Friday, June 6, 2014

Busovaca

Nemam vise dilema.Znam za koga cu navijat.Protiv Hrvatske,

Sto ovo vrijeme leti .Okrenes se samo ,a ono novi  ratni zlocinac na slobodi.Nebi ,,cojk,, ni znao ,kako godine   prolete ,da nije ovih  zlocinaca  ili ....hm ..

Da li je  covjek  osudjen za  zlocine pa i ratne  i poslije odlezane kazne  zlocinac.Za jedne jest za druge nikad nije ni bio.

Poslije  odlezane dvije trecine kazne na slobodi Kordic  osudjen za  ..e jebi ga sad  ma za sve ,lakse bi bilo nabrojit za sta nije  i dobio 25 godina.Amerika vam je buducnost covjecanstva.Ovde 25 godina dobije onaj sto mazne  nekom biciklo ,a za ovo sto je kordic radio  jedno 38 kazni dozivotnog zatvora ,ako bi imo srece da mu sude u drzavi koja nema smrtnu kaznu.

I dalje mislim  da je ,,dole,, svaki drugi  covjek ratni zlocinac  a da je  sudjeno svakom  pedesetom ,sto znaci da je ovo samo prva tura ,a naredne ce se nastaviti u slijedecih sto godina ,dok svi ne izumru,ali ce pravda bit zadovoljena.

E taj kordic pravo iz zatvora pa u Zagreb.Docekali ga ko  da je vaskrsno  Franjo ,al ne onaj Tudzman nego  Tahi ,onaj sto se  borio protiv seljaka koje je predvodio  matija Gubec .Pjesma odjekivala Plesom  i zastave sahovnice .,vijorile.Eto sto sam protiv hrvata ,Zbog dresa.

Kazu na doceku bilo  200 ljudi ,a lazu.naj manje  2 huiljade u zgradi a ispred  jos 20 hiljada.Pretukli nakog  ,jadu ,sto je uzvikno ,,ubico,, I neka su .Nije Kordic  ubica ,nego  bivsi ubica ,a to je velika razlika.Da li ubica i poslije odlezane kazne ostaje ubica.

Sta ce Kordic u Zagrebu.Kad ste vidjeli da Nijemci  slave izlazak iz zatvora  nekog  naciste.Ako ste zaboravili  Hrvatska je u  Evropi.

Bilo je i lijepih parola .Na jednoj pise . ,,Busovaca je uz tebe,,

Jebo ti cojka uz kojeg je Busovaca.

53 comments:

Micko said...

Jučerašnji Herald piše kako su ovdašnje Hrvatine skupili 20 000 za Kordića da mu se nadje.Tako dalje piše kako su skupili preko stoje za Gotovinu.Onda kako su Srbi skupili za Mladića isto preko stoje i spomenik mu napravili.Dalje nabraja i Muslimane,tako da sve na kraju svrstavaju u isti koš.Ma bruka,što jest,jest.Niko ni centa za pooplavljene.Valjda nisu zaslužili,djavo ga zna.

rajskadjevo said...

Ovo s tim Kordićem je stvarno sramota...sramotno je i koga to štiti katolička crkva..ali to nema nikakve veze s reprezentacijom niti nogometom..opet ti Dalibore tu protestiraš na krivi način...mješaš kruške i jabuke...kakve sad veze ima jedno s drugim...ti misliš da ti živiš u nekoj boljoj zemlji gdje su ljudi bolji? Ha ha ha ...ha ha ha..ha ..ha ..ha ...HA HA HA HA HA HA HA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Pa sta fali? I gazda je poguro Rasima sa pet milja kad ga je pustilo iz Haga. Mogu mislit kolko se tek Kevro prostro.
Sa srbima je nepoznanica; slabo koji izadje ziv.

Anonymous said...

Za sta sve nije taj Kordic osudjen. Znaci sve mu dokazali.
A tebi je laknulo, napokon si nasao pravi razlog da ne navijas. Ne znam samo zasto ti je bio potreban. Ako nesto ne volis , ne volis. Ne treba ti opravdanje pred drugima.
Idem napokon potraziti tu Busovacu na karti. Mozda je blizu Cekrcica. Slusanje muzike ostavljam " sladokuscma ".
Pozdrav svima od z. koja se nakon komentara na proslom broju osjeca k'o nakon poplave.

Micko said...

Prvo poluvrijeme 0-0.Hrvatine nisu mogle ovim amaterima dat gola u 45 minuta.Pa ovi svi rade na holdingu za platu.Važno je da je Bozanić blagoslovio Hrvatine.Da nije možda bi bolje igrali hahahahahaha.

Micko said...

Pirova pobjeda Vatrenih Hrvatina nad ovdašnjim zidarima i tesarima koji rade na bildingu do podne,a treniraju popodne.

Ko mi dirne zmiju ljutu imat će posla samnom.Neda tebe Micko zmijo ljuta.

dalibor bilic said...

ko kaze da i ,,zabe,, nisu sujetne.
laze.

Anonymous said...

Samo nas oni Srbi obrukase u fudbalu. Hajd sto ne vole macke, to i nekako, al bit tolka taraba u hloptanju, to ne kontam. Ono 23% i Kockasti melju sve pred sobom, a oni izgubise od nekavog Brazila!
Sutra ima mrak tekma: Estonia-Tadzikistan. Ja sutra odoh uzivo gledat moju jedinu USA protiv Nigerije. Bum vam preprical utiske, posto primjecujem da je interesovanje za States ogromno.

PS1:Gazda, stvarno ne razumijem toliku odbojnost prema Hrvatima.

PS2:Mozel Nizamski rastanak od Safeta Isovica i Svilen konac (instrumentalna verzija, molim)za Ribara i Kevru? Ja, licno bih nesto od Vice Vukova, ako imate u arhivi. Unaprijed hvala!

ODOZGO_77 said...

"amonimni" prvo se predstavi pa onda mozda ti neko ispuni zelju-muzicku

pozdrav ekipi

ODOZGO_77 said...

@"z"
nemoj se ljutiti na Gazdu,
ovi Ameri ne razumiju profinjene duse kao sti si ti,

@Teta R, javi se pa makar na kratko
istocni dio Kanade je veoma zabrinut

@ Vucko, pa da li je to moguce da si me ostavio samu ovde da se snalazim , bez tebe i moje kone Teta R je veoma tesko
odkako tebe nema ovde , ovaj blog nije kao sto je nekad bio )-:

Pitanje svima: KOJE JE VASA PROGNOZA ZA PRVU UTAKMICU???

JA vjerujem da ce Hrvatska pobjediti 2:1

Rajska javi gdje ce tvoj muz sjediti za vrijeme utakmice da ga i mi malo "provjerimo"

pozdrav ekipi

Micko said...

Eeeee moja ti ozgo,nije Djevin mužek otišao radi fuzbala,to je samo izgovor,nego zbrisao od Laze.Neka se jadnik malo odmori i na miru uspjeva gange sa svojima.Ubija ga Lazo i duhovne vježbe.Mora je to .Teška mora.

Nego stalno mi se po glavi vrti ona priča o Francuskoj sobarici.Ne znam šta je ta jadnica kriva i po kojem je osnovu na zlu glasu.
Ako ženu počnem pipat dok nešto radi u kuhinji,kaže nisam ti ja francuska sobarica.Kad Dari zavucem ruku ispod suknje nako ispod stola,i ona kaže da nije francuska sobarica da ohanem.
Sinoć proveo pla noći kod Francuske Anamarije i sve vidio i doživio.Ona nikako da spomene tu nesretnu sobaricu.
Ta soba je pravo sredjena.Tu se ima šta vidjet,a boga mi i dozivit.
Može li mi neko od ženskog djela objasnit kakav je to fenomen,nisam ti ja Francuska sobarica.Garant je svaka od vas to nekad izgovorila,ama garant.E sad i objasnite,a ja ću poslije o tome.

Anonymous said...

Neka si se ti Odozgo javila, pa makar i sa zakljuckom da sam ljuta na gazdu. Manjkavost bloga, za nas koji ne znamo pisati, je nedostatak tona, a meni lijeno pisati ono " hahahaaa".

Poz

Z.

Anonymous said...

Iskreno se nadam da D.B. nece ispunjavati muzicke zelje.

z.

Marijan said...

D.B. ne ispunjava muzičke želje, ali tu sam ja!
Samo za anonimnog; Vice Vukov - Tebi majko misli lete!
https://www.youtube.com/watch?v=qRMRg5FUJJc&feature=kp
---
Promjenio sam svjetonazor, ne *ebem više: politiku,mafiju, kurve, pedere, prepotentne, impotentne, vjerske i nacionalne fanatike, razne ''mrzce'', puritance itd. itd...
Ćaos!

Anonymous said...

Uvijek ce se naci 200, 500, 2000...za docek Kordica i sl. Naslo bi se i da u Zagreb sleti Mladic.
Ali sta je tu trazio dr. Zvonimir Separovic ? Voljela bih cuti njegovu pricu.
z.

dalibor bilic said...

ok ne znam ko je taj Zvonimir ,al mislim da znam sto je doso.Da vidi koga ima.
Nego nije vam ovo ba radio ilijas al malo za promjenu ,recitacija umjesto muzike.

rajskadjevo said...

Joj cijelu noć nisam spavala..ovaj moj je svako malo slao poruke..te avion kasni, te što radim, te da su na pivi, te piju kavu, te su se naslikavali...kupio je četiri kockaste majce, nekakve rukavice..danas predvečer bi trebali stići na odredište...Mislim da će sve bii ok jer ide s ovim prijateljem koji je dosta ozbiljan...samo da se ne naloču.
Micko on ti mene doslovno obožava, prema tome u zabludi si..nije on ko ti, da vara na svakom koraku.

dalibor bilic said...

wau cuj rukavice .Naravno rajska da je ta veza ozbiljna a traje pred tvojim ocima godinama.naravno ti si savremena zena .jel sta ,,piso,, o vazelinu ili samo o pivskim flasama

rajskadjevo said...

Joj kakvu ti pokvarenu maštu imaš...gdi nađe samo te prljave misli...css,,otkud ti inspiracija????..Malo molitve i poniznosti ne bi ti škodilo...da očistimo dušu....

dalibor bilic said...

eto sad ja kriv sto je on kupio rukavice.svasta.pa ne ide u brazil da operise bona.inace inspiraciju crpim tako sto samo prevedem ono sto drugi napisu.
sto se tice ,ovo malo duse ,cista je a poniznost mi se gadi ,molit ne volim

rajskadjevo said...

To su kockaste rukavice, uske navuku se do iznad lakta i to je posljednji krik navijačke mode...vi ameri naravno to ni ne znate da postoji...
A ja volim da mi je muž modno osvješten makar i na tom polju...

dalibor bilic said...

jebo te sto su ti ovi hrvati.sve u rukavicama .cak i navijaju .
nego ,ako ko zna imal bosna recimo navijacke priglavke ili nanule.

Anonymous said...

Po ovom dijalogu moglo bi se zakljuciti da je i gospodja Bilic otputovala u Brazil.

z.

dalibor bilic said...

jok otisla da sredi nokte,da bolje grebe a sto se zakljucaka tice ;ko kaze da zabe nisu ljubomorne .pojma nema

Anonymous said...

Priznajem, malo jesam.

z.

Marijan said...

Pozdrav Sidnejcu - ovaj link je samo za njega. On je jedan je od rijetkih koji zna da cijeni ove naše prirodne ljepote, čak i mnogo više od pojedinaca koji se odavde nisu ni pomjerili.
https://picasaweb.google.com/118244705668986194301/Bijambare7Lipnja2014?authkey=Gv1sRgCP22qaeZy4LwiwE
---
Supruga, kći i ja proveli smo izuzetnih nekoliko sati u ovom carstvu prirode i ozona. U lovačkoj kućici, nezaobilazni su i nenadmašni heljdini uštipci sa kajmakom, a bome, popila se i koja pivica.

Anonymous said...

Zanijemi covjek. Il' se gospodja vratila, ili... hm.
Da rezimiramo: kockasti Kordic, kockasti pederi, kockaste rukavice... Gadljiv niz, ali moze se nastaviti, ima toga jos.
Sorry Rajska sto sam se nesmotreno umijesala.
Lijepi pozdrav od z.

Beka said...

Drage Dame i jos draza gospodo.Radi reda da Vas podsjetim da je svojevremeno u ovoj "Avlije"nicalo obilje cvijeca,flora je bila dio svakodnevnice,ruze,tulipani,visibabe,ljubicice zamjenjene su sa korovom,strnjem,kamenje svud. oko nas,razbacano.Avlija,bodljikavom zicom opasana.Zalosno,tuzno ali istinito.

Ko je krivac.Mozda Ja,mozda Urednik ili mozda novi "anonimusi".

Daso vise ne baca "kosti" da ih glodzemo,sad i "kamenjem" se sluzi .Razbija i razbija.

Kao veliki ljubitelj i postivalac ove nekadasnje "Avlije",dao sam sebi za pravo da se kriticki osvrnem na njeno danasnje stanje.

Mozda i grijesim,volio bi'.Mozda Vas ne razumijem a mozda...

Ipak Vas volim,mnogo pozdrava od Beke...

P.S."U Avliji staroj brojim dane a okolo pusto je sve itd"Dalje se zvizdi.

Anonymous said...

@ "Francuska sobarica"
Micko kad to zenska kaze ona vecinom izigrava "kao" da nije "lahka" riba!
E sad je na tebi sta ces dalje...
sve su to igre

Anonymous said...

svaka ti cast Vedrana
http://www.rudan.info/demonkracija/

Unknown said...

Marjane, svaka cast, i hvala za ove slike. Nemas pojma koliko su me usrecile, i koliko su emocija izazvale kod mene, posto su neke od njih u "direktnoj vezi" sa mnom. Npr., na slici 2 vidim i dio moje zemlje,moje djedovine, koja je dio nacionalnog parka. Pa slike "uvira" potoka koji nekada zna biti i jezero,i gdje sam bio jedan od rijetke djece koje je smjelo da ga prepliva.
Posebna prica su ovi stechci. Naime ovi stecci su prije 1-2 godine preneseni na ovo mjesto iz Cevljanovica, gdje je njihovo mjesto nastanka. Zasto su preneseni u Bijambare, i da li je to dobro ili ne, ne znam. Jedino je ocigledno(iz tvojih slika) da su sada u boljem stanju(nisu zarasli u sikaru i travu kao ranije) i mislim da ce vise ljudi da ih pogleda. Do moje 6 godine zivota, oni su bili moja najdraza igracka.Bili su moji "Rosinanti" koje sam neumorno jahao, i sa kojima sam osvajao mnoga carstva(drzave), uvodio svoje zakone silom svoga ljutog maca-ljeskovog stapa,naravno u svojoj djecijoj masti.Vjeruj mi Marjane,da bas upravo sada, gledajuci ove stecke na tvojim slikama skontah, da su izgleda bas te igre sa steccima u ranom djetinjstvu uticale na to da sam kao mlad zavolio poeziju Maka Dizdara, i da sam sigurno prvi srednjoskolac koji je za maturski rad(1972 god, samo godinu dana nakon smrti pjesnika) imao, "Poeziju Maka Dizdara", i da sam (opet)sigurno jedan od najboljih poznavalaca njegove poezije, kada su amateri u pitanju.Vidim da mi je i mladja kcerka veliki ljubitelj Makove poezije, i da ima interes u proucavanju njegove poezije, a i u proucavanju istorije stecaka.
Eto vidis moj Marjane kako ti mene usreci sa tim slikama,a zamolio bih ostale da se ne ljute na ovo moje "ispovjedanje".
Beka vidis da u "Avliji" opet ima livada, cvjeca, vozica,porodice na izletu, pa cak i stecaka. Ne treba gubiti nadu kada je ova Avlija u pitanju.

Micko said...

Pa komso Sidneyac vala lijepo si napiso ovo sve i milina citat.Nego reci mi jesu li ti šta Kojici u rodu.Drugo ništa me ne zanima,nego jedna meni draga osoba te vidjela na onim slikama sa Coletom i Marijanom.Samo je rekla vidi J..... Što se skocko,a ko bi reko.Kako je svijet mali.Nije ništa loše samo radoznalost.

Micko said...

Moj anonimni druže ili drugarice,nisam ja pio tinte pa da ne poznam sobarice.Pitanje je samo zašto je ta vesela Francuska sobarica na zlu glasu.Što ne kažu Bosanska,Američka,Japanska i td nego Francuska.Na kraju,sve sobarice rade isti poso.Eto nas Dalibor je bio sobarica,pa nisam čuo da neko kaže Holivudska sobarica.Ima tu nešto što ne mogu da dokucim.
Eto danas sam stavljao obloge francuskoj sobarici na rame kako ju je pusta ubila.Poplavilo ko okean,i jadnica ne može dic ruku ni da se poceslja.
Djevo jesi li se snašla kad je avion uzletio.Ne places naravno.

Marijan said...

@ Sydneyac
Hvala na prelijepom komentaru.
Za vrijeme nedavnih ''velikih'' kiša jezero je bilo puno, gotov' do asvaltne staze, a ostavilo je traga na okolnim omorama, tlu i vegetaciji (na žalost to nisam fotografisao).
Sve je i dalje prelijepo i obilježeno. Na žalost o stećcima nigdje nema nikakvog objašnjenja, valjda će se neko i za to pobrinuti.
Ko jednom ode na Bijambare uvijek će im se vraćati što je i moja namjera. Ne treba zanemariti izuzetno ljubazno osoblje parka i lovačke kućice.

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

Pa komso Mick, znam ja da nije nista lose sto pitas.Nikada od tebe na ovim diskusijama nisam dozivio nista lose, pa zasto bi i ovo bilo.Neki Kojici jesu, neki nisu.Po tim selima na Nisickoj Visoravni svijet se zenidbom i udajom mjesao tako da nema familije da sa nekim iz duge nije u rodu. Dugo sam razmisljao da li da ti odgovorim, i da ovo napisem. Razlog je u tome sto je bolje uzivati u "neodredjenosti" i "nesigurnosti", tako da nam je interesantnije obojici na ovome Blogu, a pogotovo da to ne bi zasmetalo ni jednom od nas pri pisanju, odnosno pri "spisateljskoj inspiraciji".Vjerujem da ne mislis da sam ja naivan, ko francuska sobarica, pa da ne znam, da ti vec godinama na ovom Blogu ne znas ko sam ja.A ja tebe naravo ne znam!!!
PS:Znam zbog cega ili koga si me pitao za Kojice.TAJ mi je neka familija, ali ipak cemo se mi i dalje zvati komse.Nekako mi bolje zvuci od prike.
Ovi drugi, da se ne ljute na ova nasa sifrovana komsijska pisanja.
Ziv ti bio i samo ti nama pisi, jer to tvoje pisanje je i bio jedan od razloga moga, sad vec visegodisnjeg, "boravka" na Blogu. Nije valjda razlog tome Urednikovo pisanje....
Pozdrav svima od Sydneyca

Micko said...

Ma znao sam ja Sidneyac u startu da si ti pravi covo.Jebo one Kojice što ih oba znamo.Neka ih daleko od nas u svojoj prljavstini i svom smradu.Ali eto radoznalost je samo bila i ništa više.Neka nas da se lijepo družimo.Šta ti misliš o nesretnoj Francuskoj sobarici zdravlja ti.Ja sve kontam da će neko nešto pametno kazat prije nego ja sve to na tenane opisem.

Anonymous said...

@ Sydnyac
Slazem se s tobom da je lakse pisati kad smo " na distanci ". Neka moja virtualna poznanstva pretvoril su se u razocarenje kad su postala stvarna. Ali ja s njima i nisam zeljela poznanstvo, susreti su se dogodili na njihovo inzistiranje. Bilo je i obratno; susret dvije zute ruze trajno grije moje srce. Kako sada stvari kod mene stoje tesko da cemo se sresti ove godine, ali se iskreno nadam da to nije bilo prvi i zadnji put. Virtualna poznanstva koja su se prosirila na telefonske i mail kontakte isto su mi dragocjena, i ako bi se po nekim mojim komentarima moglo tumaciti da tomu nije tako. Dovoljno se volimo da mozemo cuti i ono sto nam bas ne lezi.

pozdrav, z.

Miralem Zjajo said...

A sanska koza, nju niko ne jebe. Ili francuskog sobara, koji je Magrebovac. Dobro je dok nije nekrofilija.

dalibor bilic said...

vi o ,,kojicima,, a coleta nema ok nema veze,nego mislim da to oko one pecine i nije tako jednostavno
prije neku godinu ,sidnejac ,cole i marijan ,postoje i slike ,prije ulaska dole ,nasmijani ,veseli i slike kad su izasli .samo im oci cakle .sta je dole bilo i sta je tajna bijambarske spilje ostaje da nagadjamo i zasto se marijan poslije vratio na mjesto ....da nije cole slucajno cesalj izgubio ,da nisu dole sreli ovog kojica ili je ,kockasto,, jako blizu ,,kukastom,,mislim geometrijalno......neke odgovore nikad necemo imati.

Unknown said...

Urednice u pravu su oni koji te kritikuju da si postao pravi Amerikanac. Samo ti perverzne stvari padaju na pamet.
e vise te necu branit kada te Cole pocne razvaljivat, samo da znas...

Anonymous said...

@ D. B.

Zaboravih ti odgovoriti na pitanje od neki dan ( zelena haljina ). Nas kucni prijatelj nije Musliman, nego kockasti, a zivi u Cekrcicima.

z.

dalibor bilic said...

problem je zapravo kontrola emocija i kod amatera svake vrste i kod pravih profesionalaca.Cisti ,,balkanski sindrom,,
Imam osjecaj da sam se i ja mucio skupa sa Novakom djokovicem i jedva cekao da se sve zavrsi.Sklon kritikovati sve ono sto i mene samog krasi do granica identifikacije u predvidljivim reakcijama ,kad ti ide i kad ne ide.
rafael nadal nijre pobjedio dzokovica u tenisu nego u glvi.Covjek igra ,,isto,, od prve minute do zadnje ,Igra isto i kad gubi i kad dobija i ceka da ,,balkanstvo ,, proradi.A mora .Nekad se to pretvori u pozitivnu energiju ,a cesto ode nizbrdo pa se onda covjek boroi sa samim sobom i sa protivnikom.protiv dvojce tesko.
Znam da ovaj komentar nece zanimat muslimane ,jer oni ne igraju i ne zanima ih tenis ,al ako nista i oni sami su dio ovog balkanskog milijea.
Da zakljucim .Nije novak dzokovic izgubio protiv boljeg nadala nego protiv samog sebe i sve dok je tako,a bice uvijek, ni sto PM nam nikad nece pomoci da budemo nesto dugo m,osim onog sto jesmo.

rajskadjevo said...

Micko, ja sam mislila sad malo vremena posvetiti više sebi i uživati u čitanju Lazareva i meditaciji, i jogi i tako a zapravo mi ljudi ( prijatelji ) ne daju mira...svi me pozivaju, jer što ću jadna sama kod kuće, Evo jučer smo kod susjeda popili par buteljki vina. doslovno me nisu pustili doma..danas isto...nikako da ljudima objasnim - dajte ljudi meni je stvarno dobro, volim biti sama....

Anonymous said...

Svidja mi se kod Nadala to sto ne lomi rekete i ne povraca po terenu.

Mico said...

Djevo i ja bih te pozvao da si bliže i nebi te pustio iz kkuce.Tako se to radi.Ne treba valjd tebe ucit pameti.

ODOZGO_77 said...

@ z,
zuta ruza mi je prisapnula da jedva ceka da opet posjeti onu slasticarnu s tobom

Anonymous said...

Ona je bila kockasta iz Mostara, visoka, atraktivna plavusa, inzenjerka, s obiteljskim vezama koje su vodile prema Titu. Treba li reci da je bila clan Partije ?.
On Srbin iz nekog potkozarskog sela, takodje pristala izgleda, inzenjer. Oboje tek pristigli s fakulteta. Od sjaja koji su emitirali nije se moglo gledati u njih. Sva su im vrata ( do direktorskih polozaja ) bila otvorena. Njihovo " udruzivanje " nikoga nije iznenadilo. Kad ju je prosio jedan od " zavjeta " je bio : " Ja Srbin, ti Hrvatica, zajedno cemo se boriti protiv Turaka ( njena prica )".
Tada balava i naivna, slatko sam se nasmijala smatrajuci to dobrim vicom. Starija kolegica mi je prisapnula da to i nije tako smijesno.
Bosno moja nevina,... i Hercegovino.

z.

Anonymous said...

Prica se mogla ispricati i kao ljubavna.
U Mostaru je ostao Spaho. Z. je na ruci nosila siroku zlatnu narukvicu kao zalog njegove ljubavi. U pocetku je dolazio svaki mjesec, a onda sve rjedje i rjedje. Ona je sve cesce plakala, lomila se izmedju B. i Spahe. Mislila sam da ja kao naj mladja u grupi nemam pravo glasa, ali sam u sebi navijala za Spahu. Bio je zgodan k'o Apolon. Povjerila sam svoje misli onoj starijoj kolegici, a ona je prorocki rekla: " Spaho je tek pred diplomskim, a i daleko je. B. je vec u trosobnom stanu, a i smjesi mu se direktorska mjesto ".
Putovi su nam se razisli. Cula sam da ju je B. tukao. Bilo mi je zao, ali ne previse. Vise sam zalila njihovo dvoje prekrasne djece koja su svakodnevno svjedocila njihovim svadjama.

z.

čole said...

E moj Beka, nije se blog zvao Avlija nego Kahvić! Ono jest da je sada manje Muslimana (2,6%, cccsss) ali su zato pravi. Samo Kevro vrijedi kao svi oni bivši što su nas napustili kad nam je bilo najteže! A šta to tebi i Neslozi fali? Vi „mešani“ ste u svim ratovima uvijek bili u prvim „odbrambenim“ redovima , cccsss.

Da se može živiti zajedno u bratskoj ljubavi, najbolje ilustruje ovaj blog. Ni ova poplava koja je Dalibora izbacila sa kontejnerima, nije blogu mogla ništa!

Za svakoga ovdje ima mjesta, i za Kevru, koautora Islamske deklaracije, i za Micka, mrzitelja Arapa, Ćeranića Marka i „crnomantijaša“, i za Neslogu, borca za pederska prava, i Udinezea, borca za prava nacionalno onesvještenih, i za Rajsku, borca za uvođenje seksa u hrišćanstvo, i za Dalibora, borca za oslobađanje čovjeka od seksa i sličnih poganluka, i za Odozgo77, ženu koja je čovjeka oslobodila lopate, i Tetu R., diplomiranu travarku kojoj su se pomešale trave, izgleda, i Žabicu, koja bi svojim Čekrčićanima najradije poslala Jablaničko jezero, da ikako može. I za Slovence čaaak, koji napadoše nenaoružanu JNA.
Eto, kad se i Sidnejac uspio ovdje primiti, osoba koja se još od malena pripremala za odbranu srpskih zemalja, trenirajući mačevanje na stećcima, onda vam ne trebam više ništa pričati.

Sidnejac danas može biti sretan i spokojan, jer je zemlja njegovih pradjedova proglašena „Nacionalnim parkom“, koju danas „čuva“ Federacija od mrskog agresora. Nema više otimačine, e evo im ga, ha,ha,ha!


Micko said...

Bravo Colek.Mrzitelj sam arapa,pedera,cuka,mačaka,i cetnika,i ustasa ,a posebno crnomantijasa.Od toga niti mogu,niti želim pobjeći.
Ljubitelj sam lijepih i pametnih žena,bez obzira na pripadnost.Volim lov i ribolov,a što sam zavolio francuske sobarice to je čudo.
Tebe najviše volim.

Anonymous said...

Kod mene lipa cvijeta. Da mi je moci poslati vam malo ovog mirisa.

z.

čole said...

@Z. Tebi je bolje da otvaraš poštu!

Zombi

 Nije  vise pitanje ,hoce li ,,studentski protesti ,protiv rata u Gazi,,kostati  predsednika ,Bidena ,nego koliko ce.Jest da su studenti al ...