Monday, May 21, 2018

Kapali carsija

Mene sad vise,, brine,, i zanima ,sta bi se moglo desiti ,ako Erdogan ,(ne daj boze,) ne pobjedi  na izborima u Junu ,sto bi znacilo da je Bosna nakon Evrope izgubila i zadnji oslonac svog  trajanja,Vajlja nece.

Naravno da sam pratio sto se desavalo u Zetri,a gledo sam i slike  kako bosanski predsednicki par ispraca   gosta na aerodromu  i tu dugo  sjetno stoji i mase , ,sve dok se  avion turskog predsednika  nije izgubio na horizontu.Rastanci  su uvijek tuzni.,al jebi ga ,tako je to.Ne moze Erdogan biti,, ni tamo ni ovamo,,.Ipak  mu je Turska vaznija,

I sta sad.Ko prvo meni iz orlanda  ova posjeta ,nije  bitna ko  ljudima ,recimo u Sarajevu  i cim covjek nema nekog licnog interesa ,sve poprima i drugi oblik.To je prvo,a drugo  cim nemas nacionalnih i vjerskih obaveza postoji i mogucnost da budes objektivan.

Kad bi u dvije rijeci trebao  prokomentarisati  desavanja u Zetri rekao bi ;,Nista strasno,, ili ,,Nista novo,, sto vec nije  vidjeno ,odnosno  bosnjacki nacionalni lideri traze i dobijaju podrsku  erdoganove turske ,sto bi ih bar djelomicno dovelo  u ravnopravnu situaciju  srpskih i hrvatskih lidera ,koji  tu podrsku imaju iz Srbije i Hrvatske.Evropa je tu ,,dezurna kurva,,koja deklarativno  podrzava  Bosnu  u takvoj situaciji ,dnosno  zbog vlastitih interesa  i skidanje vlasite odgovornosti ,Evropi u potpunosti odgovara  dato stanje .,,Zbrinuli i  jedne i druge i trece,

Naravno da nije problem u Turskoj i Erdoganu ,on se samo prikacio,za date  i priklonio ,na religiskom  osnovu jednoj strani ne zato sto se sam nametnuo ,nego  zato sto je to od njega trazeno.

Ako ima sta posebno vrijedno  za istaci ,poslije ovog skupa u Zetri je pecet totalne nacionalne polarzacije ,jer poslije ovog sto je vidjeno i receno ,ne moze  ni jedan Srbin ili Hrvat,ali i Bosnjak koji nije na ,,streki,, ,bez obzira ,koliki  bio Bosanac ,reci : E ja sam  za Bosnu ,,,kad i oni koji su juce bili za nju ,sad vise nisu ,nego su za Tursku.

Ok ,Bilo kako bilo  situacija je sad malo jasnija.u izboru   ,ublhe,, iz Evrope i  turske  ruke  podrske ,bosnjacki  lideri su izabrali ovo drugo  i sad im ostaje samo  da se mole bogu da Erdogan pobjedi  u vlastitoj zemlji ,pa makar oni i izgublili i svojoj.

Sto se tice  ulaska Bosne u Evropu  i tu je situacija puno jasnija.Bosna ce u evropu  skupa sa Turskom  e sad je jedino pitanje i kad jer do predsednickih izbora u Turskoj je ostalo malo vremena ,a svi ono sto se mole i po crkvama i dzamijama ,da erdogan izgubi li pobjedi ,morat ce to ubrzat dok bog jos nije reko ,,laku noc,,

15 comments:

Marijan said...

U dvorištu sam htio ili ne ćuo njihov govor... na momente mi se činilo kao da hoće nekoga da biju, bar je tako zvučalo sa onog razglasa...
A kakve je tek govore držao "naš" najveći gospodin i drug T.? Nije mu ga bilo ravna u vas cijelom univerzumu... niti će biti!
---
Valjda će se sada smanjiti masovan odlazak raje na zapad... okrenut će se za 180 stepeni, pa pravac Turska... valjda su se Erdi i Baki i o tome dogovorili!

Hashim said...

@Marjan
Gdje svi Turci tu I mali Mujo ( u Njemacku!!)

Anonymous said...

Bas tako, nazad u Njemacku.
Nece se valjda odreci EU pasosa i EU penzije?
Kako isto mislimo.
F.

Anonymous said...

Maske su pale, svjetla na pozornici se gase, Bosna u mraku.
E da ustane rahmetli Sulejman Veličanstveni iz mezarja pa da pobije tu bagru.

Nurko said...

Sultan Fatih je pohranio ljiljane dugih 528 godina kad je Stjepanu Tomaševiću otcapario glavu na livadi u Carevu Polju, a ovi koji su se od '92 kleli u ljiljane došli su tobe nakon samo par decenija i skontali da je Stjepan bio vlah a oni zapravo Turci. Mada je Bakir Srbin porijeklom iz Beograda, a Seka Crnogorka iz Tuza kod Podgorice. Pliva patka, pliva guska...

Micko said...

Pljunuse bosanski muslimani tako zvani Bošnjaci pravo u facu evrpi. Neka oni tamo vide ko su janjičari. Ko ih jebe ako nisu učili istoriju. Lijepo je vidjet onu ikonografiju i janjicarske zastave. To je sve dokaz da krv nije voda. Živili janjičari. Zarazliku od od ostalih oni znaju ko su i šta su. Svaka im čast. Samo nije mi jasno zašto su se za vrijeme rata ljutili kad bi ih neko nazvao Turcima To je kriva ta vrazija okrugla kapa. Moja pokojna baba je vazda govorila da ne treba vjerovat nikome ko ima okruglu papu.

E sad odo malo do moje Dare da vidim ima li ona šta okruglo. Moramo razradit strageju za taxu na kraju godine ali ako se šta okruglo pokaže neće joj bit dobro.

Pozdrav za svega vazi.

Micko said...

Sutra je 25. Maj moj ne radni dan. Ako ne znate zašto neću vas ja učiti.

Nurko said...

Pa nije bas da smo u cvijetu mladosti, ali godine su samo broj. Sretan praznik

Marijan said...

Sretan Dan Mladosti!
Ovo se ne odnosi na one koji ce danas reci da su bili zavedeni i indoktrinirani "jednoumljem i komunistickom tlakom"... cuj odrasli ljudi pa zavedeni?

Beka said...

Jednom,ne bas davno komentirao sam necije stivo o bosansko sandjackom islamu i dobio jedan jako simpaticno,prijatan odgovor,to jest' da su islamski sljedbenici,tako zvani "Svedski sindrom",bjedno,zar treba porediti jedne koljace i sjekace glava sa par simpaticnih pljackasa banaka u Svedskoj,,,,,

Beka

P.S N/A

Čole said...

Marijan: ...“bili zavedeni i indoktrinirani "jednoumljem i komunistickom tlakom"... cuj odrasli ljudi pa zavedeni?“ Hahaha... Moj Marijane, zar te još nije popustilo?! A ja sve kontam ti ozbiljn ćoek! Ako ti se ne gadi, pogledaj, možda i progledaš kad ovo vidiš?! https://www.youtube.com/watch?v=s2h_BzUD4MY

Marijan said...

Pretpostavljao sam ja da će ovo što sam napisao nekoga pogoditi. Sada se vade kao; - nisam ja učestvovao u tome ili morao sam i sl.?
Svako poređenje onoga vremena sa kineskim je iluzorno, da ne kažem i zlonamjerno.
@Čole
Ne da me nije popustilo, dapače, sa svakim novim danom još sam ubjeđeniji da smo imali dijamant koji niko nije imao. Trebalo ga je samo malo izbrusiti, a ne razbiti!
---
Nakon povratka Cuneta iz SAD, pozvali ga udbaši na razgovor koji je tekeo otprilike ovako:
- Druže Cune, imamo ovdje informaciju da ste tamo pjevali četničke pjesme...
- Da, istina je... znate kako je tamo, ako ne pristaneš, ode glava, morao sam!
- Dobro, to razumijemo, morali ste, ali kako ste ih znali?!
Pozdrav svima, a posebno Micku!

Čole said...

Pa TI Marijane reče da odrasli ljudi ne mogu biti zavedeni. Ja ti samo dokazah da mogu! To je naprosto svima znano, sem tebi. I ne vidjeh tu nikakvu zlu namjeru. Pa i ti sam sebi u usta skoči spominjući četnike. Nije ti palo na pamet da je i njih neko zaveo! (Kao i ustaše?!) cccsss...

Marijan said...

@Cole
Kao prvo, hvala na prosvijetljenju, a
Cuneta sam spomenuo ne vezano na svu moju prethodnu pricu.
Sto se tice ustastva i cetnistva to vidim samo kao vid fasizma nasih prostora, nista pozitivno (nemoj da se palis na spominjanje jednih, a ne onih drugih) ili...
Covjek posjeduje pozotivnu i negativnu stranu, pa koja prevlada, a Marko Vesovic bi rekao:"U sustini ljudi su dobri... sve dok ne pocnu ciniti zlo"!
Neka je sila sa tobom!

Micko said...

Nemojte mi samo protiv moga babe Tite. Kome nije valjalo sam mu valja. Sto nije vratio stan i penziju onim omrznutim i rekao neću ništa komunističko pa čak ni diplomu o završenoj Titinoj školi ili fakultetu. Ja ne lajem a ništa nisam dobio guzovace osim picke u kakve polovnjace sto sam joj popravio auto. Sram neka bude neke ovde.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Zuti i Mide

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: Zuti i Mide : Sarajevo je jedan od naj ljepsih gradova na  Svijetu.Grad u kome su s...