Wednesday, December 12, 2018

Spido

Veju veju  pahulje ,mraz po staklu sara ........ok nije bas  doslo do pahulja ,al jutros Florida  vise lici na Aljasku nego na ,,Suncanu  drzavu,,U Orlandu je u 7 sati bilo 2 stepena ,U majamiju nesto toplije 3 i sa prozora gledam kako se aligatori pakuju  za odlazak u toplijr krajeve ,a tv javlja da jata pingvina priblizavaju plazama Floride.Desi se ovo svake godine po nekoliko dana ,tek da covjek ne zaboravi da jos postoji zima kao godisnje doba/

Inace nista specijalno sto se Amerike tice u mjesecu ,,opstih,, praznika ,ako ne racunamo da su pojedini mediji  tradicionalno izabrali licnosti godine ,sto  gotovo prolazi ne zapazeno -koga je to ovde briga,jel neki ubijeni novinar ili njih 52. koliko je likvidirano  u godini na izmaku  proglaeno  da su  obiljezili 2018.Jebo ti godinu u kojoj ,,ubijene ljude ,, proglase  simbolom,,Nesto tu nije u redu .Imo sam i ja namjeru  ,,nesto o prosloj,, al nisam siguran i da cu ,odnosno ne uklapam se u ove izbore i ako bi morao proglasiti ,,licnost godine ,, to je neki ,,bezimeni mocnik ,gospodar zivota i smrti ,kojii zivi u svakoj zemlji koji pojedinacno i nema bas veliki uticaj ali koji zajedno sa ostalim kreiraju ono sto talijani zovu ,,vita,, ili mi zivot.Znaci licnosti godine  su oni koji sa jednim ili eventualno 2 maxsimalno, telefonska poziva ,mogu uraditi sve sto pozele .

Na Zapadnom Balkanu ,cuj zapadni balkan ,ovo je neko namjerno izmislio da se i Balkan osjeca vaznim uvijek veselo i radno.Citam jutros da je hrvatski sabor raspravljao o Bosni i Hercegovini.,sto i nije tako strasno  da u tom  saburu ne sjede ozbiljni ljudi i u nedosttku vlastitih problema ,,tracaju,, o tudjim.od svega sto sam procitao ,zapamtio sam samo  jedno ,da je neki  zastupnik ,clana predsednistva  susjedne zemlje  nazvao ,,Titoisticki mahalas,,Svasta sam cuo al ovo nikad,Cuj ,,titoisticki mahalas i jos prevarant,,Da vas podsjetim.Bosna i Hercegovina ima 3 clana prdsednistva uz  koje bi od svakog pojedinacno moglo stajati ovo ,,mahalas,, i prevarant al titoisticki ,,tesko,,,,

Ok ,Sad odo kupit debele gace na uckur ,al neke sexi ,za 25 godina zivota na Floridi ,nisam stigo kupit debele gace .Mogo bi ih poslije koristiti i ko kupace-Spido.

11 comments:

Marijan said...

A J. Pejaković reče:
- I u šumi se zna ko je glavni - međed... jedan međed, a ne tri!
Šta da ti pričam kad sve znaš!

antimus said...

Dodo je međed!

bivsi Zenicanin said...

Takva vrsta osnove za pomirenje je nemoguca, dok god covjeka vrijedjate i Srbe generalno nazivate genocidasima koji su evo u potpunosti saradjivali sa Haskim tribunalom. A sad traze politicke, vojne i ekonomske mjere, politicke visokog predstavnika da se predsjednik republike, demokratski izabran, sankcionise. Da li je normalno da se u eri zaostravanja na globalnom smislu pridruzuje vojnom savezu koji nas je bombardovao i posijao osiromaseni uranijum za hiljade godina? Da ako se udje u NATO i zlocinci nam lociraju rakete srednjeg dometa cemu se ne bismo mogli oduprijeti - da ce nas braniti NATO kad nam zaloze par raketa. Mi unosimo subjektivitet, BiH je SASTAVLJENA iz dva entiteta, od kojih je jedna REPUBLIKA, a druga federalnog uredjenja izmedju kantona. Pritisak sa zapada i bez NATO-a 130-140 miliona nasih para odnese u nepovrat. A ostrasceni elementi u Sarajevu drkaju na NATO pakt. Zato vitalni interes ovog "medjeda" nek uvijek potegne veto da bi se ostalo neutralno. Oni savrseno dobro znaju da sve ono sto ne odgovara Srpskoj, i ako odluka Narodne Skupstine Republike Srpske - nije moguce.

Carolina said...

Cuj "BiH je sastavljena iz dva entiteta". Meni vise izgleda da je rastavljena na dva entiteta. Ne bih dalje komentarisala,oh kako bole NATO bombe, a sila bombi i granata ispaljenih prije toga na komsije i susjede se ni ne spominje. E moj bivsi Zenicaninu.

Marijan said...

Daj ba Zeničanin i to bivši, prođi se tih sranja... svi su krivi samo mi nismo... Jedno zlo rađa drugo!
U pravu je Carolina, BiH je rastvljena i to traje li traje. To rade ovi političari, a ja i ne vidim neke razlike. Često odem u RS po krmetinu i tablete za visoki pritisak (Zdravlje leskovac).

bivsi Zenicanin said...

Tvoja krivica je Marijane da zivis u sredini koja se toliko promjenila da ni krmetine u njoj ne mozes vise da kupis kad pozelis pa ides iz grada. Skuhali su vas ko zabe krenuvsi od mlake preko tople do vrele vode pricom u multietnickoj, nedjeljivoj, suverenoj, SEKULARNOJ, nezavisnoj, hej cuj nezavisnoj. A tamo malo jugozapadnije iza Prokletija naoruzavaju one koji su im dali guzice da bi dobili toboznju nezavisnost na tudjoj zemlji. Da li je njihova nezavisnost veca od ove BiH nezavisnosti ponavljam SASTAVLJENE u Ohaju, jer RBiH ne postoji od raspada SFRJ? Ne bih rekao. Jedina R je ona sa sjedistem u Banja Luci, nista zavisnija od one R ili AP u Pristini.

vankufer said...

Posijao osiromaseni uranijum za hiljade godina....na tebe su izgleda posijali obogaceni...obrazuj se malo iz srpskih izvora pa ne lupaj gluposti osim ako ti nije partijsko zaduženje da djelujes na sirenju Novih Srpskih Mitova ....skuhali vas ko zabe....hahaha e stvarno papir svasta trpi....kakva R ; ma sjediste svijeta je u B.Luci....cuo sam da ce tamo da presade i onu cuvenu sljivu pod koju mogu svi Srbi da stanu i koja je odnela bre pobedu nad NATOM oborila 7000 aviona ...zarobili 3000 NATO tenkova. .pobegli bre amerikanci ko picke...hahahaha ziveo Seselj....

bivsi Zenicanin said...

Opet kazem, takav stav i omalovazavanje ne vodi pomirenju. Makar dosao i od Kanadjanina odrodjenog.

Carolina said...

Kad se svi odrode od zlocinasa iz "svog" naroda, onda bi trebalo doci do pomirenja. Posten svijet se ne identifikuje sa zlocincima i ne brani ih, tako da se ne mora miriti jer se nije ni svadjao. A ovi drugi nikad nece priznati zlodjela svojih nego ce jadnu djecu nafilovati lazima i mitovima tako da zlo sjeme ostaje do daljnjeg da se razmnozava.
Bivsi Zenicanin je blizi ovoj drugoj kategoriji i tu pomoci nema.On ima formirano misljenje i ne treba ga ni u sta ubjedjivati, a isto tako ni on ne treba da ovdje plasira svoje teorije. Ima i drugih blogova gdje moze naci istomisljenike i ne treba se odrodjivati ni pod razno. Nek je rod pa makar i najgori bio, nas je. I stvorilo Republku pa je od milja Srpska zovu. Srpsko ovo, srpsko ono, a bosansko nema.Srpsko je ekskluzivno, a bosansko inkluzivno. Ja ne volim ekskluzivne hotele a kamoli teritorije i to je moj izbor dragi moj ekskluzivac.A i u tvom narodu imam dobrog i postenog svijeta samo ne mogu doci do izrazaja jos.

vankufer said...

Bojim se da se nismo najbolje razumeli ako se , pretpostavljam, gospodin iz Nove Zenice meni obraca? Ja nisam rodjen u Kanadi, pa tako ne mogu ni biti odrodjeni Kanadjanin. Jasno mi je da ti moras prvo svrstati ljude u nacionalni tor da bi znao kakav ti je odnos prema njima. Otuda i ova greska. Moram te razocarati. Moja nacija je na zadnjem mjestu u odlucivanju kako cu se ponasati prema ljudima . Na prvom je covjecnost. Zato mi se ti i takvi, bez obzira iz kojeg balkanskog tora blejite, neizmjerno gadite.
Takodje , ja nemam s kim da se mirim, jer se nisam ni zavadio vec sam se samo sklanjao od vaseg fasistickog ludila .
Prema tome zaobidji me , ubuduce , u svom obracanju , idi i mentalno mastrubiraj sa svojim istomisljenicima, to su vam vasi tornjaci i namenili i pripremili. Man'te se ako Boga znate, obracanju ljudima, niste vi za tog posla...

bivsi Zenicanin said...

Mislio sam na Kanadjanine Jugovice, odrodjene generalno, u Kanadi. Gdje ce ti nasljedstvo biti malo tamnije ili kosookije. Pa se ti sklanjaj.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...