Friday, January 1, 2016

Pismo iz 2016,

Dobri moj Deda Mraze ;

Ne samo da je istina ,kad kazu ,,Bolje biti pijan nego star,,nego je  bolje bit i usran ,nego star.U stvari ,bolje je bit ,,sve ,, nego star.

A ,,vako,, ti je bilo kod mene.

Proslo me davno da sjedim i pjevam ,kako je  bolje bit ,ovo ili ono .Nove pjesme ne znam ,a stare ,dobre , mi malo dosadile ,pa oni ,,derneci,, tipa nategnutog veselja  i hiljadama puta  otpjevanih ,istih , ,nisu vise za mene.Od svih praznika ,,slavim,, jedino Novu godinu ,mada je i ovo ,,slavim,, postalo jako  relativno ,ali  uslovljeno cinjenicom ,da je  bolje bit ,,sve ,, nego star ,a kako  to ,,sve,, mozes promjeniti ,a ovo ,,star,, ne mozes ,ostaje ti da se uklopis bar u jednu stranu teorije.

E sad .Ni pijan nije vise ,,lako,, u ovim godinama ,mada kad malo obrnes ,ispada po tome ,da je ;Bolje bit  trijezan ,nego mlad, sto apsolutno nije tacno,odnosno da je najbolje bit mlad ,bez obzira bio pijan ili trijezan  ili da je  tuzno bit star ,opet bez obzira bio  pijan ili trijezan.Kontas.Ok nema veze,Ti to mozda ne razumijes ,jer nikad nisi bio mlad i  uvijek si tu negdje.,da ne kazem star,al sa tom prednoscu da nikad   i stariji neces biti.Nama ,,obicnim,, smrtnicima je najgore,a  ide vrijeme ,kad ni pijan  nes moc vise bit ,nego samo star.

U Orlandu ti je  sinoc bilo 25 u ponoc.Grehota za sjedit  u ,,sobi,,Ovde kad ne znas ,gdje ces,u velikom,prevelikmm izboru ,ostaje Dizni ili Univerzal studio.Tu se nikad ne mozes zajebat.Mi izabrali Univerzal.A sta da ti pricam.Jesil ikad bio tamo.Jesi a,Imal se sta dodati .Tesko.Univerzal studio u Orlandu ,je jedno od onih mjesta ,gdje covjek treba otici i  van Nove godine ,da vidi  sta ljudi sa parama i mastom mogu napraviti.Svi veseli i ljubazni  ,toliko ljubazni ,al ne samo prema nama  iz onog  drugog dijela pjesme ,koja kaze ;Da je bolje,,,, i znas vec sta  i koje sranje, nego prema svima.Veseli radosni  Amerikanci ,koji ce  tu vece  biti sretni ,a vez sutra ce se  vratit na svoje nesretne i teske poslove,sto naravno nije tema  ovog pisma,al ovoliku sarolikost svega ,bas svega ,tesko je naci bilo gdje ,osim u Americi.

Pitas jel iko pjevo ,:Znas vec koju ,Nije  ovde i ako pjevaju ,se ne cuje od basa i razglasa, Pale mi gace do koljena ,kad sam proso pored jedne  muzicke  bine.Za jest i popit ,ima.Bili smo u Hard Roku,,nekako mi se slaze sa godinama .Lijepo je bilo.Imam li slike,Imam ,Svi slikaju sad na telefone.Poslacu ti.Problem je jedino ufatiti sekundu ,kad niko isred tebe ne prolazi inace  si usliko  ,,druge,, ko i oni tebe.Al stanu ljudi.Ne znas ti Amerikance,Stanu,otegne se red ,Cekaju da se ti  slikas ,a onda i ti sanes u neki red poslije.

U Ponoc ,Nova godina , i vatromet.Lijepo bas lijepo.Vjeruj mi da nikog pjanog nisam vidio,a  starog  ,jesam ,jer sam  izmedju ostalog  iso  da popravim sminku ,3 puta  u Wc,pa prodjem pored ogledala,Nego jebo  oledalo.Ono ti i onako  uvijek kaze sam ono ,sto hoces da  cujes i vjerujes,

Onda  smo poslije ,,pjehe,,  kroz Hotele.U svakom dernek ,muzika .Lijepi  li su ,,Univerzal hoteli,,mozda ne toliko stari ko mostarski ducani ,al brate ljepsi.Mislim sve sto je  ,,mladje ,, je i ljepse.

Na ,,cetvorci,, u 3 ujutro ,toliko auta ,ko da je 5 popodne.Do kuce mi treba pola sata .Jesam li mamuran.Ma jok ba.Mamurluk je  stanje  tijela i duha  rezervisan samo za one ,sto ne mogu podnijeti ni alkohol  a ni godine vala.

Pozdravi zenu ,pa se cujemo.Tvoj ;Dalibor.aha i mislim da je jedino ,,Bolje bit star,,od bilo cega  drugog ,uslov,  da si Deda Mraz.

2 comments:

Beka said...

Evo i drugi dan 2016,nista,sve kao i nedavno.

Teta Dijani cika Daliboru a posebno lijepim cerkicama sve najljepse u novoj godini a i svim posjetiocima,odnosno veslacima na celu sa Dubijem..


Beka

Anonymous said...

https://youtu.be/QKHzA-jo4fE

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...