Wednesday, December 26, 2018

Nova Godina

Sto se tice Amerike i praznika za ovu  godinu ,to bi bilo to.A ,,Nova  godina ,,Pa slavi se na ,,par,, mjesta  i u nekoliko velikih gradova ,ali  vecina Amerikanaca ,,,najludju,, noc  doceka ,,Najs i kvajat,,A cestitke.Ok ok ,cestita se nova  godina ,sa zeljama da bude mirna i sigurna ,al malo je onih ,sto i ako nisu dobili poklon za Bozic ,da ce im to uspjeti i za ,,novu godinu,,Slijedecih nekoliko dana je rezervisano za ,,vracanje poklona i nije ovde nikakvo cudo  dobiti nesto sa racunom ,pa ako ti se ne svidi ,to i zamjeniti.Koliko je milijardi Dolara potroseno u poklone ,treba  sacekati  da se vidi ,ali se vjerovatno radi o novom rekordu ,kojeg prati ,,jaka,, ekonimija .Jutros je galon benzina -oko 4 litra ,bio ispod 2 Dolara.

Meni je uspjelo ,nakon dugog niza  godina ,da mi niko ne cestita Bozic.Ni licno ni ,,cestitkom ,, ni na Fejsbuku ,a nisam ni ja nikom ,ne iz razloga sto znam ili ne znam ,ko slavi a ko ne slavi ,nego da sebi napravim odstupnicu za  druge vjerske praznike koji  dolaze ,pa da moram isto misliti .Ovako  cestitam Novu godinu svima  i miran Ja.Cestitam ono sto nam je zajednicko a ne ono sto nas razdvaja.

Sa posebnom paznjom ,,pratim ,, bozicne poruke  katolickih  svestenika ,pocev od Pape pa na nize .Toliko je to uopsteno  i identicno  sa  godinama prije ,gdje se kaze puno ,a ne kaze se nista ,da gotovo i nema razlike  od cestitki iz recimo 1967, i  ove  .

Prije neki dan osvanula je  na drustvenim mrezama  slika iz nekog  bosanskog sela  parole  napisane  na bijelom platnu i razapete  preko nakog puta ,na kojoj pise ,,Ja sam Musliman i ne slavim Novu  godinu,,koja je naisla na  zanimljive rwakcije  i da mi nije mrsko  napisao bi i ja jednu kao odgovor  na kojem bi stajalo ; Ja nisam katolik a slavim Novu  godinu,,

Nego ljudi ,Sretna vam Nova  godina jedni praznik gdje se niko nece naljutiti ni kad mu ga cestitas ni kad ga zaboravis u svijetu podjela svake vrste ,Nova godina je svima ,zajednicka ,bez obzira slavio je ili ,ignoriso u opstem stanju ljudske svijesti i ubjedjenju  ,da je na sve moguce uticati i kontrolisati  . Osim vremena. 

12 comments:

Davor said...

Sretna Nova Godina Bilicima od srca i sa najljepsim zeljama.

ljubomir said...

Sramota je da ne znaš da neki naši Bošnjaci, među kojim i naš Kevro, ne slave ovu Novu godinu, i da je njihova 1400 i neke. Pa i naš Nesloga slavi samo pola ove Nove godine, hahaha... Kod Kevre i Nesloge će ove Nove godine na trpezi biti, kao i inače, hurmi, banana, ružica, bamje, salepa, boze i ostalih uobičajenih đakonija. Svima želim da je u miru i raspoloženju provedu, svako u svoje vrijeme.

Marijan said...

Lijepo je slaviti... samo treba pametno rasporediti!

Micko said...

Od rata na ovamo nikome ne čestitam vjerske praznike. To sam već davno rekao pa ću ponovit. Kad su lideri jedni drugima čestitali tada se najviše krvi prolilo. Za mene je religija otrov koji vodi ratu i ubijanju nedužnih ljudi. Ona je jača od ijedne droge. Neću vise jer sam se već zamjerio nekima. Da se pitam sve bi ja to sravnio sa zemljom i zabranio. Pun je kurac religije i religijskih sloboda kao i tamo i ovde.

Sretna vam Nova po drugi put.
Prva omladina mi je stigla. To je budućnost bez religije ali ništa oni neće promjenit i cjeli život će bit na rubu pakla jer ne pripadaju nikome. Jedino me tješi to sto od noga ne zavise.

Smrt fašizmu sloboda narodu.

Kevrin potok said...

Sretni praznici svima koji slave a i nova godina, pa i onima na Romaniji koji malo kasne za ostalima ona 14.1., i da nam Bosna i Hercegovina procvjeta u novoj 2019 i da na ulicama Banjaluke narod skine s vlasti neprijatelje BiH da bismo svi zajedno naprijed poslije tapkanja u mjestu evo 1/4 vijeka. Sretno i vama u dijaspori i da se vrate majci Bosni najbolje patriote od vas da u rahatluku provedu penziju ovdje.

Beka said...

Cestitam svima sve i svasta,prije neki dan poredali se vatikanski,sutra ce moskovski a jako brzo i bosforski pedofili,siriti ljubav i srecu,pozeljeti svima nama,pa sa srecom.....Tako nam treba...

Vozdra

Anonymous said...

Pa kako pola nove Cole, evo ova normalna, pa srpska, pa hidjretska, to su 3 moje najmanje. Kad sam u Australiji slavim I hanuku jer su mi na Bondaju raja uglavnom cifuti, znaci 4. Samo nek je slavlja, jesmo li slaveni ili ne?

nesloga

Čole said...

Kod Nesloge glava komunistička a guzica fašistička, sve slavi tamo gdje se pije i hrana tamani. Koristim priliku da Kevri čestitam Novu godinu sa željom da mu Federcija procvjeta (prije mraza)! cccsss... Tek sada vidim da je Gazda uveo mogućnost da se vidi ko trenutno prati blog. Obavještajna služba javlja da trenutno blog prate izvjesni: Sema, Nemanja, Bosanac i Hercegovac(jedna osoba), Izeta Salkanović, izvjesni Marijan, Mymoonolog, Suada Jeremić, Duba Banjac, Štajebazapelo i Radojica Marjanović. Sve skupa 11 osoba, usvojimo li da su Bosanac i Hercegovac dvije osobe, jer tako i piše. Moram saznati koliko im je Dalibor platio?

dalibor bilic said...

Sta radi besposlicar sa Romanije.Broji.A da su trazili pare jesu i da im nisam dao ,nisam,

Marijan said...

@ Čole
Ma mi njega samo posmatramo, neće l' napraviti kak'o *ranje!

Marijan said...

"Balkan nije geografski pojam, Balkan je dijagnoza" - Davor Sučić, frontmen "Zabranjenog pušenja".

Micko said...

Pitam ja ovu moju omladinu kako to ne idu na lijepe plaze i buckaju se u moru na ovoj temparaturi jer sad je ljeto i mnogi ljudi bi poželjeli da plivaju i surfaju a došli u u sumu kojoj se kraj ne vidi. Znaš šta je odgovor. Na plažama se ne smije pušiti pit pjevat i pucat. Nisam to znao. Za plaćanje znam ali ovo drugo nikad čuo jer ne odem na plaze. Čuj da ne smiju pit i pušiti na plažama. Jebo takve plaze. Kite bor od 30 metara ali su sretni sto sam im dao cheri pickers pa se ne moraju penjat ko prije. Vodim ja računa o njima. Ove godine ih je vise nego lani. Svake godine ih je vise. Sve su to moderni 4x4 sa opremom koja košta puno love. Nema vise BMW ni Mercedesi s kojima je bilo problema nego su sad samo Toyota i Nissan. Niko nije zapeo preko rijeke. Ima ih blizu stotinu a neki večeras dolaze. Ima tu šatora oni se rasklapaju i sklapaju na daljinski pa ima agregata za struju i ražnjeva na baterije. Pričam ja njima kako sam spavao samo u vreći i zmija osvane pored mene. Ne mogu vjerovat jer oni imaju senzore koji otkiju sve sto se kreće okolo. Dokle je došla tehnika. Neka ih. Volim ja tu moju zdravu omladinu. Ovo nigdje nema nego kod mene.

Sretna vam svima Nova 2019.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...