Sunday, August 30, 2015

Erik

Tesko je tu ,,bit,, pametan.Za one  koji hoce da misle ,da svo zlo ove zemlje dolazi   iz Afrike, mislim na Uragane, ima pokrica.U pravu su i oni ,sto vide i ostale kontinente.

A Erika ko i svako zensko .Ispuse kad od nje naj vise ocekujes.Nista od Uragana.I dobro je da je tako.Slijedeca dva -tri dana  samo kisa,Ne zamjeram  ni medijima ni meteorolozima ,da sve napucaju ko  pred sudnji dan ,pa nista ne bude .Bolje je nego da  sute  ,pa ,,bude,,Bio sam juce  U ,,Semsu,, -biznis Vol Maret,Na vrata ne mozes uci od  brda  flasirane vode.Kad vidim ovoliko vode u plasticnim flasama ,pitam se jel ista ostalo u koritima.Pored   vode generatori za struju.Nema covjeka ,a guzva je ,da u kolicima ne nosi bar 5 paketa vode .Stojim u redu na kasi bez vode u kolicima.Imam osjecaj da me svi gledaju.,,Sta se ovaj pravi pametan,,Neprijatno mi .izlazim iz reda  i trpam  jedan paket  ,,taze,, vode.Vracam se u red   ,puna obraza,,Imaju li novinari  ,,tal,, sa  trgovcima.Ne vjerujem bas u direktni  dogovor ,ali kako sve ima neku vezu ,moguca je i ova kombinacija.Slusam poslije da je u  mnogim samoposlugama  nestalo vode.Sad moram napravit pauzu jer kad god  pisem o vodi postajem zedan ,odo  naget jednu  flasu  i nazdravit  Eriki , koje vise nema.

Sta ima jos ,novo,, osim da nema Erike.Ima  nesto ,a sad zavisi ,u kojem ce se pravcu razvijat .da se pocne rijesevat ili da se zataska ko i obicno.Puno sam blizi da ce bit ovo drugo.Covjek  je hicem  iz pistolja  ,na benziskoj pumpi ubio policajca ,koji je bio  okrenut ledjima i sipao benzin.Ok i sta je tu novo.Novo je da  ova dvojca ,i zrtva i zlocinac ,nemaju ni jednu dodirnu tacku .Niti su se poznavali ,niti su ikad imali bilo sta  zajednicko, osim ,sto pripadaju ovom svijetu.Dok recimo  ubistvo  ona dva novinara  od strane  ,,kolege,, sa posla ,covjek moze dovesti u neku vezu ,pozbavali se .zamjerili se i slicno ,ovo drugo  je  toliki apsurd da se ne moze  kvalifikovati ni u tu kategoriju.Zanimljivo je samo  da se ,,,ekonomski razlozi ,, koji naj cesce stoje iza ubistava , poslije pokusaju pokriti  ,,rasnim,,  netrpeljivostima.Ko ubica  se nada ,ako kaze da je  nekog ubio ,zbog toga sto je druge boje koze ,da ce imati  puno vise razumjevanja  u toj grupi ,nego da je izjavio ,da je nekog upuco ,sto je osto bez posla .

Eto gdje odoh ,a htio sam samo o Eriki ,koje vise nema ,pa me ponjelo.do obala Afrike ,za koje mnogi misle ,da donosi svo zlo ovoj  zemlji.mislim na Uragane,ostale kontinente ,malo ko zna i nabrojat.

Ne ocekujem od svoje djece da budu ,,mudri,, ko ja u ovim godinama , -da ,,vjeruju,,al se bar smijem nadat ,da nece bit  ,,budale,, ko ja kad sam bio u njihovim,,a Erik pije vodu.

No comments:

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...