Thursday, September 17, 2015

Gebels

Nisam se vako ,,prepo,,od onog Vbera ,sto su braca Srbi ,slali po Sarajevu.Braco Srbi , ,jebem vam mater.Ok.

Ganjo me Caco ,branioc ,grada ,da me ufati i da mi pokaze  geoloske istine Kazana ,a ja bjezo oko  Katedrale  i kad sam htio u crkvu da se sakrijem i spasim ,zakljucana vrata .Jebo crkvu  u kojoj su vrata zakljucana.Braco Muslimani i braco Hrvati  i vama  jebem  mater ,.Ok.

A jes bila debata.Ja i jos 30 miliona ljudi gledali.petnest kandidata za predsednika.Bilo je tu i gostiju.Jedan mi jako poznat ,samo se ne mogu sjetiti odakle.mrsav cojk ,ceslja kosu na stranu  i ima male brcice  i svaki put  kad neko  od potencijalnih predsednika dobije rijec ,on ustane i digne ruku.Mozda je  i sam trazio  da nesto kaze.

Pocelo je  sa domacim temama.Da ne duzim..Siromasnim Amerikancima je bolje da se sami ubiju ,nego da cekaju da neko od ovih eventualno pobjedi  i ako docekaju  nece im biti nista lakse ,jer u ponudjenoj opciji da budu   Robovi  ili  fiktivno  slobodni  a ekonomski neodrzivi ,bolje im je  na vrijemme  pjeske krenut ,preko Atlantika.,gdje je veca sansa   da prezive  ,nego sa  ovim  ,,buducim,, republikanskim predsednikom.,,Vasa prava  su umrla isti dan kad ste se i rodili,, - pljesak  publike. 

Na medjunarodnom planu  ,nema dilema.Pobit , Ruse K,ineze ,Muslimane  a po potrebi i ostale ,sto  se ne uklapaju u opstu sliku blagostanja.Ostavit  u zivotu samo one ,od kojih ima interesa i to  do tad ,dok im taj interes ne  uzmes.Opet onaj sa malim brcicima ,a jes mi cojk poznat,  dize ruku -hoce rijec.

Jes bilo ,,skeri,,.Imam ja ovde  jarane Muslimane  i bolje  bi im bilo ,da umjesto sto Petkom gledaju na kompjuteru ,uzivo, prenos Dzume iz begove Dzamije i koga ima i ko je u kom safu, na vrijeme  traze  avionsku kartu za   Nju Zeland.Dok tamo ove ideje dodju ,prodje i zivot,

Tako je bilo na  debati ,a ja zahvaljujuci Srbima ,Muslimanima i Hrvatima ,jebem im mater, moro gledat ,Umjesto da me  zaboli K ...... ko ce bit predsednik ili Kenedi ili Merlin Monro,A  jes mi poznat  onaj  pocasni gost ,sa  malim brcicima  ,,,,,,,,,,sjetio sam se  Carli Caplin.

2 comments:

Marijan said...

Amerika i Engleska bit će... kad tad, kad tad, pa ko dočeka, il' ne dočeka!
Pa đe'š bolan u crkvu... pa ona je za bogobojazne, a ne za ateiste!?

Beka said...





A F E R I M,

Vozdra i vidimo se u Novom Zelandu.



Vas Beka

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...