Tuesday, August 25, 2015

,,Cekrcicka ,,



 Posljednji pozdrav   od  Raje ,sa ,,bloga,,.

10 comments:

Anonymous said...

Da je zziva, nasmijala bi se; obrisao Dali moj posljednji pozdrav, pa evo, ponovo pisem.

Iznenadilo me, ono bass.
Na zzalost zzabica ne mozze ovo da proccita, zato u njeno ime: posjeccujte se i druzzite dok ste zzivi.

Feniks

dalibor bilic said...

Istina koja na zalost ne mjenja sustinu.Mislio sam da se radi o gruboj sali i da neko koristi tudja imena .Ni na kraj pameti mi nije bilo da se moglo desiti to sto jeswte.Zao mi je.

Micko said...

Ne mogu vjerovati.Iskreno saucesce svima,a inama ovde.Lijepo se bilo druzit sa zmijom ljutom.Laka joj zemlja.
Pozdrav iz veselog Honga.

Marijan said...

Šta reći?

rajskadjevo said...

A je stvarno sad to čudno i nestvarno...pokušavam naći njen zadnji mail da vidim da li je bilo kakvog skrivenog nagovještaja odlaska ili rastanka...

urednik said...

Sprovod je u četvrtak (27/08) u 14:10, na Markovom polju (Sesvete, Zagreb).

vankufer said...

saka suza , vrica smija, ca je zivot, vengo fantazija...
pocivaj u miru Agdalena

ODOZGO_77 said...

sokirana sam
ne dolazim na blog odavno

pocetkom ljeta sam se dogovorila sa Zabicom da cemo se opet sresti u ZG
pisala mi je da ima zdravstvenih problema
nisam znala da je toliko ozbiljno

nedavno sam joj pisala da je podsjetimna nas dogovor, nije mi nista odgovorila
vjerovala sam da je previse zauzeta
Poletila sma iz Toronta 27-Augusta
nista nisam znala sta se desava0 s njom, nisam bila na blogu mjesecima.

Juce sam bila na groblju na kojem je i Nada sahranjena, jer na istom groblju je i moja majka sahranjena. Naravno nista nisam ynala sta se desavlo sa Zabicom

Pisem joj email da mi potvrdi sastanak, odgovora nema.
I onda odlucim da provjerim sta se desava na Blogu.

SOKIRANA SAM !!!! Nada je bila divna osoba, jedinstvena.

Veoma sam zalosna. Pripremila sam joj suvenir iz Kanade, planirala da joj kupim buket ZUTIH ruza,,,,,,

Molila bih , ako neko zna koja joj je parcela/broj na groblju da ostavi info na blogu jer cu obavezno posjetiti njen grob.

pozdrav ekipi

urednik said...

Draga ODOZGO_77

kada sam objavio podatke o sprovodu mislio sam na tebe znajuci za vas planirani susret a i da informisem geografski blize blogere. Nisam zelio biti direktniji na zeleci da ikoga opterecujem.

Nadica je sahranjena na Markovom polju Sesvete
odjel RKT
polje 60
razred I
broj 615

Ako ti treba jos nesto, drustvo Nadine prijateljice iz Zagreba, broj telefona sina za souvenir, neki drugi info... mozes me kontaktirati na e-mail kranjcicvjeko@hotmail.com

pozdrav

vjeko

ODOZGO_77 said...

postovani Vjeko,
hvala za sve informacije

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...