Saturday, January 9, 2016

El Chapo

Evo me vratio sam se,Jedva.Krenem ja u samoposlugu.,al prije nego sam tamo otiso ,gledam  vijesti.Stotine ljudi u redovima  na benziskim  pumpama ,trgovinama i na svim onim mjestima gdje se moze uplatiti Loto.Veceras se ,,igra,, za  Milijardu  Dolara ,naj veci   dobitak ,ikad u  istoriji  igre.Zadnji put sam loto uplatio ,prije  jedno 5 godina  a ovaj ne smijem propustiti ,al mi se ne stoji u linijama ,kazu i vise od sata vremena.Nemam ni ,,svojih,, brojeva ,onih dobitnih  i uzdam se u ,,kompjuter,,  da izabere za mene.Ko se to jos danas  pored  kompjutera moze pouzdat u samog sebe.Niko.Ulazim u samoposlugu.U redu na uplatu listica jedno 30 ljudi.Hajde reko da  pokupujem ,pa kad  budem  izlazio ,ako ne bude  guzve.Ponovo za desetak minuta  prolazim pored i  nigdje reda ,Ispred stoji samo jedna bakica  i ona uplacuje .Ima joj  naj manje  sto godina ,al jebi ga svi vole  pare na ,,guzove,,Uplata  ,Konacno.Dok sam cekao da me  kompjuter  ,,provrti,,  iza mene  naj manje  se ,,svezalo,, dvadeset ljudi.Vracam se kuci sretan ko da sam  vec dobio ,a ne samo da sam se ,,kvalifikovao,,za nadu.Veceras  u 11 sati ,neko ce bit bogat .Mozda ona  bakica ,mozda niko ,da bi  slijedeci krug  bio  milijrdu i po.Ovde u Americi i jedan Milion Dolara ,svima mjenjaju zivote,a hiljadu miliona .......

Hiljadama miliona Dolara ,,valjo ,, je El Chapo.Cuveni  mexsicki  vodja naj veceg  kartela za prodaju droge.Fatali su ga dva puta ,al je zbriso.Zadnji put kroz  wc solju.Juce su ga ponovo  ufatili ,sto je osim  rekordnog Lota ,bila glavna vijest  americkih medija.Nisam fascioniran i  nisam pao na guzicu.Nema El Chapa ,al  ce se vec danas pojaviti  El Mapo ili neko slican ,mozda jos gori ,tako da ovo spektakularno hapsenje  moze bit samo scenario za neki kriminalisticki  film ,koje nista nece promjeniti.Da je kojim slucajem  receno  da su desetine miliona Amerkanaca ,El Chapovih musterija ,prestali   to biti i da su  se rijesili droge ,to bi bila vijest.El Chapo bi ostao bez  biznisa .Ovako  sve ostaje isto sa velikom mogucnoscu ,da cijena droge   znatno skoci ,dok se novi El mapo ,ne organizuje.

Na americkim vijestima nema dugo  i nista iz Bosne.Mirna Bosna,al  cim vidis  Kristijanu Amampur u Sarajevu ,pakuj kofere i bjezi.To vam je moj savjet.Nije im interesantno ni to  kako  bosanski  politicari umjesto ,,sibica,, sada valjaju  bolnice ,kao nacin vrsenja vlasti i   politike ,ruganje.Sve sto je  bilo do sad ,moze se  karakterisati kao borba za vlast  i kad je to postignuto ,sad se plazi jezik  u krajnjoj fazi  politickog orgazma.

Sta je zajednicko u ove 3 price.Pare.neko ide na srecu ,neko ,,na znanje,, a neko na naciju.Ovi sto cekaju srecu i kojih je i naj vise  odsanjaju svoj san ,sta bi uradio kad bi dobio, i prije izvlacenja.Ovi sto prodaju  drogu imaju stalne  musterije  medju ovim sto sanjaju a ovi sto ,,valjaju,, bolnice  se sad rugaju,a da se nista ni u Americi ,ni Mexsiku ni u Bosni ,nece promjeniti,pa ni  cuveno : Kristijana Amampur ,CNN, Sarajevo ,isplazila jezik.

3 comments:

Micko said...

Ovo si kazo ko da si mene pito.Baš tako.Nigdje se ništa promjenit neće.Bio je ovde neki loto od sedamdeset miliona i dobila nana što je uplatila samo 12$.Interesantno je da je redovno dobitnik velikog lota neka nana ili dedo što malo plate.Ona je sama rekla da nema pojma šta da radi s tim parama.
Nego gdje god putuje ona Ampura donosi belaj.Ja je ne volim ni nacrtanu.

dalibor bilic said...

Eto dzabe se gurali.Niko nije uzo lovu.U Srijedu novo izvlacenje za svijetski rekord od 1,3 milijarde Dolara.ili kad ti uzmu porez 834 na ,,ruke,,Davno me ,,proslo,, ono sta bi uradio kad bi dobio.Nekako mi je lakse ,kad znam sta cu uraditi ,kad necu dobiti.

dalibor bilic said...

Nego imam jos nesto interesantno o Lotu.Izracunali ljudi da bi ti trebalo uplatiti 550 miliona Dolara da pokrijes sve kombinacije i da imas siguran dobitak od 930 miliona Dolara.Ok i zasto to neko ne uradi.Prvo ti treba 550 miliona ,oima neko ,ali problem je rizik da neces biti jedini ,sto znaci ako ima jos samo jedan ,koji je uplatio Dolar, premija se djeli na dvoje ,pa bi dobio 450 Miliona ili na troje ,sa po 300 milona.Hajde recimo da si i sam ,na sumu od 936 Miliona ide porez ,pa bi na ruke dobio 534 miliona.Zanimljivo a,

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...