Tuesday, August 16, 2016

Burek nikad nije od sira

Svaka cast  svim sportovima ,al atletika je ,,kraljica,,

Zahvaljujuci  Olimpijadi ,zadnje ,,vijesti,, sam gledo prije nekoliko dana,Jeli se sta promijenilo ,Dali je  onaj  Tranf jos u igri za predsednika  ili je konacno odusto.Sta bi sa onom  ,,domacicom,,  Hilari .Hoce li Turska  postat novi Iran ,kako ovde kazu  i hoce li  bosansko  hercegovacke  plemenske vodje ,iskopati ratne sjekire,Za 3 dana se  svasta moze desiti,

Uzivam gledati atletiku.Kao prvo prednost dajem pojedinacnim ,nad  kolektivnim sportovima.Tu nema ,,foliranja,, i cekanja da te neko pokrije. da te izvadi,Ovde se  sam vadis ili ne vadis,Sve sam  ako nisi tolika  ,,tuka,, da vjerujes da je i to u ,,bozijim rukama,i da nesto bar malo, mora bit i u tvojim nogama,,I pobjeda i poraz,

O Boltu necu i ne treba,Koja je razlika recimo izmedju njega  i njemu slicnih ,od onih sto spadaju u grupu  iznenadjenja  i razocarenja,Do  finala  na 100 metara  moras 4x  biti medju prvom dvojcom ,sto znaci ako si treci u grupi  ,ispadas,Moras biti konstantno najbolji od prve do zadnje trke i to je ono ,,drugacije,,   izmedju  ,,legendi,, i  onih sto su ,,prolazni,,

Atletika mi je i najbliza  u modelu razdvajanja politike i sporta  i da se na kraju pobjednik ne ,,zagrne ,, zastavom svoje zemlje  slavio bi covjeka ,a ne  drzavu.Gledao sam sinoc finalnu trku zena na 400 metara.Jaka disciplina ,velika  izjednacena kopnkurencija  u kojoj je pobjedila  predstavnica Bahama ,na moje veliko zadovoljstvo i radost,Navijo sam za nju ,a nisam sa Bahama  i mislim da je prva zlatna medalja za Bahame ,mnogo veca nego  34,  za Ameriku,Slicno je bilo i u muskim trkama na   400 i  800 metara  ,gdje je u prvoj pobjedio  predstavnik  Juzne Afrike  a u drugoj Kenijac ,sto ce biti motiv hiljadama  drugih mladih iz ovih zemalja ,da se pocnu baviti sportom,Velika je stvar  , kad  zlatnu medalju  osvoji neko sa Bahama  i recimo kad to  dobiju NBA  kosarkaske zvijezde,Zbog ovih drugih  niko nece poceti igrati kosarku ili fudbal , ,ili i ako pocne ,nece to biti  zbog toga da pobijedi na Olimpijadi.

Atletika je Kraljica  i jedini sport  u kome se ucesnik .bori na 3 fronta,Protiv sebe ,protivnika i vremena.Ostali sportovi ostaju na kombinaciji dvije od  ove tri  dimenzije,

Kad se vratim kuci ,iza 9 ,obicno na tv ekranu ne nadjem nista za sebe .Amerikan idol ,,Vojs,, i slicna  sranja  i vijesti o  Donaldu  Tranfu, i o tome da ce  Turska biti Iran  i da se u Bosni mazu ratnim  bojama .Hvala  Olimpijadi  sto bar dvije sedmice u 4 godine  imam ,,izbor,,

8 comments:

Kevrin potok said...

Uh, Amela Tuku ocrni skroz. Momak zdrav prav, ali eto mora se kod Dalibora udariti po Islamu, jer bez toga ovaj skup islamofoba bi izgubio smisao.

dalibor bilic said...

I love Kevro

rajskadjevo said...

Koliko je važno djecu usmjeravati na sport toliko ih je važno i duhovno usmjeravati...čovjek se sastoji od duha, duše i tijela...a zdravlje se postiže kad postoji harmonija u svemu trome..
Vjera se može jačati i bez odlazaka u crkve i džamije, moja djeca ne žele u crkve više odlaziti, ja ih ne tjeram ali im pokušavam usaditi vjeru.

Micko said...

Eto Rajska ti si posteno priznala da vjersko ludilo iz kuce dolazi,sto ja stalno tvrdim.Onda kontaj kakvi su Kevrini pioniri.
Nego ima jedna narodna koja kaze da se budala sreci nada,a siromah u boga vjeruje.

čole said...

Stvarno nije fol, imamo samo jednog pravog Muslimana i svi navalili na njega. Eto dokle je to došlo da ga jedan polovan Srbin brani. Nisam znao da će mi 'vako falit Muslimani! Šta bih sad dao za jednog!

rajskadjevo said...

Micko ta teorija ti pada u vodu jer ja nisam sirota nego sam prilično bogata..nikakvo ludilo ne vlada kod nas, nego je dapače sve harmonično...ja već četiri godine nisam imala temperaturu niti sam bila bolesna otkad meditiram i molim..a nekad sam svake zime imala gripu i razne viruse i ostale boleštine..eto...nije da se hvalim ali takvima kao ti treba začepiti njušku!!!

čole said...

E nek si mu rekla! A Važe li te molitve i meditacije za Muslimane? Hoće li to pomoći i Kevri? ccccssss

rajskadjevo said...

Pomoći će samo ako pravilno moli, dakle ako ne prakticira molitvu kao moljakanje za zdravlje, novac i sl..cilj prave molitve je da se u duši razvija ljubav a ne da ušićarimo nešto od Boga..zato se ljudima koji odlaze u crkve, džamije i ostalo a pogrešno mole ne ostvaruju molitve...

U potrazi za srecom

 Da paradajz    ,umjesto Mexsikanca  ili nekog  njemu  slicnog -po ,,geografiji,,,sto preko  zice ,zida i rijeke,mora   dodje u Ameriku ,i k...