Tuesday, June 17, 2014

Podujevo

Jeste vidli one Grke.Da se  ,,cojk,, prepadne .Hem pojma nemaju ,hem svi zabradatili .Jal su cetnici jal  vehabije.Bosna je mila majka prema njima.Kod nas samo  trojca,sto se vide.

Da jos malo ostenemo oko reprezentacije ,,vesele avlije,,pricalo se da  Dzeko sastavlja ekipu ,sto je demantovano,ali garant ima malo istine a sad bi trebalo i stvarno  da se izvrse promjene.Dzeko za selektora a Safeta Susica  u igru.garantujem da bi pape sa 60 vise uradio  nego sto je  to dzeko protiv  Argentine.

Hrvati su pokradeni .Sramota.Sad se moraju ,ako hoce dalje  truditi.Nego gledam  neki njihov igrac  ,Hraketic , se zove potpiso za barcelonu.E sad kad mu krene ,protiv  unuka  generala  Zapate. citam danas  da se  Ante posvadjo sa Dujom  oko Bosne ili oko toga ,,Za koga navijaju Bosanci ,,kad igra Hrvatska .

kaze Ante .nahranili smo iih ,napili ,naoruzali a oni protiv nas .Dobro nije reko ,malo smo ih i pobili ,naplatili za to,ali cojk se  cudom ne moze nacuditi ,sto to u Sarajevu viore   brazilske umjesto hrvatske zASTAVE.Ma pravo se bilo zakuhalo  u krcmi  po imenu  Hrvatski sabor .Da cojk ne vjeruje cime se bave sabornici ,ma ne u pauzi ,zasjedanja ,nego  kao ,,tacka dnevnog reda,,

Dosta o nasim.

Jeste vidli one Svabe.Po ekipe im ,,buljave oci,, a ostatak upitan.Nisu bas  arijeevci .ubio bi im se onaj  vodja  da im vidi sastav.

Svajcarci imaju  u timu  vise slasticara  nego sto u Ljubljani ima slasticarni.

Nigerija mi se ne svidja ,niger  i  ja.Ne svidja mi se ni koreja.Svi Hjundaji.Ne svidja mi se ni  ...... reko sam da necu vise o nasim.

Od sudija sam zapamtio onog srbijanca.Izvadi cojk  mjesto crvenog kartona ,sliku  merkelove  i odma vrati nazad ,kad je vidio da se zajebo.Poslije ovog poteza sam siguran da Srbija hoce u evropu.

ugodno iznenadjenje su  talijani.Bilo je do sad uvijek ,trc prc ,bez datog i primljenog gola al u finale ,pa opet  mrc ,brc  i drugi na  svijetu.Sad su za promjenu poceli i igrat.

Znam ko ne moze bit prvak svijeta.Francuzi.

Hoce li  balkanski sindrom  unistiti i spance  ili  ce se vratiti ,Ko se tu od koga odvaja .koji to kralj abdicira.

Englezi  ,onako ,gore dole,Slabo je to ,u ime njenog visocanstva,,

nakon par decenija  apstinencije pojavila se i belgija.

Holandjani ko Pikaso.jel pikaso bio iz holandije ili  Portugala ili je onaj Rubens  ili Robin otamo.Nije bitno ,uglavnom brzi ljudi.

Kad gledam Argentinu ,uvijek se pitam ciji su Foklandi.

Brazil ima  prirodne ljepote i obline.

Amerikanci se uvijek bore,jal u Avganistanu ,jal u brazilu.

U vatikanu ozbiljno razmisljaju  da se prijave za slijedece kvalifikacije.

Mis prvenstva je  marija  Gonzales ,ona sisata brazilka ,sto je sjedila gore u 47 redu  iza gola hrvatske na otvaranju  i sto je bila u ,,zumu,, kamere  3 sekunde.

Malo al dovoljno.

Toliko da se malo razdrmate.A da jos ko ce bit  svijetski prvak.Pa zna se.

20 comments:

Anonymous said...

A Lijepa nasa ? Ko je vidio tekst bez mjuze ? cccccccccccc
Ne stigoh se na zalost malo vise pozabaviti proslim tekstom, a moglo se zagrabiti sa svih strana. Istina - bog prepala sam se bila naslova, al' sve u svemu jako dobro.
Aktulni tekst:
Nije meni nista cudno sto u Sarajvu navijaju za Brazil. Nije mi cudno ni to sto u Zagrebu i Rijeci navijaju za Boshnu. Nije mi cudno ni sto na HRT_u navijaju za Susica, a bome i za Alzir, nego se pitam jel' zbog EU il' zbog Radmana ?

z.

Micko said...

Zamisli koju je samo misao izrekao legendarni Dino Merlin. Kaže da se napredak može postic i radom.Jebo te sprdio sam tolike godine života da bi mi sad Dino otvorio oči.Možda to i nije tako,ali ipak je on Dino Merlin,i treba mu vjerovat.
Ipak će zidari sutra igrat sa Niskozemsko.Ionako nemaju šta izgubit.
U Sarajevu su zastave Brazila jer su im oni bliži nego Hrvati.Hoće li bit Iranskih zastava ne zna se.

čole said...

U pravu si Rajska, ono mi se učinilo da ti je dragi u krilu onom Brazilcu. Nije u krilu, već u naručju. Jebajiga ... godine!

A ti Dalibore, ne davi nas više s NBI ligom! Evo si nam otjer'o Kevru! Znaš da on ne voli odbojku! Ccccccsssss....

dalibor bilic said...

Vrtim se ja po kuci.osjetim fali mi nesto,opet gore dole ,lijevo desno i proleti kroz mene ,Udineze mi fali.
Ok jes da pojma nema sa fudbalom ,al gledo je uzivo toliko utakmica da je bar nesto moro naucit.
Dobro lazem.ne fali mi udineze ko strucnjak nego vise ko patriota,da pogura malo sa te strane Da nam otvori oci i pokaze da se domovina mora voliti.
Nismo mi u svadji.malo smo se razisli oko ,,poplava,,On bi da pomaze ,a ja da prvo pocistimo ,nove masovne grobnice ,minska polja ,panjeve pune bombi i slicno ,sto su poplave izbacile.
Vrtim se ja po kuci.osjetim nesto mi fali.proradi u meni ona ,,avlijska ljubomora.Koja je to sretna brazilka sto ga je privila na grudi da ga utjesi ili je utjeha uvijek u ,,rodu,, i pomoz bogu.

Rusofil said...

Prvak ce biti Rusija!
Meho Mekinro- Rusofil

007 said...

Domovina se mora voliti, ali koja?

Za patriote da razmisle, a i za nas koji smo zbrisali da se osjecamo bolje, evo sta je jutros izaslo u "mom Oslobodjenju", a za uzuse su uzeli i neke neobjektivne stvari u anketama, kao naprimjer koliko se ljudi smiju:

The world's most miserable countries (by Wall Street Journal)

Many factors lead to extreme unhappiness, including finances and well-being. These nations report suffering a withering degree of these conditions.

By Thomas C. Frohlich, 24/7 Wall St.

No. 10: Nagorno-Karabakh
No. 9: Azerbaijan
No. 8: Yemen
No. 7: Belarus
No. 6: Nepal

No. 5: Serbia
Positive experience index score: 54 (tied – 4th lowest)
Percent smiled or laughed: 45 percent (3rd lowest)
GDP per capita: $11,085 (65th highest)
Life expectancy: 74 (49th highest)

The Serbian people have not had a particularly pleasant recent history, starting with the Yugoslav wars in the early 1990s and later the Kosovo War. These bloody, armed conflicts were accompanied by war crimes committed by most parties.

The Republic of Serbia, its most recent formation, was established in 2006. The country's political corruption and weak economy likely only added to Serbians' lack of positivity. Nearly one in four Serbians are unemployed, among the highest unemployment rates of the countries surveyed. Just 45 percent of Serbian respondents said they laughed or smiled in the previous day, and 49 percent said they felt well-rested — both among the lowest of all of the countries.

No. 4: Bosnia and Herzegovina
Positive experience index score: 54 (tied – 4th lowest)
Percent smiled or laughed: 47 percent (4th lowest)
GDP per capita: $8,293 (60th lowest)
Life expectancy: 76 (33rd highest)

Bosnia and Herzegovina suffered through a violent ethnic conflict in the early and mid-1990s following the breakup of Yugoslavia. Although it has been nearly two decades since the war ended, international peacekeeping forces remain active in the country.

Local institutions, including schools, are often segregated along ethnic lines between Bosniaks, Croats, and Serbs. The country is relatively poor by European standards, with a per-capita GDP of just $8,293 in 2013, while its unemployment rate was an exceptionally high 27.0 percent last year. A number of former Yugoslavian nations had similarly high unemployment, including Serbia, Macedonia and Croatia.

No. 3: Lithuiania
No. 2: Chad
No. 1: Syria


Neznam sto moje drage Litvance vrle kosarkase stavise da su gori od nas? Valjda sto ih je ovakva BiH uspjela izbaciti u kvalifikacijama za Brazil.

dalibor bilic said...

Vidi mehe ,,Jashina,,mislim Lava .
Dok radi ovo sa segom.
Danas je Sipa u Sarajevu uhapsila 55 ljudi ,vezanih za organizovani kriminal.U glavnom se radi o carinicima i visokim drzavnim sluzbenicima.Gledam snimak privodjenja ,nekog Causevica,direktora neke agencije za nesto.Drze ga zavezanog dvojca specijalaca u maskama.Kamere snimaju.Iz ,,publike ,, glas ,,Sto uhapsise naj postenijeg covjeka u drzavi,,
Causevic kaze ,,ovo mi je jedan od naj sretnijih dana u zivotu,,
Nikad u zivotu u jednoj minuti nisam vidio i cuo vise kontraverzije.hapse naj postenijeg u drzavi kojem je to naj sretniji dan .Jeboteeeeeeeeeeee.

Marijan said...

Vijesti iz Brazila, iz bilježnice Robija K.
http://www.slatina.net/vijesti-iz-brazila/

Anonymous said...

Bogami, Mick, kenguri osvjetlali obraz protiv tulipana!

dalibor bilic said...

Svaka cast za Australiju.nemaju za cim zaliti ,osim za malo vise sportske srece.

Anonymous said...

grubijani

Anonymous said...

Ufati se onda Labudovog jezera.
Fudbal je muska igra.

Kockasti, sretno nocas!

Micko said...

Stvarno ne očekivano.Svi su kontali,kako je Spanija dobila 5, da će oni 10. Oni treniraju u cipelama sa gvozdenom kapom pa nemaju osjećaj koliko jako udare.Ovde se finansira ragbi i kriket,a skaru su prepušteni sami sebi.Opremu im kupe donatori.Eto pitajte moje komšije.

dalibor bilic said...

Nije meni sto su Spanci ispali i to zasluzeno nego sto ce ovi ,,nasi,, kad ispadnu reci ,,Pa sta ispali su i Spanci,,

Anonymous said...

Koji su sad "nasi"? Stolnjaci ili ZmajOvi?

Micko said...

Pa valjda su naši oni što njihove pasoša nosimo,i što im porez plaćamo.

dalibor bilic said...

U kuci ,domacina ,Shime Dishpeta,ispod Velebita ,baba Andja se upisala od srece ,poslije cetvrtog gola Hrvata.

Anonymous said...

Ovo mogu uvijek gledat' i slusat'.

z.

Anonymous said...

Silencio stampa !

Micko said...

Urugvaj pregazio baletane.
Čuj Dara navija za Hrvate,jer joj je baba Hrvatica,a jako ju je volila.Pama navija za Nijemce,jer joj je baba bila Njemica i prepisala joj kuću.Čisti interes.Onda ću ja navijat za Francuze jer je baba od Anamarije Francuzica.Omladina sva navija za zidare.
Zabrinuo sam se dje je Deeeeeko,kad Izadje slika u Klicu.Ako sliku vide Kinezi pomislit će da je dragon.

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...