Sunday, August 7, 2016

Sise

Pita me Cole ,dok smo sjedili u ,,Parkusi,,:Jesul mi pocele rast sise ,,Jedva sam ceko da se vratim kuci ,stanem pred ogledalo ,skinem grudnjak i konstatujem da nisu ,

Nego ljudi jebo Sarajevo.Ozbiljan covjek  zivi u ,,demokratiji,,Eto ja svake 4 godine dobijem priliku ,da se ,,izrazim,,  da izaberem predsednika.Dali mi sansu  da se osjetim vaznim ,da glasam ,da biram izmedju Hilari i Trampa ,a ne recimo ko u Sarajevuu izmedju Bakira i Izetbegovica ,Demokratija je kad ne znas za koga da glasas ,kad se lomis,, izmedju dva kandidata  u moru njihovih vrlina  i kad izabers onoga ,na koga se poslije mozes ,,osloniti,,staviti glavu na njegovo rame ,ususkati  hladne noge u njegovom krilu .To je demokratija .Inace bi vas molio ,da mi se u periodu  dok ne izaberem predsednika obracate sa ,,vi,,  zbog vaznosti zadatka ,koji je ispred mene,a ne ono ; Koga ces ,,ti,, birati,Nego njezno  ,,Kome ce te ,,vi,, dati svoj glas,,Poslije opet mozemo na ,,ti,, Ok ,Kontate,

A Olimpijadu gledam ,Pomalo.Gledo sam i otvaranje.,Najezio sam se dok su defilovali ,,nasi,,Kako koji nasi,Nasi sa  visoko podignutom zastavom .Kako kojom zastavom,Ko je vama kriv ,sto nemate osjecaj pripadnosti ,Meni su nekako najblizi i  najdrazi oni  pod zastavom UN a,A sport,Pa ako recimo gledam americke kosarkase ,koji su  dosli pod geslom ,,Da je vazno ucestvovati  i recimo Bosanske sportiste ,koji su dosli ,,da pobjede,,,pokusavam naci sredinu ,odnosno  postavit stvari tako da je vazno  ucestvovati i pojediti ,jer ako ne ucestvujes ne mozes ni pobjediti ,a ako ne pobjedis ,bar si ucestvovao.To vam je isto  ko da si glaso za Trampa a pobjedila Hilari ,a ti sretan sto si ucestvovao.

Inace ,jebo Olimpijadu.Vracam se polako u svakodnevnicu.,,Mi,, odnosno  ja ,eto poceo sam se i sam persirati ,koliko sam vazan, ne preporucujemo ,odlazak u Sarajevo ,ako bas nemas velike potrebe.Bolje je otici u Mexsiko  ili recimo Brazil  i da ucestvujes  i da eventualno pobjedis ,al izgubit  sigurno neses.Na zicer.Demokratija naravno,Odo se osjecat ,,vazan,,

No comments:

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...