Thursday, November 26, 2015

Dan Zahvalnosti

Ne spadam u grupu pretjerano ,,zahvalnih,,,odnosno ,nisam   ,,ovisnik zahvalnosti,,Kome i cemu covjek ,mora i treba biti zahvalan.Po onim strozijim kriterijima  svemu i svacemu.Po  ublazenim samo nekom i necemu.

Davno sam se prestao cuditi sceni u kojoj ljudi  prije rucka  ufate jedni druge za ruke u krugu ,spuste glavu  i odaju zahvalnost ,nekome ,sto im je to omogucio.Kao nije  i moro ,pa su mu za to zahvalni.Po ovim kriterjima ,covjek  nebi nista drugo  radio osim  sto bi bio zahvalan  i u svemu  za to nasao  valjan razlog.Treba li se biti zahvalan  na ,,normalnom,,Zar nije  normalno da  covjek ,jede,   zivi ,odnosno da  mu je  blisko sve sto nije  exstremno  i da je zahvalnost zapravo  odnos  prema necemu sto je exstra .

Zahvalnost i zahvaljujuci.Dva brata  iste majke  od kojih je ovaj ,,zahvaljujuci,, stariji ,bar toliko ,da uvijek bude razlog.Zahvaljujuci ,,nekome ,, sad sam zahvalan.Uvijek je bilo tako i zahvalnost  je kao pojam i osjecaj nastao  kao odraz  otporu nepravde ,svake vrste ,a ne kao ,,motiv,,sam sebi.

,,Zahvaljujuci  ratu  ,sad sam ,,zahvalan,, sto zivim u Americi,Ok.

Za nekoliko sati ,ili odma poslije  turkija ,,ovde nikad nema ,,opusteno,, stace ljudi u redove ispred robnih kuca  ,naj vise onih sa tehnickom robom.Prodavnice se otvaraju u 5  ujutro  i pocinje shou znani  Blek Frajdej.E sad  moze se tu ustediti ,ako si jak ,brz ,Recimo  ,,slag,, su televizori ,kompjuteri i slicna audio vizuelna oprema ,koja u ogranicenim kolicinama ,budu jeftinija i za 50 posto.Znaci covjek ima namjeru kupiti  novi televizor ,i ne uradi to recimo kao ja i meni slicni,da sutra ode da ga kupi ,nego ceka ,,crni petak,,  cijele godine  da bi to i ostvario.Vjerovatno se radi  o ,,osjecaju srece  i zadovoljstva ,,  samim sobom ,da je ucinio  ,,pravu stvar i da je ,,dobro proso,,Vole ljudi biti zadovoljni samim sobom ,gdje ne vide da  problem nije  zapravo u tome ,sto  malo zaradjuju  i ako i znaju ,da to ne mogu promjeniti, nego  u tome ,da u tom odnosu ,urade ono sto mogu.Nesto ne vjerujem da u ovim linijama ispred robnih kuca ,ima onih  sto  ,,dovoljno,, zarade ,da tu i  budu  i na Blek Frajdej.

Zahvaljujuci ,,nekome,, sto malo zaradim zahvalan sam ,,necemu ,, sto bar jedan dan u godini ,zahvaljujuci sebi, mogu  ,,ucestvovati,,

I na kraju  neso o komentarima na ovoj stranici.U zadnja 3 posta  ,,jedan,,Zahvalan sam sto recimo nema  100 -glupih.Moze i ovako ,A.


No comments:

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...