Monday, July 1, 2019

Curasao

Ja manje zemlje ,a da bolje igra fudbal nikad nisam vidio.Curasao.Caribski otok sa 160 hiljada ljudi .Fudbal je  jedna od onih ,,igara,,u kojoj je moguce da  losiji -  slabiji  pobjedi.Slucajno ,,zabijes,,  jedan go  i poslije koristis  sve moguce opstrukcije  dok vrijeme ne prodje.Amerika je sinoc  pobjedila  reprezentaciju Curasao sa jedan nula  i plasirala se u polufinale Gold Cupa , gdje ce igrati sa Jamaicom.,al da se ja vratim na  Curasao ,bivsu holandsku koloniju ,zemlju za koju sam cuo  i znam prevenstveno zahvaljuuci  interesu za  Caribske kruzere ,al da igraju  fudbal  i jos da imau i reprezentaciju ,e to nisam znao.Kad ,,otkrijem ,,  tim  koji se sastavi od 160 hiljada ljudi ,uvijek me prica ponese  na zemlje poput  Kine ili Indije ,gdje ne mogu naci 11 da zna igrati od  milijardu  zivih bica ili  od Amerike ,koja ima sigurno 100 puta  vise registrovanih igraca ,,socera,, nego sto Curasao ima stanovnika.Zaista sam ostao inpresioniran  igrom ovog  tima ,odrzali su pravu  lekciju  fudbala  Amerikancima  i izgubli ne zasluzeno.Nisam  fudbalski strucnjak  i ovu igru ne  pratim iz tog ugla ,ali dovoljno sam vidio  fudbala da znam razlikovati ,, ko  zna,, a ko ne zna,,a jos  bolje uociti odnos prema igri i prema reprezentaciji.Ovaku borbenost i pozrtvovanje ,mislio sam ,mogu imati samo amateri ,koji  ovim kvalitetom  nadoknadjuju  znanje , ali sam se prevario.Ni za jednog igraca Curasao  nikad nisam cuo ,ali odem da provjerim i nadjem da svi igraju   Evropi  i to u jakim  engleskim ili nekim drugim ligama.Onda mi je sve postalo puno jasnije ,ali i dalje me bunilo ,kako ti profesionalci  igraju srcem za svoju zemlju,mali otok sa 160 hiljada ljudi .Ok Amerika je pobjedila  i mozda je bolje u konacnici da se  raduje 200 miliona  ,nego 160 hiljada ,odnosno ,sigurno je bolje  da tuga prekrije  tih 160 hiljada nego 200 miliona.Da budem iskren .malo -puno ,sam se dvoumio ,da gledam ovu utakmicu ili  po 50 .put ,,Saving private Rayan,, film koji je  bio na dugom kanalu .I nisam se prevario .  Rayan  je  istorija ,al da bi to razumio  i svatio ,kako je bilo ,moras gledat kako  igra Curasao ,sa istim odnosom patriotizma ,ko da  spasavaju  ,,uspavani,,  fudbalski svijet.

No comments:

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...