Monday, November 9, 2015

Krmak

Dnevna doza optimizma ,sa kojom dan zapocinju ,,sarajevski portali, o tome kako je neki ,,svijetski,, poznat ,,turisticki vodic ,, izjavio ;  Da je Sarajevo medju 10 naj ljepsih gradova u  svijetu,pije vode ,al samo onima ,koji ne znaju  kako je Sarajevo nekad bilo i ako je danas medju 10 ,uz Milano ,Pariz i ostale ,teza o tome ,,da se o ukusima ne raspravlja ,,nema nikakvu vrijednost. ili i ako ima ,onda je to samo ,,ljeepota poredjenja,,

,,Radio Sarajevo ,, je danas ,obavezno pogledajte,donijelo sliku ,sa jedne od glavnih sarajevskih ulica ,na kojoj  se u koloni ostalih vozila ,vidi  Dzip ,mislim da je dzip, na cijoj je prednjoj strani  privezan  ubijeni  divlji vepar, a u daljem tekstu ,se kaze ,nema slike ,da je i  na ,,rikvercu,,  zakacena druga  mrtva zivotinja.

Uzasna slika ,nespojive ruznoce ,bolesnog uma ,kroz vizuelni efekt.Znate sta sam prvo pomislio ,kad sam vidio tu sliku.Sta bi se desilo ,da je to neko  uradio ovde u orlandu.Ok recimo ,ovde nema   divljih svinja , al ima aligatora i da je neko zakacio za auto  dva aligatora. i to bez simbolike,samo zato sto je lud.prvo bi moro dookazat da je stvarno lud da izbjegne zatvor,a poslije bi mu nakantali ,da je jedan od aligatora bila trudna zenka ,sto bi mu donijelo ,bar jedno 20 godina  boravka  u ,,Pelikan beyu,,  ali iza debelih zidova  i bodljikave zice.

Povodom  ove ,,voznje,, procitao sam i izjavu  sarajevskih lovaca ,koji ovaj cin ,,lovca,, osudjuju ,tako da sad znam da dole ima i udruzenje lovaca ,mada mi nije jasno ,poslije onolike prolivene krvi ,ljudske, da je nekome jos do toga ,da to i nastavi.

E sad,U moje vrijeme  Vepar,  niko nije govorio ,ni muslimani ,ni srbi ni Hrvati ,vepar ,nego divlja svinja ,nije bila   ,,simbol,, nego samo zivotinja ,pa je nije niko ni vozo sarajevskim ulicama ,al kad imas publiku  to onda poprima  drugu dimenziju ,gdje sad  niko nece,ako ovo vidi ,reci ; Vidi kretena sto je  zavezo VVepra,,  nego ,,Vidi  divlje svinje,,

Bila je svojevremeno  serija ,,Kuda idu divlje svinje,,koja nikad i nije dala odgovor na to pitanje ,al danas znamo =vidimo ,u Sarajevo ,ma ne ove svezane za branik ,nego  pricam o ovima za volanom-domacim,,krmcima

Svaka pomisao na ,,simboliku,,je plod vase ,na iskustvu, stecene ,bolesne ,hm zdrave , ,ipak bolesne ,ma nije, zdrave  ,maste, Jebiga jest tesko .

4 comments:

dalibor bilic said...

O ,,krmcima,, sve najgore,a mi ovde u orlandu biljezimo novi rekord.Do danas rekordna temparatura za 9. Novembar,
je zabiljezena 1911 godine i bilo je 33 stepena Celziusa ,a danas 34,

rajskadjevo said...

Meni se u čitavom tijelu podigla nevjerojatna temperatura!!!

dalibor bilic said...

Da nemas ,,krzamak,,

Micko said...

Kad je kod nas ljeti 35 mi odma oblacimo djempere i duge gace.Mora da je tamo ono globalno zagrijavanje pa će to bit razlog za povećanje taxe kao i svugdje.
Nego žao mi je što ste se pravo najezili kad ste vidjeli ubijene divlje svinje.Pa oni to tamo suše kao i prije.Jedu svi,kao i prije,bez razlike na vjeru.Tamo je to veliki trofej,a ovde nije.Mi to ubijamo ko kokosi i ostavljamo nako,a trofeje pokupimo.Mjesamo ih sa teletinom i onda susimo kao kobasice.Šta tu ima štetno.Vaši tamo u Orlandu ubijaju krokodile i prave djambaru,i zderu ko stoka,i pjevaju,i igraju oko kazana.
Ovde država zove lovce da ubijaju na kontrakt svinje,lisice,magarce,koze,i deve za platu od 2500$ nedjeljno,a fri municija i helikopter.Zaboravi sam i pse koji se zateknu u šumi.To se zove pest kontrola.
Žao mi je Djeve što se razbolila,ali ona je u takvim godinama gdje je pola sata vruće,a sljedećih pola hladno.Ja to imam svaki dan.Pali erkon,gasi erkon.Ništa protiv prirode.

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...