Monday, December 24, 2018

Sarena laza

Svako ima neku svoju filozofiju parkiranja ,a moja je ,nakon  losih iskustava ,gdje  sam sa nekog parkinga izlazio i po 2 sata, auto ostavim  daleko od cilja kojem idem i da budem prvi ,kad izlazim.Do Amwaj arene u Orlandu koja je otvorena prije nekoliko godina  i cija je izgradnja kostala pola milijarde Dolara  ,mi treba 20 minuta voznje ,i pored nje sam  prosao bar  hiljadu puta a da nikad nisam i svratio.Karte za ,,lozu,, utakmice Orlando -Magic i Majami Heat.Svi oni sto se vise razumiju u sportske dvorane po Americi  kazu da je Enwoj arena najmodernia i najljepsa  od svih ostalih ,sto stvarno i ne znam ,ali jeste monimentalno zdanje ,koe prima 16 hiljada ljudi i pratecih sadrzaja uobicajnih u americi za ovu priliku.Bezbroj prodavnica ,kafana ,restorana ,barova ,od kojih me posebno npresionirao onaj na krovu ,na cijem se balkonu cak smie i pusiti ,a koji pruza lijep pogled na  grad i okolinu.

To sto ja  i nisam bas veliki ljubitelj  himni ,zastava i patriotizma je moja licna stvar,ali ovde gotovo da nema manifestacije koja ne pocinje izlivom ljbavi prema  svojoj zemlji.Ok postujem ja to ,al me niko ne moze natjerati i da voliom i da promjenim misljenje da je himna samo muzicka terapija za budale.

Za razliku od ,,ostaka svijea,, gdje ljudi dolaze  na slicne manifestacije da ledaju igru i sport ,u Americi  narod  dolazi da se zabavi i bar jedno 50 posto njih  nema nikave veze ni sa kosrkom ni sportom  i niti ih zanima  igra ,nego dodju da gledaju shou  i sta se desava  ,,okolo,, parketa.Svaki prekid se koristi da se   pojave  ljudi koji zabavljaju pbliku ,na razne nacine ,bar one koji su u dvorani ,jer ih je pola tokom cijele utakmice ili za stolom ili za sankom neke kafane.

A utakmica.A jest bila je i utakmica.Igrali Orlando i komsije iz Majamija ,To vam je nesto ko lokalni derbi /Kosarku  volim ,ali nisam bas veliki ljubitelj NBA,koji jeste kosarka ,al malo modificirana ,odnosno prilagodjena trzistu ,odnosno i dalje tvrdim ,da u pola 4 ujutro ,probudite  nekog NBa oigraca i da ga pitate ,gdje je i za koga trenutno igra ,nebi vam mogoodgovoriti ,bar u slijedecih 20 minuta ,dok ne popije 3 jake kafe ,jer nije siguran  u kojoj se ekipi trenutno nalazi.Ne volim ni jedan sport u kojem dominira  jedna rasa ,odnosno gdje od 12 igraca u timu ,je 11 iste boje ,bez obzira o kojoj se radilo.Ako zanemaris ovo sto ja sve ne volim ,mozes  i gledat utakmicu ,Orlando Magic je tim  nivoa  neke nase bivse republicke lige ,samo sa tom razlikom ,sto ovi koii igraju ,prave pare ko sva ta republika  za deset godina  i kad covjek ,koji se malo razumije u kosrku ,kao sto sam ja ,to vidi ,ne moze da se ne upita ;kolikaje zaista cijena ,,sarene laze,,Miami Heat je po kvalitetu jako blizu ,tim u kojem je i dalje najbolji igrac Wejd kome je 38 godina ,a koji nije najbolj zato  sto ima  takve fizicke predispozicije ,nego sto mu mozak jos bolje radi od onih sa 20 godina starosti,

Pobjedio lako Majami,ako je to vazno.Od ,,nasih,, igrao Nikola Vucevic ,katastrofalno .U timu Majamija nije bilo Gorana Dragica koji je oprerisan i nece ga bitina parketu slijedeca 3 do 4 mjeseca.

Onda je utakmica zavrsena  ali shou je nastavljen .Poslije sam skonto  da ovde na utakmice i ne treba da idu ljudi ko ja i slicni koji eto ko hoce da gledaaju kosarku .Ako hoces to gledato ostani na kaucu uz tv ekran ,jer sve drugo je samo ,,paket,, gdje  je sport jedan njegov dio ,a osatalo popune  drugim sadrzajima i ako sam davno prestao vjerovati u Deda Mraza ,sad sam siguran  da ,,sarena laza ,, zaista postoji.

3 comments:

Darko u Boynton Beachu said...

Uhh,šteta da nismo za praznike u Kissimeeju nego malo južnije i da ti se nisam pridružio na tekmi da koju o basketu promuhabetimo. BTW, Vučević je dobio Boru juniora neki dan pa se malo opustio.
Pozdrav i sretni praznici!

Beka said...

slijedeci put uzmi lyft........

Beka said...

ili uber

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...