Friday, July 19, 2019

U luci male varke .

Neko napise  kompletnu pricu i ostavi  citaocu  da zakljuci  na cijoj je strani  autor .Ja cu ovu  drugacije.Da se nebi  razmisljali.U bilo kojem  vidu konfrotacije  izmedju Dalmatinaca  sto  iznajmljuju  sobe i apartmane i  Bosanaca koji to koriste ja sam  na  strani ovih drugih.Ali. .Nema portala ,novine ili  drustvene mreze , u kojima se  svaki dan ne pojavi  texst o tome  kao oni ,,tribal  soba,,  maltretiraju na sve moguce nacine  iskljucivo Bosance i da je ta vrsta odnosa  zasnovana izmedju ostalog i  na  medju nacionalnoj netrpeljivosti ,ali nije uslov ,koja kuulmnira kad se ove dvije grupe nadju u fazi da ni jedna nije zadovoljna onom drugom.Svi kazu propala  sezona u Hrvatskoj a kao jedan od razloga navode  da se   turisti iz Bih , radje odlucuju na  letovanja ici avionom u Tursku  ,Albaniju ili neku drugu  destinaciju nego  ,,pjeske,, na Jadransko more  i kao razlog ,,visoke cijene, -opravadan,  se obavezno navodi i  ne domacinski odnos ,,Dalmatinaca,  specijalno prema   Bosancima.

Jeli  gost uvijek u pravu.Naravno da nije .U slucaju o kojem  govorim  niti  su  domacini zadovolji  gostima niti je gost zadovoljan   domacinom,ali razlozi  ne leze samo  u vlasnicima  kuca i aparrtmana  koji ih i izdaju ,nego ,,Nije  maslo za ramazana,, ni  gostima koji ce se noramalno i civilizaciski ponasati na svim  drugim  mjestima  osim  kad su na Jadranu ,gdje  imaju osjacaj ,,suvlasnistva,, i  ponasaju se kao kod svoje kuce  i jos  gore,

Prije nekoliko  godina  sam odlucio provesti  par dana  na ,,najljpsem  moru na svijetu,, vjerovatno da bi  dopunio kolicinu nostalgije  i udahno miris  borova te sam kao mjesto  odredio Tucepe ,Dosao sam u Srijedu .Sto je Srijeda vazna.Jest.Zato sto nije  bilo Petak popodne i Subota i  Nedelja prije popdne.Lijepo i ako sam se vec  ,,blizine,,  drugih na plazi i mirisa   Kopertona ,, vec davno odreko ,Plaze  na Atlantiku ovde na Floridi  dozvoljavaju svojom velicinom  da covjek  ako izabare da bude sam  to i bude,na plazi u Tucepima se  malo stisnes,iz ljubavi, ,jel ipak je ovo nase more ,najljpse na svijetu,I najdraze,Onda Petak popodne.Ko zna  odakle i ko zna  ko su ovi   cija je invazija na plazu  brutalna ,ali po  imenima ,jer se jako  glasno  dozivaju zakljucujem da se radi  o ,,nasim ,svih vrsta,,, a po registracionim  tablicama  vidim da  su to Bosanci i Hercegovci  ,,vikend  turisti,, sa mjesta  desetak ili pedesetak  kilometara udaljenih  od obale.Dalje nebi .Ne da ovi gosti nisu u pravu ,nego su u krivu u svemu  sto sam vidio.Naprave  vasar  najgore vrste  u kombinaciji sa primitivizmom i tefericom ,te ako nisi dio  tog  sklopa , postaje ti  neprijatno  biti  njegov sadrzaj .Pobjegao sam glavom bez obzira.O ovom niko ne pise ,ali se svi jave odma ,cim  ,,gazda ,,  prisustvo uvjetuje  ,,norlalnim ,, odnosima .

Zakljucio sam poslije  da je najljepse more na svijetu  At;anski ocean ,gdje nikome nije tjesno,ali gdje nema  ovih ni jednih ni  drugih,Volja ti da  slijedeci peskir i suncobran  bude  kilometar  udaljen ili 100 metara  i do tebe je  a niko te ne tjera  da slusas muziku koju ne volis i ne razumijes   nego  da uzivas u tisini koju si izabrao.a naravno da je   normalan gost  uvijek u pravu ,bar isto ko i normalna  domacin,Naravno.

No comments:

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...