Thursday, May 17, 2018

Svadba

Toliko sam uzbudjen ,oko ove  svadbe u Londonu ,da mi tesko ,sta drugo ,na pamet  dodje ,al ipak cu pokusati svoje misli  malo skrenuti ,sa dogadjaja koji me je potpuno okupirao  ,do granice  da mi je sve drugo postalo ne  vazno.

U  masi opstih i nebitnih  stvari ,koje nam svakodnevno namecu zanimljiva mi se ucinila ona sa ,,Izbjeglicama u Bosni i Hercegovini,,Da malo podsjetim.Nije bilo tako davno ,da se cijela Bosna zgrazavala nad onim ,sto  drugi rade izbjeglicama ,dok ih je  u Bosni bilo 4, al kad je doslo jos 36 i broj  se povecao na 40 ,e to je vec problem.,,Znate jesmo mi za izbjeglice ,, al sta ce brate kod nas ,ne znamo  sta bi ni sami od sebe .Nek idu  gore u Evropu ,bit ce im bolje ,Tako odprilike  danas razmislja  Bosanac i hercegovac ,onaj obicni ,a onaj ,,zvanicni,,  najjavljuje i zatvaranje  drzavnih granica za njih.Hm ,Sta se to desilo  da u roku  samo od nekoliko mjeseci  od ,,bujruma,, postane ,,sikter,,Mozda  kako se  ova svadba u londonu priblizava ,pa su ljudi dole  okuporani  razmisljanjima  kako ce sve proci i nemaju vremena  da se bave ,,sporednim temama ,ko sto su izbjeglice.

Sarajevo je trenutno puno turista ,a razlika izmedju turiste i izbjeglice je samo u  ,,novcaniku,,Svi vole one sa ,,punim,,  i da kojim  slucajem izbjeglice  imaju pare ,niko se nebi bunio  sto ih ima ,U mogucnosti izbora ,izbjeglica sa lovom i  ,,kokuz,, turista ,,  svi bi u Bosni postali jako  solidarni.

Dosli i nasi ,,tobe,, reci ce neko.Doci ,,tobe,, ne znaci promjena svijesti ,nego materijalizacija iste.,Drugi primjer ove ,,tobe,,  je otvaranje ,,trampove,, ambasade u jerusalemu.Medju 30  prisutnih ambasadora i  bosanski.odnosno da malo prevedem,Bili su tu prisutni svi oni ,sto  podrzavaju ovaj cin ,sto automatski znaci  da drzava Bosna i Hercegovina  staje nna stranu Donalda trampa  i u mogucnosti da bira izmedju palestinaca i Trampa ,izabrali ,,turiste,,

Da se ja vratim na svadbu,,ipak je to dogadjaj  godine .ja sam vec rezerviso  fotelju ispred svog televizora  a nadam se da ce u Sarajevu organizovati po kafanama i restoranima ,javno pracenje ove svecanosti ,da se narod malo opusti i identifikuje ,dosta mu je bilo one 4 izbjeglice  i jos da se u Subotu  vrte ispred  ekrana.Neko dodje ,,tobe,, odma ,nekom treba vremena ,al da se sve svodi  na ,,svoje,,nije pitanje osjecaja ,nego interesa.

3 comments:

Hashim said...

Drzava?

klix.ba "Izetbegović: Nisam znao da je delegacija BiH bila na otvaranju Ambasade SAD-a u Jerusalemu"

Anonymous said...

Izbjeglice ce se u Sarajevu provesti kao ovaj u Irskoj

https://www.dublinlive.ie/news/dublin-news/video-shows-thugs-brutally-attack-14665592

Nurko said...

Strasno kako su prebili momka. Mi smopredvorje EU koja zatvara granice pa kad navale imigranti u stotinama hiljada i pocnu barkati u nase curice biceslicnih situacija ovoj u Irskoj.

Dva pistolja

 Slika ,,opreznog,,  zemaljca , sto sipa-toci,  benzin u  auto ,tako sto u jednoj ruci drzi  ,,pistolj,,automata pumpe a u drugoj pravi pist...