Saturday, November 14, 2015

Jelisejska polja

Najjaca bol je ona  vlastita

Religija i dalje  uzima zrtve.Ok da nije religije bilo bi nesto drugo.Tacno ,ali  tog  drugog i treceg nema  i osim religiskog fanatizma ,svi drugi su davno ispuhali.Nisu ,,svi,, isti.I to je tacno ,ali kad gledas sa strane.U slucaju vlastitog  bola ti kriteriji ne vaze.Svi su isti.Jevrej sto je ubio Muslimana ili  Musliman Jevreja.Lakse je generalizovat ,nego oprostiti.

U Ameriku sam dosao iz Ancone.Dok sam ceko let ,  ,doveli su  jednu veliku grupu izbjeglica iz Mostara.Gotovo svi ranjenici.Krenula prica .Ja o Sarajevu i Srbima ,oni o Mostaru i Hrvatima.Cekajte .Jesmo li mi iz istog rata dosli.Jesmo ,al niti sam ja razumio ,njihove Hrvate ,niti oni ,,moje,, Srbe.Vlastiti ..dzelat,, je najgori.Ni tad ni poslije ,nisam cuo puno ,,Nisu svi isti,,Mozda se podrazumjevalo ,toliko jako da se i zaboravi i  ne kaze.Mozda.

Sta ljudi ocekuju  od palestinskog Muslimana ,kome  su Jevreji ubili oca ,da mu prva reakcija bude ,,Nisu svi isti,, ili od parizanina ,komu su  Muslimani ubili 140 komsija ,da isto kaze.Da ne idem dalje.Jevreji koje je pobio Hitler .Sta treba da kazu ,,nisu svi isti,,Jevreji su pobijeni ,samo zato sto  su to sto jesu.Da su bili  hriscani  prezivjeli bi.

,,Nije kriva religija ,nego njena pogresna interpretacija.Hajmo malo i o tome.Ubijaju jedni druge ,samo zato sto su razlicite religije .Ubijaju kao povod  ili razlog   i taj se krug vrti  zadnjih nekoliko  stoljeca.

Sto se  terorizma tice ,ako zanemarimo onaj ,,legalni,, drzavni ,sve sto se trenutno  desava  dolazi samo  od jedne religije.Kao uzrok na povod ili, e onda odosmo  u 3 picke materine  da nikad  ne ufatis ni ni jedno ni drugo.

Volim Nicu.Cort de Azur.Onaj dio grada dole ,pun kafana ,vina ,lijepih ljudi i zena.Nasmijani veseli .Glasni ,skoro ko talijani.Osjeco sam se lijepo.Gore prema zeljeznickoj stanici  drugi svijet.Mrski ,tmurni ,strogi ,ni malo prijateljski raspolozeni ljudi.To je Arapski dio Nice.Ne mozes da ne vidis  i ne osjetis.Ko da su u zatvoru.A nisu .Mozda i jesu ,ali koliko sam vidio ,nogu i otici.Nisu svi isti ,a i  religija  je pozitivna ,ako je ljudi pogresno ne tumace.ili ljudi su dobri  dok  ih religija ne razdvoji.

Imamo ,ovde komsinicu , Fatima se zove,Pokrivena ,od glave do pete.Naviko sam ,vidjat je takvu ,bez vlastitih obaveza ,davanja suda .Jutros krenem  u prodavnicu.Vozim polako  i vidim  ide Fatima.Jutarnja sretnja.Gledam kroz  ,,sajbu,, ,,bleno,, ko da sam je prvi put u zivotu  vidio i nisam joj uobicajno mahno,neobjasnjivo, i kad sam je proso nastavljam je pratiti na retrovizoru.Umalo  ne udarih drugo auto.Ista Fatima ,al bez jucarasnjeg Pariza.Kako li bi je tek  gledo neko ,kome je juce poginuo  najdrazi.

A pricu o tome ,kako nisu svi isti i da je svaka religija ok ,samo sto je  ,,drugacije okrenu,, slusam  od kad sam ziv ,od Sarajeva ,Ancone, Mostara ,do Nice ,Pariza i Orlanda, i nista se ne mjenja ,a bol traje  i najjaca je ona vlastita.

4 comments:

Kevrin potok said...

Sve ti stoji, ali ovo da se sav terorizam oko jedne religije vrti ti je bezveze. Zna se ko je stvorio IDIL i kome ovo i u Siriji a i u Parizu odgovara. A reakcije na ove akcije, planirane negdje do u detalje muslimanima samo naude, pa ko je sad kriv? Samo slijep ili islamofob kao Micko to ne vidi.

Micko said...

Lahko ti je Kevro nać islamofoba.Ima ih milioni čim izadješ iz kuće.Nego možeš li nać nekoga ko nije,alaha ti.Kažu da se po vašim portalima slavi ovo što se dogodilo.Mora da vlasi slave da vas ocrnu.
Ima i kod mene jedna beracica Sena,dobra pravo,kao da je sad iz Pariza.
Ma brine mene jeli nam Hasimaga na broju.Javi se bolan Hasime,ako nisi na Seni.

Beka said...

Nemoj mi vlaha u kuci ili nemoj mi baliju u kuci,
mrznja,od istog Naroda.

Ljudi na ovoj kugli imaju nekakvu istoriju i korjene i o njima vrlo rado pricaju ili diskutiraju,jer su ponosni na ssvoje pretke i njihovim putevima.

Sta je to PONOS.Cuj ovo,ponos je biti ponosan.

Gospodja iz Regije ,muslimanka a dvoje djece koje je odgojila usadila im je islamizaciju.Dali tvrdu ili meksu,neznam.

Zamislite odgovor doticne gospodje ako je djeca upitaju za proslost ili korjene,ko su oni,ko su nasi pretci itd.

Djeca traze istinu,nesmijes je zaobici.Sta reci.Po meni ovo je jedini odgovor,

"Djeco,mi smo muslimana i to nam je turska donijela.Dolazeci,prije mnogo stoljeca na balkan,sabljom i macem sijala je smrt.Ruseci bez milosti.Silovali nam Majke.Oceve na kolceve nabijali,Djecu odvodili i ratnika od njega pravili da rodjenu bracu na kolceve nabija i od lobanja ljudskim kule pravili i tako vjekovima i ja danas,vjerujem u nih i njihovog boga,draga djeco.tako je bilo".


Treba li biti ponosan ili se jednostavno glupim praviti.

Pricati o proslosti svijetloj i pretcima,je ponos covjeka,osjecaju se mocno i ponosito a covjek bez istorije i predaka je 'nula od covika"...

Mnogi moraju da naprave razliku izmedju ratne i teroristicke akcije.

Terorizam je nemoc.Ubiti covjeka sa porodicom u kazalistu je stvarno vise od idiotizma.

Boze,samo oprosti a covjecanstvo nikada.

Prokleti bili koji to cinite.


Gospodine Kevro u procentima 99% je islamski terorizam a ostalo Crvenih Brigada.

Beka













Bosnjak said...

Nek ti je na cast ovo sto si rekao Beka. Stokholmski sindrom u punom sjaju.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...