Saturday, April 26, 2014

Tvrdzava

U prolog .biografiji, Josipa Broza .Nista.Nemam sta da   dodam.Ni da oduzmem.Bilo je ,kako je bilo.U prilog ,,vremenima,, ,titovo vrijeme ,,isto tako.

Tek znam da nije bilo Fejsbuka,Tvitera i ostalih  ,,drustvenih mreza,,Nije bilo  ni ,,potrosi vise ,ustedi vise,,Igralo se ,,cize,,

Pred  ,25 Maj, svi se sjete  svoje mladosti  i Tita i kako je  ,,svima,, bilo dobro i da nikad nije bilo bolje i da nikad nece biti bolje.Hiljade lajkova na slike Josipa broza i  ,,velikh misli,,Slazem se ,bar sto se tice  tog dijela zivota ,mladost,da nikad nece biti bolje  u ostalom  ko i nekom mladom Rusu za vrijeme Staljina ,kad je imo 20 godina.Nikad nije bilo bolje.Sa 60 u guzici  i sa Jesenjinom kao predsednikom .......hm

Zivio Dan  mladosti.Zivioooooooo.........

Ok ,znaci  ,,ne barkaj u Titu ,,nego hajmo malo  o toj mladosti .

Tito kao ideja ,odnosno  simbol ,jedne mladosti ,sve  dok  se vrata ne zatvore.Tito je bio  nesto kao  kisobran  u vremenu  kad kisa nikad nije prestaja da pada  i ,,kupio,, se  svaki put ,kad si isao u skolu,posao ,na izlet, na odmor ,kad si samo  setao .Nigdje bez ,,tita,, kisobrana  i svi tako ,dok se opet ne vrati kuci ,sklopi Tito,kisobran ,ostavi da se ocijedi ,za sutra,a u kuci ;..cuce,, Hodje i Popovi ,

Nigdje Tita.Ni kao ideje ni  kao  lika .U  ,,domu,, su neki drugi Tito,sto je u ostalom pokazalo i vrijeme koje je poslije doslo.Pitanje je zapravo  ,zasto Tito ,nije mogao preko kucnog praga ,a sad ce  mnogi reci ,da to nije istina i da je kod njih i mogao.Mozda ,al kod vecine nije .Mokar tito  je ostajao ispred varata da se cijedi i da ga se ,,suhog,, sutra pokupi  i medju ,,narod,,Svi  izvan ,,doma,, sa Titom u rukama .Masu .Svima super i onda opet  ga odloze ispred varata  i druge pjesme pjevaju i djecu uce ..

Danas Tito-kisobran ,fali ,ne samo  da bi  zastitio i zato sto je bio ,,dobar,, ,nego zbog toga da se ima sta drzat u ruci i mahat ,  a  odlozit pred  vratima Tvrdzave .U glavama.


17 comments:

Anonymous said...

Bas tako je bilo.

Anonymous said...

Rjesenje je moglo biti zabrana istoreligijskih brakova u BiH, pa bi tvdjava bila minirana. Malo totalitarno, ali izvodljivo u vrijeme hladnog rata. Neposlusni bi se vremenom sami iselili u Hr, Srb ili Tursku.Divota...al fantaziram, jelde?

Nego jebo to. Vratih se u Haustraliju preko Denvera, CO, gdje provedoh dan I skontah da je ponuda u coffee shopovima bolja nego u Amsterdamu ili Lisbonu zajedno, divota.

nesloga

Udinese said...

Dalibore tek je 25.april a ne 25.maj. Dijana, zabrinut sam za njegovo zdravlje poduzmi nešto !

čole said...

Ponestalo tema, prežvakavamo već prežvakane. Jel' se to danas zove reciklaža? Kad već spomenuh tu riječ, pade mi na um da se u ono vrijeme nije ni znalo za nju. Interesantno, jelde?
Ako si htio mlijeko, morao si dati flašu, onu providnu sa velikim otvorom, k'o na tegliki. Pivu, isto tako. U limenkama ih nije ni bilo a ni za tetrapak se dugo nije znalo. Tek kasnije pojavi se mlijeko u ambalaži forme tetraedra, po kojoj je i dobilo ime. Rijetke konzerve se nisu bacale. Kad bi se potrošio sadržaj, u njima bi se čuvao grah, riža, sjemenke od tikve i slično. Konzerve od ribe, služile bi k'o pepeljare.
Ko je vidio baciti teglu?! U njima su držani razni paketići, obavijeni gumicom od viklera, ekseri, špenadle, dugmad, konci, raisnedle, sekseri i razna druga čuda.
Bile tada samo papirne kese i pakpapir a i to se nije bacalo. Ispravljalo ih se, slagalo i čuvalo za nešto.
A Oblačenje!? Mlađi bi obavezno nasljeđivao odjevne predmete onog starijeg.
Neki iz raje su prali prezervativ čaaak, da bi ga čuvali u novčaniku godinama, kao trofej, sa obaveznim pramenom kose?! Za razliku od njih, prvoborci i ratni heroji su se puhali svojim posrebrenim trofejima, nađiđanim u trokut. Gledano iz današnje perspektive, upitno je, čiji bi trofej bio više cijenjen?!
Sve se čuvalo za „ne daj Bože“, čak se ni partijski materijali nisu bacali ili ne d'o Bog spaljivali. Slagani su u podrumima državnih ustanova a kasnije u atomskim skloništima, kojima smo bili jako bogati, cccccsssss.
Bilo je to sjajno vrijeme, kada nismo znali šta je to reciklaža, vrijeme kojim se i danas ponosimo.

Micko said...

Colek i ponosimo se da znaš.Kad tako znaš kaži dje je bilo bolje.Kaži brate.Kaži malo o vizama i pasosu.O svemu nam kaži mila mati,ali o njoj nemoj.Ona je vazda ista i ostat će takva.Pitam ja unuka jeli on moj Tito,a on ponovi 100 puta Tito,Tito........Nisam ga ja učio nego mu roditelji koji se stalno kunu Tita mi.I ne pamte ga pravo,ali valjda čitaju i porede ovo i ono,i sve znaju,ama baš sve.
Colek da nisi zaradio penziju u Titinoj državi ko i moja stara sad bi dobio da ne kažem karinu nego rinuka kao što će dobit ovi iza tebe.Pusti vodu matrere ti.
Voli te tvoj Micko.

dalibor bilic said...

,,Udineze zvani kalendar ,,samo je jos pitanje koji .Meni je blizi onom ,po kojem je danas oko hiljadu cetristo i neke godine.Ja se zajebem za mjesec on za 700 godina.
,,Paprica,, je uvijek zanimljiv ,pa cak i kad ,,fantazira,,
E moj Hljubomire.kazes prezvakana ,a prije 3 dana si piso da si Srbin.Znaci nije ,,sazvakana,, jer da je ,,Tito,, uspio uci u ,,kucu,, nit bi bilo rata ali zato ni Srba ,Bosnjaka ,Hrvata i ostalih
Ovce uvijek ,,prezivaju,,,,

Marijan said...

Mick ba, ja zaradio pemziju malo u onoj, malo u ovoj državi... eh sada, kolika je, tolika je!

Marijan said...

Kaže Čole: ''A Oblačenje!? Mlađi bi obavezno nasljeđivao odjevne predmete onog starijeg.''
Mlađeg brata uvijek zapadala odjeća i obuća kada starijem postane tijesna. Poslije ženidbe starijeg, kaže mu mlađi:
- Jelde braco, kada otješnja ti ćeš je dati mani (misleći na snajku)!?

Marijan said...

ispravka - meni, a ne mani

urednik said...

Rajskic, cuj im price.

Marijan said...

Hmm, država nam je ''van taka'', mi bolje nemamo...
Nisam ja Mick i još poneki da na nju kakim gdje god stignem, a ni Šantić pa da kažem:''Sunce tuđeg neba, Neće vas grijat k'o što ovo grije''
Nekako mi i ova naša kiša, dosadna, bosanska, koja već danima pada ima neku svoju draž.
Ma lijepo je ovdje i pokisnuti, vjerujte, zar ste zaboravili (samo, ako nam ne dođu Rusi)?
http://marijan2.blogger.ba/

rajskadjevo said...

Uredniče, ja u svojoj meditaciji obavezno dotaknem sljedeću misao : Odričem se žala za prošlošću i straha prema budućnosti...
Loše je za dušu kad čovjek priziva prošlost i misli da je onda bilo bolje..pa još dok ga pere nostalgija...
nema štetnije stvari...Treba živjeti u sadašnjem trenutku...O tome odlično piše Eckhard Tolle :" Moć sadašnjeg trenutka" Baš čitam...

Micko said...

Marijane svaka čast.Ali kad već cackas mecku da ti nešto ispričam.Znam ja jednog Stanka koji je moler ko ti i on je svoje pionire i pionirke prebacio u Svetsku,pa povremeno ode da ih obidje i usput okreći nekoliko stanova pa se vrati s nešto eura i uživa u Bosni i njenoj penziji.Kaže da mu je tu najljepše.Dje neće bit,ali pionirima neda nazad.Njega ja zovem pica sa dva lica.
Izvini,ali moro sam.

č said...

Eto Micko, pa ti ubuduće gledaj kome poklanjaš foto aparate i ribarske mašine! Jedva čekam da dođeš, da ti je vratim, pa da mogu pisati šta ja hoću. 'Vako si mi stalno pred očima i ti i ona tvoja ribarska mašina. Kud je uzeh, jebala me mašina, sad moram pisati protiv Saraj'va da tebi udovoljim. A da ti Titu falim, vala nema mašine kojom ćeš me potkupiti!
Prije će ga Rajska počet faliti, nego ja. Skužio sam ja što ti kolegu toliko voliš, zato što je bio jebač od koga si učio. Samo što je on birao koga će, za razliku od tebe, koji ne oprašta!
Nego Marijane, samo ti piši po svome, jebeš njegov foto aparat u koji ti je uvalio stare istrošene baterije, ccccssss. Misli on nas kupit, malo sutra! Može on one hercegovačke jadnice izrabljivati, iskorištavati i naređivat im šta da govore i kako da misle a vala nas neće.

Unknown said...

Nije bio samo kisobran Tito. Bio je i kisobran Ante(Markovic).Prije izbora, a i poslij,e svi ga na ulici nosali, pokazivali ga i hvalili se, a i za njega kao i za kisobran Tito, kuca bila prevelika tvrdjava.
Pa Cole zar i ti i Marjan ne znadoste onu staru poslovicu:"Ne vjeruj Australcima a pogotovo Sydneycima kad darove donose".
Zahvaljujuci tebi konacno skontah i od sada u to i vjerujem zasto Mick voli Titu, a nije li to i razlog zasto ga ti ne volis.
Pozdrav za sviju od Sydneyca

Micko said...

Colek,volite vi Titu itekako,nego nekad odete za masom da vas masa bolje prihvati.E to je ta pica sa dva lica.
Nego sjećaš li se kako proslaviste sa mnom 25. Maj.Ti si i slike objavio.Možda ste i vi počeli citat Lazu i meditirat.Čuo sam da besposlen pop jarice krsti.
Smrt fašizmu druže Ljubomore,a sloboda narodu.

Anonymous said...

ko voli Tita
odpala mu K... MRKVA

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...