Tuesday, August 23, 2016

25 godina mature

Ima nas koji se jos sjecamo  cuvene poruke iz predsednistva ,na mozda mjesec dana prije pocetka rata u Bosni .Kaze ; ,,Ko zeli rat dabogda mu u kuci bio,,Kletva ili zelja ,al ostvarila se ,U kuci,

Danas nakon 20  godina od uzasa i  bezumlja ,sa istog mjesta  ista poruka ,da je ne ponavljam ,Kletva ili zelja .U kuci,

Reko sam sebi ,jos davno,Necu se baviti  ,Bosnom,,al ne mogu da odolim.Zar su ljudi vec zaboravili..Nije u ono  doba 92,  bilo drustvenih mreza  ,pa covjek nije znao ,sta drugi misle izvan kruga svojih vlastitih prijatelja ,pa je rat bio iznenadjenje ,za sve  budale,,Danas  vise nema iznenadjenja.Odes na komentare ,vijesti  i znas sta ,,ostali,, misle,Kad medju 100 komentara nadjes  10 ,koji pozivaju na ,,opstu mobilizaciju ,nesto tu nije u redu .Ok ,Komentarisu samo ,,idijoti,,,,  reci ce neko ,sto nije istina ,Ima  90 posto normalnih  stavova ,odnosno daleko je vise onih ,sto smatraju  da se opstom mobilizacijom nista ne rijesava ,ali zar takvih  i u tom broju nije bilo i 92,pa se desilo ono sto je 10 posto ,,bolesnika,, zelio. 

Bilo kako bilo ,najezio sam se  danas citajuci ,ono isto sto sam cuo prije 24, godine i jos samo fali ; Da je za rat potrebno dvoje ,,i da pocne odbrojavanje.Ako ima sta ,sto bi ,,ustavni ,vrhovni ili bilo koji drugi sud ,na tim prostorima ,morao zabraniti po hitnom postupku ,je  i sama upotreba rijeci ,,RAT,, u bilo kojem kontekstu.Za  cijenu mira.







5 comments:

ja said...

Sto obrisa Kervu? A bas je 'pametnu' napis'o. Sto bi rekli; nit ga jebi, nit ga kuci vodi.

Kevrin potok said...

Obrisa me, valjda istina boli. Samo htjedoh napisati da su se stvari okrenule u usporedbi sa stanjem prije 25 godina, mi smo mogli samo u enklave, sad bi ih pomeli, a oni ne bi u enklave nego u maticu.

ja said...

E moj Cole, vidis ti tvog Kerve. Ti bi s njim na kaHvu u Parkusu, a on bi tebe u 'maticu' a vjerujem i dalje posl'o...

Marijan said...

Dobar je Kevro... svako ima pravo na svoje mišljenje pa makar bio i u krivu, samo bez uvreda... sada ko se tu nađe, *ebiga?
Je l' treba da mislimo isto?

Anonymous said...

SadE se Parkusa zove Aida, ali trebali su neko srpsko ili hrvatsko ime dati da grad barem po necemu jos bude multikulti. Ovakvi ko Kevrin su sad u seheru 99 posto, pa kad meni polubaliji to smeta moRes mislit kako je nekom ceti ili uji. Ja prosetao gradom djir 20 minuta neki dan, nit sam koga poznatog sreo nit je mene ko prepoznao, a to da me prepoznaju mi se samo jos u Buca Potoku desi, ali I tamo sve rjedje. Usao u bivsu Sarajku da se popisam kad tamo Arapa hipten i nindji sa po sedmoro djece, brat bratu triput vise nego domorodaca. U onom novom staklenom SCCu na Marindvoru jos gore, imaju nesto nalik McDonaldsu sa halal mesom, haha. Nije to lose, ne kazem, za svakog po nesto, ali nije to vise ni olimpiski grad.

Rajska, starci mi jos u vitrini drze neke knjige o Titi, pozitiva, ali I negativne o Jasenovcu, generalima izdaje, Stepincu itd, nekad sam to citao uz Alana Forda I Stripoteku pa valjda sahovnica postala od malena gadna, a da je gadna i onako kad je pogledas jest vala.

nesloga

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...