Friday, August 5, 2016

Barka

U Lukavici nisam bio  zadnjih 30 godina  a mozda i vise.Nisam imo razloga ,ni onda kad je  bila Jugoslavenska ni sad kad je ,,Srpska,,Kad covjek nema povoda  ,svejedno je cija je.Pitam taxsistu na standu  Ilidza -tramvajska ,mozel do  motela Barka .Mjeri me covjek i kaze ,,Ne vozim ti ja jarane tamo,,al nacemo nekoga ,Ne sjecam se  bas  ni  Dobrinje ,al  smo brzo do Barke.Zaista lijep motel ,Hrana i usluga  na visini .Okruzenje  selo ,ruzno i ako me Barka na nesto podsjetila ,,onda je to da je bliza ,,Oazi,, u pustinji nego barki u moru,Tri dana poslije ovde su se sreli ,,veliki ,, politicari ,Zamjeraju im ,,kafanski,, dogovor ,ko eto  politika je jedino ozbiljna  kad se razgovara u ,,ambijentu,,Pojma nemaju ,Dogovor  je  vrijedan  i kad se napravi i ispred  ,,pisoara,,ako je pravi,Vratio sam se opet taxsijem,Zbog nekih  birokratskih problema  taxsista je skinuo znak  sa krova,

Covjek svati tek kad mu postane ,,svedno,,Do tad se  pati ,muci u emocijama,Vratis se da vidis kucu ili stan ,ulicu i grad  ,gdje si nekad zivio,Ostali samo zidovi  a sve drugo se promijenilo.Nema ni one secije ispod prozora ni  kredenca u cosku ,Ni ponjava se ne savija,Na zidu uimjesto slike ,,Plivskog vodopada,, neke druge ,uz muziku sa radija ,koja im odgovara,I sta  ,Treba da kazes ,ne valja vam ovo,Moje je bilo ljepse,ili postavite sve ,kako je bilo prije  i vama ce biti bolje,A nece,Njima je bolje ,ovako kako im je sad,namjestili su ,,zivot,, u skladu svojih  mogucnosti i zelja.Odkud meni pravo ,koji sam tu tek 3 dana ,da kazem da nije tako,Naljutio bi se da mi  to neko isto uradi ,,ovde,,Dosao sam u fazu  da mi je svejedno,Kad je tako ,moze i bez ,,ponjave,,

Sta sam donio,Po prvi put u zivotu osjetio sam se jako star,Generacija se povlaci,Ne idu vise sredinom  Ferhadije ,nego uz izloge,Skrivaju se po vikendicama ,cekaju unuke  i vire u ,,penziju,,Jedva sam ceko da se vratim ,da mi Dejvid ,koji je usput recemo staroiji od mene 5 godina ,,nastavi pricat o investicijama  i planovima koje ima za buducnost,Ovde u Orlandu i onaj od 80 ,, fura ,, ko da mu je 70 ,a dole  onaj sa 60 ,isto ko da mu je 75,

A koke,Nista ,nada,Ma ne  ,,Nada,, nego ,,nada,, -nista .N(e)ada(ti)  se ,,,,,,,Ima vremena,

6 comments:

Hashim said...

Mislio sam te pohvaliti za dobre tekstove, al' necu.
Mislice raja da se po mojim potpisom krije Marjan.

Čole said...

Restoran, kafanu ili hotel, ne čini prostor, nego osoblje! Gdje ba nađe "Barku" pored metar ugodnijih mjesta. Tu zapravo Lukavica i počinje. Njen najljepši dio nisi vidio. Šteta ili ne!? Mnogim "Sarajlijama" se Lukavica gadi i obrnuto. Obrnuto je kako god okreneš, kod loših ljudi. Oni normalni na te stvari gledaju drugim, ljepšim očima. Ne mislim na Dalibora. Njega smatram normalnim i ako on mene drži nisko, ccccssss!
Šta pametno reći za Sarajevo?! Ako hoćeš da uživaš u onome što ti grad pruža, uključujući lokale, prijatelje i sve što grad čini gradom, poželjno ga je prihvatiti onakvim kakvo je. Prihvatiš li ga takvog i on će tebe prihvatiti i oboma će biti ugodno. U suprotnom, niti će tebi biti lijepo u njuemu, niti će njemu biti lijepo s tobom.
Traži se starija ženska osoba omanjih grudi, krivih noga u šorcu pepito boje i atletskoj mavi majici. Odaziva se na Rajska Djeva!

Marijan said...

Lukavica hmmmm... imaju dobru krmetinu!

rajskadjevo said...

Nemam krive noge..ne davaj ljudima krive informacije...čitam redovito, bila sam na moru pa nisam baš mogla pisati, a i nekako nemam inspiracije u zadnje vrijeme...takvo neko razdoblje...
Možda imam preko 40 ali ni grama celulita..evo i Galeb je rekao da izgledam bolje nego ove s 30...ipak vježbanje rodi plodom...i preskakanje večere...zdrav život kolko tolko..

Davorl said...

Šta ti bi da objaviš ovaj stari post ?
Godišnica odlazka iz Sarajeva ? Prodaja kuće u Lužanima?
I zbilja šta si radio u Lukavici , ako to nije izmišljena lokacija da malo zajebavaš one koji čitaju.
Nisam bio već tri godine u Sarajevu, ali Lukavica je zbilja sinonim za proizvode od krmetine , kao što je Marjan napisao.

dalibor bilic said...

Kad odem na ovaj svoje blog ,pojave se ,Nesto kao podsjetnik I price Koje Sam objavio jako davno I zaboravio,Onda ponovo procitam kao da ih je Pisao neko drugi I objavim nadajuci se da su I drugima zanimljive,Nije u Pitanju nikakva godisnjica ,a ja u Sarajevu Nisam bio duze od tebe a stvarno Sam bio u Lukavici a sto se tice ,,kuca,,raspolazem jos Samo sa ovom u Orlandu,I Nije mi zao.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...