Wednesday, July 3, 2019

Vatromet

Zivot u zajednici i ima  smisla ,sve dok ne otvoris neki ..domaci,, portal ,ko ja jutros i procitas naslov : Ubila svekrvu vilama ,zbog  rucka ,,ili da ljubav uvijek pobjedjuje ,kad tamo ;Posula muza benzinom i zapalila  dok je spavo,,Vakih i slicnih  vijesti sa nasih prostora ima svaki dan ,ali ima i ovde ,s tom razlikom ,gdje bi ova snaha   fino ubila svekrvu  pistoljem ,a ona ,,mlada,, ,,cojka,, sacmaricom ,a ne  vilama i  benzinom .Mi i kad mrzimo ,dodamo  nama svojstvene inprovizacije  ili je rijec samo o ekonomskom stanju  i ljubav prema ,,kucnoj radosti , da budes ,,orginalan,,Al svejedno,na kraju  ispande isto ,mislim sto se  ,,subjekta,, tice .

Pu ,pu ,pu .Da se pomaknem s mjesta ,a mogo bi  kad  vec nemam svekrvu i onu kanticu  benzina ,sto stalno drzim u  garazi ,za kosilicu , negdje ,skloniti u  cosak ,Da nije na oku.Jebo ti budalu.

Sutra je ovde praznik.Independent day,dan kad je Amerika postala nezavisna .Kad je to bilo.Davno al vise je bitno od same  americke nezavisnosti to da su  drugi postali  jako zavisni od  moje zemlje koja  slavi nezavisnost. ili 4. Juli je dan  kad bi svijet morao slaviti  dan zavisnosti od Amerike i samo je u pitanju  ,,koliko,,Nekih velikih promjena i novosti ,od proslog 4. Jula ovde nema Oni sto ,,imau,, sad broje i vise ,Oni sto nemaju  ni ovaj 4. Juli nisu nista bolji ,al vazno je da se ,,vrti,, Neko ima previse ,neko nema ,al svi  slave .raspale se  rostilji ,Pije Bud Light  i onda navece obavezan vatromet.Puca sa svih strana.Nije to jeftino.One male bombice  vise niko i ne koristi .Sad se ispaljuju ,,rakete,, i potrose ljudi za 10 minuta svoju  sedmicnu platu .Sjecam se prve godine i mog prvog 4. Jula.Kad je zapcalo.Zalegli mi svi po podu ,al poslije se ,,cojk,, navikne ,mada  poslije  dvije i po  godine  ,,vatrometa,, u  ratnom Sarajevu ,nikad nije svedno ili ako i jeste ,onda  ,,nije  blizu roknula,,Ako ima neka stvar ,koju nikad nisam pozelio  kupiti onda su  to ove vatrometne  zajebancije.

A slavim li i ja.Pa nista posebno .Ja sam postao ,,nezavisan,, onog dana kad sam napustio Sarajevo ,a tudju  nezavisnost bas i ne slavim  ili i ako sam se promjenio za ovih 25  godina to je vezano za ovu pricu na pocetku o  svekrvi i muzu  pod benzinom .Covjek u Americi postane  racionalniji  .Nema ovde niko vremena   ganjat svekrvu  vilama po basti i  mazat muza benzinom.Sto vise nezavisnosto to manje  razuma.Zavisnost je buducnost  .Samo zavistam covjek je koristan dio  bilo koje zajednice.Al sve je ipak samo  u parama.Ovde kad ,,prekipi,,ljudi plate da se istresu .Kod nas kad prekipi uvijek zaplati neko drugi.




3 comments:

Marijan said...

Ehhh, i ovdje se nekada slavio 4 juli... ali kako se vratila klero-nacional-fašistička bulumenta, prosvijetlila i uzela pod svoje ove domaće bekane, nikome više ni ne pada na pamet da ga spomene.
U uz ovu bulumentu spadaju i ovi domaći hpštapleri koji opljačkaše sve živo.
Jedne prilike "Minimaks" reče: "Prave ljude na prava mesta... ko bi izgradio tolike zatvore!"
E moj Mića, da ustaneš i vidiš šta se danas dešava, vratio bi se brzo nazad... ili se pridružio...
Neki dan Mimo spomenu prugu Sarajevo -Šamac, izgrađenu za osam mjeseci... znamo ko i kako ju je gradio i kakvom tehnikom, a za ovaj horor tunel Vranduk, potrebno je 18 mj.?
Pa sretan "4juli" Amerima i onima koji se tako osjećaju, a sretan i ovim našim domorodcima... ako je kome šta ostalo u lijepom sijećanju na vrijeme "totalitarizma, jednoumlja, antifašizma, dobrovoljne tlake" i još mnogo toga o čemu seru ovi današnji mudrokani... ko biva, došli oni sebi... e imali su kome i doći!
od mene dosta, i previše...
S.F. S.N.!

Anonymous said...

Ja bih malo da pojasnim ono kad zapucaju rakete.
Ovdje kod mene u blizini gdje sam stanovao otvarali neki shoping pa se radovali uz ispaljivanje rakete.E sad ja nisam mogao vidjeti vatromet zbog položaja stana al se jako dobro čuo.
Isto ko ono kad su poručnici JNA što će ko biva sutra njihovi desetari da slave neki njihov dan, iz Lužana ispaljivali one jal 60mm.jal120.
Pa prvo čuješ u daljini bum pa nakon nekoliko sekundi u blizini brooom.
I onda ja komandirao ženi i djeci da se puzeći dokopamo podruma. A usput dok smo puzili pokraj telefona u hodniku nazovemo učiteljicu i ona nam uz smijeh objasni o čemu se radi. Lijepi naš Dalbore ko je to doźivjeo u Sarajvu ne izlazi mu lako iz glave.

Micko said...

Ovde je strogo zabranjeno pucat za bilo koji praznik. Pirotehnike nema kupit. Da neko ko ima dozvolu i oružje opali iz puške na javnom mjestu pravo ide u zatvor ito ne malo nego 5godina. Dakle nema senlucenja osim na privatnoj farmi daleko od bilo koga.

Nego brine me ima li tamo kod tebe posljedica od ovog zemljotresa pa da ti spremimo kakve donacije. U muci se poznaju junaci.

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...