Tuesday, August 18, 2015

Brzo preko Bosne

Desilo se u ova zadnja dva -tri dana ,nekoliko dogadjaja ,vrijednih za prokomentirati,koji    sigurno zasluzuju i vise prostora ,ali se zajedno   mogu nac   u kupeu drugog razredu ,brzog preko Bosne.

Biti prvak Evrope ,pa i u klikerima ,nije mala stvar.Dobro ,kod nas se uvijek malo  doda ,ali kosarkaskim kadetima reprezentacije BiH, svaka cast.Kapa dole.Pratio sam  ovaj kosarkaski let ,koliko je bilo moguce ,a poslije i docek u Sarajevu.Utisak mi je da su se ljudi vise radovali ,,zajednistu, te djece nego njihovom sportskom uspjehu.Nisam nesto veliki optimista ,da  bi ovaj sportski uspjeh ,mogao nesto promjeniti ,jer ce se  vec sutra  ,oni na vlasti potruditi i pogurati ,nove napade na povratnike , Dzamije i crkve  ,da bi istoplili euforiju  ,koja kaze ,,,Da zajedno mozemo  sve,,Takodje nisam siguran ,ni da onih 50 hiljada  na doceku ,pred  Vjecnom vatrom,, da je to vece  organizovano  glasanje ,nebi izabrali ove iste ,o kojima sam govorio.Bilo kako bilo ,nesto lijepo preletilo preko Sarajeva,

To sto ja  vise ne idem u Sarajevo je moj problem ,ali  posaljem nekoga ,kome vjerujem da ,,vidi,,Vratili se moji sa puta..Nekih velikih promjena nema .I dalje se tamo naj bolje jede i primjetan je veci broj turista na ulicama ali  i isti ,,mrzak,, odnos prema njima.Valjda treba vremena  i za turizam ,samo je pitanje  hoce li  biti domacina ,jer prema  nekim istrazivanjima ,od 5 mladih ,cetri su  izjavili da  bi odma  isli nekuda,da mogu i da se nikad nebi vratili.Kazem ,posaljem ja svake godine nekoga ,da mi kaze ,isprica  i onda  svatim ,da u Sarajevo ,od nas  nekad ,idu jos jedino turisti.

   Kazu da je umro Arsen .Kako  kad sam prije 5 minuta sluso ,,Brzim preko Bosne,,To nikad ne umire,

12 comments:

Anonymous said...

Kako vam ga boni nije žao?! Napišite koju, neće vam ruka otpasti! cccccsssss
"ne daj se Ines"....Samo za tetu R.

Marijan said...

"ne daj se Ines"....Samo za tetu R.
https://www.youtube.com/watch?v=5K-O8tZeEkM

Anonymous said...

Hajde bona Rajska, našvrljaj makar ti nešto! Gdje će vam duša?! Baš nemate srca! Svaka čast Marijanu, zapostavlja svoj blog, da bi pogurao jarana. Ne može ni on sam.

dalibor bilic said...
This comment has been removed by the author.
dalibor bilic said...

Naletim na ,,Ines,, u interpretaciji Zrinke kapetanica.Ok nije bas Serbedzija ,al nije los ,sve do trenutka ,kad u texstu treba spomenut ,,padinu,, i dat joj lokaciju.Orginalna je ,,beogradska , a ovde Zrinko kaze ,,gradiscansku, Hm ,Nije bas isto beogradska i gradiscanska ko sto nije isto ni ,,uzbrdo,, i ,,nizbrdo,,

rajskadjevo said...

Ma čitam novine kako se s tim jadnim imigrantima nabacivaju..Mađari grade zid, Slovaci žele samo kršćane, Srbi se nadaju da će se preusmjerit u Hrvatsku..komentari su različiti od onih koji imaju dušu i onih koji ih ne žele ovdje... boje se da će europa izgubiti indetitet..naravno ima i komentara da ih treba uputiti u Ameriku jer su ih oni stvorili..ma jadno je to sve...
Gdi mi je sedma?

Raspustenica iz Beca (trenutno nazad u Svrakinu) said...

Micko, mogu li se kako dobiti papiri i posao u Australiji, Hong Kongu, ili barem u toj Samoi? 40 godina, vriojedna, dvaput razvedena zena bez djece.

rajskadjevo said...

Najbolje da se bogato udaš..
Naći će ti nekog Micko...

Anonymous said...

Znao sam samo jednu Ines , ali na moju sreću, ona kao da nikad nije čula pjesmu , a ni za Arsena.

Anonymous said...

Za mene Miki Jevremovicc bio glavni, a ni Missi Kovaccu nije bilo mane, donekle, dok nisam otisla u svijet.

Hocemo polku?
Kad ja umrem ne smijete plakati, vec polku zaigrajte.

Arsen je legenda, i ostaje legenda, ali izvinite, nije bio moj tip.

Ribar...OK, nekad naporan, ali interesantniji (iako ga nema vec dugoooooo)

M-2...taman, ali zauzet.
Volim majstore, ama, volim kad mussko zna zanat, to je to.

Neko mi daje signale, ali dok ja ukopcccccaaaammmm...zaspim.

Nisam nessto za sport, ne zato sto ne volim, volim ja kad pobijede, nema veze ko...i ja sam u timu svaki dan, i kad si na prvom mjestu morass da se dokazujess svaki dan da bi odrzzao prvo mjesto.
Imam i ja svojih pehara a jos ih ostalo ihaj...

Pozdrav svima, koliko vas ima,
Feniks

Anonymous said...

Evo, nije Sarajevo, ali jeste B.L., iznapadalo raju ssto im je bilo lijepo u 'brzom' i kratkom stajanju u Rs;

kako god okreness kriv si,
kriv si ssto si otissao, kriv si ssto si bio na krivoj strani ??????
(6 upitnika za 6 republika bivsse nam drage rodne grude)
kriv si ssto dolaziss na kratko i ssto ti bude slatko,
kriv si ssto trossiss pare u RS, a vjerovatno je tako i u Federaciji,
kriv si ssto ne mrziss,
kriv si ssto si zziv...

kriv si ssto ti se mozze, to je najvecca krivica, ssto ti se mozze--dosslo moje vrijeme da mi se mozze :)

http://www.cafekajak.com/forum.pl?msg=14219

Zanimljivo, ha?!

Feniks


Unknown said...

đồng tâm
game mu
cho thuê nhà trọ
cho thuê phòng trọ
nhac san cuc manh
số điện thoại tư vấn pháp luật miễn phí
văn phòng luật
tổng đài tư vấn pháp luật
dịch vụ thành lập công ty trọn gói

Úy công tử ý vị thâm thúy nở nụ cười: “Lời này, ta tin.”

Vị Quân Thanh Dương kia cũng nhẹ nhàng nở nụ cười, ánh mắt lóe ra một chút, nói: “Vậy phiền toái tướng gia. Ta còn muốn đi Hà Hoa Hồ một lần, thử thời vận, nhìn xem có thể tìm được Cửu Tiết Liên hay không. Nếu là không thể, liền rời khỏi Trung Châu, đi nơi khác tìm....Ha ha...

Đệ Ngũ Khinh Nhu rõ ràng, Cửu Tiết Liên có đặc tính trị thanh âm bị thương. Xem ra vị Quỷ Âm Vương Tọa này ngoài miệng tuy rằng không nói, nhưng đối với thanh âm của mình cũng thực để ý...

“Không việc gì, ta sẽ phái người đại lực hiệp trợ!” Đệ Ngũ Khinh Nhu mỉm cười.

Ba người đều cười: Nhưng sau lưng sự tươi cười đều ẩn chứa cái gì đó... Cũng chỉ có chính bọn họ mới hiểu được...
Úy công tử cũng thực yên tâm. Hắn tin tưởng, đã có hắn mở lời, cho dù là vị Quân Thanh Dương này đắc tội Đệ Ngũ Khinh Nhu, nhưng nếu không bại lộ thân phận chân chính, Đệ Ngũ Khinh Nhu cũng sẽ mắt nhắm mắt mở dễ dàng tha thứ.

Toàn bộ sự tình về sau, chỉ có Sở Dương tự mình đi hoàn thành! Mà chính mình cũng không biết, vị Sở Ngự Tòa thần bí này trong bụng rốt cuộc là đang có chủ ý gì.

Nhưng Úy công tử trong lòng cũng rất chắc chắn: Mãi cho đến hiện tại, chính mình cùng Sở Dương có thể nói là thân tình. Đến bây giờ cơ bản là hiểu rõ nhau, không có thiếu nợ nhân tình.

Nếu hắn có thể sống, nếu hắn có thể chiến thắng Đệ Ngũ Khinh Nhu, hắn sớm muộn gì cũng sẽ đến Trung Tam Thiên, hoặc là Thượng Tam Thiên, đến lúc đó, là địch hay là bạn, đều phải xem tình thế biến hóa.

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...