Sunday, June 15, 2014

,,Rod,,

Nije ,posteno,  ni pocelo ,a ja se vec umorio.Jak je ovo tempo za nekoga ,kao  sto sam ja,ko u fudbalu  ne vidi  ,,spas,, 

Valja sve ,,pofatat,, pa iz one uobicajne ,,trece,, ubacit u  brzinu vise da ti sta ne promakne.Onda sam zakljucio da nesto moze i bez mene.Sto bi to ja ,,moro,, gledat  japan i ,,ostrva. il tanzaniju i  sloveniju.

To je sto se tice ,onoga generalnog odnosa prema prvenstvu gdje su  recimo 4 utakmice u jednom danu  dobre samo za  ,,junior,, hemeroide..

od onog sto me je inpresioniralo ,mada je  to velika rijec ,je tim Kostarike i njihova pobjeda nad  ,,zvijezdama ,, Urugvaja ,vise od  ,,petice,, holandjana nad  Spancima.Volim onakav posten odnos ,prema  onome sto se radi, kao sto su ga imali  kostarikanci.Valjda se tako zovu stanovnici Kostarike.

Nekoliko dana ,poslije ,kradje nad Hrvatima,sve izgleda drugacije.Sta je to trebalo da Hrvatska pobjedi Brazil ,koji je inace sav  u k,,,,,,,pa da recimo oni iz ,,lijepe nase,, idu dalje a brazil koji je u igre ulozio milijarde dolara ispadne,Dajte ljudi ,malo da budemo ozbiljni ,a ne  ,,buba mare,,.

patriotizam je posebna prica.da nema ovih  prvenstava ,ne bi ni znao koliko ljudi vole svoje domovine ili su na stadionima samo  izabrane budale.Ok ne razumijem ja ,ali ne osudjujem,da stojis  u grupi ljudi sto se dere ,vristi,halucinira,pjeva ,identifikuje  do nevjerovatnih granica  sa necim imaginarnim,sto je vjerovatno socioloski problem i gdje velika vecina tih  zapravo dolazi na stadione ,da urade ono sto nebi nikad u  ,,normalnom,, zivotu,a da im niko ne zamjeri.

U svoj ovoj  fudbalskoj ,,frtutmi,, vratio mi se iz Sarajeva i moj drug Dubravko.

A u Sarajevu je i dalje ,,super,,kad njega slusas  i pojma nemam sta mi ovde radimo osim da veceras spremimo kofere i nazad.Dobro ,generalno nista ne valja ,ali pod staklenim zvonima zive  grupe ljudi ,sa kojima se  inace dole druzis ,kojima je dobro a za ostalo me nije briga.Lijepo i tacno ko moze.Dobio sam i poklon.Knjiga  ,Miljenka Jergovica  ,,Rod,,sa posvetom u kojoj pise ;

,,iz ove knjige ces svatiti da smo mi Bosanci  svi jedni drugima ,,rod,,  puno te voliomo l Dubi i Udineze .

Lijepo i hvala sto ste me se sjetili.

Onda sam uzeo knjigu ,teska, ko ,,tuc,,ima 1003 strane,i zakljucio da je nikad necu procitat,nesto slicno  ko dobijen litar likera ,,setalice,, na poklon ili bombonjere ,koju nikad neces popiti ,al nek je tu ,da se nadje.,,Vako,, ,,teska knjiga se jedino moze napisat jos u Sesvetama ili okolini.

Svaka Cast jergovicu.Valjalo je ovo otpratit  ,kao cijelinu.Ja  nervozan postajem poslije   ,,druge,, kartice texsta  i bjezim na drugu temu a projekte tipa ,,Rod,, moze sebi priustiti samo neko ko je  duboko ,,poravnijo,,

Ok ,,rodovi,, moji .Duboko se izvinjavam sto sam vam ukrao malo paznje ,pred istoriski susret  bosanske reprezentacije i zapravo svatio ,dok  gledam knjigu ispred sebe ,da zaista nema razlike  medju nama  u bilo kojem pogledu,naj manje nacionalnom ili vjerskom i da je jedini jaz  medju nama  onaj sto nas i spaja.Rod.

29 comments:

Kevrin potok said...

Kad opalimo Argentince ima da i tebi zatitra u grudima, sjeti se da sam ti ovo rekao poslije utakmice kad bude slavlje. Nije vatra ugasla, samo je prikrivena.

Marijan said...

Čuj 1003 strane... pa šta je pis'o tol'ko, novi ''Rat i mir''?
---
Svojevremeno, negdje osamdesetih kupim od Marqueza ''Sto godina samoće''. Da je nisam kupio sumnjam da bih je ikada i pročitao. Nego štaću, daj da koliko toliko povratim uloženo, ja čit'o nju, ona čitala mene... i na kraju, ja ništa skonto nisam. I danas dan mi žao protraćenog vremena.
Tako i Jergović, mog'o je on to lijepo staviti na dvijestotinjak stranica (pravom je i toliko dosta) i, mirna Bosna! Hajde molim te, pa ko još u današnje vrijeme čita 1000 stranica!?
Pričam ti priču...

Marijan said...

Dragi moj Kevro, *urac će u njemu išta više da zatitra... zar ne vidiš da je i on nakrivo natakaren!?

Anonymous said...

Znaci,sudeci po Jergovicu, Kevro i Cole mu ga dodju rod rodjeni! Od dva oca djeca, sto bi rekli.

Haris Seferovic donese pobjedu Svajcarskoj u sudiskoj nadoknadi! Onaj Josip Drmic - talasika. Tolko dobar da ga je Haris moro zamijenit.
Inace, nemaju niti jednog Srbina u timu. Jebote, sto ti je Evropa!

Anonymous said...

U cast Zmajevima i BiH, obavezno procitati "Patuljak iz zaboravljene zemlje" Ahmeta Hromadzica.

dalibor bilic said...

Jedino sto znam je to da ,,pojma nemam,,

Anonymous said...

Zna li iko sto Dzeko nije igro?

Gazda, jel makar malo zaigralo srce, ko sto Kevro rece?

Kevro, jebai ga, bice bolje. Zijanili smo, al smo odrzali lekciju firaunima. Ovakvom igrom garant dobijamo garave, a onda ce nam "braca" halalit zadnju tekmu.

Cole, izvini, al oprosti! Ne mogu se pridruzit slavlju.

Anonymous said...

I pobjeda i poraz - sve se to brzo zaboravi.

z.

Anonymous said...

Bili smo preplaseni, ko pickice. Ni jedne smisljene akcije, a ni Argentinci nisu puno bolji bili. Ja bijah okruzen Argentincima, pola utakmice su mi skakali ispred nosa. Zali boze sto dadoh 600 I kusur dolara, trebao sam ulaznicu prodati. Nego jebo fudbal, evo cekam da me pokupe pa na dernek u Botafogo, kazu da je mrak. Sellam djururumima bloga.

nesloga

čole said...

U golovima 2:1 za Bosnu, bolje nije ni moglo! Trčalo se, trudilo se, što jest, jest.
„Nismo mi lijeni, mi smo glupi“! Ha,ha,ha... Šta drugo reći, poslije onako nerealnih i bezobrazno optimističnih izjava.
Protiv onakve Argentine, ovo je bilo najbolje što se moglo. Sa pola snage je ostvarila taman onoliko koliko joj je trebalo. Ni sekunde joj to nije dolazilo u pitanje. Valja se čuvati za kraj turnira.

Jutros vidimo koliku težinu imaju Kevrine riječi i koliko ozbiljno ga treba shvatati. I ne samo njega.
I ovaj put su u Sarajevu, brazilski golovi bili ovacijama popraćeni! Tuga!
Nabijem ja 'vaku državu i 'vake ljude!
I tebi Nesloga aleikum selam!

rajskadjevo said...

malo nogomet po strani......
Evo jedne zdravice od Lazareva i da vidite kako nas morate voljeti...

Prijatelji za stolom očekuju moju zdravicu.
Treba sada osjetiti šta ti je u duši i to pretočiti u rijeci zdravice.
Što više ljubavi zdravica u sebi bude nosila, to će biti ljepša.
- Zamislite da ste se zaljubili u lijepu ženu. Osjećate kako vaša
duša vapi za njom i kako samo što ne zaplačete od sreće.
Sve u vama prosto treperi od uzbuđenja kada o njoj mislite.
U vašoj duši se rađa predivan osećaj neopisive i neizrecive ljepote; osjećate kako vašu dušu prožimaju dobrota i ljepota. Sigurni ste da je to čista ljubav , međutim, to je samo čulna ljubav.
-Zamislite sada kako vas je žena u koju ste ludo zaljubljeni prevarila, ili se na neki drugi način nepošteno prema vama ponijela. Ako uspijete da taj isti osećaj ljubavnog žara zadržite u svojoj duši i pored toga, onda je to prava ljubav.
Istinito sagledavanje i poimanje života se ne zasniva samo na iskustvima
zadovoljstva i patnje, već na njihovom prevazilaženju. Veliku patnju je
u stanju da podnese samo onaj ko je u stanju da iskusi i veliko
zadovoljstvo. Zato dižem ovu čašu u ime onih koji nam donose bol,
čineći tako našu ljubav istinitijom. Pijmo u zdravlje žena !!! S.N.L

dalibor bilic said...

Pametniji nisam ,,usto,,
Bjezim od euforije i pobjede i poraza.Na pitanje ;Da li je to moj tim i dalje nemam odgovora.
U Sarajevu su se imami molili-ucili za reprezentaciju.Nije pomoglo.Mozda da su im se pridruzili svecenici i popovi.Bar s pola glasa.
Za sve je kriv onaj sudija.Moro je bit na ,,nasoj,, strani.Moro je svirat penal .
Ima tu svega,nedorecenog.

Anonymous said...

Nesloga, ja nesto ne vjerujem da si ti uopste gledo utakmicu, a kamoli bio na njoj.

dalibor bilic said...

Koji je ovaj lazarov svalercina.Micko je mala maca za njega.
nego zaboravio sam ,da se u sjeni dogadjaja sa marakane ,ovde jos nesto desavalo.
San Antonio spursi prvaci.Kamen Alama pretvrd za vrucinu majamija.
E onda ima nesto interesantno.Tu bitku ,kod Alama Amerikanci slave ,ko pobjedu ,mada su izgubili.nesto slicno ko srbi Kosovo.Sto bi to u ,,avliji,, bilo drugacije.
Bilo je juce jos slicnog slavlja.Dan oceva.Jedan u nizu kontraverznih praznika pobjede i poraza,psssss.Kad je ,,dernek,, nek i hala gori.

Anonymous said...

I da sam gledala utakmicu, ne bih se usudila izreci svoje misljenje na ovom macho blogu. Moj dragi kaze da su Bosanci bili odlicni.

z.

rajskadjevo said...

Moj isto....Koliko se ja razumijem super su se bosanci držali..i igrali...svi su ih nahvalili...
Nešto nam se naš stručnjak za nogomet Udinese ne javlja da nabaci svoj komentar..
Ja mogu samo sa svojeg stručnog stanovišta ocijeniti za našu reprezentaciju, a što se vidi iz priloženih nudističkih slika, da su dečki jako lijepo razvijeniiiiiiii...

Darko 007 said...

Nadao sam se da ce biti pun tekst posvecen Spursima gazda Dalibore, a ne ovako u komentarima, ali i ovako se moram javiti jer citam redovno a kosarka se nazalost rijetko spomene.


I nasi su sinoc kako mi se cini slavili poraz od 1:2 kao pobjedu, tako da nisu samo Alamo i bitka na Kosovu paradoksi. Ljudska narav valjda? I u Vijetnamu je moj punac "pobijedio" mrskog komunistu mada su komunisti ostali a Maeri se povukli, a punac se jos lijeci od PTSD-ja 40 godina poslije.


Meni licno je seljacki populisticki sport dosadan do bola, a raja se pali k'o hepo kockice na to hoce li Pape staviti nekog izbjeglicu iz St Louisa ili ne u tim, pa sam jedva docekao da se Bosna-Argentina zavrsi i pocne NBA prenos iz San Antonija u osam sati sinoc.


Evo sam jednog primjera za razmisljanje sportskim sladokuscima. Ginobili je Argentinac kojem skidam kapu jer je ljevak koji igra mozgom i jednako dobro i desnom rukom, a ima 197cm igrajuci protiv crnaca iste visine koji su puno brzi od njega. Kepec Messi, za kojeg "gospodin" u trenerci iz Zavidovica rece da je najbolji igrac svih vremena, ima jedva 160cm i uglavnom je brzi od cuvara, ali desnom nogom igra samo kad mora.


Zaspao sam sretan kao nekad kad je Jugoplastika pobjedjivala kad se Spursi rasturili Heat jos jednom sa 20 razlike kod kuce, jer je i prosle godine trebalo da ih pobijede. Desio se masakr u pozitivnom smislu te rijeci.


Inace propustio sam put u Australiju, a onda i u Brazil pridruziti se @neslogi i njegovom kumu, mojim skolskim jaranima od kojih jedan jos zivi u Riu, jer mi je bilo prece uzeti par dana slobodno i doci na Floridu. Milina je bila gledati dvaput uzivo s puncem i surom voljene Spurse sa prilicno skupih sjedista kako su razmontirali uobrazene bivse prvake u sred Miami-ja, i to oba puta ubjedljivo, i kako lokalni fair weather navijaci odlaze kuci bec pocekom cetvrte cetvrtine oba puta.



Ova timska kosarka stila Euroleagu-e gdje je trener bog i batina a misici i siledzijstvo ne presudjuju kao u proslim sezonama nije se igrala u NBA jos od dobrih vremena u osamdesetim godinama.

Anonymous said...

A kosarka je, narocito u Americi, kao elitisticki sport.
E moj Jamesbond.

dalibor bilic said...

Ja bila su to doba kad je NBA ,,osvajo,, svijet i kad se cinilo da je to-to,desilo se nesto ,cudno i nba postao iskljucivo americka zabava .Steta.
To sto nema kosarke na ovom blogu ne znaci da sam se i kosarkaski povukao.Imam ovde 2 jarana.Sve znaju ,al generalno ,pojma nemaju ,pa snjima potrosim pricu medju kosevima.Eto cak jedan u Subotu navece rece ;jedva cekam tekmu ,vise nego onu Bosna,misleci na Heat i Spurse.
Nesto se cudno desava dole u maloj Havani.La bron james bi i da ide i da ostane.Kaze covjek voli Majami i ceka da vidi ,,koliko,, majmai voli njega,odnosno koliko ce bogati Kubanci odvojiti love.
Spursi su za mene ugodno iznenadjenje i to iskljucivo i zahvaljjuci Gregu popovicu ,koji zna motivisat ove ,,djuturum,, basketase.Oni ,,starci,, iz Majamija ,sto bi rekli dalmosi ,moraju ,,cha,,U glavnom se sve vrti oko Jamesa i Dolara.
U ,,bajramskoj ,, grupi u kojoj igraju i nasi iz ,,Vesele avlije,, pitanje ,,drugog,, bit ce otvoreno do kraja.Nisu Nigerija i Iran bolji od Bosne ali nisu ni gori i ako ima dileme to je Argentina i jeli to bila prava Argerntina ili su folirali.
Edin Dzeko je dobar momak ,al spada u nizu srednju klasu evropskog fudbala.Naj slabiji uz Pjanica akter sa Argentinom.Nigdje ne procitah kritiku.Valjda postajes drzavni neprijatelj ako samo i pomislis na nesto tako.
Naj bolje do sad sto sam vidio ;Holandija,Njemacka i Italija a naj slabije ; grcka Hrvatska i Bosna .

007 said...

@Anonymous - nisi me shvatio, nije elitisticki, nego urbani. Kao i kod nas na Balkanu. Asocijacija:Maksimirski populizam iz maja 1990 naovamo vs jadranska liga 6 godina nakon rata.


@Dalibor, King James sigurno ostaje uz palme. Braci Aristonovima ide cruise business, a on nije lud da ide kuci gdje se mora cumur unositi zimi i gdje su mu dresove palili. A za nase fudbalere..nisu losi, jos dva puta po 0:0 mirnodopski sa prijateljskim nam zemljama i prolazimo u drugi krug.

Micko said...

Čestitam Kevri iz potoka što je pogodio rezultat,i dobio marke.
Brine me što u tamošnjim novinama nema dnevnog izvještaja o Djeeeeki.Jeli piskio Djeeeeeko.Jeli kakio Djeeeeko.Dje je Djeeeeeeeko.
Jebo ih Djeeeeeko.

dalibor bilic said...

tajna popularnosti fudbala je zapravo samo u tome sto je to jedini sport u kome moze pobijediti i slabiji.Ameri pobjedili ganu.Zao mi gane,al svaka cast igracima oba tima tako se igra.

Micko said...

Kenguri kažu da nema nikakvog rezona igrat sa Niskozemskom.Možda će se predat bez borbe.Žao mi je jadnih zidara.

Anonymous said...

Sta ti ima bit zao, niko ih nije tjerao.

Anonymous said...

Dobro poznato srce i inat bosanski ponovo na djelu! Ovaj blog je zivi dokaz. Evo, cak jedan ucesnik (Kevro) zdusno bodri zemljicu Bosnu! More bit ima jos neko, al mu ofirno da se provaljuje pred "rajom".

dalibor bilic said...

Pusti ba kevru.nema veceg folera od njega.Ko fol uplatio 100 maraka na Bosnu.Mozda i jest pred rajom ,al cim su oni za cosak zamakli ,vratio se kevro i kladio se ,,stoju,, na Argentinu.Znas nas ,jebo nas.

Anonymous said...

Kevro se opet kune da mu je ispred kladionice tiket iz ruku oteo stariji gospodin sa ribarskim stapovima te da je isti trcecim korakom kroz Ferhadiju istovremeno vristeci i masuci sa tri prsta pobjegao u nepoznatom pravcu.
Kevro tvrdi da se kladio na rezultat 2:1 u korist Argentine (protiv Bosne)i na taj nacin je zahvaljujuci zasad nepoznatom nasilniku ostecen za 3.200 marona.
Traga se za pociniocem.

dalibor bilic said...

sad je sve jasno. da bi rvati isli dalje moraju puknut mexse ,ali kakvi su rvati pekse tesko da ce puknut mexse

Anonymous said...

Fol je sto Rvati ne mogu ko anamo oni Kevrini puknut Mexe kadgod im naumpadne.
Umorih se gledajuci one Coletove sto se natezu s Korejom. Jazuk vremena.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...