Monday, November 30, 2015

Klima

Nesto mi prebrzo ovaj samit  u Parizu.U sto metara ,gdje poginuse onoliki nevini ljudi policija sad hapsi demonstrante ,sto se bune protiv  ucesnika   ,,Sajma velike privrede,,Dobro ,nema vise pravih  Zima ,proljeca i Ljeta ,sve je postalo Jesen ,al iz jedne  krajnosti -terorizam nad ljudima,sad  se hapse oni ,sto su protiv terorizma nad Planetom.Terorizam je terorizam ,bez obzira radilo se o odnosu covjeka prema drugom covjeku ili u odnosu njih dvojce prema planeti Zemlji.

Nego jebo terorizam.Gledaj od cega zivis.Ako je vjerovat statistici ,a nemas nicem boljem ,nije ovo bo bas  ,,pravi ,, Blek Frajdej,,  odnosno jest  bio Frajdej ,ali sa malom nijansom sivog.Amerikanci su naime potrosili  11 Milijardi dolara  za taj dan ,sto je skoro dvije milijarde manje nego  prosle godine ,kad nije bilo  ,,sivih nijansi,,Ekonomski strucnjaci kazu ,da ljudi  izbjegavaju ,,guzve,,odnosno da je sve veci broj onih  sto kupuju putem Interneta ,iz svoje sobe i da ce im robu  donijet na vrata postar i pozvonit  dva puta.

Danas je Internet  Blek Frajdej.Sinoc od ponoci ,pa sve veceras ,u isto doba ,Amerika kupuje  na kompjuteru.Za ovih dvadesetak godina ,zivota ovde ,putem interneta sam kupio dvije stvari.Kompresor za frizider  i druge se ne sjecam ,ali sam obadvije vratio.Kopmpresor je bio nov ,al od dugog stajanja  u magacinu ,zaribo.Nije bilo ni problema oko vracanja.Jest da sam malo ceko ,al sam ,,pare,, dobio nazad.I dalje kupjem ,,u zivo,, Vise volim probat gace ,nego se izgubit i trazit  po  njima.

Generalno  i na Blek internet  Mandej ,vecih problema sa kupovinom na  kompjuter nema ,ako zanemaras  cinjenicu ,da su na taj dan na svom kompjuteru ,svi svijetski  hakeri lopovi ,pa ti se moze desiti ,da dobijes racun ,da si gace kupio u nekoj moskovskoj  robnoj kuci ,a ti nisi  ni ,,izaso iz  ,,svojih,,

Dame su posebna prica Internet  trgovine.Nema tu  urodjenog zadovoljstva sinfonije kupovanja .Od probe do onog   fiinga drzanja  izmedju dva prsta ,cicane haljine ,mislim..Zenama ,bar vecini, je kupovina uvijek bila Obred ,,a Internet kupovina skrnavljenje tog cina.

Odo sad da vidim posto je ovaj moj laptop sto sam ga  ,,u zivo,, platio  sto dolara ,danas na Internetu.Jebote  auuu nije moguce ,a jos netrebas ni ,,vikat,,ni  vjezbat ,,vlahe,,Na kraju se uvijek  i nako zajebes.

10 comments:

Beka said...

Sta se slatko ovog jutra nasmijah.

Pumpa od bazena,stara od vremena istrosena i na kraju "riknula".

Panika,serdina kalendarskog ljeta a bazen,mrtav.
Na E-bay nadjem pumpu,novu,fabricki garancija,bila $580 a sada $129,bu.
Kazu preko 2000 kom. prodali ove god.

Pumpa za nekoliko dana tu na vratima.Prikopcam je,cijele cijevi promjenim i paljene a ona trrr i stop.

Zovem i reklamiram situaciju a oni bez ikakvog dvoumljenja salju novu a staru,kazu da zadrzim.Ok.

Poslije tri,tri nevjerovatno,tri dana na adresu stize nekakav usisivac za bazen.Vrijedan $400.Sam hoda po rubovima ili stranicama bazena,virtouz.

Nazovem za gresku,ponovo reklamacija a oni,sorry zadrzi taj usisivac a mi saljemo pumpu za dva radna dana.Ok.

Treci dan UPS ba vrata,Paketic u rukama dostavlja,a u njemu,tree-vave control za protok vode.

Ponovo zoven,bazen lici na baru,nije ni zelen,crn.Bez ikakvih problema oni mi obecavaju da ce pumpa aviono stici sutra u Orlando i i bice istog dana dostavljena na adresu.

Napokon pumpa na mojim vratima,ponovo ispocetka,konektujem i probam,radi.Ne da radi,nego ko nijagara vodopadi,prepo se.

Sa malo,cekanja.Dobio sam vrijednosti,usisivac "sedam jezika prica".Dvije pumpe i kontrolor protoka vode $120.

Amerika,gresku plate a tvoju prenaplate.

Beka

Kevrin potok said...

Ako je ovo samo da bi nama zazubice rasle da se naglasi da se bazen ima, nista uspjeli. Jebo bazen kad nisi u svom gradu.

Hashim na Seni said...

Nemam svoj grad , sad je tvoj i uzivaj u njemu . Kolko ja vidim dok je bio i moj i Bekin ..., nije ti valjao taj isti grad.Bio sam cesto u tom gradu , otkako je tvoj, nisam primjetio da je bolji nego sto je bio onaj Bekin i moj . Eto ti ga "za posve"!

Anonymous said...

Službena objava kraja Europe


Da bi se kultura održala duže od 25 godina mora postojati određena stopa nataliteta od 2.11 dece po porodici. Sve ispod toga i društvo će nestati.
Gledano kroz istoriju nijedna kultura se nije spasila nakon što joj je stopa nataliteta pala na 1.9.
Stopu od 1.3 je nemoguće preokrenuti jer bi trebalo 80 - 100 godina da se sama ispravi, a nema ekonomskog modela koji bi održavao društvo kroz to vreme.
Drugim riječima, od 2 para roditelja,svaki par ima jedno dete, i ako svako to dete dobije jedno dete, bit će 4 puta manje dece nego baka i deka.
Ako se samo 1 milion dece rodi 2010.god. teško je imati 2 miliona odraslih koji će ući u svet 2030.god. Kako se populacija smanjuje tako će i društvo i kultura lagano nestajati.
Stopa nataliteta u Francuskoj je 1.8
Engleska 1.6
Grčka 1.3
Nemačka 1.3
Italija 1.2
Španija 1.1
31 zemlja EU ima stopu nataliteta sve skupa 1.38
Istorija nam govori da je ove stope nemoguće preokreniti.Kroz nekoliko
godina Evropa kakvu mi znamo prestat će da postoji.
Ali populacija Europe se ne smanjuje.
Zašto?
ISLAMSKA IMIGRACIJA !
Od svog populacijskog rasta Evrope od 1990. god. 90% je islamska emigracija.
Francuska, dakle, ima stopu nataliteta 1.8 promila, a muslimani u Francuskoj 8.1.
Južna Francuska istorijski gledano jedna je od regija s najviše crkvi u svetu sad ima više džamija nego crkvi. 30% stanovništa ispod 20 godina su muslimani.
U većim gradovima poput Nice, Marselja, Pariza taj broj je narastao na 45%.
Do 2027. god. godine 1 od 5 Francuza biće musliman.
U samo 39 godina Francuska će biti islamska republika.
U zadnjih 30 godina u VB je broj muslimana narastao sa 8200 na 2,5
miliona.To je povećanje od 30 puta!!!! U VB sad ima preko 1000 džamija, mnoge od njih su bivše crkve.
U Holandiji 50% novorođenčadi su muslimanskog porekla, i za 15 godina pola stanovništva Holandije bit će muslimani.
U Rusiji ima 23 miliona muslimana. Svaki 5 - ti Rus je musliman. Za nekoliko godina 40% ruske vojske biće muslimani.

U Belgiji 25% novorođenčadi su muslimani. Belgijska vlada je ustanovila da će 1/3 sve dece rođene u Evropi biti muslimanske veroispovesti za samo 15 godina.

Nemačka vlada prva je o tome javno progovorila. "Pad (nemačke) populacije više se ne može zaustaviti. Tendencija pada se više ne može zaustaviti. Nemačka će biti muslimanska zemlja do 2050.godine. "

Libijski vođa Muamar Gadaffi je svojevremeno izjavio: "Postoje znakovi da će alah osigurati pobjedu nad Evropom bez mačeva, pušaka, bez osvajanja. Ne trebamo teroriste, ne trebamo bombaše samoubice. 50 miliona muslimana (u Evropi) će je pretvoriti u muslimanski kontinent kroz sledećih nekoliko decenija."
Sad ih ima 52 miliona (podaci iz 2007.godine!), za 20 godina taj broj će se udvostručiti na 104 milijuna.

Katolička Crkva je nedavno objavila da ju je islam nadmašio brojem registrovanih vernika. Za 5-7 godina islam će biti dominantna religija na svetu.

Svet u kojem mi živimo nije onaj u kojem će naša deca i unuci živeti. Zvuči patetično, ali je tako.
ILI PREĐITE NA ISLAM DOK JE VREME, ILI SE POIGRAJTE MAME I TATE DOK MOŽETE

Sena na Hashimu said...

Podaci netacni( ako u francuskim u vecim gradovima ima 45 odsto muslimana , znaci da "nas" je vec 25 odsto ( svaki cetvrti )- sto nije tacno .To i nije toliko bitno . Ne brini se anonimni za francusku kulturu , muslimanke puse isto , a mozda i bolje, ili vise, kako god da je pravilno reci.

dalibor bilic said...

Jes malo konfuzno.Hasim na Seni ,pa Sena na Hasimu.Al da krenem od Beke.Greskom mi je stigo Im ,kompanije od koje je Beka narucio ,,pumpu,,Prvo se zahvaljuju da su preko mene pronasli beku i dodaju ;
,,Usisivac koji ste dobili greskom ,kao i ventil su labaratoriski uzorci ,a bili su koristeni u Hirosimi i nagasakiju te su poslije modificirani u savremeno oruzije i voda koja kroz njih cirkulise ubija sve sexsualne nagone ,tako da vas nesmije iznenaditi da svoj sexsualni zivot smatrate istorijom.Molimo vas takodje da nam ove ,,muzicke instrumente vratite ,,kako bi smo nastavili sa opitima .U prilogu vam saljemo paket Vijagre ,koja ne radi u nasim exsperimentima ,ali se nikad ne zna ,pa probajte.Saljemo izvinjenje i pozdrav a Vijagru zadrzite.
Davno sam ja govorio da sa ovim Kevrom treba bit dobar.Ako je imalo tacno ,sto ovaj anamonimus napisa ,treba vec rezervisat bar 12. saf na dzumi u Begovoj dzamiji ili bar balkon.
Sto se tice ,ko vise ,a mozda i bolje pusi ,stvar je ukusa i kriterija po kojem nekad i manje ,ali bolje , vise znaci .

Micko said...

Nikad ništa nisam kupio preko interneta.Kad vidim okolo koliko su ljudi popusili love preko žice ni u snu to nebi uradio.Meni je draže da ga gledam u oči kad kupujem,i onda znam i ko je i dje je.Nema veze što je skuplje.I ja pumpu prodam za milion,a košta me četvrtinu.Bolje je ranjen nego mrtav.Tako žena u mene i Dara kupile sisluke preko interneta pa bacile.Jest ono broj,ali za Korejsku sisu.Dje je ovo jadan,ko guma od fice.Eto to je to.

To globalno zagrijavanje je sranje da se pokupe pare.Imali smo mi tu taxu par godina i preselili sve fabrike u Kinu.Rješeno zagadjenje.Ostali birokrati da sad sviraju kurcu.Tako su u Sibneyu kazali da svak mora platit neku taxu opstini,ako hoće da se slika blizu nekih poznatih gradjevina.Turistima će u avionu naplaćivati.Birokracija mora živit.
Što se statistike tiče tu je to negdje,ali drug je izostavio da kaže ko će ih hranit.Oni žive ko paraziti s tudjih ledja,i ovde i tamo.
Nego de vi kupite kakve zemlje negdje daleko od gradova.Tu je spas.Svi su me smatrali budalom,a sad svi tvrde da sam pametan,i dive mi se.
Pozdrav od Micka sa Sene.

rajskadjevo said...

Vidjela sam tu statistiku o rađanju, inače i Lazarev piše da o propadanju europe..muslimani koji dolaze imaju drugačiju energetiku...sve se to događa s razlogom nažalost a s obzirom da je sve promjenjivo rezultat budućeg pravca je ipak nepoznat..ovisi o nama samima...ne treba prelaziti na islam niti se igrati mame i tate...treba mjenjati svijest ljudi u Europi a to će biti najteže....

hashim (osuneceni) U seni said...

nema tu energetike, estetika je u pitanju, i miris. veliki broj zena u EU ce biti puno zadovoljniji sa partnerima od kojih ce vecina biti osunecena, nego ovo sto smo imali dosad sto dosta pomaze padu nataliteta.

Hashim said...

Sto mi je ime postalo popularno! Ovaj "osuneceni" je lazni(a)

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...