Wednesday, November 18, 2015

,,Na guzicu,,

,,Nije imo posla ,a bio je i lijen,, Zvuci li vam poznato.Blisko.Tipicna prica iz nekog sarajevskog kafica a nije ,nego  izjava  bivse zene  jednog od terorista iz Pariza.Sve receno.I o  drzavi i o teroristi.Ako ste se ikad pitali kako se regrutuju ,sad znate.

Nego jeste li gledali utakmicu.Kako koju.Bosna -Irska.Ja jesam.Znao sam da da ce mo ,,zijanit,,prije nego je utakmica i pocela.Poslije one minute sutnje  i povika  nasih ,,navijaca,, Palestina ,palestina ,moro se svirat penal.I ja bi ga sviro.Jes me malo bilo stid ,mada se  sve manje osjecam Bosancem.

Zasto minut sutnje a ne minut  galame.Ljudi ,,seru,, po cijeli dan  i onda neko skonto da bar  jedan minut prestanu  i sutnjom izraze   postovanje .E sad prema kome se odredi ,ali nije pravilo.Moze covjek u toj minuti dati  postovanje  prema svakome umislima . ko vise nije medju zivima

Bio je kod nas ,nekad ,,izraz,, progovorio bi na  guzicu,,E to su ,,nasi,, navijaci uradili  na minuti sutnje  posvecene  pariskim nevinim zrtvama.Progovorili na guzicu.Onda se svira penal.Logicno.

A ko se ,,dero,, ma onaj ,,Nije imo posla a bio je i lijen,,Taj.Zvuci poznato ,A,

8 comments:

dalibor bilic said...

,,Nas dva brata oba ratujemo ,ne zal majko ,,,, ,, i tako dalje .,,Sreca,, da ova budala u rajlovcu ubi i muslimana ,inace ko zna sta bi se desilo/kazu ,,komsije iznenadjne,,hahahhahaha .Cuj kod nas ,,komsije iznenadjene,,Ne samo da su ti iz ulice i cijelog sela znali o kome se radi ,nego i svi do Zenice ,preko kaknja .Nedavno sam ovde govorio o tome ,da se kriminal u Sarajevu ,moze ,,rijesiti,, za jedan dan .Isto mislim i za terorizam,Zaustavis malog Ahmu na romobilu ,Das mu 3 marke i nabrojat ce ti sve ,,lokalne ,, teroriste od njegove kuce pa ,,nadole,Sretnes komsinicu razu ,sto se vraca sa pijace ,pitas je isto.Ne samo da zna ko su teroristi ,nego ce ti pricat pola sata i o tome ,ko su im ,,jarani,,
Kad Arap jebe ,ako nije ,,plava,, ko da nije ni jebo.Sexsom protiv terorizma.Poslati velike kolicine ,,zute boje,, za ,,blajhanje,, -besplatno,umjesto bombi i kad sve budu ,,plavuse,, bit ce toliko sexsa ,da se niko ,nece sjetiti terorizma.
Danas je dan muskaraca.Svi muskarci misle samo na jednu stvar .Kad misle.na koju.Na ljubav naravno.
Ok ,sto bas ovde.reko nema komentara ,pa da popunim ,,rupu,,

Anonymous said...

marijan2 (neulogovan)

Sto se i mene tice lahko bi ja sa tim teroristima... Svi se busaju u prsa za postivanje ljudskih prava, a obaveze... dje su ba obaveze, jel da skratis nekoga za vugla, jel to obaveza... to nekome babo u amanet ostavio... ne mogu cukama da dohakaju ovi nasi pederi, a ovima ce!?
Davno su rekli za brade, postoje tri vrste: brada znanja, brada zvanja i brada sranja... e ovih trecih se stvarno namnozilo... pa ti smirom hodaj ovom zemljicom!?

Beka said...



Zelio sam nesto napisati,u ime moje i mog sina Daria koji voli sport,bezgranicno i razocarenje je stiglo.Tuzno,bolno ali istinito.

Beka


ps Molim Vas,vi koji niste procitali moj komentar o tim ljudima prije dva tri stiva,procitajte.

Micko said...

Beka svaka ti je na mjestu.
Ovo u Sarajevu i nije neko iznenadjenje.Nije više nigdje iznenadjenje.Ali ima budala koji još uvjek pričaju o multikulturi,ali nikako da skontaju da to ne važi za arape.Ovdašnji glavni muftija ima za sve bombase opravdanje,ali samo govori arapski.Mislim da će ga protjerat.Kad će ostale ne zna se.Policija je dobila dodatno ovlaštenje.I na farmama ima novo ovlaštenje.Prvo pucat pa razgovarat.Odjednom je nestalo kradljivaca halal stoke.Što ti je zakon u narodnim rukama.

Nego danas je kod mene 44 stepena i beracice su prestale s radom dok ne zahladi.Skupile se oko bazena,a ja motrim da od nekud ne naleti krdo divljih svinja,ili stado jelena.Svi su žedni na vakom vremenu.Ja sam,a njih 14.Jebo svaki harem kako je ovo.Da Kevro bude ovde jedan dan odma bi se prekrstio,i zaboravio tamni vilajet za sva vremena.
A što je Sena dobra,boli glava.Hoće da joj nalovim zečeva da pravi nakav gulaš.Kažu sve da je ona za to specijalista.Obećao sam da ću večeras otići i donijet punu vreću,ako kona bude htjela držat lampu,a ja da pucam.Sena ko oparena vrelom vodom,skoči i reče da ne zovem konu nego će ona ić i pucat,a ja držat lampu.I to bilo,zlo ne bilo.Ma vala pucat će mo pa kud puklo da puklo.

Beka said...

Sa potpisom Bosnjak,odgovor.


Vjerovatno da niste dovoljno obavjesteni o znacenju "Stokholmskog sindroma".

Taj sindrom je zasnovan na kriminalnoj osnovi pljacke banke a ne na stoljetnom unistavanju humanosti i njemu sl.

U ovom slucaju nije bilo Talaca nego masakra neduznih ljudi na pomenutim prostorima od maloumnih turskih idiota.

Sta ces ti reci djeci,dosli su pljakasi i ja vjerujem u njima i njihovom idealu,pljackasi banaka pljackaju a tvoji ljubimci............


Uzivaj u svojim idealima'

Beka

Beka said...

P,S, Ovo je odgovor na stivo Jelisejska polja a ne na ,Polja Jelisejska.




Beka

Bosnjak said...

Upucen je tebi, kao muslimanu, koji se poistovjetio sa napadacem pa opravdava agresiju zemalja kao sto su SAD, Izrael, Srbija, Rusija pa i Francuska... na muslimanski svijet, kao npr u Bosni, Siriji, Iraku, Libiji, drze Palestinu 2/3 stoljeca okupiranu, a ne direktno vezano za Pariz.

dalibor bilic said...

Ja sam ipak vise za ono ,,proleteri svih zemalja ujedinite se ,,Klasno ,kontas , a ne Muslimani ,Jevreji ili katolici .Do proletera je svijest ,a do ovih drugih zabluda,
Nego ova lista agresora je malo cudna.Haj dobro Amerika ,izrael ,Rusija ,pa i Francuska ,a sto ba Srbija.Njih ima ko kod nas homlesa,Mozda bi za ovo mogo dobit stan u Pozarevcu i male gusle za stavit na tv ,kao nagradu.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...