Sunday, July 27, 2014

Braca

Nemam  ,,brace,, ni u Gazi ni Siriji ,ni u Moskvi,Jeruselemu ili Vatikanu.Imam neke raje  u Svedskoj ,Njemackoj ,Australiji ,Hrvatskoj ,Bosni //////..........

Naj lakse pisem o stvarima koje ne razumijem.Otkrivam ,sto se da.

Jevreji i ,,crnci,, n su  otisli naj dalje,Kod njih  je prvo  ,,Jevrej,, -,,crnac,, pa covjek ,brat, otac ,doktor ,profesor ,dobar ,los  ,al od  religiskog  pojma ,,Jevrej,, i rasnog ,,crnac,, sve pocinje.Ostali se ,,trude,, da prate,stignu..Blizu su.

Neki dan  citam bajramsku poruku nekog zenickog  imama u kojoj on kaze 'Da se treba pomoci ,moliti za  bracu u Gazi i Siriji.Hm ok.To je novo za mene ,mada mi izgleda normalnije i blize da se treba moliti za bracu Hrvate ,Srbe ili Jevreje ,odnosno one ,,ssto su tu,, preko puta ,da im bog da sve dobro ,a kad  im je dobro ,,nece cinit zlo.

Nemam  ,,brace,, ni u Gazi ni Siriji ni  Jerusalemu i Vatikanu.Imam neke raje ,sirom Svijeta.Tako je sad a tako je i bilo dok sam bio dole u Bosni  ili mozda i nije.

Sta se desilo za ovih 20 godina  na planu ,,krvnog srostva,,ili kako su  neki dobili bracu a izgublili  raju i prijatelje.

Ni nakon  tragicnih zbivanja  rata u kojem sam bio ,nisam  ,,pronaso,, bracu .Jesam doduse izgubio po nekog prijatelja ,ali i nove  sticajem  okolnosti dobio sto znaci ,tu sam negdje ,,na svom,,Nije mi zao.

Onda sam odlucio da vise saznam.Pitao sam ljude koje poznajem imaju li oni bracu u ;Gazi,Siriji ,Moskvi ili Vatikanu.Odgovor sam dobio u vidu  ,,zajebancije,, na provokativno pitanje ,ali ni potvrde ni demanta.Tek ostalo je nejsno  ima li ko bracu  ili nema  ili je samo  na  pogresnom putu  onaj sto pita.

Sto se tice mene  i dalje  prednost dajem raji,prijateljima,komsijama, u odnosu na ,,bracu,, ,al bogme  ,cini mi se ,da nas je ovakvih  slabo  ostalo  ili nas je malo  i bilo  a da smo uvijek  interesno   matematicki ,,korjenovani,, na kvadrat. 


28 comments:

čole said...

Čestitam Bajram, prije svih , mom rođaku po prađedu, Kevri, pravom muslimanu, neprskanom, a onda i svim ostalim, polovnim, što krišom jedu krmetinu, Neslogi i da ne nabrajam, da koga ne izostavim.
Bajram šerif mubarek olsun!

Marijan said...

Pridružujem se... Sretni i blagoslovljeni Bajramski blagdani!

Micko said...

Eto čestitke stigle od brata srbina,a i brata Hrvata.Ja nemam brata pa nemam kome ni čestitati, a neću vala Briga mene ko šta slavi,i neka slavi dok se ne usere.
Kod mene par dana zbog nevremena ovde u vukojebini nestalo interneta i struje.Ja ljepote i rahatluka,ama neopisivo.Niti ja tipkam na jednom,niti kona moja na drugom cosku.Niti ja komuniciram s vama,niti ona sa svojom rajom u Irskoj.Nahajcamo vatru u kaminu i onda se razgacimo na kravljim kozama pa počnemo onu suva drva odozdo,a sirova odozgo.Ukinuo bi ja i struju i internet barem 3 dana nedeljno samo radi ove ljepote.Ona nako krupna izgleda na svjetlosti vatre još krupnija,a koža joj crvena ko vatra mada je bijela kako samo Irkinje mogu bit.Kravlje kože Ljubomore,a ne ovcije.Ove su malo oštrije i kad zagolicaju svaka se dlacica uznemiri.
Dabogda nestalo struje i internata do sljedećeg bajrama.

rajskadjevo said...

Evo ja se vratila iz mora..bilo je krajnje vrijeme jer se živjelo ovih desetak dana krajnje nezdravo..odi i joga i moj način života u p.m...samo smo pili, roštiljali, kafenisali i to je to...stekla sam jedno novo prijateljstvo, upoznala sam pravog pravcatog galeba..hehe,,ovako smo razgovorali pa smo računali bio je sa preko stotinu žena..fascinirao me takav nemoral..naravno da sam mu održala predavanje o Lazarevu..
Onda mi je predzadnji dan rekao da se zaljubio prvi puta u životu i to u mene..moš mislit, koda sam ja takva naiva..uglavnom, nekako je zbilja izgubljen,,šalje mi poruke non stop i cvili...ja sam mu rekla da je patnja dobra za čišćenje duše,,,eto..neka sam mu....

Anonymous said...

Nisam pristalica tudjih tekstova u sluzbi komentara, ali ponekad ni ja ne mogu odoliti, u pravilu kad su u pitanju autori kao M. Kovac i B. Bogdanovic. Prije dva dana sam na 6yka_i naletila na Kovacev tekst iz 2008_e koji akademski pocesljano sazima i moja razmisljanja o nama.


Objavljeno: 27.07.2014. - 19:11

Autor: Mirko Kovač
Veličina slova: a a a

Još kao dječaka, na putu do škole, znali su me stariji presresti i pitati čiji sam. Mislim da nikad nisam točno odgovorio. Najčešće bih odbrusio: "ničiji", "ne znam", "svoj", "zaboravio sam", ali nisam to činio kao namćor, nego prije kao vrag koji se izruguje takvom zapitkivanju. Često sam izmišljao i neukim radoznalcima spominjao imena junaka iz knjiga koje sam čitao proglašavajući ih svojim roditeljima. Štoviše, uspio sam u tu igru uvući još neke dječake, pa smo se natjecali u izmišljanju što luđih korijena i roditelja.

To što sam negdje rođen nije stvar moje sposobnosti. To je samo detalj u biografiji. Detalj koji ne smije odrediti moju sudbinu. Jedan pisac kaže: "Što su moje pripadnosti brojnije, to se moj identitet pokazuje posebnijim". I danas mi je bliska misao Georgesa Devereuxa da je "etnički identitet puka etiketa". Jedna od najpraznijih priča koja je nanijela mnoga zla. Zar nije Borges govorio o praznini "kao suštini svijeta".

Mi nemamo nikakva razloga da se ponosimo podrijetlom (a stid je osobna stvar svakog inteligentnog stvora), potječemo iz malih naroda ma kako se oni zvali, iz kultura koje nisu imale utjecaja, iz zatvorenih svjetova u kojima nije bilo rasadnika ideja, ali je zato sve ono najgore i naopako s lakoćom usađeno i korišćeno za međusobne obračune i ratove. Intelektualci su imali utjecaja samo ako su bili propovjednici rulje, dočim su njihovi protivnici uglavnom bili popljuvani i proglašeni izrodima, ubijeni s leđa poput Tucovića, ili umrli u emigraciji poput Svetozara Markovića i mnogih drugih.

Zločinci su bili heroji; u naopakoj povijesti to je pravilo. Folklor, nacionalizam, atentati – to su vrijednosti za koje se isplatilo boriti. Domovina, narod – emocionalni pojmovi nejasni i primamljivi, jer je u njima ideja razdora. Te pojmove (zemlja, narod) Paul Valéry nazivao je les choses vagues. Goethe veli da “najgore zemlje imaju najbolje rodoljube”. Forsirati danomice naciju ili narod, te kolektivne kategorije, znači biti u sukobu s normalnim životom i pripadati "zajednici masovne deformacije i još se ponositi što si deformiran" (B. Hamvas). Nešto vrijedno i dobro možemo učiniti samo pojedinačno. U kolektivu smo stoka. Preziremo one koji su nam nedostižni, a vrijeđamo one koji su isti kao mi i s kojima dijelimo zemlju, zrak, vodu. Obasipamo ih pogrdama kako ne bismo grdili sami sebe, premda to činimo grdeći njih.

Mirko Kovač
Iz knjige “Pisanje ili nostalgija”, Fraktura, 2008.

z.

Micko said...

Bravo zmijo ljuta.Ovo što si pronašla je pravo i istinito.
Nego stalno se pitam gledajući na sat kako i zašto ti ustajes tako rano,a nisi u poljoprivredi kao ja.Nas seljake probudi horoz,pa htjeli ili ne idemo na noge lagana,ali kud ti u 5 nije mi jasno.
Evo ja zavrsio sve poslove oko zemlje,i veceras putujem kuci samo da se oprostim od kone mi Julije.Platio sam ja njoj dobro za pomoc,a ono sto se dogodi usput je sve po Lazarevu ko u moje Djeve.Spajanje duha i tjela To je visa sila,a ja ne umjem objasnit.
Sad mi valja s Darom rjesavat pitanja taxe.Ili ce mo se radovat ili plakat.Sve je do nje.
Pozdrav za svjeha važi.

Anonymous said...

@ Mick
Predstavlja sam se jednom drustvu arhitekata, elektricara, strojara i vodovodjija - rekla sam im da sam jaca od svih njih. Pogledali oni mene od 48 kila zacudjeno, a onda se nasmijali kad sam im objasnila da savijam zice i krojim celicne profile.
E za taj posao moram biti koncentrirana i brza inace nastaje frka na gradilistu. zato najradije radim nocu ili rano u jutro kad nema zvonjave telefona, ne traze dorucak...

Lijepi ti pozdrav.

z.

dalibor bilic said...

,,U kolektivu smo stoka,,
,,Stoka,, krava ,konj,koza ,ovca ...ziva bica koja nikome ne cine zlo i porediti ih sa ,,ljudskim u kolektivu,, u naj manju ruku nije lijepo.
Nego vratila se Rajska.Opa -ljena suncam.letali galebovi oko nje.Znate li inace da je 100 puta veca mogusnost da ce vas ,,galeb,, nac u autu nego na plazi.Gdje je ovaj naso i zaljubio se u rajsku ,ostaje tajna.
Nego rajska postavi slike na blog ,da ne cekamo da nam ih po obicaju Cole salje pojedinacno.neko mi rece da je Sidnejca ufatila zena sa punim albumom tvojih slika,krijo ispod kreveta ,pa se moro ,,vadit,,i nemoj zaboravit Coletu poslat onaj ,,Bic,, sto si brijala noge i ni slucajno ga sapirat pod vodom,nego onako sa dlacicama.To Hljubomir voli.

rajskadjevo said...

Ujutro na kavi Biliću, na kavi...u 8 nenašminkana, neuređena, raščupane kose.......sjedila sam na obali i pila kavu..i on odmah sjeo za moj stol...ja sam ranoranilac.
Čolek nisi valjda slao slike..obećao si..valjda Gazda blefira...

dalibor bilic said...

hm ok .to nije ,,galeb,, bona to je lokalni homles-beskucnik ,sto je spavo na plazi pa se probudio i mogu mislit koliko se prepo kad te tako ne nasminkanu,rascupanu vidio.
Cole uplatio sam onih 10 maraka na tvoj racun za slike rajske sa plaze,provjeri da je lova ,,legla,, i salji.

dalibor bilic said...

Hljubomir Hjovandic
N. Breka
7100 Sharajevo
racun ; vakufska banka 25478/34
10 k.M.
naznaciti ;Slike rajske djeve /odmor 2014 -Zadar

dalibor bilic said...

E sto se ismijah na sabahu.ma jok slikama -nisam jos dobio nego citam vijest oko desavanja u Libiji.kazu zatvara se bosanska ambasada i gradjani se mogu pazite sad '
u slucaju ,,NUZDE,,obratiti drugim ambasadama.hhhahahah samo nisu reki koja vrsta nuzde ,velika ili mala hahhahaha
Chole ako za 5 minuta ne dobijem slike rajske u toplesu sa plaze u Zadru prijavit cu te .Salji ili vracaj 10 maraka.

rajskadjevo said...

Što si ti Gazda bezobrazan..opet ne vjeruješ mojoj procjeni..kakav beskućnik..čovjek je glavni tamo, gradi apartmane, a i dobro izgleda.
Da sam slobodna i da ne sljedim Lazarevo učenje ko zna...hm...
Da te tolko ne volim rekla bi ti svašta,,,tako da znaš!!!

dalibor bilic said...

ok Chole dobio sam slike .Od sad slike mozete poruciti ovde za cijenu od 20 maraka a sa albumom na kojem pise ,,Zadar 2014,, rajska u toplesu , 30 maraka.
Onaj Choletov vise ne radi.
Za 40 maraka dobijate i privjesak za kljuceve sa likom lazarova.

rajskadjevo said...

Konačno sam se vratila meditaciji..tako da mogu podnijeti ove aktualne strahote koje se događaju...više nemam čak ni želje za protestom nekim, niti za analizom bilo koje vrste, ne zbog toga jer znam da to neće ništa promijeniti, nego zato jer se stvari događaju ionako mimo naše volje. Dok si u meditaciji onda si u apsolutnoj samoći i na taj put ne možeš nikoga povesti sa sobom, niti misao a niti kakav događaj. To ne možeš dijeliti ni s kim, i kad si unutra sve veze sa svijetom se prekidaju, sve nestaje, skoro da ništa ovozemaljsko ne postoji .. I upravo u toj tišini i samoći javlja se onaj doživljaj Boga i nikakav drugi put ne postoji...nema više nikakvih vezanosti niti osjećaja straha i jada...

dalibor bilic said...

Novo ,Novo Novo Sejl ,Sejl ,Sejl

Slike rajske djeve u trenutcima meditacije - Novo -Sejl
Samo 10 maraka ,Kupi vise ustedi vise ,
A nije onaj beskucnik.Kaze rajska da gradi apartmane.mjesa malter.i beton.
Novo ,novo , novo
Slike rajske djeve u trenutcima ,,Meditacije ,, sa odjecom 10 maraka ,bez odjece 8 Maraka.

čole said...

Koliko god cijenio Kovača, ovo što je napisao je po meni razočaravajuće. Od postanka drugog plemena, pa sve do dana današnjeg, po pitanju naroda i narodnosti, ništa se nije promijenilo.

Negiranje naroda isto je što i negiranje postojanja ljudi kao vrste, u biološkom smislu. Sve ono ružno što pripisuje određenoj skupini ljudi, koje ispravno naziva narodom, nije osobina tog konkretnog naroda, to je osobina ljudi, općenito gledano, bez obzira kom narodu pripadali. Ljudi, kao vrsta, u sebi nose neko praiskonsko prokletstvo, koje ih tjera da stalno ratuju. Da sam u pravu, činjenice mi daju zapravo, jer od postanka drugog plemena pa do dana današnjeg, ratovi nikada nisu prestajali ni na jedan jedini dan. Dok ovo pišem, ljudi istog naroda i iste vjere, ubijaju jedni druge. Razlog ratovima i netrpeljivostima o kojim Kovač priča, nisu narodi, nego ljudi općenito, koji u sebi nose to sjeme zla.

Svi ljudi u sebi imaju tog sjemena, neko više, neko manje. Ne moram vas u to uvjeravati, nedavno ste bili svjedokom ove pojave. U miru, svi za sebe mislimo da smo male mace a kada dođe do rata, pokaže se prava slika stanja stvari. Stara međunarodna poslovica kaže: „Ne pada snijeg da pokrije brijeg, već da svaka zvijer pokaže svoj trag!“
Najveći dio novca na ovoj zemaljskoj kugli, još uvijek odlazi na naoružanje, kod svih država i svih naroda! Do dana današnjeg se na tom polju nije ništa promijenilo, ako nije postalo i gore. Ako se tu išta promijenilo, onda su to promijenili Ameri. Izmislili NATO da bi lakše i jeftinije povaljivali svoje, ne neprijatelje, nego neistomišljenike. Danas skontali kombajn za masovno ubijanje a sutra, ko zna, vjerovatno spravu za baliranje mrtvih.

Da se može biti pripadnikom nekom narodu, naciji, vjeri, a uz to biti častan i poštovan u cijelom svijetu, za to ima bezbroj primjera. Evo, u ovom momentu mi na pamet padaju dvojica, koji poštuju i vole svoju domovinu, narod i vjeru kojoj pripadaju, Nikola Tesla i Novak Đoković. Takvih imate koliko hoćete. Nažalost, Kovač i ako je i on u neku ruku genijalac, ipak nije dorastao toj dvojici, pa je tim prije vrlo neukusan način na koji je prikazao ljude koji vole svoju domovinu, svoj narod i svoju vjeru. I inače nije uputno stvari generalizirati, što je Kovač ovom prilikom uradio a što se od takvog uma nije moglo očekivati.

Istina, ima daleko više negativnih primjera ali ni oni ne potvrđuju teoriju da su negativni samo zato što su domoljubi i nacionalisti. Negativni su jer su takvim rođeni. A kad se takvi udruže u veće skupine, eto ti belaja.
Mogu razumjeti Mirka, rođen u konzervativnoj sredini, dobar dio proživio među vukovima (u BG) a pobjegao među lisice (u HR)! Njegova sudbina se ne razlikuje puno od svih izuzetno pametnih i nadarenih ljudi sa naših prostora, što mu ne daje za pravo da piše o domovini i poštovaocima iste, na način kako je to uradio.
Pojmovi, kao što su domovina, nacija, vjera i sve ono što se podrazumijeva pod pripadnostima tim kategorijama, je pomalo filozofsko pitanje i posmatrati ga samo iz jednog ugla, je u startu velika greška.

čole said...

Stigle Djevine fotografije u lebdećoj pozi. Uplatite dvije, dobijete tri! Navalite narode, sve po marku, sve za marku!
Mijenjam Djevin dvodijelni bikini za Čekrčićkin grudnjak! Za razliku u materijalu ću doplatiti, cccccsssss!

Anonymous said...

Rajska, opali im samarcinu, obadvojici. Ti im pruzas lijepe slike, a oni .... cccccc

z.

Unknown said...

Samo se vi zezajte sa slkama Rajske.Mozda neko i kupi onu gdje je bez odjece, za 8 dolara.

urednik said...

Cole, tesko ces doci do Cekrcickinog grudnjaka. Ona jos ne treba ta ortopedska pomagala.

Rajskic, oprosti ljubomornima, narocito mom komsi Sydneycu, previse se druze sa Mickom pa postaju iskljucivi fizicari.

Meni si i dalje najsladja u tajnama. Sto ne znaci da bih ti oprostio...

http://youtu.be/6fdaW2e9PaY

Anonymous said...

" cekrcicka " predratna skola.

čole said...

Uredniče, igraš na pogrešnu kartu a ionako su ti šanse malo bolje od nikakve! Čuo si da kod nje ne pali cmizdrenje. Kad kod nje nije mogao proći onaj „biznismen“ što završava apartmnsko naselje, ti sa tim tugaljivim pjesmicama nećeš sigurno. Sa nestrpljenjem očekujem šta će se dogoditi kad „Biznismen“ premjesti skelu na drugu vilu i odmoran krene u novu ofanzivu, sa novom taktikom, jer ova sa cmizdrenjem, očito ne pali. Zar ste zaboravili na šta se „mala“ pali?! Na fratarsku mantiju i motorin od 30 kubika. Ko to prvi skuži, njegova je. E moj ti a na Montena ti više ne padaju ni junferice! De Sidnejac, radi malo s njim.

rajskadjevo said...

Z, meni su oni totalno smiješni s tim slikama..ko mala djeca..a šta ćeš...a i ovaj Čolek sa svojim prognozama..
Nego ovaj Galeb mi šalje svaki dan poruke i rekao je da će me čekati...do kad ne znam, valjda ne zna ni on...

urednik said...

E,sto me Cole baci u depresiju, a sve zbog grudnjaka. Daj Cekrcicka kupi jedan pa mu daj i reci da je tvoj.

Unknown said...

Moj komso urednice, kada je Rajska u pitanju, nije sramota biti zavidan.
Vala bas tako Cole.Cuj bariti zensku sa Kemom, ono sa romantikom i sentishom. Pa tako mozes kod zene da im budes samo rame za plakanje.Tu samo dolazi i prolazi sistem moga komse Micka, onaj kecerski: Uhvati kako znas i umijes, i stisni dobro, ne zali. Kuda prodje moj (nas)komso Mick, tu vise nikad mema migrene kod zena.
Cuj Kemo.Ma samo Saban i to ona "skini prsten s desne ruke da ti mladost me uvene, nije on, nije on covjek za tebe...." i to sto glasnije to bolje. Jel' tako komso Mick?...Eto Cole ne mozes reci da nisam poradio sa njim po ovom pitanju. Znajuci mi komsu urednika, ne sumnjam da mi nece biti zahvalan.
Pozdrav od Sydneyca

rajskadjevo said...

Dobro jer vi mislite da smo mi toliko jadne i glupe da nama treba konj za oranje? Mislim takvog se može naći na svakom koraku...
Mi želimo muškarce koji odišu inteligencijom i humorom..da možeš s njim razgovarat na kavi bez da ti se zijeva...

urednik said...

Danas bas nije moj dan. 'ajde ova dva, al' Rajska me zadevera do kraja. Ja ne pijem kavu.

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...