Saturday, June 28, 2014

Da sam ja neko

Duboka je to veza.Fudbal vam je nesto poput religije u poluvremenu.

Pustio bi ja de se igra.Zbog budala  i veselja,al bi odma ,,Svabe,, proglasio  prvacima.Sta bi od nakog naroda.Jos  ,,igru,, da im uzmes i ukines pivu ,mogo bi ih i zive sahranit.Ne mogu vise ni na Evroviziji pobjedit.,a getea  da ne spominjem.

Sto se ,,Brazila,, tice  ,Papa i ostali  religiski treneri mogu mirno spavat.Sad ,ne samo da se krste,igraci nego i publika.Bog se moli i spominje vise nego  je uobicajno.Boze  pomozi nam da pobjedimo.Pogledi uprti u nebo.A nije lako,jer ako nekom pomognes ,drugom ces odmoc i ne mogu sve igre bit nerjesene.

Zao mi talijana.hem ispadose hem ih izujedase.Onaj  iz urugvaja  bukvalno svatio ,da treba da ,,grize,, a oni kazu ,,ujo,,valjda nije isto  gristi i ujedati.

Sto se ,,nasih,, tice nit su grizli nit ujedali  i da nebi onolikih nepravdi ,,Mlada Bosna,, bi jos bila u Brazilu i tamo ,a ne u Lukavici ,proslavila 100 godina atentata.Ako cemo pravo puno je ljepse slavit na Koppakabani nego u Lukavici.

Nije mi bas onaj  Princip gavrilo bio fudbalski tip,all bi bilo zanimljivo ,da je ziv ,za koga bi igro.Srcem za Bosnu a dusom za Srbiju.Sto se Franca tice ,tu nema dileme ,a zena mu Sofija i nako  nikad nije volila nogomet.Puno godina poslije ,jedan od naj boljih njemackih nogometasa ,Bekenbauer, je dobio ime po Ferdinandu,a ona glumica Loren ,po Sofiji.

Amerikanci i njihov odnos prema ,,sokeru,, su naj bolji.Svih 30 hiljada ljudi koji razumiju o cemu se radi,  od 300 miliona ,su u Chicagu,gledali  na velikom platnu ,kako igraju njihovi.

U Hrvatskoj je pocela turisticka sezona.Hrvati su namjerno ispali da bi im dosli Cesi ,naj bolji turisti,koji inace  nisu na prvenstvu,a ,,Sholdi su sholdi,,Ajmeeee.

Inace ovaj jedan dan odmora dobro dodje ,da se ljudi malo saberu,koncentrisu za nove molitve,da dodju do daha i svate da nije ipak sve  u ,,gejmu,,nego da ima i dosta toga u ,,sreci,,

Ok .Sustinsko p:itanje je;Dali je Gavrilo princip bio ,,bek,, ili ,,centarfor,,odnosno ,jeli napado ili je branio,a prije nego dam odgovor ,treba i Franju ferdinanda  postavit  u tim.Ferdinand kao napadac ili kao organizator ,,igre,, i u sklopu ove taktike ,odredit i principovu ulogu u timu.

Dobro ,bila su to vremena ,drugacijeg fudbala ,znalo se ko sta igra.Danas  ili se svi brane ili svi napadaju.Zovu to moderno fudbalsko doba,onih ,,klasicnih,, pozicija vise nema,tako da i bek moze dat go ,a  centarfor  izbacit loptu sa  svoje gol linije..........

Na zalost ,odgovora na pitanje ,za koga bi danas igrao gavrilo princip ,nemam.Kad bi mene ,,pito,, za Austriju.Jebo Bosnu i Srbiju i ,,mladu,, i ,,staru,,Gledaj od cega zivis ,a ne zasto umires.

15 comments:

Marijan said...

Ma pusti se ti Ferdinanda, Safije i Gavrila... nego zahvali ti Čoletu za onu prošlu priču što je završi, inaće, pr'no bi ti u šišu!

Anonymous said...

Usra Marko i sebe i Sarca! Jebai ga, sefe, cojk nije oka sklopio dva dana i dvije noci, oci mu dosle ko u rakuna od nespavanja pisuci "humoresku, a ti ga otrese ko slinu. Ni rahmetli Hico se nije ovoliko potrudio dok je u valu inspiracije piso Mein Kampf.
Cudno, dva pokusaja docaravanja svakodnevne atmosfere iz Vase-strase sa sudionicima: Midetom i Zutim.
Jedan ubo u sridu i komotno bi se mogo pridruzit pomenutoj dvojici za hastalom kod Vatre.
Drugi ocito proveo previse vremena po proplancima oko Sarajeva, te mu vokabular i smisao za humor malo "tuknu" i vuku na periferiju.

dalibor bilic said...

Nisam bas ,,juzno-americki raspolozen ,kad je u pitanju fudbal,al sam bio za chile.Brazil blagi uzas.Naj losije izdanje od Garincha pa na ovamo.
Cezar,marko antonije,Hulk,supermen,fred kremenko,oskar i holivud,olnda onaj jason iz petak 13 i ko jes ne sve odpuzase dalje.Samo me zanima sto im nije igro ,,transformator,,

ODOZGO_77 said...

@ amonimni
ma nemas pojma sta pises
i prestani se uvlaciti ...gdje nije mjesto

Cole text ti je za 10
Gazda nema ljutnje i tvoj text je za 10

pozdrav ekipi

Anonymous said...

Ako se povuku paralele izmedju atentata u Marseju i atentata u Sarajevu vidjecemo da se i u nasoj Yu isti cin tumacio na dva nacina : terorist i junak.
Ne razumijem cemu bi trebalo sluziti to paradiranje Evrope Prvim svjetskim ratom, to trosenje novca na gluposti. Kao da je povijest nekog nesto naucila.
Danas je Vidovdan. Cole sigurno ponosno slavi , a mene taj datum podsjeca na na prijatelja kome sam izgubila svaki trag. Danas mu je rodjendan. Musliman on, Muslimanka mu zena, nisu se vratili u Sarajevo. Sretan ti rodjendan dragi moj, ma gdje bio.

cekrcicka.

Anonymous said...

Odozgo,
kad vec pricas o uvlacenju, procitaj svoj zadnji post jos jednom :).

Anonymous said...

Da vidimo tebe anonimni.
Kako prica zvuci iz usta jednog ekskluzivca ?

z.

ODOZGO_77 said...

amonimni
obicno ne ulazim u diskusije
ali evo samo za ovaj put
ja licno volim pohvaliti nesto sto je dobro [ako je to za tebe uvlacenje onda se i ja uvlacim]
i smeta mi kad neko kudi nesto sto je bas dobro.
Uvlaci se koliko hoces samo ne kudi Coleta jer mu je text bio pravo dobar

pozdrav ekipi

Anonymous said...

Biti Hrvat u bosanskim gradovima znacilo je nositi kriz ustastva. Dok su se Muslimani i Srbi na jugoslavenstvo odlucivali cesto iz ideoloskih razloga i nisu se libili pokazati svoj nacionalni identitet, Hrvati su svoj skrivali ko zmija noge. Da bi stekli postovanje zemlje u kojoj su rodjeni i zivjeli, na sav glas su se zgrazali na pomen bilo cega hrvatskog, a cesto su svojevoljno pristajali na denunciranje pripadnika vlastitog naroda. Tito je za njih bio jedini bog kojem su se mogli moliti.

čole said...

Niko nije imao razlog onda, niti ga ima danas, da krije svoj identitet, niko ko nije okrvavio ruke ili uprljao obraz! Koje i kakve osobe kriju identitet? Odgovor se sam nameće.

Marijan said...


Biti Hrvat u Bosni nije bilo ni bolje ni gore nego ne(t)ko drugi (Srbin, Musliman itd.). Stvari su bile postavljene taman kako je trebalo. Bilo je onemogućeno djelovanje i divljanje svih oblika klero-nacional-fašista u odnosu na danas.
---
Sjetih se jedne časne sestre koja je veći dio rata provela u Kiseljaku, ona kaže:
- Vidjela sam šta rade ''naši'', pa otkud mi pravo da govorim šta rade ''drugi''!
Kroz ove riječi povezat ću se sa Biblijom:
Matej 7,1 Ne sudite! I nećete biti suđeni.
Matej 7,2 Jer kakvim sudom sudite, onakvim će vam se suditi, i kakvom mjerom mjerite, onakvom će vam se mjeriti.
Matej 7,3 Što vidiš trun u oku brata svojega, a brvna u oku svojemu ne osjećas?
Matej 7,4 Ili kako možeš reći bratu svojemu: "Daj da izvadim trun iz oka tvojega, a eto brvno u oku tvojemu?
Matej 7,5 Licemjere, izvadi najprije brvno iz oka svojega! Tada ćeš vidjeti, kako da izvadiš trun iz oka brata svojega.
---
Svete knjige (bez obzira kojoj konfesiji pripadale) nije loše pročitati pa nešto i upamtiti iz njih, bez obzira bili vjernik ili ne.
Da su se pitali hrvatski dušebrižnici, danas ni jednog Hrvata ne bi bilo u Bosni (mada ih nije mnogo ni ostalo).
Ove rijeći iz Biblije možda danas i nemaju nekog smisla, uzimajući u obzir da smo sve dalje od toga da su svi ljudi braća!
Izvinjavam se, ne bih ja ovako, al' povuče me Anonimus,
pozdrav svima!

Anonymous said...

Ma j... mi se za Hrvatima u Bosni. Ako im se ne svidja, nek' idu iz nje, kao sto bih i sama napravila da me braca preventivno ne istjerase.

z.

Marijan said...
This comment has been removed by the author.
Marijan said...

Ma znam ja da se tebi j... za svima ovdje, ima takvih koliko hoćeš.
Ja bih sada trebao odgovoriti držeći se ovoga vokabulara:
- Ma j... se i meni za takvim kao što si ti... anamo tamo, ti iz vukojebine (mentalne)u još veću...
ali ne (nisam to rekao), ja ne komuniciram na taj način, ja sam fin, ne želim nikoga da vrijeđam...
---
Obrisao sam svoj predhodni komentar jer mi nije bila namjera da se kačim za ovaj od z. koji ipak ponavljam.
Prvobitna namjera mi je bila da vas slikom povedem na Stojčevac... A kakve smo nekada ja i Tile ovdje derneke pravili-
https://picasaweb.google.com/118244705668986194301/27Lipnja2014Stojcevac#
Zembo, pročitaj, neće ti škoditi!

Anonymous said...

Eh, kad je jezik brzi od pameti.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...