Wednesday, July 17, 2019

Ima neka javna veza

Moram priznati da mi se svidjalo ,bar na pocetku,ono  kad  svijetlima ,u pomen ili cast,nekome ili necemu, ,oboje  neki objekt  i zasja i zaviori ko  zastava Koliko mi je poznato krenuli su Francuzi ,sa ,,tornjem ,, a poslije prihvatili i ostali da bi se  dokotrljalo i do Bosne i da za tu tehnologiju  tamo ,mogucnost imaju ,,Vjecnica ,, u Sarajevu i Stari most u Mostaru Nisam bas upratio  kojim povodom se ovo i koristilo i jos manje znam ko to  odobrava ,ali prije 2 dana i Vjecnica i  Stari most  su zasjali u bojama  turske zastave ,pa sam pomislio da se radi o nekom znacajnom turskom prazniku -dan drzavnosti ili  slicno ,kad ono ,,Bosna,, obiljezava 3  godine od neuspjesnog  drzavnog udara u Turskoj,Nije mi bas povod ,odnosno nije mi bas mjesto-Sarajevo i Mostar ,da se  slavi ,,kad Turci ,svrsavaju svoje racune  izmedju sebe  i kakve veze ima Bosna sa drzavnim udarom u Turskoj  ili i ako ima neke ,ista je ko da bi Francuzi  nabacili  svijetla u bojama  turske zastave na Ajfelov  toranj ,a nisu.Osim ovog lajt shoua dan propalog  pucha  je obiljezen i na  druge nacine ,nekim  simbolicnim strazama u  kojima je stajao i aktuelni  clan  BiH predsednistva.Sutra dan je zasadjeno 180  stabala  u pomen 180 shehida  koji su poginuli ,kako navode sarajevski mediji braneci  tursku demokratiju .

Razumijem ja vezu  izmedju  Turske i  jednog dijela Bosne i Hercegovine  i jos jacu vezu politicara iz reda  jednog naroda u Bosni sa  turskim ,ali mi se cini da se ,u ostalom ,kao i uvijek ,ne malo ,nego puno pretjeralo.Turski predsednik se izgleda odlucio na konfrontaciju sa Amerikom ,jer kako  drugacije protumaciti  njegovu kupovinu  Ruskog oruzija ,na sta  su mu Amerikanci vec i jos ce ,uzvratiti  kontra mjerama  i svi oni pametni  su vec izabrali  stranu -americku ,osim bosanskih politicara  koji misle  da Amerika ne vidi  njihovu vezu sa  turskim ,ili i ako to znaju nadaju se  da ce Amerikanci  to prihvatiti kao ,,Jebo  njih,, kao sto i sami misle o sebi -jebo nas.

Znaci ,Bosanci  u koraku, prave dvije greske i svrstavaju se ,da od njih to niko i ne trazi ,prvo na stranu Erdogana ,koji po malo ispuhuje,primjer istambula ,a  drugu ,da su opet na njegovoj strani  i kad se  isti  bas i ne slaze sa washingtonom,sto samo moze  biti lose ,jer americka spoljna politika ,i sa Trampom i bez njega  funkcionise na bazi ,,da je prijatelj  ,nasih neprijatelja  i sam neprijatelj  ili da se molimo i nadamo ,da smo toliko mali i beznacajni da ovo niko nije vidio .Samo se budala odaziva a da ga niko ne zove/

2 comments:

vankufer said...

hahaha , bil' mogo prevest' ovu zadnju recenicu ja'l na engleski ja'l na francuski da je moremo prezentirati nasem lepom Canetu koji eto, upravlja jednom od G8 zemalja,a jutros, nema drugog posla nego on daje lekcije vasem orangutanu koji ga voda zednog preko vode evo treca godina....

Micko said...

Svaka ti je na mjestu. Nije to bas neko iznenađenje. Bilo je toga i prije. Turske zastave na domaćim utakmicama. Svak svoga voli a sto je malo daleko nije važno.

Kod nas je vrijeme taxe pa sad saniramo račune. Ko će na koga ne zna se ali je samo sigurno da će Dara na mene. Donji uvijek plaća i ovde i tamo. Ja sam samo reko ibismilah pa šta bude. Sve je u njenim rukama I olovka i siljalo.

Nego imam ti ja jednog druga iz rodnog grada koji samo prva hrvatski kao da je iz Zagreba. Ne voli on mene jer ja sam titoista. Platio je 35000$ protezu i onda mu ja poslao himnu hej sloveni na telefon. Nazvao me i pita šta je to i da mi jebe majku Jugoslovensku a ja sam mu rekao da kad se pjevala ova pjesma proteza je bila do fri i ja sam njemu jebo Hrvatsku majku novokomponovanu. Moram i ja negdje osušit.
Pozdrav iz vukojebine.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...