev odgovor joj je pomogao da odluci za koga ce navijati.

Anonymous said...

volimo Jureka vise od Bureka!!!

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...