Sunday, July 21, 2019

Jebo Dolar

Svasta sam se nasluso za ovih 25 godina zivota u Americi ,al da sam cuo da neko rece ,,Jebo Dolar,, nikad.Ni milioner ni homles.Sto se mene tice ja sam  tu ,,na pola,,u zavisnosti od raspolozenja ,gdje nekad racunam  da je  jedan Dolar dnevno ,samo taj jedan a nekad da je to  svih 365  dolara u godini.Ljudi se najcesce bogate  i postaju milioneri na budalama,a i sam pripadam  grupi na kojoj se bogate ,odnosno to je ono ,,na pola ,, o cemu sam  govorio .Ostalo mi u ,,naravi,, jebo Dinar.Ko je to kod nas racuno  na  godinu,Niko.

Sigurno nema zemlje na svijetu gdje  covjek  za isti proizvod  moze u jednoj prodavnici platiti ,recimo ,5 Dolara ,a u drugoj 20.Ponavljam i podvlacim :Apsolutno isti proizvod istog  proizvodjaca.Nije problem kad covjek placa da bi naucio  i jednom nauci ,nego je problem  kad placas i nikad da naucis.Kad sam prehladjen ,,jedino mi radi ,, Aliv  ,,kold i sinus,, i  godinama kupujem taj lijek u apoteci Volgrin ,Dvadeset tableta  14 Dolara i ko zna  koliko sam para za ovu ,,pomoc,, do sad dao.odem neki dan u ,,Sams,, i sjetim se  da mi je nestalo Aliva ,a kako i oni imaju ,,farmaciju ,, trazim  Aliv i zena mi  donese  i kaze 6 Dolara i 99 centi.odnosno  duplo manje od onog  za sta sam ja  godinama placo.Al jebo 7 Dolara .Sutra dan mi  nestalo ,,trake za kredit  kart masinu,, Godinama  tu traku kupujem  u Stejplesu ili Ofice Maxsu i znam da kosta ,sa taxsom  13 Dolara i 99 centi, i onda mi pade na pamet ,sto nikad nije prije ,da  pogledam  na Internetu ,ko i za koliko  prodaje istu traku.Vratim se kuci i kuc ,kuc .Nevjerovatno .nadjem na Amozanu  6 istih  traka  za 13 Dolara i jos besplatan shiping.Nevjerovatno.razumijem ja da nesto moze  biti skuplje od neceg  za Dolar-jebo Dolar ,al da  to isto bude 6x skuplje  nije mi bas jasno ,a musterije poput mene uvijek nadju ,Zbog cega sam pisao  ovaj texst.da pokazem koliko sam pametan i da se milioner u Americi  postaje na budalama a ne na ovako  pametnim ko ja sto nakon 25  godina skonta ,,gdje je ,,i da svaka roba ima svog kupca a da je poenta kupovine u tome da provjeris prije nego kupis ,a ne da kupis i poslije provjeravas i nadjes sebi utjehu  u kultnom ,,Jebo Dinar,,-ostalo mi u glavi ko od BSZ,, vakcine   ,na desnoj  ruci ispod ramena .,2x i to jedna ispod druge.

1 comment:

Marijan said...

Jebes dolar? Dzaba da ti daju cijeli svijet za jedan dolar ako ga nemas?

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...