Wednesday, July 16, 2014

Vazno -Salji dalje

Dobijem dnevno ,bar jedan im ,u kome mi neko salje link ,da obavezno  otvorim i procitam.Neke otvorim ,neke  nikad ,a nesto i procitam.

Vedranu Rudan ,vec odavno ne klikam  i ne citam.O razlozima ,necu ,tek  o izboru ,ne svidja mi se.

Onda danas  opet im i opet texst  Vece Rudan.Ni sam ne znam sta mi bi i otvorim .ok ,nista novo .odem na posao.U neko doba ,i bez posebnog razloga ,pocnu mi se vrtiti po glavi ,neki djelovi ove price.od one ,,dok neko ne prospe  trilion tona otrova po Americi,, pa da ce americka djeca goriti ,  do onog gdje nam Veca vjestica  kao alternativu i spas  nudi Ruse i kineze ,koji ce se jednom udruziti i jebat mater Americi  ,,srediti stvari,, Ok.

Spadam u onu grupu  Amerikanaca ,sto za ovu zemlju nebi dao zivot ,ali takodje  nebi ga  nikom ni uzeo ,znaci jedan sasvim prosjecan ,obican ,,Jenki,,sa pravima i obavezama ,istim ili slicnim onima ,koja imaju i  velika vecina stanovnika  drugih demokratskih zemalja.

U Ameriku sam dosao prije 20 godina.Doslo nas je  milion.ovde su i oni ,sto ih  niko nije htio i oni sto su ih drugi izbacili.nasli srecu.Neko vise ,neko manje  al generalno se niko ne zali ,osim kad  ,,sere,,Kazem doslo nas milion sa onih prostora ,gdje mi danas saljemo  ,,otrovno sjeme,, kukuruza ,da dokrajcimo ,sve nase zablude i uspomene ,da doniramo  ,,zlo,, 

Donacija je inace  proces ,koji podrazumjeva da onaj sto nesto daje  ima i kome ,odnosno da to neko zeli i uzeti.Donacija  iza sebe ne nosi  bilo koju vrstu  novcane transakcije.E sad ,donaciju mozes i odbiti  i ovu o kojoj  prica Veca  Vjestica ,bi  svi ,,normalni,, i odbili  osim ,,nas,  iz Hrvatske ,Bosne i Srbije ,koji i danas zive  po sistemu ,,Kad muha uleti u guzicu ,ako je dzabe ,zauhar  je,,Onda im oci otvori   gospodja Rudan sa svoji m znanjem Amerike ,koje je na nivou  Mare  i  njenog  poznavanja ,,krivog kurca,,

Koliko sam ja svatio ,gospodja Veca Vjestica zivi u Zagrebu i siguran sam da od 100 njenih naj blizih komsija ,bar je 80 posto  uvijek bilo  uz ustase i fashiste..Mozda je Amerika kriva i za ustase i za cetnike ili one trece.Amerika ili roditelji  i roditelji roditelja.

Amerika nije Andjeo ,ali nije ni dezurni dzavo ,da je napadaju kad god se kome digne  klitoris,, i kad se padne u depresiju  kasne  meno pauze.O tome ,,cija ce djeca goriti,, ne volim ni procitati  i inace ne volim da se  djeca spominju u bilo kojem kontekstu ,osim djetinjstva.Nikad nisam bio na strani ,,zla,, i osudjujem sve one  koja ga proizvode,ali optuzivati Ameriku sa prostora u kojima je svaki drugi covjek ratni ili neki zlocinac ,znaci isto ko i negirati  ovu teoriju ,time ,sto ce i onaj naj okorijeliji ,reci da on nije kriv ,nego su  krivi njegovi otac i mati ,koji su ga napravili.

25 comments:

Marijan said...

Ja sam uvijek bio (i bit ću)opozicija svemu i svačemu. Rado se držim krilatice ''Amerika i Engleska...'' mada baš i nevjerujem mnogo u to, ali sve ima svojih granica. Ne volim pljuvati po svemu i svačemu, osim u za*ebanciji.
Malo ko se sjeća 50.- 60. godina prošlog vijeka, većina nije tada bila ni rođena.
Elem, u to vrijeme Ameri su redovno slali veliku pomoć naročito u hrani iako smo bili kod njih okarakterisani kao''teška'' komunistička država. Dali je za to kriva IB rezolucija ili politika ''velikog vođe'', ne znam, bio sam balav da bih razumio mnoge stvari, a nije me ni interesovalo.
Davno sam skonto; Bog je uglavnom onaj koji ima lovu!
Vraćam se na onu Vešovićevu:
''Ljudi su u suštini dobri, sve dok ne poćnu činiti zlo''!
Pozdrav svima!

ODOZGO_77 said...

piscima treba biti dozvoljeno da pisu sta im je na umu i ne uzimati to za zlo i ne kritizirati ih.

Vedrana ima svoj stil takodje i Gazda
Ko smo mi da krtikujemo pisce/ umjetnike?
ako nam se svidja citat cemo ako ne necemo
100 ljudi - 100 cudi

pozdrav ekipi

p.s.
meni licno se svidja Vedranin nacin pisanja. Ona je unikatna u vise pogleda.Nisam rekla da je prefektna , ne postoji osoba bez mana.

Beka said...

Svaka napisana rijec,ima svoju draz.Svaka strana ima svoju pricu.Nemoj ga/je/citati ili citaj.Kritikom dolazis do sasnaje dali je stivo dobro ili ne.Znaci,neko je to vec komentirao ili kriticki se osvrnuo a to ti cuo pa procitao,onda kritizirao.Citanje je bogatsvo a kritika je tvoje misljenje o doticnosti.


Urednik je procitao,prokomentirao i svoje misljenje iznio.Dajem mu za pravo.

Naprotiv,nerjetko sam na Dasinoj strani ali ovog' puta "alal vjera domacine".

Citaj da bi kometirao a ako ne prociras..


Lagani pozdrav od Beke

Anonymous said...

Ne ide mi u glavu kako iko sa "onih tamo prostora" moze sebi dati za pravo da kritikuje bilo koga i bilo gdje po bijelom svijetu.

Anonymous said...

Samo 8o % ??? Hajde molim te.
Gospodja R. je inace drugarica iz Rijeke. Sumljam da to nisi znao.

Meho said...

Slušam na vijestima mog predsjednika koji kaze
"Amerika će pomoći u svemu da se ispita šta se dogodilo i zašto."(radi se o srušenim avionu).
Bas me interesuje kako će se složiti oko onoga " zašto".
A Rudan me asocira na "rutan" i zato mi se ne svidja.
Pozdrav iz Pretis lonca.
Meho Mekinro

Marijan said...

Odmah na početku izvinjavam se zbog udaljavanja od teme (nije prvi put).
Haj' da se malo osvrnem na ovu donatorsku konferenciju za poplavljene.
Ovdašnji drug (koji glumi velikog vođu) kaže da su dobili više love nego što su očekivali?
Da, velika je šteta učinjena koja se procjenjuje u milijardama (bilo koje valute), ali što je interesantno, sa kolikim žarom su spremni naši ''experti'' da sakupljaju sadaku, tim više što su oni najveći vinovnici situacije u kojoj se nalazi BiH.
Koliko je novca ušlo u ovu zemlju, da je iskorišten kako treba danas bi BiH bila u samom evropskom vrhu po BND, pa i šire.
Ovom logikom sa ovom katastrofom mnogo bi se lakše nosili domaćim resursima, a ako ko da nešto sa strane, dobro došlo.
Ovo je ipak priča; šta bi bilo kad bi bilo!?
Ovako, već dvije decenije velika većina ovoga društva oslanja se na sadaku. Ruku pržiti da neko nešto udijeli teško je prvi put, dalje sve postaje rutina.
Gledajući i ove naše ''obićne'' prosjake koji se mogu sresti na svakom uglu, teško je razdvojiti kome je to potreba, a kome profesija. Jedan moj poznanik koji je prove gotovo tri decenije u Španiji o tome kaže:
- Koliko je prosjaka u ovom gradu, ne može im se nadavati zato, bar jednom godišnje uplatim po 100 eura u fondaciju za stipendiranje mladih, ''Obrazovanje gradi BiH'' i moja savjest je mirna!

Anonymous said...

Necu o Rudanki jer je u svome pisanju nedosljedna. To me prijeci da podrzim neke stvari o kojima i sama isto mislim.
Na primjer : nema javne osobe koja u medijima HR nije izrazila svoje zgrazanje nad postupcima obicnih vojnika u momentu kad su usli u svoja opustosena, zapaljena sela, sjetili se svojih ubijenih i protjeranih. A onda, u ovom tekstu, se zaborave sva ta nacela i poziva se na " oko za oko, zub za zub". Zar to nije govor mrznje ? Nadam se da je jasno da govorim o tekstu V. Rudan.
Ti bi Bilicu trebao znati da klimaks nije presudan za stanje mozga. Nama, obicnim komentatorima, se moze progledati kroz prste zbog malo zloce i neznanja.

z.

rajskadjevo said...

Rudankom se mogu oduševit samo primitivni ljudi...uopće mi se ne sviđa njen način rezoniranja...ona tu nabaca sve što je u redu i onda radi neke poveznice koje su po mom mišljenu nepovezane jedne s drugim...
Što se tiče GM tvrtka Monsanto je totalno zlo, no to nije ništ novo..
Ja danas putujem na more pa vas sve pozdravljam...

Micko said...

Svako fukari ovoga svijeta,za sve je kriva Amerika.Ne znam zašto.Moj jaran pokojni Hajro Djenanovic bi hodao samnom kroz Dubrovnik,a ja vidio prosijaka pa se uhvatio za djep,a on me uhvati za ruku i kaže:"Ne daj mu jebo ti on mater jer će se okrenut za tobom i zabit ti nož u ledja.Pusti fukaru neka krepa u svojoj fukarestini,a zovni ga da ti šta pomogne za sto maraka pa ćeš vidjet."
Sjetio sam se Hajre milion puta,i shvati sam da je vazda bio u pravu.Pričam ja ljudima o njemu i većina se slaže.
Pričali su moji stari da ih je Amerika poslije drugog svjetskog rata spasila od gladi i ocistila od ušiju.To sve je zaboravila samo fukara i sirotinja.
Kad čovjek oženi siroticu kažu ljudi da je doveo sirotu na svoju sramotu,a drugi kažu,fukaru niti jebi niti kući vodi.Svi su u pravu.
Žao mi je onog aviona,ali ako su druge kompanije promijenile koridor zašto nisu i oni.Tako se pitaju ovi specijalisti ovde.

Nego kod nas nova vlast ukinula udisajno-izdisajnu taxu nakon 150000 gubitka radnih mjesta,i odlaska fabrika preko granice.Zovu na povratak,što je trenutno nemoguće.Ne povjerenje je u pitanju.Za odlazak fabrike treba godina dana i puno love,a za povratak treba dvije i još više love.Pitanje je ako izgube izbore za tri godine možda opet valja selit.Kad te neko jednom sutne nećeš mu dat priliku da to ponova uradi.Isto ko kad su te sutnuli iz rodne ti grude.
Odo sad u noćni lov.Pozdrav za svjeha.Kod mene - 1 celzijusa.Ubilo se za lova.

Anonymous said...

Rajska, ugodan ti odmor i vrati nam se napunjenih baterija. I moji idu u subotu, a ja cu se na zalost odmarati samo uz tipkovnicu. Adio.

z.

dalibor bilic said...

Mozda klimaks i nije presudan za stanje mozga ,ali za izvbor kupaceg kostima jest sigurno.
RAJSKA Nadam se da si izvrsila sve neophodne pripreme za ,,ovogodisnje more,,Nemoj da ti se desi ko ,,nekad,,da te i u donjem dijelu kostima ,gore toples ,niko ne primjecuje.Ono sto si nekad isticala ,a sto je stajalo ,,pravo,, sad vise ne stoji,nego je ,,krivo,,Sad su ti aduti u tome da sto vise sakrijes ,da ljudi samo nagadjaju.Mogao bi jos ,ali necu ,tek posveti vise paznje pripremama.Recimo prije si se mogla suncati u toplesu i brinuti da ti ne ,,zagore,, a sad da da ce ispod njih ostat bijelo.Ok
A zaba zaba.Dobra ko i uvijek.Jeste jezik mrznje,to je poenta a ne ko je u pravu.A sto se tice kliomaksa ako ti je lakse misli da si u pubertetu.
Izvanjavam se za onih 80 posto.Nije tacno.Uvijek ima plus ili minus 3 posto,a za Rijeku nisam znao ,sumljali ili ne.
Meho je tipican Amerikanac.Slusa predsednika a njega predsednik ne ,,slusa,,
Sto se tice znanja Amerike Beka bi moro ovoj Veci odrzat bar internet klasove.
Skoro uvijek i kad falimo i kad kudimo ,zaboravimo odakle smo dosli.kako smo se nadali ,dobro smo se i udali.

Anonymous said...

Cǣgbord is on spearctellnytte tōl þe mann brȳcþ tō wrītenne and sendenne bodu þǣm spearctellende. ( Ovo pise u rjecniku za tipkovnicu ).

rajskadjevo said...

A ne, ja sad izgledam bolje nego prije..isklesala sam tijelo jogom..sve je čvrsto...dobro malo još trbušćić ali to ne smeta...konačno sve trbušne plesačice nisu ravne...
Uloviću sigurno nekog galeba hahaha.....
Zabice baš mi je žao da ostaješ u vrelom zg...valjda ćeš ukrasti koji dan za odlazak u prirodu....
Ipak najvažnije je stanje duha a ono može biti na visini i u dnevnom boravku.....

ODOZGO_77 said...

@ Gazda,
sto nam zezas Rajsku
pa svi imamo problem sa gravitacijom i godinama (-:
Rajska lijepo se provedi, brzo nam se vrati.
Pitanje,,, da li ti nama rece u koga si se zaljubila ???

@ Z
vjerujem , gdje god da se nalazis ti ces biti "na vrhuncu" dusevnom, naravno (-:

veliki pozdrav ekipi

Anonymous said...

Joooooj, koji samo imam osjecaj da ce se onaj "sleeper" Cole sad pojavit sa svojim komentarom, al pravo dobrim! Nema ga i nema. Smislja, analizira, tabiri kroz arhivu i fata biljeske vizavi gravitacije, toplesa, sifona, zaljubljivanja i ostalih pikanterija. Jedan od rijetkih, sto kad vise ne moze ucesto zegat se baca u diskusiju na temu sex. Obicno se u njegovim godinama bave socijalom, nostalgijom, nepravdom, kao Marijan i Gazda, na primjer. Jok, on Viritualni Predator i sex-offender na nisku voltazu (baterije) ostaje dosljedan. Domacice sparusenih grudi i naboranih guzova uzbudjeno citaju njegove dubokoumne doskocice u stlu: "Dosla mala i donjela cebe, ocevidno 'oce da se j...!" Valjal ova?
Sto se tice dogadjaja u svijetu, mislim da su "neki" super odradili ovo sa malezijskim avionom. Dok se nasiroko razglaba; ko, kako i zasto, onih sedam prezivjelih palestinaca u Gazi pokusavaju opstati kao palestinska nacija. Cifuti su na svojoj kozi osjetili te stvari prije nekih 70 godina, ali na zalost, eto, svete se na pogresnim kurbanima.
Clinton upozorava Izraelce da malo ohanu, jer se cijeli svijet okrece protiv njih... dva sata poslije ona crncuga kaze da Izrael ima pravo da se brani...
Ostaje nejasno koje je boje bila raketa sto je pogodila avion iznad Ukrajine.

Anonymous said...

Ja vam, brate, najbolje volim americku demokratiju. Slobodan svijet sa slobodom misljenja i govora. Mozes pricat sta god hoces, niko te ne slusa. Plus, imaju ljudi dvije stranke. Demokrate i republikance, pa ti izvoli za koje ces glasat. Razlika je ogromna: ovi prvi odobravaju abortus, a drugi su strogo protiv. Vanjska i unutrasnja politika su tu nedje u pet deka, al jebo to. Inace donedavno demokrate nisu bili blagonakloni spram pederluka, al sad su i oni "za" (odnio vrag salu), pa se ovi sto imaju cunu i vole ga metnut dje je nekad bilo normalno, sad osjecaju ko ugrozena manjina. Sta's taki vakat doso.
Nego, ovaj sto je pogodio malezijski avion, obzirom da je Rus il Ukrajinac ( a mozda i cifut), obzirom da najvjerovatnije nije Musliman, ja ga brate ne bih nazvao teroristom, vec neodgovornim pojedincem.

cole said...

Zapricavajte mi ovog Skenderiju dok me ne skinu sa infuzija.Evo me vec 7 dana se lagano oporavljam od nekakve bolescuge, Vertigo je zovu.Malo je njeznija od kvadriplegije! Sve bih dao da sam sada u stanju odgovoriti ovoj dvojici pedera. Dali su mi metar materijala ali jebajiga, lose sam skroz, ne bih sada mogo ni guzit! Nece valjda opet pobjeci, kao sto ima obicaj! Baca me, zao mi je, imam snage samo da vas pozdravim i zazelim sve najbolje, pa i onoj dvojici pedera. oho im se kad se vratim kuci! Ovo je bilo sa tudje sprave!

Marijan said...

Brz oporavak... zar ni pivica?

dalibor bilic said...

De ba Chole ,zavrsi to ,pa da nastavimo.
,,Aj mis Ju,,

cole said...

Nemojte samo da mi se sekirate i brinete a narocito anonimus. Prosli post je bio jako dramatican, zahvaljujuci njegovim dubioznim komentarima, poslije kojih mi je doktor pojacao terapiju. Ovih dana su se kod mene dogodile dramaticne promjene! Piva i rakija mi ne padaju na pamet, za razliku od koke. Kako mi je malo bolje, sad bi mi i ona smezurana valjala. A nisam ni znao da ima takvih, dok mi Skenderija ne otvori oci! Kazu, covjek uci dok je ziv! KONCENTRACIJA MI JE LIMITIRANA NA DESETAK, PETNAEST MINUTA PA NEMAM VREMENA odgovarati onoj dvojici, jer mi pocinje bivati lose. Pisite, javljajte se, raduje me kad procitam koji dobar komentar a procitam cim me malo popusti ova bolescuga. Radujem se i Skenderijinim komentarima, nevjerovali ili da! Ono jest da mu treba po 5...6 dana da napise dobar komentar a onda zbrise ko zeko. A obecao sam sebi, necu ga sekirati sve dok mu ne iscuri sav gnoj, za razliku od Dalibora koji je malo ojacao, pa se poceo i on kofrciti. Samo lakopo, bice oni meni bolji od Caroline, cccccssss!

Anonymous said...

Daj Cole zezas se. Nikad cula za tu bolestinu. Procackala po internetu, bome ruzno. Ja se doduse s tim " bacanjem ", " nosanjem ", " zanosenjem " bakcem cijeli zivot zbog 90/60 i nize. Nekad dobro dodju ovi sto sto se cifutaju i crncugaju da mi dignu tlak. Ipak bi radije i da me " nosa " nego da to citam.
Pusa ti i misli na Rajsku u bikiniju, bice ti lakse.

z.

ODOZGO_77 said...

Cole,
brz oporavak ti zelim

Anonymous said...

Ribaru, Ribaru, ssta si drugo occekivao nego da Te 'baca', zato i idess u ribu :)
Na koju stranu?
Mene na desno...mogli bi se podupirati :)

Ssta kazzes: 15 min. , meni dosta za godinu dana :)

Nego, da Ti nisi jeo kakve piletine po ovoj vrucini? Ne valja piletina u tim godinama, pa Ti razumio ili ne.

Da Te ipak upozorim, neka pregledaju krajnike. Kazu da krajnici zakrzljavaju godinama kao i seks, a nije istina, pa Ti malo izgrgljaj kakvom voduraccom ssto mozze da gori :)

I nosaj kissobran da se podbociss.

Pozdrav, Feniks

Micko said...

Znao sam ja da tetka zna lijek za svaku boljku.Govorio sam ja Coletu da ne jede meso što se bez kite pravi,ali nije slušao.
Nego njemu bi sad dobro došla ova moja kona.100 kila,a nije debela.Sve sami mišić.Kad maljem zabije klin u plug,meni treba 3 puta udarit da ga izbijem.Da je bliže poslo bi je da ga malo pronosa i izmasira,ozdravio bi za minutu.
Brz oporavak jarane.

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...