Sunday, May 6, 2018

Mujo stigo u gala Prnjavor

A gdje sam bio sinoc.Nigdje, Radio do 9 ,pa otiso kuci da gledam kosarku.Igrali  Cavalijersi i Toronto i zahvaljujuci kosarkaskom tenku  La  bron Jemsu ,pobjedio Clevland.Dok sam ja radio  i poslije gledo ,,basket,, U washington Di Ciju ,,Bosansko savjetodavno vijece ,,to vam je jedna ne vladina organizacija ,koja se  bavi ,,lobiranjem,  organizovaka ,,Gala veceru ,, povodom 75  godina postojanja  na koju su pozvani: Bil Klinton , haris Silajdzic ,Sanela , izvjesni  bajrovic ,bivsi  ministar energetike u Bosni-wau  i jos stotinjak  zvanica iz  javnog i politickog zivota ,pa nekoliko njih odrzali  prigidne govore ,pojli ,popili i otisli kuci,

,,Sto se tice drzave ,njenog  funkcionisanja ,parlamenta ,sudstva. medija ,da upotrijebim onu crnogorsku ,; Ni  vidzelo nije ,,e tu sam juce izjavu procito u oslobodjenju .a doolazi od Bogica Bogicevica ,bivseg clana predsednistva SFRJ/Onda malo  dole ,nize, veliki naslov ,,Sanela stigla u Washington,,pa sam i to otvorio da vidim ko je Sanela i sto ce u Washingtonu .  I Sanela je bila gost na ovoj  ,,Gala veceri,,,al koliko vidim nije drzala govor ,mislim ono za binom .Mozda za stolom.

U ime nas bosnijan =amerikan ,prisutne je pozdravila neka dama,predsednica udruzenja , ,iz cijeg  govora  sam mogao izvuci jedino  to da u Bosni ,manjina ne moze terorisati vecinu ,ko zna sta je mislila ,kad je ovo rekla  i jos par fraza ,od onih da je Bosna uz Ameriku bila protiv fasizma  i td i tt , 

Lijepo,Druzili se jeli i pili ljudi  sto su svojevremeno imali jako veliki uticaj da bosna postane  ovo danas ,sto rece Bogicevic ;Ni  vidzelo ,nije ,,sto sad toboze znaju ,da nije idealno, ali  se moralo,da bi se zaustavio rat,odnosno da ;parlament, sudstvo ,mediji  funkcionisu  po onoj  crnogorskoj ,,Ni  vidzelo nije,,a sto je svakom normalnom  bilo jasno i tad ,da drzava zasnovana na vlasti ,,nacije,, a ne gradjanina,, mora dozivjeti  sudbinu o kojoj je govorio Bogicevic,

Elem nejse.Pojelo se .Popilo se ,prosulo se,Sanela stigla u Wasington ,a ja radio do 9 ,pa otiso kuci da gledam kosarku.Igrali Clevland i Toronto,ok ok vec sam pisao o tome.Mene prosjecnog bosnijan -amerikana niko nije zvao ,a i da jesu vala nebi otiso.Nemam ja vremena za gluposti .Valja racune poplacati ,mada me uvijek zanimalo u ovakvim i slicnim jednonacionalnim skupovima u dijaspori ,zovne li ikad iko ,nekog  iz drugoh nacija  ili unaprijed znaju da i ako iz  zovnu nece doci.Ovi prisutni Amerikanci i ostali ,mozda  jesu u penziji ,al nisu glupi da ne vide ,sta su napravili ,al niko im nebi mogao prevest ;,,Ni vidzelo nije,,da dobije znacenje koje danas ima.

I tako radio ja sinoc do 9 ,a poslije otiso  kuci gledat kosarku ,Igrali Clivland i Toronto ,a ja sebi narezo gala,, meze,otvorio gala  pivu  i gledo gala  utakmicu  ,dok  su u Washingtonu na gala veceri ,,slavili,, ,,Ni vidzelo nije,,

1 comment:

Darko, školski dotične gospoje said...

LeBron koliko god je siledžija koji samo igra 1 na 1 i štite ga kao bijelog medvjeda još uvijek je najbolji igrač lige. Jedva čekam da ga Brad Stevens paralizira timskom odbranom. A Ćatićka je bila simpatija mnogih u sedmom i osmom razredu osnovne, drug @ nesloga je ne zna kad je bila ko avion, ali bi mogao o njoj malo podrobnije iz njegovih kalifornijskih dana, ali cura je definitivno pametna, jer što bi dala nekom homeboyu s Alipašina za deset u pola i jogurt kad može uštogljenom Englezu uzeti 200 miliona funti i večerati s Klintonom. Možda su i Monicu Lewinski pozvali.

Kako ?

 Ovo vrijedi zabiljeziti ,U vijesti je naslov ;Ukrajinski gradonacelnici dosli u BiH kako bi iz naseg iskustva ucili o obnovi drzave ,,Sto b...