Friday, November 27, 2015

Laptop

Pao novi laptop.Ovaj stari zasluzeno ide u penziju.Prao sam ga ,cak i u ves masini ,nekoliko puta i nista.Najgore su ,,fleke,, od  pepela.Jesam li probo i Varakinom.Jasta sam.Samo problijedio.

Ovaj novi ,,sto shiba,, na nasem ili na japanskom Toshiba.Sve radi.Sam pise .Samo skontas  u glavi ,sta ,,hos,, i on ko ,,singerica,,,,Jok tu ,malo nize ,jos malo ,e tu  tu ,uhhh  sad me ceska po ledjima.Pito me da me i obrije jutros.Reko kasnije .

A nisam imo namjeru.Negdje oko pola sest ,sinoc ,uzmem da pregledam novine.Mrsko mi bilo trazit vagu ,al teske  jedno 5 kila.Reklama.naletim na ,,Ofis Dipo,,Velika slika  Toshiba laptopa ,jako solidnih perfomansi i cijena 100 Dolara .Sa 260 na 100.Ofis Dipo je 5 minta voznje od moje kuce.Vodim zenu ,imam plan,jer sitnim slovima u reklami pise ,da  svaka prodavnica  garantuje  da ce imati 5 komada po toj cijeni.Pet minuta prije otvaranja smo ispred  prodavnice.U redu  stoji ,brojim 25 ljudi  i ako svaki 5 ima namjeru kupiti ono sto i ja ,ostadoh  bez laptopa.Kazem zeni ,,Idi stani iza onog stuba do vrata i kad ti dam znak  izletices i povikat alah uekber.Tacno u 6  i svi ce pobjec ili zalec   i laptop za stoju je moj.Nece.Kako bona neces.Haj reko da probamo al tiho.Proba ona ,al slabo.Vidim ja  ne ide ,,vlasima ,, od ruke .Zvuci ko da je rekla Miki maus.Odustajem.

Na ulazu covjek pita ,zasta smo zainteresovani.Kazem ja i on izvadi letak ,koji znaci da sam u igri.Zadnji po ovoj cijeni.Tehnicke  detalje sam zavrsio vrlo brzo i jutros da nesto napisem.Kad ne treba .Sam pise.Ocit primjer kako tehnika  ,,uzima,, covjeka.Povirim zenu spava ,al u snu nesto  govori .Nisam naj bolje razumio sta ,al mi se ucinilo da vjezba.

Sta ti je bolan ,a cojka ,mislim laptopa .Pusti me .Mozda su mi ,,laptopku,, podvalili. hahaha ,E nemoze tu  ahaha skaklji me .Postaje  ozbiljno .Sad cu te ,,istekat,,

N.apiso  svojerucno ,,laptop,,Ja samo gledo sta radi.Vela havle.

 

9 comments:

Anonymous said...

marijan2
Da se ti nisi za.ebo... da ti nisi kupio sta drugo?

Micko said...

Evo i mene malo u civilizaciju,ali samo putem žice.
Prvo da vas podsjetim da je sutra dan republike 29 Novembar.To je dan one mrske republike tamnice naših naroda i narodnosti gdje nismo imali nikakva prava i slobode.Naročito su bili ugroženi vjernici svih boja.To je dan one republike u kojoj su ljudi imali i plate i penzije,i nije ih bilo briga za kurs franaka ni maraka.Kažu bili bezbrizni.
Eto sad je bolje u ovoj tvorevini braće Dalton.Svako selo ima drugi dan republike.a vjernici su toliko sretni,da im ne trebaju ni plate ni penzije.Valjalo se za to izborit.
Nego pricale mi herke kako je kod njih nasto paradajz.Kažu davno nekad doso nakav Talijan i posro se na neku njivu i nikao paradajz.Nevjerovatno,a možda je i istinito.

Anonymous said...

marijan2

Daj ba Mick gdje ti zivis... U nasem svijetu je sutra 28. ... gledajuci ovako s vrha globusa.
Daj vi dole sa dna... istocnjaci... pa protegnite se malo, ukradoste nam cijeli dan!!

Anonymous said...

leptop refurbished pa stoja.

Micko said...

Tako je Marijane.Brzi smo od vas čitav dan,a od Amera čak dan i po.A brzi smo i dva godišnja doba.Vi berete sisarike,a mi trešnje.Mi smo ti ko onaj ero s onog svijeta.

Anonymous said...

E jes nam bilo fino stajati u redu po pet sati, naslonjeni na vrata, da natočimo bijednih 10 litara benzina. Svakih 10 minuta guraj auto po 5 metara. A kolona mota tamo negdje iza pete avenije, ha,ha... Izdala te memorija sjećanja moj predobri Micko, kakav sam ti i sam! Šta sam samo napravio putera od nake smetane u tetrapaku. trebalo je mutit sat vremena, ruka otpadne za desetak dkg. putera. "To je nama naša borba dala, da imamo Tita za Maršala"! Pokoj mu duši, dobar je bio, dok je bio mlađi. Kasnije popustio u vladanju.
Bez obzira na to, ti imaš razloga da cmizdriš. Ugradiš polovan dio a naplatiš kao nov. Natakneš levatu kabl na svjećicu a naplatiš mu popravak "velikog kvara". A cijene, žara! Sad mi je tek jasno na šta si mazno suprugu inženjerku! A kakva je to žena, ing. građevine, mogu zamislit! Đe je građevina za žene?! Nikad joj ne vidjesmo sliku. Ziher naka muškobanja, ima brčiće. A sandale 44 broj, cccccsssss! Gdje bi jednoj dami, ko što je naprimjer naša Rajska, palo na pamet da se uda za automeanićara, ruku ko lopate. Eto, zahvaljujući onom sistemu i ženu si mazno. A što si se zajebo, onaj sistem ti je kriv. Napokon si skonto koja je prava ženska za tebe, Dara. Ne vide joj se oči od guzova, ccccssss

Anonymous said...

Ribaru, u Miljacku do koljena i hladi to ssto Ti se upalilo.

Hajde ssto Micka bockasssss, zasluzzi on, a sam znass da je possten i da kazze istinu na drugi naccin (dodusse kompas mu usmjeren na obiccne zzene ssto je valjda i najbolje) ali ne diraj zzene.

Ostani gentleman, hej, gentleman, kako to gordo zvucci.

Feniks

Micko said...

Ti Colek samo gledaš neke sitnice.I ovde stoje u redu ako nadju pumpu sa 5 centi jeftinijim gorivom.Uštede 2$ na rezervaru,i tek onda imaju problema.Gase se motori zbog vode,ne vuku dobro i ostalo.
Tamo smo uzimali malo,a ovde ko lopatom.Ne treba više alata ko nekad.Sad stavim laptop na krov i ukljucim se u program i kažem šta hoću,i uzmem koliko hoću.Nikad mi ruke nisu prljave.Ti to ne znaš jer nemaš auto sa novom tehnologijom.Ako imaš isto auto ko komšija,a hoćeš da brže ide i bolje vuče,dodjes meni i ja ti stavim čip u kompjuter i eto .Košta samo 1500$, a brzi si od komšije za 50%. Onda on jadnik hoda oko servisa i reklamira da mu slabo vuče,a nov.Ti mu onda preporucis mene,a ja mu napravim isto,i uzmem mu 3000$, i tebi dam1000$. Tako se lova uzima.Jebo svjecice,i platine.Nema toga više moj dobri i nada sve voljeni druže Colek.Ti i moja žena samo znate u beton.Jel marka 400 ili800. Jebo tu nauku kad se ništa ne može ukrast.
Nego jutros je Nedjelja i dan republike,one mrske,a ja ću natac jedno jare na razanj da pocastim moje beracice.Danas su i onako off.Ovo je meni moja borba dala.Zar mi nije fino.
Kako bi ti Colek došao do tako lijepog stana da nije bilo one mrske republike.Ne samo ti.Ovde bi bio dužan milion dolara.Moraš malo razmislit.
Nego ima li one male guzare što si joj davo instrukcije.Jeli završila,ili je još na instrukcijama.Oko mene guzovi sjevaju ko karpuze,a što je Sena lovac za ne vjerovat.

Anonymous said...

TI stvarno obrisa text koji spada u top deset(10) od svih koje do sad napisa.!? Vela havle
zembo48

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...