Wednesday, August 3, 2016

Mide i Zuti

Tacno tamo ,gdje sam ih i ostavio,u onoj basti preko puta ,,Peka,, za istim stolom,ispod  suncobrana ,na kojem pise ,,Tuborg pivo,, sjedili su Mide i Zuti ,Vidio sam ih na vrijeme ,da oni ne vide mene ,pa sam  se prosunjao uz izloge  s druge strane  ulice,Sakrio sam se od sebe ,da ih ostavim na ,,miru,, da ih postedim napora da me se sjete,Dovoljno je sto sam se ja sjetio njih,Za sviju.

Na Fazlu sam naletio  ispred Vatre,Ne mozes ga promasiti  na barskoj stolici  ispred izloga.Nismo se vidjeli nekoliko godina ,odnosno ,zadnji put  je bilo ovde u Orlandu , kad je  nekim  fudbalskim razlozima  posjetio Floridu.Nije Luivil i Kentaki bas  blizu  a nije bas ni zanimljiv  da ga vidis ko  Orlando.Susret je bio na  visini ,ko da smo se vidjeli juce  i bez iznenadjenja ,mada mislim da je  meni  bilo vise drago da ga vidim ,nego njemu mene,Kaze da ceka neke politicare ,Ostavio sam ga da ,,visi,, na stlici  i  otisao u pravcu Carsije,Kad sam se vracao nakon   sat vremena  Fazla je jos cekao politicare,Ovaj put mu se nisam javio,Covjek  najbrze ceka sam,

Na  Zlatka sam naletio u SkerlicevojNovinar ,diplomata i dobar poznavalac  prilika ,,dole,, i na bliskom istoku.prica mi da je cesto i u Americi ,Razgovaramo i o  buducem americkom predsedniku.Generalno se slazem  sa njegovim misljenjem ,mada mu fali iskustva ,mog druga ,,velikog,, Sedrika ,crnca ,sofera Hozea  i komsije  Devida ,da ono sto zna  upotpuuni i praksom,Uvijek sam   govorio  da Ameriku mozes upoznati  jedino ,ako si radio u Mc Donaldsu ili  slicnim i da ces je bolje razumjeti kad dobijes ili otkaz ili unapredjenje,Amerika nije teorija ,nego  surova praksa,

Sjedio sam  sa Ginom ,u onoj kafani  preko puta Narodne banke ili  tacno  tamo gdje je tramvajska stanica.Ufatila nas kisa ,a mi se ufatili pive.Bila je Nedelja i manji protok  ljudskog saobracaja,Kaze Gino uobicajno za  vikend,Vise obracam paznju sto mi drug prica ,od  onog ,,sto ,,prolazi,,Jedino zastanemo kad  proleti neki dobar minjak ,al ne komentarisemo,U ovim godinama i to je uspjeh,Jos vidimo,Trajalo je to mozda 3 sekunde,Vidim ide covjek sa zenom,sredinom   ulice,Pogledam i okrenem glavu i   sjetim se da ga  znam,Dok se nisam ni snasao  covjek sa ispruzenom rukom je ispred mog stola ,,,Dobar dan gospodine Divjak,, ,,Dobar dan  gospodo rekao je,,,,Ako  se osjecate ,onako kako izgledate  je veliki razlog da budete  sretni, ,rekao sam,Gledo me  malo,smjesto u memoriju i pomogo mu je  Gino , mojim imenom i prezimenom,Jel me se sjetio ,mada je rekao da zna ,kurtuazija ,al ,,faca ,, mu je sigurno poznata ,nisam siguran ,al mi je sutradan mahno ,sa stolice baste  kafane ,iste one ,gdje su juce sjedili Mide i Zuti,

4 comments:

Anonymous said...

Jebo Sarajevo, prevelik grad da se sretnu poznanici. Moj Donji Vakuf je meni zakon.

Marijan said...

Sređuješ utiske a?
Nema te heftu i svi se razbježali... k'o da su jedva čekali da odeš...

Beka said...

Dobro nam se vratio,Daso.


"Cesto sam odlazio.I okretao se.Ikazu,tada pozelis da se nekad vratis.I vracao sam se.Nista nije bilo isto.Ni pejsazi,ni ljudi,ni ja....Svatio sam.Ne treba se vracati.Ono sto je bilo lijepo,neka zauvjek ostane u snovima.Vjecno ce trajati."



Vas Beka i moj pjesnik haver Italijanskog podrijetla Sergio Jesegnino...


Vidimo se u subotu,cia

Anonymous said...

Arapa u Butmiru na aerodromu 70 posto, dijaspora 20 posto, ostatak domoroci, ja nisam mogao vjerovati.

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...