Monday, June 23, 2014

Mide i Zuti

Sarajevo je jedan od naj ljepsih ,ako ne i naj ljepsi,grad na  Svijetu,Evropi,Balkanu i Bosni i Hercegovini.Grad u kome su se sudarile ,al nikad pomirile,kulture istoka i Zapada ,Sjevera i Juga.Grad u kome niko ne radi i u kojem svi sjede po cijeli dan u kafanama i gdje je strah  od novog rata jednak onom da se nesto mora poceti i raditi.

Zila kucavica grada je ulica ,,Ferhadija,,koja se nekad zvala,hm,sta ima veze kako se zvala ,sd se vise ne zove a koja pocinje  dole od kafane  Vatra,,gdje se skupljaju   ,,dijaspoprasi,, i gdje dodju svi oni sto hoce da ih vide,a zavrsava se gore ,kod  suncobrana ,kafana i kafica ulice  Josila Juraja Strosmajera.

Tacno tamo ,preko puta ,,Peke,, ljetna basta ,okrugli sto sa 4 stolice ,iznad kojeg se ,,objesio suncobran,sjede Mide i Zuti,ambasadori svega onoga sto se dole desava i ne samo dole i ne samo ambasadori nego i glasnogovornici,cija se ,,daleko,, cuje. i ,,pika,,

Mide  ,;ahhhhhh

Zuti     ..............

Mide    ..............

Zuti           ...............

Mide        ;uhhhhhhhhhhh

Zuti          ..................

Mide             ...............

Haris              ................

Mide             ohhhhhhhhhhhhhh

Zuti                 .................

Mide                  .................

Zuti                   ................

Mide                jahhhhhhhhhhh

Zuti                      ..............

Haris                      ..................

Mide             

 Ovde vise  ni ,,cevapi ,, nemaju isti ukus,

56 comments:

Anonymous said...

z. ...........

Anonymous said...

Nisu. A nije ni Kokta, jebala me ona, zbog koje sam mali milion puta vozio 10 milja u jednom pravcu do "naseg granapa", samo da bi osjetio okus tog cudotvornog napitka, od kojeg zbog jebene nostalgije "nije bilo boljeg na cijelom svijetu", mada sam cijelo vrijeme bio svjestan da sam sebe lazem.

Meho Mekinro said...

Od nasih, jos samo moji Rusi imaju sansi za dalje.

dalibor bilic said...

Mozda sam napravio gresku ,al eto sad je i ispravljam,da prognoziramo rezultate utakmica .
Da recimo krenemo od mecha ; Hrvatska -Mexsico .Ja cu prvi .
17 - 2

Anonymous said...

Iz nekog , meni neobjasnjivog, razloga Argentina mi je uvijek bila varijanta b. Ovaj put sam za USA, ipak je tamo najvise ljudi koje poznajem, a dragi su mi.

z.

dalibor bilic said...

Drago ,,djete,, Z .Na pravom si putu.Amin.

Anonymous said...

Varijanta c bi pod istim kriterijem, pod uvjetom da su se plasirali na SP, bila Svedska, varijanta d Turska.
U Rusiji na zalost nikog ne poznajem, ni dragog mi, ni mrskog.

z.

Micko said...

Mogu vatreni vikat da su za dom spremni,ali su marijaci bili spremniji.Pa ni vozdovacki nebi dobio tricu za pola sata.
Drago mi je da su ispali samo zato da se mužek vrati ranije da nam Djeva ne pati sama.Djevo čim dodje stavi mu jajca u lavor.Ako ne potonu zna se šta je radio.Znam iz iskustva.Tako mene žena testira.
Kad sam već kod žene da vam kažem da se ubila u nogu navijajuc za babine joj rodjake Nijemce.Staja pored stola s onim naocalima na očima i vikala,udri je Šnajder,raspali sad,i opalila nogom po nozici od stola da je odma pala jadnica.Ja upitah jeli to ti dade go umjesto Šnajdera,a ona vaznu sa stola pa na mene.Previo sam joj nogu oblogom od rakije,ali mora ić doktoru.Ona samo zna za tog nakog Šnajdera i svakog igrača zove šnajder.Svi snajderi. Zanimljivo mi je slusat kad navija.Kakvih tu psovki ima za koje ni u snu nisam znao.Ja bi pustio da na jednom djelu tribina budu samo žene i da navijaju.
Udri je glavom nes na fakultet.Trči snajdere za noge ti plaćaju,popisam ti se u kopački.

rajskadjevo said...

Hvala Bogu ludilo je gotovo..i ta euforija...iskusili dizanje u nebesa i brzinski pad...kako to i ide u životu...jučer su moji dečki bili malo pokisli ali danas ujutro sve u normali...u nedelju smo pili te brazilske koktele caipirinhu..nakon dva sam skoro opala ispod stola kolko me to šusnulo...Ovaj moj od kad se vratil s Brazila non stop mućka te koktele..sav je oduševljen s tom zemljom...te kako su tamo gostoljubljivi te ovo te ono..te uopće nije onako kako nam mediji serviraju...no, on se uvijek oduševi gdi god ide...tako je bilo i s Poljskom i Portugalom.

čole said...

U prošlom postu niko ne prepozna autora onog zapaženog komentara. Šteta, čovjek se ziher razočarao a bila je velika šansa da ostane na blogu. I ako se potpisao kao Anonimus, niste valjda pomislili da je tako dobar komentar bio u stanju napisati onaj „pravi“ anonimus?!
Gotovo sam ubijeđen da je ono napisao Skenderija. A zašto se nije potpisao?! Pa valjda mu je bilo neugodno, jer mu je ovo drugi put da se vraća. Da mu odgovorim na onaj sjajan komentar, da ga malo isprovociram, ne bi li se vratio.
Hoće to! U određenim situacijama, voli da pukne „mentalni tumor“. Kad nas onomad „posjetiše“ Osmanlije, davno to bi, mnogim puče „mentalni tumor“! Puče ko drška od metle. Evo nam još zvoni u ušima, koliko je to puklo!
Neka sad puca tamo vama u Americi, zemlji mentalnih tumoraha, ha,ha.

E jesam se izmerakao na onoj utakmici Hrvatska-Mexiko! Četiri puta sam se radovao! Nije mi toliko žao Hrvatske i Bosne, koliko mi je žao Rajske i Kevre. Ali proći će ih to brzo, evo jutros već manje boli.

Anonymous said...

Ti si Cole stvarno dosadan s tim Skenderijom. Pusti covjeka na miru. Ako se i jeste javio kao anonimus, neka je ako mu je gust. Sumnjam da je komentar i kod koga prosao neprimjecen, zbilja je sjajan. I ja sada manje reagiram na takve bisere jer si mi upravo ti podvaljivao kad sam se odusevljavala nekim Kuferovim i Udinezeovim komentarima ( ne nogometnim, boze sacuvaj ).

z.

Anonymous said...

Zamisljam kakav bi to bio dijalog kad bi Zuti i Mide svoje role prepustili Coli i Skenderiji.

z.

dalibor bilic said...

Ponekad je naj jednostavnije stvari ,naj teze i prihvatiti.
Da postoji bolji.

Marijan said...

Žao mi što ispadoše i ''naši i njihovi''... čije li će sada zastave da pale?

dalibor bilic said...

Danas je bio ,,sega,, dan u Brazilu.Cuj Grcka ide dalje .hahahahah .Ok ,Za naredno prvenstvo ima da se prijavimo a zemlju cemo izmislit.Tvrdim da bi bili bolji od Grka.
Na golu Rajska .odbrana ;Zabica i ,,odozgo,,
half linija ;marijan Sidnejac i Cole
Napad ; Micko ,Meho, Ja ,skenderija i udineze.Boja dresa ,providna.Boja gaca ,istoo tako providna.Igramo u nanulama.Himna ,e sad je tu problem ,ali bice dovoljno vremena da se dogovorimo.Zastava ,prozirna naravno,Taktika ;svi u napad.
Sega br 2 je onaj Suarez,I dalje tvrdim da nema odvratnijeg igraca na prvenstvu i ne simpaticnije ucesnice od urugvaja.Suarez ujeda.Nije mu ovo prvi put.Valjda je cjepljen ,jer ovde u Americi ako tvoj cuko nekog ujede ,odma traze papir da je cijepljen.Jos ujo talijana.Bljak.

ODOZGO_77 said...

Gazda,
slazem se stobom "glede" zastave , dresova i ostaloga...
Ali za himnu moramo da glasamo.
Bas mi je zao sto CRO i BIH odose kuci a Grci [?] ostadose...

Z. posto nas dvije trebamo da igramo ODBRANU morat cemo se dogovoriti "GLEDE" treninga

pozdrav ekipi

a tebi Micko puno uspjeha kod "Marije Antoanete"

Anonymous said...

Dosta je meni obrane. Hocu u napad na protivnickog golmana. Jest da mi igra glavom nije naj bolja strana, ali ja vredno treniram. Na moje mjesto postavi urednika da cuva Rajskoj ledja, a Udineseu bi bolje odgovarala uloga izbornika, on sve zna kako treba i sta treba. Nisam sigurna ni da je Skenderija dobar izbor s obzirom da je pre dugo izvan terena. Predlazem da ga pomno provjeris u nekoliko pripremnih utakmica. Rezervirana sam jos prema nekim igracima, bojim se kad bude stani-pani da nece znati gdje je protivnicki gol.
Kao sasvim nepristrana osoba za himnu predlazem milozvucni zablji kreket kre kre. Doduse i to je malo problematicno, jer u percepciji mnogih zabe su iskljucivo zelene boje.
O svemu ovome vjerovatno svi imaju svoje ( najpametnije ) misljenje, sto je demokratski, je li... Na kraju ce sudac presuditi.

kre kre, z.

Odozgo, ne otkrivaj pred javnoscu da nas dvije extra treniramo.

Anonymous said...

Na jednom ce. blogu prcitah duhovit komentar:
spremni...za doma

z.

rajskadjevo said...

Ja onda moram prije utakmice na duhovne prireme..valja malo meditirat i ubacit koju molitvu. Nakon toga malo joge za rastezanje i ja sam u vrhunskoj formi što se mene tiče. Nema šanse da uđe nešto u nas..odnosno u naš gol, pardon!

čole said...

Odbrana je odlična ali kad bi se igralo ono, ko primi više, ccccccssssss. Za zastavu predlažem da bude obavezno zelena ali od vrlo zapaljivog materijala, ha,ha. A Himnu bi trebalo odabrati dogovorom, pravedno. Pa bi najpravednije bilo: Daj Bože pravde. Udinezea ni slučajno u ekipu! Taj se nazadavao autogolova ko niko!
A Skenderiju treba provjeriti da je mentalno spreman, poslije pucanja onog tumora. Isto važi i za Dalibora! Oni bi garant u p'o tekme zaigrali za protivničku ekipu, cccccsssss....

Unknown said...

Sto se himne tice tu ne bi trebalo biti problema.Posto sudije najvise prave nepravdu na utakmicama(kao i na ovom prvenstvu), a pomoci nam ne moze ni FIFA, posto je korumpiraa, jedina sansa, kada je Pravda u pitanju, je Bog. Znacni logicno bi bilo eto ta himna , da je ne spominjem, koju bi gotovo sam siguran (zaboravio sam navodnike)svi zdusno prihvatili i pjevali, a posebno Rajska posto je ona veliki vjernik.
Sto se opet tima tice tu, bih ja napravio neke izmjene u odnosu na Urednikov tim. Kao prvo mislim da Rajska nije za golmana, posto mi se cini da bi ona olako primala....mislim golove.Bojao bih se i da je Lazarev ne nagovori pa da ne proda utakmice.Bolje bi bilo da nam ona bude maser ekipe. Za half liniju (Marjan, Sydneyac, Cole) nemam prigovora, sem sto evo dobrodusno i dobrovoljno predlazem da nakon nekoliko mminuta igre mene zamjeni komsija urednik,posto je meni najbitnije da otpjevam himnu u stavu mirno, pa onda mogu i van.Slazem se sa Rajskom da Udineze bude jal izbornik,jal trener. Usotalom neka on izabere sta hoce od ovo dvoje da bude. Nema govora da bi u timu trebao da bude Skenderija, posto ne voli Coleta, a mozda i mene, a mozda i samog sebe. Gr(i)jehota bi bilo u napad, umjesto Skenderije, ne staviti Papricu. Covjek lijepo za svoj avatar izabrao onako lijepu sliku, i sigurno je da zna da igra fudbal. I ako jos zna bar upola da igra kako je dobar sa novcem, on bi nam onda bio oslonac tima..Tetka Roxanda bi nam trebala biti klupski doktor, i to da iskljucivo lijeci narodnim lijekovima, travama i cajevima, ko Jovo Mijatovic, i ima da iogrmo do stote godine uz njenu lijecnicku njegu.
Pozdrav od Sydneyca

Unknown said...

Napisah ovo i poslah, te da vidim da li je proslo, kadColetov post.Sta drugo reci, nego "olovka pise srcem" .

rajskadjevo said...

Sydnejac stvarno si me iznenadio..pa kako ti misliš da bi ja prodala utakmicu? Pa meni je od novca važnija vaša sreća i veselje...Ne možemo mi biti tim kad su takva podmetanja u igri..evo već me Čolek nakon tvog teksta zvao i pita jel sam što dogovorila da bi si i on nešto zaradio..kaže da zna dati autogol pa ako protivnička ekipa pristane...pokolopila sam mu slušalicu!!! Kakav nemoral..bezbožnik..
Što se tiče masaže mogu ja to..samo neka prvi bude Gazda na redu...tu barem vidim što masiram iz njegovih slika..a za ostale ne znam ...

Unknown said...

Ma kakvi gazda prvi, mislim (opet ovo mislim)koliki je, mislim opet na gazdu, slomila bi se dok bi njega izmasirala, tako da ti nimalo snage nebi ostalo za nas. Predlazem, prvi ja, posto izlazim nakon nekoliko minuta igre, a onda se vi dogovarajte ko je slijedeci, a znajuci kako se mi u svemu dogovaramo , najvjerovatnije da bi ja bio opet slijedeci za masiranje.

Anonymous said...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

z.

dalibor bilic said...

a jebo te ljudi. nismo ni poceli igrat a oni bi se masirali.ok za pocetak je dobro ,kostur ekipe se nazire mada mi je ovaj cole ,,lutalica,, al imam ja kevru ko alternativu za njega.jos sad kevro pun ko brod -lova uzeta na kladjenju protiv bosne.
skenderiju i udinezea mi nemojte dirat.radi se o provjerenim igracima zasluge su tunakon prve odigrane utakmice prodajemo coleta i za tu lovu kupujemo jos kokica,, da pojacamo estetski dojam a prije nego ga prodamo dobro cemo ga istetovirati nabacit mu malo vehabiske bradice i ciroki frizure.po timova iz tagsastana ima da za njim poludi
micku zabranit svaki kontakt sa zenskim dijelom tima
urednik takodje dolazi u kombinaciju.on bi mogo glumit suareza ,kad zatreba.
paprica je mozda prestar za ovaj tim ali sa iskustvom kojim raspolaze jedno poluvrijeme moze odigrat
odbacuje se ideja o nekakvoj muzici ,,pravde,, i kreketanju i mozda je naj bolje ,,gluha himna,, da je ocutimo.
Sexsa nema,mislim nema inace a sto bi ga bilo u timu,kondomi nam zato ne trebaju a ,,ulosci,, su upitni.
ma naravno da ovo nije sve i zapamtite sve je u glavi ,ko sto je nekad bilo medju nogama.

Micko said...

Stani malo.Ja kao provjereni golman bjelavskog juga bit ću na golu i savjetovat obrambene igrače Rajski,Zabicu,Ozdo,ili Ozgo kako se postavit kad protivnik navali frontalno ili sa strane.Savjetovat kako stat u živi zid i držat ruke medju nogama,a da sudija ne svira igranje rukom ako koju lopta takne u ruku.
Tetku Rafaelu za fizio pod uslovom da bude isto u prozirnom dresu da Coletu digne moral.
Himna bi bila dobra ona ž tem od Jejn Birkin i onda bi bio ekipi moral do vrhunca.Niko nam gola nebi dao pa makar da nas i ujede.

dalibor bilic said...

Zabice da nisi ..slucajno,, na zadnji svoj komentar zaboravila ukucati slovo ,,h,,poslije ono ,,a,,

dalibor bilic said...

dok cekamo prenos ,,istoriske,, utakmice izmedju irana i bosne uzivajte u muzici iz naseg studija.

Anonymous said...

Nakon samo dvije case Terana iza rucka ne mogu se sjetiti fali li " h " ili ne. Trenutno nisam bas u dobroj kondiciji sto se vina tice, ali sam u dobrom raspolozenju.

z.

Anonymous said...

Stovana gospa Z. Ja udaram po malvaziji na Verudeli, pa ako hoces da se kucnemo(ti sa crnim ja sa belim)daj neki signal da te nadjem.
MVH. zembo48

Anonymous said...

Pravila FIFE su jasna, te stoga Dalibor i Skenderija kao drzavljani Najbolje Zemlje na svijetu igraju pod zastavom Miki Mausa (Dalibor-lijevo krilo, Skenderija-centarfor). Slicno je i sa Sidnejcom i Mickom koji igraju za boje Kengurije (doduse, obojica su rezerve, al su u timu). Ima tu jos nekolicina kojima tudje drzavljanstvo stoji kao prepreka da budu u ovom timu, a Marijan i Cole su privremeno zrtvovali fudbalsku karijeru u nadi da ce Herceg-Bosna i RS jednom mozda biti medjunarodno priznate, pa da konacno zaigraju za svoje. U medjuvremenu ce obnasati uloge kuhara i masera (ono sto najbolje znaju). Suma sumarum, od naizgled perspektivnog tima ispade da na raspolaganju stoji jedino Kevro. Sam samcat.
Sve ovo izgleda ko zajebancija, al kad covjek malo bolje razmisli... hmmm.

ODOZGO_77 said...

@ zabica,
Pa naravno da nas dvije ne treniramo zajedno... (-;

@Sidneyac,
slazem se da bi teta R bila fenomenalan klubski doctor- niko ne postoji bolji od nje

Predlazem da se ukljuci i Vucko cujem da je on odlican igrac i zabijac golova.

Sto se tice Skenderije,, ma ljudi pustite ga na miru. Nek covjek zivi svoj zivot.Mi imamo dovoljno igraca i bez njega.

Glede Rajske vjerujem da ona nije prodana dusa i da bi dobro odradila ulogu golmana ALI
U isto vrijeme vjerujem da bi bili bolji rezultati ako bi ona bila maser, kao sto je Sydnyac predlozio.

Sto se tice himne ja predlazem da bude “Lijepa nasa BIH” nekako fino zvuci...

Danas BIH tim odlicno odigra zadnju igru, iako idu kuci ipak ce odlazak biti sa osmijehom na licu

Veliki pozdrav

dalibor bilic said...

Da nisam ,,pica men,, bio bi disko dzokej,,Razvaljuju ovi ,,slavuji,,
Cole je svojevremeno na ove palio ,po sjwelima.Zvali ga cole slavuj.
Nego ljudi ,nesto sam konto i zakljucio da su generalno svi ovi fudbaleri Suarez i da je jedina razlika u ,,treningu,,
Bosni bi bilo bolje ,fudbalski mislim,da je umjesto, sto je zadrzala srbe i hrvate ,uvezla Albance.Garan bi isla dalje.

Anonymous said...

@ Zembo
Ako ti venama tece Vrbas ja cu tebe naci u devetom mjesecu na Verudeli.

z.

rajskadjevo said...

Ajme koliko su love dobili za to prvenstvo........!!!!!!!!!!!!
Da sam ja na njihovom mjestu polovice bi se odrekla...za taj silni trud koji su pokazali na zadnjoj utakmici protiv Meksika...
Zato jer se tolko love vrti zato su i takvi rezultati...

čole said...

Orlando, ponoć, našala se dva jarana poslije „relaksirajućeg“ radnog dana.
Bili Boj ... Danas sam pravo dobro prošo, maznulo se 75 $.
Muđi Bad ....Šta ti je to ba! Ja sam mazno stoju do podne!
Bili Boj ... To je samo na picama a popodne sam onom šupku Džefu nacjepo drva i mazno još 75$. Kako me krenulo i ove ću godine na kruzer, da onim gnjidama s bloga vadim mast.
Muđi Bad ....Muke njima vadit mast! Sve go fukara. Jedini je hađija tamo onaj pakšu Micko obojicu bi nas mogo kupit.
Bili Boj ... E ne moj mi ganje majke ti. Jebo onu lovu zarađenu na trešnjama i paradajzu. Pa to je mogo zaradit i u Ševaš Polju. Nije moro ić ćak u Australiju.
Muđi Bad ....Imaš pravo, jebo njegovu lovu. Ali one koke!
Bili Boj ... Koje ba koke?! One gurbetkinje? Nisu vode vidile po godine! E bili ti ono jebo, matere ti Munire?
Muđi Bad .... Babe mi Muharema, ne bi ja to ni štapom dirno. Ne kažem, okupat pa onda.
Bili Boj ... Zagorile pravo, koji bio to sevap bio! Al svakako, prvo ih malo plaknut!
Muđi Bad ... A zar bi ti mogo, taki skrhan od posla?
Bili Boj ... Kaki ba skrahan, nikad jači nisam bio. Pipni mišić!
Muđi Bad ....Nemoj matere ti da te ja pipam poslije onog homlesa.
Bili Boj ... Kog ba homlesa?!
Muđi Bad ....Onog što mu ostavljaš sendviće.
Bili Boj ... Kakav si mi ti jaran!? De, sad to rastrubi da ćitav Orlando zna! I vako mi navijaže sumnja.
Muđi Bad .... Šta si odma ucviko. Ne bi ja jarana izdo nikad. Nego, viđe li ti bjesnih kola kod onog papka Beka?! Šljeglo s Igmana i vozi veći auto od mog! A i bazen nadozidalo! Sad mi valja nać još kakav poso. Moram stvari dovest u red. Ne dam ja svog ugleda, da me oni Vratničani olajavaju! Radije bi da me ovi naši krokodili pojedu.
Bili Boj ... Jes vala. Meni pravo dopizdilo takmićit se s ovim papcima. Taman kupim veliki đip, skrham lovu a odma se nađe neka šipćina pa kupi još veći. A o bazenu da i ne govorim. Eno ga više nemam gdje proširivat! Moraću na kraju srušit onu Titinu kućicu. I onako mi je više dopizdio, ne možeš mu nadavat kostiju.
Muđi Bad .... Neš valjda?! Ko će ti ba ćuvat kuću, vidiš da lopovi haraju Orlandom?!
Bili Boj ... Kako njegovo čuvanje! Kad sam ja na poslu, frajri pored njega ulaze u kuću ko da ga i nema! Ali Skonto sam! Ubaciću u bazen pirane, pa nek probaju prić!
Muđi Bad ....E svaka ti čast jaro! Jesmo mi Bosanci sposobni, nema nam ravnih. Da nas ćoek baci na glavu, pali na obrvu!

dalibor bilic said...

hm zabica u devetom mjesecu a cole trudan -od sinoc

Anonymous said...

Ako treba idem na tranfuziju da zamjenim miljacku za vrbas.. A u kojem si sad mjesecu, koliko cu dugo da cekam? Voli te tvoj zembo.

Anonymous said...

@ Zembo

Onda nista, ako nisi vrbasli boje, jer ako me poljubis mogla bih se iz zabice pretvoriti u zabu krastacu.
Bolje ovako na daljinu ... cin, cin.
Ti s malvazijom, ja s teranom.

z.

Micko said...

Colek je pokazao da je promašio profesiju.Umjesto da bude vrli pisac,on posto loš arhitekta.
Nego ja nešto kontam kako da organiziram svjetso prvenstvo u mojoj basci.Veća mi je basca od Karata.Kad bi se udružili još komšija Djef i kona Julija bili bi veći i od Albanije s Kosovm.

Anonymous said...

Od nasih jedino Alzir prodje dalje.

Unknown said...

Sta, Cole napiso. Ma snimio ih.

ODOZGO_77 said...

Cole
bis!!!!

čole said...

Nastavak dijaloga...

Bili Boj ... Dobro veliš Muđi, nema sposobnijih naroda od Bosanaca! A posebno mi Iliđanci. Onaj Beka ti je najbolji primjer. Šljeglo s Igmana a ne možeš ga stić, samo investira, ulaže. Još da zna plivat, taj se ne bi vraćo s Havaja! Ni na kruzer ne smije bez šlaufa!

Muđi Bad ... Jebo njega, negoVidi ba koja su doba, valja nam ujutro u 5 na poso!

Bili Boj ... Ja! Tebi u 5 a meni valja u 4, jebote! A valja mi se još obrijat i posrat! Evo čitavu heftu ne stigoh otić u halu! Poso navalio, jebajiga. Mogo bi ja i smanjit poso, nego mi grehota propustit kruzer zbog onih gnjida.

Muđi Bad ... Ko ba njiha više jebe?! Sve ono što je iole valjalo, otišlo: Skenderija, Vankufer, Udineze. Ono jes, da su bili nacionalno onesvješteni, ali što su ih koke volile, nije normalno! Ostalo ono što više niko ne jebe ni dva posto. Kad him je glavni onaj Micko, e ne treba ti više! Vrhunski automeanićar, prodaje ašlame, jebo takog meanićara!

Bili Boj ... Meni najviše na k...c ide onaj đuturum Ćole. Jednom nogom u grobu a vazda bi ko nešto jebo. Ja vaki, pun snage, pa jedva stignem jednom mjesečno i to na jedvite jade! A ono ga ne bi vadilo.

Muđi Bad ...A ni onoj Rajskoj, mešćini, ne bi bilo mrsko?!

Bili Boj ... Šta ba mrsko! I sa smrznutim ćetnikom bi, mešćini!

Muđi Bad ... Eto, što ti je crkva! Grijeh se jebat prije braka, grijeh se ne jebat u braku, sve kontra! E, nek joj sad onaj Lazarov pomogne! Ljepa đamija!

Bili Boj ... Imaš pravo Muđi, one gnjide i ne zaslužuju vakog pisca. Imam osjećaj da i ne proćitaju ono što napišem?!

Muđi Bad ...Da ti pošteno kažem, vala ti ni ja to tvoje ne proćitam. Mešćini da te samo onaj anonimus proćita, znaš onaj što ti se uvlaći. Ma onaj što te stalno fali, samo da ga ne izbrišeš.

Bili Boj ... Nemoj mi samo u njega, on mi je najbolji! Piše ćoek sažeto. Napiše jednu ali vrijednu! Kad on napiše, odma znam da je on, da nije prepiso!

Muđi Bad ... Nije ti loša ni ona Ž.! Sve vidi, sve ćuje, ništa joj ne može promać, ko nadzorna kamera! Navalila se onom Ćoletu na kosti, ne da mu disat. On jadnićak nekake fine naravi pa ne pravi frku.

Bili Boj ... E nemoj mi samo ganje, sad pred spavanje, Munire ti! Izaće mi na san. I vako ga sanjam.

Muđi Bad ... Sada je stvarno kasno, ali hajde da se nađamo neđe, da se malo isprićamo.

Bili Boj ... Evo sad je 27 Lipanj, 1 sat iza ponoći, hajde da se vidimo u Studenom ali malo ranije. Do tad su mi svi termini zauzeti.

Muđi Bad ... I meni odgovara taj Studeni. Ova vrućina ubi u vugla!

Bili Boj ... Taj Studeni, to ti je ba mjesec, nije kafana!

Muđi Bad ...Joj mene, umoran sam ba, malo me baca! Onda se vidimo u onoj našoj samoposluzi, tamo nam je kafa najjeftinija a i parking je besplatan!
Onda, alahimanet jaro!

Bili Boj ... Bok, jaruga!

rajskadjevo said...

Joj umrla sam skoro od smijeha..znači tako ti mene doživljavaš...e, ne znam zašto je uvrijeđeno mišljenje da mi vjernici ne volimo sex...meni to nikako nije jasno...csssssssssss

Micko said...

Jebo mehaničara koji prodaje haslame.
Nastavi Colek matere ti.

Anonymous said...

Cole moj moram ti se navaliti na ledja kad ti ne razumijes onu finu spiku nedovrsenih recenica, aluzija, mogucnoscu razlicitih tumacenja izrecenog. A i teme su ti ponekad takve da nema pardona s moje strane.
Uostalom, ja samo s gnjidama ne razgovaram. Jesmo li se razumjeli ?

Z.

Unknown said...

Da mi je znati kako li ih, i cime samo snima.Vjerovatno im je prikacio one "stjenice" ko Lun Kralj Ponoci.
Cole samo nastavi,ali pozuri sa nastavcima, dok se Urednik jos nije probudio, a poslije nek ti je Bog na pomoci.Sram ih bilo sta rekose za Rajsku. Da posten covjek ne povjeruje....

rajskadjevo said...

Z...ja se isto pitam pa kako oni ne znaju čitati naše misli?

Marijan said...

Đe ih nađe...

Anonymous said...

Analiziram onu prvu Bilicevu postavu. Jest da sam davno prosla pripravnicki staz na ovam blogu, ali se ipak ne uklapam u onu prvu, zasluznu postavu.
Iz drugog kuta gledano: a gdje su vam Sarajke ? Sklonili ste ih na sigurno ?

z.

Anonymous said...

Sarajke-vrsnjakinje se ponasaju u skladu sa svojim godinama. Dakle - dame.

Anonymous said...

ali gentlmena ni na vidiku

Anonymous said...

Dobro, vidim , nismo se razumjeli, ali kad sam rekla da je upitno moje mjesto u ekipi onda sam mislila upravo na dame iz Sarajeva koje su bile na blogu u njegovo " zlatno doba ". Postovanja je vrijedan Bilicev stav da prvoborce valja postovati. Ne zasluzuju li sarajevske dame isti status ?

z.

čole said...

28. Lipanj 2014...Ferhadija
Žuti... Ajmo Mide promjenit lokal. Ne mogu više ovo gledat, sve go papak. Nismo bili u Parku Prinčeva od kad nas je tamo vodio onaj Uzeirovog bađe unuk, onaj što živi u Kanadi.
Mide... Aaaa, onaj blento? Ma znam. Tamo ti sad visi Ragibov mali i zentra ko dolazi.
Žuti... Šta nas briga, nek zentra.
Mide... Ćuuuj šta nas briga! Dijaspora ga plaća da im javlja ko dolazi. A ko dolazi, nema mu više love. Kužiš stari?! Koji su to pokvarenjaci a mi s njima sve fino. E jesmo i mi levati.
Ajmo radije u Nahorevo kod Zeinila. Nismo tamo bili evo će hefta. Poslali mi babi neke crkavice, pa kontam da to zalijemo.
Žuti... Ćekaj, zar ti rahmetli Babo nije lani preselio na Ahiret?!
Mide...Ma jes, i ti si bio na đenazi, nego znaš, oni tamo su emotivni, pa kontam nikad nije kasno za ružnu vjest.
Žuti... Jes vala, imaš pravo. Vidiš Mide kako smo mi duševni. Mi njih sve nešto tetošimo, žalimo a oni nas ne jebu ni dva posto. Ološ pa to ti je.
Mide...Vidiš ti koje su to stipse, neće ono ni da dođe vamo, da ne bi koju kahvu platilo!
Žuti... E evo im što će više sa mnom otić na janjetinu! Jebala ih njihova janjetina.

Oooooo Rasim Beže, oklen ti?!
Srdačan zagrljaj, ljubljenje, ne mogu raja prolazit Ferhadijom od njih.
Rasim... Evo dođoh malo da vidim starce.
Žuti... Nije te bilo nekolko godina, ja se pravo prepo.
Rasim... Znaš i sam kako je. Ne može se. Valja školovat djecu, tamo ti se sve plaća! A ne možeš gledat da ti komšija ima a ti nejmaš! Fino mi izgledaš, nisi se promjenio od rata! Hajde vozdra, izvini,valja mi obać i fameliju.
Žuti...Vozdra Ramizaga!

Obojica dugo mješaju kafu, šute i razmišljaju.
Mide...Ko ti je ba ovaj?
Žuti... Ma stipu, pakšu iz ulice. Nikad se nije sjetio da pošalje. A malo prije, viđe li ga matere ti?
Mide... Na šta smo mi Žuti spali, da od njih zavisimo. Da su oni kaki, pa ni po jada. Sve ti je to go ološ. Ko se na njih oslonio propo je ko Evropska Zajednica.

Opet mješaju kafu, šute i razmišljaju.
Mide...Viđaš li onog vlaha?
Žuti...Ćetnika Ćolu? Kažu otišo u Sumbulovac kod svojih.
Mide...Sve sam nešto konto, kad oni odu, ovde će nam biti banja. A mogu ti reći da mi sad
nekako fale.
Žuti... Zajebavaš se Mide?
Mide...Ne zajebavam, rametli mi nane! Bolji su od ovih naših šupaka. Ono jes da ne šalju ali bar ne seru.
Žuti...Eee moj Mide, kad smo spali da nam fale ćetnici!
Nego Mide, ode li se na Đumu?
Mide...U prošli petak bio i maznulo mi cipele. Od sad idem u japankama, nema druge.
Žuti... Koja su ovo vremena došla da se mažnjava i ispred đamije! A nikad se u Sarajvu nije kralo! Sarajvo bilo nadaleko poznato po poštenju!
Mide...Sve nam je ovo dijaspora navukla, sav ovaj nemoral. Gledaš li ti Žuti ovo ženskinje?!
Žuti... Kolko je nama trebalo da obarimo trebu, a sad ti se valja branit!

Opet mješaju kafu, šute i razmišljaju.
Žuti...Vidje li ti onog Udinezea?! Znam ga kad smo bili ministranti kod Fra Jelića. A sad, oženio Muniru pa odjednom posta multinacionalista!
Mide...A šta ti je to?
Žuti... To ti je onesvješteni Hrvat.
Mide...A onog Skenderiju znam još iz Mejtefa, nije izlazio iz đamije, sve dok ne oženi onu Slobodanku. A nana mu fino govorila, nemoj bolan ćetnikušu, moraćeš se odreć i vjere i Sarajva! E eno ga sad trune u Americi. Čujem puko mu nekakav mentalni tumor, tugo moja.
Gdje to navuće?
Žuti...Ćuj, đe navuće, u Ameriki, đe će drugo! Nego, ne znam šta bi onom Holanđaninu, Vankuferu da ostavi na cjedilu Muslimane, da se na njima iživljavaju ovi islamofobi.
Mide...Nije ba ono bio Holanđanin! Ono ti je bila Sonja Biserko!
Žuti... Stvarno Mide, kad vratim film u pravu si 100%!

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil

Uspomene i Sjecanja ( Ni Tamo Ni Vamo) - Dalibor Bilic: 1. Maj -crveni kuranfil : Ma jebo sex.Nije se  covjekova svijest razvila od  sexa n...