Sunday, July 13, 2014

Direktan prenos

Ideju sam dobio na 15 minuta prije pocetka finala/ Prenos .Nisam siguran  i moze li -tehnicki i  hoce li valjat,al cu pokusat.Utakmicu gledam sam.Tako naj vise volim.Siguran sam tad,da sam u pravu  isto koliko sam u krivu.

Navijam za  Njemacku .Nemam nista protiv Argentine ,ali su mi Svabe blize.I u dobru i u zlu.

Zasto sam odlucio daneswto ov ako pokusam.Recimo zanima me trenutna  reakcija ,samog sebe ,bez onog  obaveznog  vremena  da ,,promislis,,

Ako je ko zainteresovan moze se  ukljuciti.Dapace bilo bi pozeljno.

Mesi mi izgleda uobicajno glupo.

Dobar je ovaj talijanski sudija.

Ozil ocito ne zna  il njemacki ili himnu.Svabe pjevaju pod budnim okom Angele Merkel.

Ova argentinska himna ima iste rijeci ko i Bosanska.Dobro muzika je drugacija.

Putinu je neko moro reci da ne igraju Rusi.

ovo sa predstavljanjem igraca kad prekste ruke izgleda jako glupo.

Jerl istina da je ovaj selektor nijemaca  peder.

Sastanak prije slobodnog udaraca .Samo fali merkelova.

Gledam reklamu Hjundajija .kazu zvanicno ,,auto,, svijetskog prvenstva.Hjundaji  ne voze ni oni iz Pofalickog.

Ovaj Miler lici na naseg  seljaka.Ko zna.Svajne -stajnger.isti ko prezime.Nije lako .Valja sve stic.hm ,dobra ,iznenadjujuce, Argentina.Trinesta minuta.Polusansa za klosea.Fer i posteno bez namjernih i grubih faulova,Sta cojk ne dade  ,jebo te auuuuuuu.Pa da ovaj Huligan valja nebi igro u jebenom Napliju.Auuuuuuuuu zjevam.Nije bas ,,blic krig,, ali  nijemci stezu obruc.Sto ne igra onaj Mesi,Ovaj selektor Argentine ko sef sale u hotelu Evropa.Zuti za Svajne  i td .Ko ja ,cudi se cojk.Gooooo kurac go.Supak talijanski  digo zastavicu.ofsajd.Dok Mesi bari liniskog ulkazi Strudla .Lavezzi pada  ko da ga je grom pogodio i 3 puta se okrece.Argentinci  se opredjelili za kontranapade.Svidja mi se ovaj njemacki golman.i bek i golman.Ozil spasio cisti go,al aargentini.

Citam reklame ;leti Emiratima i jedi u Mc Donaldsu.Ona reklama na kineskom znaci ,,Ko vas jebe,, samo niko ne zna pissss.Dobra sansa za mesija al 40. minut ,nula-nula.U ovo vrijeme 45 minut ,Nijemci su protiv Brazila vodili 5-0.ajoj sanse za Svabe .Gotovo prvo poluvrijme.U drugom ,,nasi,, moraju  izvrsiti izmjene  i u igru ubaciti Dzeku i Merkel.

Indzoj Coca-Cola ,Gledam reklame.Prikazuju kako se gleda finale po Njemackoj ,argentini.U Minhenu sam vidio medju rajom ,,Hansa Gintera,, 

Gledal iko od vas ovu utakmicu.A ljudi ,jebo te.Lijepa reklama za pivo Ginuess .Americki vojnik se vraca kuci.Najava za novi film -25 August  i Herkules.Pele reklamira Sabvej sendvice.Bez Bekmena ne moze  nista proci.Trudi se covjek da bude u ,,folu,,Sa  izmjenom Aguero, Argentina mi izgleda opasnija.

Drugo poluvrijeme .

E moj Mashiiiiiiiiiii.Sta promasi.Jel ova zaista lijepa slika ,,djeve,, reklama za  kriscanstvo,Ko ne gleda nista nije izgubio.Nista se ne sdesava.U Srijedu igraju Hjuston i New Jork,Pocela americka liga u ,,sokeru,,tako kaze komentator.Mozda je neko ocekivao bolju utakmicu.Ja nisam.Mislim da Nijemcima fali  Kadira.Talijan dobro sudi.Malo sam prebacio na ove ,,spanske,, kanale .Tamo je uvijek veselo.Pet komentatora u glas.Jedino sto nebi volio su penali.Cuj bit prvak  Svijeta na penale.Sranje.Publika na stadionu zjeva.Sad je vec postalo  i malo dosadno,U Orlandu prolom oblaka kakav zna samo ovde bit.Komentator  spominje Bosnu  i mesijev go.Kaze ovo bi Dzeko garant dao.Kad bi se dobro zajebavali.Sega su mi ove izmjene.Trener im porica a on klima glavom,Ko sve skonto,a ono kad udje nigdje ga.Dobro dosadna utakmica .

Jos malo reklame za  katolicanstvo..Jos pet minuta.Hocemo m Dzeku,Putina i Merkelovu .Hocemo Susica u trenerci.Bravo za Miroslava klosea.Legenda,Klap,klap.Mislim da je  zrelo za produzetke.

U Orlandu lije ko iz kabla.Tresu gromovi.Da nije utakmice sigurno bi spavo.Po kisi ,nema nista ljepse.ABC komentatori kazu ;dobra utakmica.Mozda ne gledamo istu,naj bolja sansa za Argentinu.pelazzio ,smeto mu repic ,Jedna lijepa argentinka u sesiru,Prvi produzetak ,,nada,,-nista.Komentator  abc objasnjava da se sad igra i drugi a  ako ostane nista -nista ,penali,Pitam se da li je sve ovo  taktika ,ili je  tako. i onda ,,tako,, proglase taktikom.Ko da  svi idu na penale.Sigurni u sebe.E sad ja zamisljam Amerikanca ,koji inace ne prati ,,soker,, ali koji je odlucio da gleda finale.Reakcija je ;Znao sam da je to ,,bul shit,,Dosadnooooooooooooo .GOooooooooooooooooooo super mario oooooo  gooooooooooooooooAko vako ostane  Nijemci su prvi a argentinci drugi.Jos dvije minute i vesele Sbacice i tuzne Argentinke  hm ,,,hm ,,,,Dobri su ovi Argentinci ,niko ne place i ne vjesa se .

Forde kaserne ,forden groser    ..........Kraj.

I eto to vam je to.Sranje.


12 comments:

Anonymous said...

I da sam znala za direktan prenos ne bih se prikljucila jer bi sigurno bila obrisana. Kad se muskarci igraju, zene imaju biti kus (" s " kao Sibenik ). Na zenama je samo da prinesu, a ostatak vremena mogu heklat koliko hoce. Na HRT_u je naj bolji sportski voditelj - voditeljica Mila. Nije ni Bruno los, jos da mu je netko rekao da brada od tri dana vec odavno nije in. Da muski u poluvremenu ne bi morali gledati noge svojih zena HRT im servirao sportsku Barbiku. Doduse vise lici na vampove iz sezdesetih nego na onu aseksualnu lutku. Ni njoj, na zadovoljstvo nogometnih zaljubljenika, nitko nije skrenuo paznju da nije u " Zvijezde pjevaju " nego u sportskoj emisiji. Kad zatrepce okicama i zanjise bokovima ovaj moj bi da poluvremenska pauza traje bar dva puta dulje. E u poluvremenu sam i ja dolazila na svoje. Krisom sam pratila sta govore komentatori da ovaj moj ne bi skuzio da me tako ne zenstveno i ne damski zanima sta ce reci komentator Samovojska. A za dusu mi tu je bio i Zuti. Jest ruzan, jest anti reklama za duhan ( kaslje ), jest da govori ekavcom ( cccc ), jest da nije bas elokventan... Dzaba, kad nekog volim, volim. Antipod njemu Beckham - kad nekog ne volim- dzaba mu sve.
Pocelo drugo poluvrijeme. Dosadno. U drugoj sobi, na drugom TV-u potrazila neku od CSI_a i sl. Nema veze koju, i onako nikad ne gledam ni pocetak ni kraj. Sluzi kao uspavanka, kad nema drugo.
Pogledam jutros rezultat. Svejedno mi, samo nek nisu penali.

Z

Anonymous said...

Znaci, nissta nisam propustila :)

Dosadno bilo, kao ssto bi bio i seks sa onim Mozartovim kuglama, mislim konjovocima (Titovim), sadassnjim penzionerima u ranim sedamdesetim :)

Zna se ko voli da psuje...RS...ko bi drugi :)

Nego, Mozart kuglice, ima li seksa tokom Ramazana? Makar u massti?

Eno, Z. brani...nessto pretoplo ovih dana uz klimaks, neee?

Feniks

Micko said...

Probudi me žena jutros u 5.Šta ti jadna ne bila,znaš da sam umoran s puta,pusti me još barem sat,rekoh ja nako ljut.
"Hajmo navijat igraju moji i oni glupi Argentinci u finalu.Kafa,rakija,sve je na stolu.Ma ustaj dok te ja nisam ustala."
Skide s mene jorgan baci,i tako ja ustanem.Šta ću.
"Sad će im ga zabit snajderi i susteri moje babe unuci.Samo gledaj.Hos kolač ili da ti šta narezem",pita ona mene,a ja koda sam s Marsa.Dofatim čašu rakije,i valjda bi neka šansa,a ona se prodera da ih jebo otac i uze čašu iz moje ruke i popi naiskap.Gledam ja malo,a ona opet vrisne i opet za onu čašu.
"Popit ćeš karinu"rekoh ja.Ode i donese bocu i stavi na sto.
"Za koga to ti matereti navijas.Ne igraju ti ni Kinezi ni Japanci,a ni oni naši seljaci."
"Za Argentinu,kad ti možeš za Svabe zbog svoje babe,mogu ja za Argentinu zbog maminog mi tetka što je ono za vrijeme Franje doso i dobio penziju."
"Jebo te tetka da te jebo,donio drveni kofer i deset krivih exera,i tri hrdjava sarafa,a bio ustasa i pobjego 44.zajedno s Pavelicem.Jeli nam pričala tvoja baba,a i stara.Jebo mu Franjo mater,a i on njemu,a ja vam svima jebem mater."

Tetka šta su ti te Monzart kuglice i kako se koriste.Ja znam samo za onu običnu što se stavi izmedju pupkova i ganja se da ne ispadne.
Šta si zinula ko pes,baba ti gestapovcima cistila puške i otjerala čovjeka u logor i ostala joj kuća na bodeskom jezeru,i onda se kurvala s onim ti djedom Matom esesovcem,a poslije svi bili partizani."
"Ne kenjaj matereti,svi su tvoji okrecali kape,a poslije partizani.Jeli ti baba mitraljezom po Biokovu ganjala partizane,a dedo otimo stoku.Nisam ja izmislila nego baba mi pričala.Nego nećemo više mrtve iskopavat i navijamo za Svabe."
"Važi navijamo za Svabe,nego mogli bi mi malo prilec na poluvremenu da nam se rakija smiri."
"Pa tu te cekam,a znači da nisi umoran,i nema više iskopavanja mrtvih,važi."
I tako smo mi malo prilegli,ali ne samo poluvrijeme nego je i utakmica završila.
"Eto šta si sad bolji,prodje mi utakmica,i moram čekat večeras reprizu.Zajebo si me,ali nećeš više."
"Haaaaaaaaaa,neću više kad Svabe igraju".
Tako sam ja proso u finalu.Nerjeseno,a svi zadovoljni.

Anonymous said...

Micko, to je tepanje, vama musskarcccccinama.

A vidiss da si imao koristi jer Ti je palo na pamet u po utakmice i dijaloga sa svojom bivssom :)

Dignem ja vama pritisak, u pozitivnom smislu :)

Feniks

Anonymous said...

Teta R samo Coletu moze dici prtisak

ODOZGO_77 said...

kakvo je ovo zatisje?
Njemacka pobjedila , tako i treba.Navijala sam za njih od sveg srca.Naravno da cu navijati za Njemacku, pa ko pd nas ima tetku da mu radi u Argentini?

@Micko,
umoris li se ti ponekad?

@Rajska,
nisam skuzila u koga si sad zaljubljena?

@z
nadam se da ti nece samo CSI biti uspavanka nego ... mozda Micko da neki savjet

@teta R,
zbunjujes Micka sa kuglicama.Objasni mu da se Mocartove kuglice GUTAJU a ne ganja oko pupka {=:

veliki pozdrav svima od veoma sretne i vesele JA

Anonymous said...

ah, moja Ti, jesi vidila kako je poraslo ccitanje zbog 'utakmice'?
Ipak, mislim da je zbog SUP i MUP...

Oni pravi Argentinci isti nassi, sa Balkana.
Lijepi, inteligentni, puni ljubavi---ne mozze biti da su iz lossih porodica potekli, kao ssto bi Sup-ovci to predstavili.
-----
Jeste li ccitali oko hajke na Zzeljku Cvijanovic zato ssto joj sin hocce da radi?

Pa, joss i Zzeljka skrece temu na kcerku Tegeltije, kao biva kad sam ja u govnima neka je i on;

ssto se volimo, c,c,c.

Nije lako biti zzensko i joss u Vladi.

Ljudi u RS nemaju drugog posla nego da vire ssta ccija djeca rade, i gdje rade, c,c,c, umjesto da budu sretni ssto je dvoje manje na Birou rada, a uplaccuju i u penzioni fond, naravno.

Ljubomora, ljubomora...kuda ce se sticci sa toliko ljubomore na sve i svassta?

Feniks

Anonymous said...

Zanimljivi rezultati izbora u Sloveniji.

z.

Marijan said...

Haj' ba... pročitajte nešto konkretno iz Ivančićevog ''pera'' (Robi K.):
http://www.slatina.net/slucaj-stepinac/

Anonymous said...

Ovaj sigurno ima neku pinku od Ivancica.

Marijan said...

''Ovaj'' ima i svoje ime... za razliku od nekih koji ga se stide!?

Micko said...

Ja sam u mojoj vukojebini.Valja meni zemlju izorat,vocke porezt,i pobit krmad i l lisice.Ove godine imam agriment s Japancima.Koliko god čega bude sve će kupit.Još da se ukine prljava taxa milione jaja i pilića ići će u Japan.
Jebi ga ljudi ja prvo gledam od čega ću živjet,a onda šta ću slavit.
Koliko sam danas sjedeći na panju razgovaro s onim magarcom,toliko je i on bio miran isto kao da me razumije.Možda i razumje dok nije mako nigdje od mene.Kad je došla kona mi Julija otrco je negdje valjda da ne smeta,ili ga djavo zna šta je u njegovoj glupoj glavi.Popili smo mi gajbu pive i dva je puta rikno i ode.
Voli li on mene,ili ne.Jeli nacionalista ili nije.Za koga navija.
Ma ni ja nisam načisto više ni ko sam ni što sam,što reče Tin Ujević.
Pozdrav od Micka iz vukojebine zvane Rajski dol.

Ima (li) boga

 Valjda moras biti ili kriminalac-ubica ili policajac da  pokusas objasniti  kako  je moguce da ovaj prvi ,ubije 4 cuvara zakona  koja su do...