Saturday, December 29, 2018

Feliz ano nuevo

Bilo je to  nezaobilazno pitanje ,vec negdje od polovine Decembra ,uz ono ,,vozdra,, ili dobar dan , i gdje ces za Novu godinu ,sto je bez objasnjenja podrazumjevalo  ,,gdje ces docekati novu  godinu i naravno skim,

Ako se dobro sjecam ,jedno 44  Nove godine sam  docekao sa  rajom u nekom stanu  ili vikendici i mozda jednu  u rsstoranu  hotela.Nikad nisam bio veliki ljubitelj  doceka u kafani  mada i to ima svojih cari ,ali uz drustvo sa kojim si obicno proveo i ,,staru,, Nova  godina se  slavila u ,,kucnoj atmosveri,,jer je lakse bilo ,,pjan,, zaspat na  kaucu ,nego za  rstoranskim stolom  i najvaznije nije bilo  ogranicenog ,,fajrunta,,

Dvije najtuznije  Nove godine sam  docekao u ratu u Sarajevu  i ne zelim da ih se sjecam ,ali  smatram za potrebu da ih pomenem.

Onda je ,,dosla,, Amerika.Za kafanu nisi ,a  jos bilo rano za ,,novu raju,, pa je to sve prvih  godina prolazilo  u sto postotnoj  domacoj atmosveri  ,iznajmnjenog apartmana ,nabijeno emocijama ,bivsih  doceka.Vrijeme u kojem su ti  tvoja stara  raja najvise ,,falila,,

Kad sam otvorio ,,kafanu,,mislio sam da je  tu i najbolje slavit odlazak stare i dolazak nove ,uz rad covjek sve zaboravi ,da bi mi se   samo nakon nekoliko desilo ,da mi izgleda tesko i glupo da radim  dok drugi slave ,pa sam i to  ukino.Nakon desetak  godina ,kad sam dobio i novu raju ,situacija se drasticno promjenila ,sto  je znacilo ,da sad imas osnova  i skim  ,traziti i  bolja rijesenja za ,,najludju noc,,samo i sa tom razlikom sto sad   vise nisi imao 30 nego  puno vise godine  i da ti bas nije bilo do velikih ..ludosti,,

Florida i Orlando ,zahvaljujuci  klimi ,gdje za 32 Decembar u 12 navece zna bit i 25  Celziusa, pruza nove mogucnosti ,odnosno ,,docek ,, na otvorenom prostoru ,a Dizni ,Univerzal i ostale atrakcije ,otvara  sansu  ,da covjeku bude lijepo ,da seta ,promjeni  nekoliko kafana ,sa zivom muzikom ,gleda u ponoc obavezni vatromet ,popije koliko moze podnijeti  i najkasnije u 2 bude u krevetu.

Nesto slicno planiram i u Ponedeljak navece ,al se uvijek rado sjetim i cesto prepricavam one  davne  i ne znam sta mi je vise zao ,sto nista vise nije ,kao sto je nekad bilo  ili su samo ,,godine,,sto  prolazu  u pitanju .

Gdje ce te vi ,,za novu godinu,,

3 comments:

Beka said...

U prkno,oca mu jebem ocinskog...

Marijan said...

Ovaj sam čuo većeras:
- Znaš li ko je Djed Mraz?
- Ne znam, ko?
- To ti je brat sv.Nikole koji je otišao u partizane!

Marijan said...

Sretna Nova godina!

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...