Friday, December 7, 2018

Obodin

Mogu ljudi o srbijanskom predsedniku Vucicu misliti sta hoce ,da je i ovakav i onakav i svi su u pravu ,ali da se covjeku ne moze osporiti ,,da je razuman ,, nema dileme.Ja licno mislim da ce problem Kosova biti rijesen ,onako kako ,,Amerika kaze ,, i sve u medjuvremenu je samo tocenje ,,supljeg u prazno,,sto je izgleda  veoma jasno i Vucicu ,koji je danas  izjavio ;Nemozemo ratovat protiv Amerike  i td i tt ,,odnosno nije pitanje sta hoce Srbija ili Kosovo ,nego ,,kako hoce Amerika ,,a na Srbiji i Kosovu je samo da se tim zeljama i prilagode ,odnosno da svom narodu  objasne da je tako najbolje.E sad ,drugo je pitanje ,jel to posteno ili nije  i odgovor je ,,generalan ,, Da li je politika postena ,Nije.

Uselio se Komsic u predsednistvo ,Donio kredenac ,serdjadu ,obodin frizider  i iznad svega  ,,zakuco,, sliku predsednika Tite.Imo sam i ja jednu u boji ,iz Oslobodjenja.Uokvirena mi ,stajala u  dnevnom boravku ,na polici medju knjigama  godinama .Na pocetku mi bio drago vidjet ,a onda dosao period  da nisam ni primjecivao ,da bi prosle godine ,skino sliku ,a nije mi smetala  i smjestio je ,medju knjige  jer sam poceo osjecati da sam sebi ,izgledam glup,, kad pored nje prodjem ,Nije mi se nekako uklapala ,u nesto ,, ,,,, ali nisam je bacio ,Mozda  u jednom cosku  garaze ,napravim kutak  sa secijom ,kredencom  i ako nadjem Obodin frizider,a iznad  zakucam Titu .Mozda nadjem i   onaj ,,crno bijeli tv ,,RR Nis i polovnu ,,naftaricu,,da se sakrijem i da samo sebi izgledam smijesan .Da drugi ne vide.

4 comments:

Nurko said...

Hahahaha

Čole said...

Nekome treba više a nekome manje vremena da se presabere a neko se nikad i ne presabere. Neku veče gledam na TV-u interesantnu emisiju vezano za Njemačku u periodu pred rat. Omladina ide na radne akcije, hahaha..., prave se sletovi, koke u crnim fiskulturnim gaćicama mašu maramama i nakim trakama, zastave se vijore, hahaha... ama sve isto ko ono kod nas, čaaak i ono "socijalistička demokratska"... hahaha... I onda se mi pitamo, kako su Nijemci legli na rudu Hitleru?! Cijela nacija, halooo, sem rijetkih koji nisu podlegli propagandi. E pa i kod nas se dogodilo isto, što se propagande tiče, samo što je naša ideologija bila pozitivna za razliku od Hitlerove, mada je i njegova stranka bila scijal-demokratska, ako se ne varam. Ma, gdje se god u nazivu nalazi ono "demokratska", bježi glavom bez obzira, hahaha... Uzdam se u Neslogu da će me braniti od Marijana, hahaha...

Marijan said...

Daj ba , prođ' se mene... Tile je bio Bog!

Anonymous said...

U pravu si Cole, nema velike razlike, covjek je na istom nivou razmisljanja 1914, 1939, 1989 ili 2019, mislim na ovu obicnu ovcu, samo sto se nama kao cini da smo na visem civilizacijskom stepenu zbog satelita, interneta, multimedija, kuraca palaca. Ja se sjecam kako je neki Rumun udarao polumrtvog Madjara onim protestnim panoom na nekim interetnickim protestima poslije pada Causeskua I ja konto pa ovo nema sanse kod nas da se desi a ne prodje par godina krenu kod nas jos gore. I u Siriji su se garant ibretili nama 90tih pa ih stiglo 20 godina iza nas. Bilo je ugladjenijih ljudi u toj Hitlerovoj Njemackoj nego sto su danas Tramp ili Dodik, ili za vrijeme Napoleona jos ugladjenijih nego te Hitlerove gospode i da ne idem nazad do Rimljana i Varvara. Cinjenica je da se samo sredstva za unistenje mijenjaju to jest napreduju. Elite ce uvijek sjebati bekane, kao sto su mene jebavali u pakshu na Zuci a ja se palio ko hepo kockica. A demokratima je dobra, kad je svijest ljudi na nivou da prihvate rezultate mirno.

nesloga

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...