Monday, May 28, 2018

Cetka i to ,,ribaca,,

Juce ,Nedelja, oko 12 popodne ,haj reko da zovnem svog jarana Mehu Mekenroa ,da vidim sta se desava u svijetu  slave ,para i poroka. .Javi se ,,Meo,,,kaze evo mu u autu ,idem u Hom Dipo.Meo vam je inace  ,ono,izrazeno  ,porodicni covjek,u kuci i oko kuce.Kontam kreno da kupi  one sprejove protiv mrava ili neku saksiju cvijeca  za prozora.Kad ono ,,jok,, Kaze  ,,Meo,, idem zeni kupiti  ribacu cetku.Ucinilo mi se da nisam dobro  cuo ,pa pitam ;Stas   kupit,, kaze on .Ribacu cetku i  jos  doda ,,Onu nasu,,Aha kazem ja ,Ok.Poslije smo jos malo pricali  i ode Meo u Hom Dipo ,a ja  sjeo  da zapalim.Sjedim ja tako  i ne znam otkud mi ,,osta,, u glavi  ribaca cetka .U Hom Dipo i sam idem ,bar jednom sedmicno ,al nikad nisam vidio  ribacu cetku .Ima tu cetki  raznih vrsta ,usisivaca  i onih masina sto same peru cilime i itisone ,onih  robota  sto  hodaju po kuci ,dok ti lezis, i kupe prasinu ,al sve napravljeno da se ne saginjes .Sve sa drskom .O jebo te ,onda mi se lampice upalise.

Koji je ovaj Meo ,stari perverznjak .Kupuje  zeni  jedinu cetku ,koja se mora koristiti ,na koljenima.A vidi ti Meee.cega se on sjetio .Ok ,ok.

,,Zenooooooo.zenooooo.Sta se deres kaze ona.Ma ne derem se ,nego odo u hom Dipo.Stas tamo ,kad si bio juce..Kazem ja idem kupit  ribacu cetku ,pa da probas skinut onu ,,fleku,, od kafe ,sto sam prolio na ,,karpet,,Kaze ona :pa skinuli smo je ,vise se i ne vidi.,,Skoro da jesmo ,kazem ja,al boga mi ,nista bez ribace cetke,pa reko da probas ,,istrljat,,

Usto ja jutros i gledam nema vise one fleke od kafe.mozda je nije ni bilo ,ali u ovim  godinama ,malo maste  i dobra ideja -cetka ,moze ,,zlata vrijedit,,,,Inace  ,,ribaca cetka ,, vam je na onom odjelu ,gdje se prodaju metle  i skoro ista ,,nasa,  samo sto ima drsku .Jako jednostavno,odvrnes drsku  i kuci doneses samo cetku ,a prepipas se i snadjes  za ,,drsku,,probaj te,radi,A koji je Meo  pokvarenjak ,probudi i u meni  istog.

Znaci poenta je u cetki a ne u zeni .Nije obavezno da bude vlastita.Moraju se i one nekad malo odmorit.

1 comment:

antimus said...

Jel to gazda ispipava memoriju kod nas ili je i sam zaboravio što je nekad pisao.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Zuti i Mide

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Zuti i Mide : Sarajevo je jedan od naj ljepsih gradova na  Svijetu.Grad u kome su s...