Tuesday, November 3, 2015

Non Stop

Juce smo dobili cek.Exstra ,,lova,, uvijek dobro dodje.Petnest Dolara (15)

U Mojoj zemlji ,,, u zemlji mojoj ,  U mojoj zemlji svi  imamo ista prava ,duznosti i obaveze ,bez obzira  imo neko 100 miliona Dolara ,ili Milion ili  nemo nista .Svi smo isti.

Nikad mi nece bit jasno ,kako uvijek nadju budale ,al jedno prije mjesec dana ,moja zena dobije ,,zivku,, za porotu.Na pozivu pise da se  treba  javiti 2 dana  prije isteka datuma ,da provjeri jesu li njeni brojevi izvuceni  i ako ima neki razlog ,zbog kojeg se ne moze odazvati na ,,Djuti-duznost,, da i to javi,Ako ste ikada glasali u ovoj zemlji ,velika je vjerovatnoca da ce vas tim putem i odabrati ,da budete porotnik ,pod uslovom da niste i kaznjavani ,al kako je ovih iz dana u dan sve manje ,to kaznjavani  se sa ,,nule,, proteglo do 5 godina zatvora,Znaci u Americi u porotu  mogu ici  i oni sto imaju 100 miliona i oni sto imaju milion i oni sto nemaju nista.Razlozi  tipa ,,Bio sam u ratu ,slabo znam Engleski vise ne piju vode  i koga je to jos briga za tvoj jebeni  rat i  govoris li engleski.

U sudu se moras pojaviti u 8 ujutro.Onda pocinje  cirkus.Jednim valjas ,advokat ,drugom nevaljas  tuzilac ,ali uslov je da ..valjas,,  i jednoj i drugoj strani da te smjeste u ogradjen prostor ,gdje ces  odluciti ,jel neko kriv ili nije.Traje to  ponekad jedan dan ,ali se  otegne i na sedmicu  i onda  drzava ,, bez obzira imo ti 100 milona ,milion ili nemo nista ,posalje  kuci cek  od 15 Dolara po danu ,pa onaj sto ima 100 milona sad ima  sto miliona i 15 Dolara ,onaj sto ima milion ,sad broji milion i 15 dolara a onaj sto nije imo nista sad ima 15 Dolara .Kontate.Nema razlike pred  zakonom,Ovde smo svi isti.

Uz malo srece ,kako uvijek  b,,,,, .imaju srece ,nisu  ,,nas,, izabrali  i u sudu  smo proveli  samo jedan cijeli dan  i taj dan morali zatvoriti biznis ,sto je ispalo jako dobro ,jer nam se moglo desiti ,da zbog porote ne mozemo raditi ,sedmicu i vise.

,,Kiriju -rentu za prostor kojeg koristim placam ,,prvog,,Znate li koliko ,,gazdu,,  zanima jesam li sedam dana  bio zatvoren ,zbog toga sto sam ratovo u Avganistanu ,bio  u poroti ili  hladio m,,,, na Bahamima.Toliko ,da razloge  ,nece  htijeti ni da cuje ,jer ga ne zanima ni Avganistan  ni porota ,ni bahami.Zanima ga  samo ,,cek,, sa punim iznosom.

U mojoj zemlji smo svi isti i ja i ,,gazda,, ,dobijemo 15 Dolara ,za jedan dan u poroti  i jedina razlika ,koja nije bitna ,je u tome ,sto on nikad  ne zatvara  .Ja ili neko drugi radimo za njega. non stop i volimo  drzavu ,non stop ,zato sto svi imamo ista ,prava ,duznosti i  obaveze  Non stop.

7 comments:

rajskadjevo said...

Ček malo, ako sam dobro shvatila..ako je poziv dobila tvoja žena..nisi ga dobio i ti ..i što imaš onda ti zatvarati lokal i ići na sud..ti radi a ona neka ide na sud...

dalibor bilic said...

Ova rajska je pravi dzorz Bush.Osim tehnickih problema -prevoza ,postoje i organizaciski .Biznis ,,stima,, da neko ,,misli,, -zena ,a neko radi -ja Ne ocekujes valjda od mene da mislim i radim u isto vrijeme.

Marijan said...

Bona rajska, ne pušta on ženu samu dalje od kućnog praga...
nego šefe, raspitaj se koliko je bogatih završilo u rukama državnog đelata kada ste svi isti!?

rajskadjevo said...

Ne razumijem..kod mene je drugačije..ja i moj muž oboje mislimo i radimo u isto vrijeme...vidim očitu neravnopravnost u vašem odnosu...totalni neopravdani gubitak zarade....
Ja zapravo i očekujem od tebe da i misliš i osjećaš i zarađuješ i obavljaš bračne dužnosti..sve to ako treba u isto vrijeme!!!!!!!

Micko said...

E jesi ti Djevo zahtjevna.Pa nije bona čovjek traktor,pa da u isto vrijeme ore,sije,i ravna.
Ovde kod nas ne moraš u porotu ako si vlasnik biznisa ili kontraktor.Ako ti radnik ode moraš mu platit kao da je radio,a ako ostane preko 8 sati onda se računa i prekovremeni sa 50% plus za svaki sat.Država biznisu pošalje ček nakon 90 dana.Bolje ranjen nego mrtav.
Nego danas sam malo obišao moje herke da vidim koliko će ih bit za trešnje.Čule su one i da sam dobio unuku.Čule su da se pravi kuća nalik na dvorac od kamena.Svašta su čule,ali sve pitaju da li je živ komšija Djef,kako mi kona Julija,i kako magarac.Većinom prvo pitaju za magarca.Pitam ja Aisu,najstariju medju njima zašto sve pitaju prvo za njega,a ona kaže da je svoj najpreciji u tudjini.Cijeli dan zajebancija do suza.Ma volim ih kao da su mi sestre.

rajskadjevo said...

Da, i muž mi kaže da sam užasno zahtjevna...he he

Anonymous said...

Eh, bass nisam zahtjevna, nije me uccilo tako :(

U toku 1991 pa nadalje...muzz morao na ratisste medju prvima (medju prvima je ssifra za mijessane brakove), a biznis stao...nema para, nema hrane, nema struje, a sve rezzije i dalje placcali.
Devalvacija josssssssss, ne znam koliko nula dole :(
Dobijem platu...ma, ni kutije ssibica ne mozzess kupiti.
Poslije---ni toga, pjevaj borbene, a od zidova se ne zzivi.
----
Gledam platnu listu, da ne kazzem koja godina, a onaj jedan dollar se isprsio, kao da je million; odem pitati ssta to znacci, kazze 'project' pa mi je to nagrada.
To je za ponos, ako niste znali.
----
Prijateljica ode u porotu...ni makac bez policije...dva-tri dana spavanje u hotelu.

----
Sin, student, trebao biti porotnik...sreccom stranka priznala da je kriv; sreccom, jer ne mozzes izostajati sa predavanja.


Feniks

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...