Saturday, August 20, 2016

Tajikistan

Citam jutros i Tadjikstan osvojio medalju.Ok,Covjek moze imati 3 vrste odnosa prema nekoj zemlji,,pod uslovom da nije ,,tvoja,,Moze mu biti draga i simpaticna ,Moze ,da je ne voli  u kompletu ili da kao ja prema Tadjkistanu ,nema nikakvog odnosa,

Mozda ce jos samo ova nasa generacija imati neki stav  ,prema zemljama bivse Jugoslavije u vecini slucajeva pozitivan ,dok ce slijedeca generacija ,nasa djece , imati odnos prema  bivsoj ,,braci,,  ko ja prema Tadjastanu i da ne idem  dalje,

Bez obzira sto sam licno veliki  protivnik  politickih sistema na podruciju bivse Jugoslavije ,bez izuzetka ,ipak me obraduju sportski uspjesi  ljudi sa ovih prostora,Eto bilo mi drago kad je Kosovo uzelo medalju , Sto kad  ja sa Kosovom  nemam nikakve veze  ili jednostavno  bilo mi  draze da ,,Zlato, ode na Kosovo nego u Tadjasktan.

Od onog sto se sportski zvala Jugoslavija ,koja usput receno nije bila   velesila ,ali jeste  spadala  u grupu ,,jako blizu najboljim,  ostale su  Srbija i Hrvatska  koje sad  statisticko geografsko politicki  ne spadaju  u domen bivse Jugoslavije ,sad su male zemlje ,ali su na  vise od pola puta ,da sacuvaju tradiciju  uspjesnog sporta na tim  prostorima.Za sve ono  sto su sportisti iz ove dvije zemlje uradili ,treba reci samo ,,svaka cast,, Kapa dole za postignute rezultate u sportovima uglavnom ,naslijedzenim ,od  bivse nam zajednicke domovine.Generalno gledajuci ove dvije zemlje su u sportskom planu ,daleko ispred  ekonomsko politicke situacije u kojima se nalaze  i bez obzira ,na sve , ,,Bravo,, za Hrvatske i Srpske sportiste  u njihovom ucescu  na Olimpijadi u Riju.

A dosta i ovog sporta  vise,Opustio sam se  totalno,Fali mi Tramp, racuni ,izbjeglice ,terorizam  i dvije sedmice u 4 godine je ,,tamam,,da covjek skonta ,da ,,brze ,vise  i jace,, nije za ovih 14 dana nego da je postala krilatica  zivota od Olimpijade do Olimpijade,

14 comments:

Micko said...

Ciji je ono film pobjedio u Sa kalifatu.

Kevrin potok said...

Koga briga za olimpijadu, samo se srbadija pali na to. A ovi koji Bosnu i Sarajevo porede s kalifatom neka su preko svijeta, i treba tako, daleko nek kosti ostave.

Anonymous said...

Kevro, jel to ljubomora

dalibor bilic said...

,,Locus regit actum,,

čole said...

Završen SARAJEVSKI FES(t). Ovih dana se ponovo prikazuje film pod izmjenjenim nazivom: "VALTREAGA BRANI RAJVOSA".
Ovi što Kalifat porede sa Sarajevom stvarno pretjeruju! U pravu si Kevro!
Koristim priliku da Rajskoj čestitam osvajanje srebrene medalje u vaterpolu. Cccccsssss...
Takođe i Kevri čestitam na dobrom plasmanu Bosanskih takmičara u disciplini bacanje kamena s ramena. Ipak je uspjeh imati trojicu takmičara u preteškoj atletici (za BiH), ccccssss...

dalibor bilic said...

To bi bilo od ,,Rija,,
Citam izjavu Sase djordjevica ,trenera kosarkasa Srbije ,prije finala u kojoj kaze ,,Ne bojimo se Amerike ,Mi smo ekipa koja dise ko jedan ,,Moguce ce je da,da ,,disu ko jedan ,, ali nije dovoljno za ,,zlato,,Eto siguran sam da americki kosarkasi ne disu ko jedan ,ali su ipak prejaki za ,,ostatak svijeta,, Da se razumijemo ,ne radi se o ,,drim timu,, kako mnogi kazu ,jel fale najbolji La Bron i Stefan Keri i jos neki ,ali tim dovoljno jak da odradi zlato.Sto se tice tima Srbije u dilemi sam .Koje je pravo lice tima ,one utakmice protiv Australije i prva protiv Amerike ili ovo vecerasnje blijedo izdanje,
Inace sto rece drug Kevro ,koga to Olimpijada jos zanima ,Ima i toga,

rajskadjevo said...

Čolek mislim da smo skupili dosta medaljica....pitam se samo da li bi ih možda i bilo više da imaju financijsku podršku od vlasti, a ne da se sami financiraju i moraju sami kupovati npr. koplje..

dalibor bilic said...

hhahaha dobra je ova Rajska,Inace mislim da je Hrvatska a i par njenih ,,susjeda,, u fazi da ,,koplje,, bude sastavni dio pribora licne higjene ,bez obzira kupila im ga drzava ili oni sami sebi,

Anonymous said...

Kevrin, haha, nasmija me fino, to care, samo na minder, bureka I himbera, I udri po Dodiku. Da ima ta disciplina na Olimpijadi jebo Bolta I Felpsa koje bi medalje Bosnje pobrale. A kostiju ovakvima ko meni nece biti nigdje kad ih kremiraju Topalovici.

Cole, zar se vaterpolo igra na Romaniji? Tek sad komtam zasto se Milja gore zove Mokranjska.

Dalibore, bi mi nesto godra sto ih crnje naguzise, dok su se zvali Yu pa I ono SCG bili mi simpaticniji.

Rajska, ona mala kopljasica dobra koka, ali kad vidim onu sahovnjacu ospem se, uhh, gadno vidjet, odmah asocijacija na Jasenovac.

nesloga

Micko said...

Ma nije da se nesto kurcim,ali dobio sam dozvolu da vozim helukoper.Danas bio na izpitu.Sve skupa me kostalo 40000$.Odma sam kupio i helikopdr.To je onaj mali da dvoje moze sjest i da obilZim farme.Najvise sam imao problema sa slijetanjem,pa sam tu i najvise vremena potrosio,i dobro platio.Malo sam brzo slijetao pa me je instruktor stalno ruzio,a sad slijecem ko u pamuk.Pricao ja njemu o mom tati Johanu kako gasi avionski motor kilometar prije slijetanja,a on se zaprepastio i pitao me zar sam ja stvarno Johanov sin,jer on ga je dobro znao,ali nikad mu nije pricao da ima sina nego samo neku kcerku u Njemackoj koje se slabo sjecao.
Uglavnom ja prosao.Spakovao sam taj mali heli na prikolicu i sutra odo na jednu od moje 3 farme da probam.Koga god sam pozvo nece da ide.Svi kazu da ce doc kad se malo izbirikam.Ja sam se u svemu do sad uspio izbirikat,pa valjda cu i heliju.Putujem rano i jedva cekam da se vinem u visine.Rekla mi zena da sam puko,a Dara da ce mi ujutru u 3 sata javit ili putuje,ili ne.Onu francuzicu nisam ni zvao.Kako je blentava odma bi sjela da vozi.Sta ce bit cut ce se.Meni je trebala godina da polozim,i sad da se neko boji.E letit ce Micko sam i spustit se sam.

Marijan said...

Mick sretno... u pravu su "oni" - Nije glava kaćun da niće svako proljeće!

rajskadjevo said...

Nesloga daj mi molim te opiši tu asocijaciju na Jasenovac, nije mi to baš jasno, to mi onako graniči s vrlo bujnom maštom..radije ti tu maštu ako je već imaš, upotrijebi za neke bračne ili izvanbračne dužnosti...

Hashim said...

Pa da mu se vise nikad nedigne

rajskadjevo said...

Ima za takve Afrička šljiva..to svaki dan reklamiraju..čudo!!!!

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...