Thursday, September 24, 2015

Fejs Muk

Ima li Fejsbuk i  slicne drusrvene mreze rok trajanja.Sigurno  da ima ,ko i sve drugo,ali se ,,oni,,,bas,  trude da ga produze.

Novo je recimo da  kliknes i da ti  fejsbuk  kaze ,analizirajuci tvoj profil ,koji cvijet lici na tebe ,koja istoriska licnost je ,,pljunuta  ti,, koja  ti je naj bliza zivotinja  i jos slicnih  gluposti,Gledo sam malo rezultate onih sto su probali.Uglavnom se radi   po sistemu ,,sto je babi milo to joj se i snilo i svi su ruze ,orhideje ,princevi  i princeze ,pande i labudovi. .Ne nadjoh ni jednog krmka , hromog dabu ,krokodila,tvora ili  kaktusa,Haj reko da i ja probam.

Klik,Cekam ,cekam i nista,Reko da mi se nije  zaledio kompjuter,al nije vidim vrti ,nakon jedno 15 minuta ,koje sam proveo  videci sebe kao princa Valijanta , crnu ruzu  i delfina ,velikim  crnim slovima se pojavi ;

,,Vas sexsualni zivot je jako slican  cvijetu  koji se zove Visibaba.,, ako ste musko ,a ako ste zensko  lici na ,,Zalosnu vrbu,,Gledam ja i ne mogu da vjerujem .Da je to reko za  cijelu moju generaciju ,hajde, al gdje ce take lazi govorit o meni.

Neda mi dzavo mira ,umjesto da sam ugasio i opet kliknem ; 

,,Nivo inteligencije vam je ravan ,zivotinji koja se zove , Ameba ,,jebo te  .Vako me  niko nije  dugo  izvrijedzo.Ako ste  zenskog pola  inteligencija vam je ravna  zivotinji koja se zove ,,Kisna  glista,, Ovde nije pogrijesio,Ja sam se odma sjetio svoje zene.

Pjesma  koja  odgovara vasem karakteru je  ; E sad ja mislim  neka Lav stori ili Ztem ,kad ono ,,Ne volemm  Dzoke Balasevica.,a ako ste  zena  i to dvije zene  grupa Kod i ,,Rok za moju bivsu punicu ,Znate onaj refren ,,Dvije dame  lepezom se hlade ,Sta da rade kad nisu vise mlade ,,,,,,

Ma uzas ,Grozno kazem vam.Opet sam mislio odustat,al reko kad sam ovo  prezivio da idem do kraja,I klik,

,,Od istoriskih licnosti ,naj blizi vam je  Muradif K,  rudar iz Kaknja ,kojeg  je znala njegova familija i  kamaradi iz  iste smijene i niko drugi.Ako ste zensko ,cistacica Mica iz  Shika ,sto je  bila poznata  u istoriji po tome ,sto nije znala ni jednu istorisku licnost.

Ok necu vise .Budali nikad dosta.Zapalim cigaru i kontam da sve ovo objavim na svojoj  fejsbuk stranici  da svi vide  ili da ne objavim.Racunam  ,mozda cu koji ,,lajk,, pokupit  a i koji komentar  po onom sistemu ,,E bas  su ti pogodili,, E jesu te nasli ,,i ono ,,srce,, i slicno  i onda odustanem ,a znate zasto .Da ne tjeram ljude da  dzabe lazu  ili da govore istinu ,kad ne moraju .Iz  vlastitog fejsa,niko jos nije pobjego 

No comments:

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...