Sunday, January 31, 2016

Januar

Ne volim Januar.

Ja dosadna mjeseca.  Da u Austinu -Texsas ,nije na  aerodromu danas, ,pjana,  uhapsena model Blac Chyna ,nista od  Januara ,.Ne znate ko je Blac Chyna .Pojma vi nemate o Chynama ,kad  niste culi za ovu Bleck.Da krenemo redom ,sve dok ne dodjemo do ove Chyne.

Onih prvih nekoliko dana Januara  se i ne racuna.Ima snijega ,nema snijega ,al nista bitno  na pocetku nove godine.Nema cak ni izbjeglica ,ma kazem vam strasno dosadan mjesec ,opsta januarska depresija ,pa kad se pojavi Donald Tramp ,dodje ko novogodisnji tv program. .Dosadan posto i Novak Dzokovic.Samo pobjedjuje.Kad smo vec kod Novaka,i sto se tice  bosanske javnosti ,mislim da je to jedini Srbin,racunajuci i one u istoriji  ,o kojem se misli i  govori pozitivno ,u  onom dijelu  BiH, sto se zove federacija .Dobro ima i on  svojih mana ,sto je recimo Srbin ,al mu se osim toga nema  generalno nista zamjerit.Toliko je idealan ,skoro ko Bosanac. 

Sto se ,,bloga,, tice ,uklopio se u Januarsko sivilo.Jedan komentar ,nekad  i dva ,da 3 sastavis nema  boga ,al nema veze  u Januaru se nikome nista ne moze prigovoriti..

Odel iko na Fejsbuk.Ode a.Ni tamo nista.Dosadno.Lajk ovaj ,lajk onaj i po koja podrska Senki ,protiv Seke.,,Seka,, smijenila  Senku.Opa ,dokle je  doslo.U Bosni  doslo do ,,zena,,Sad su tek najebali.Hiljadu ,,jezika,,Sjetice se oni ,doba nacionalizma,, ko renesanse.

I tako kazem vam ,da u Austinu ,ne uhapsise Blac Chynu ,ko slag  na kraju Januara ,ko da nije ni bilo ovog mjeseca,Znaci  dogadjaj  po kome se pamti Januar 2016. je hapsenje ,,pjane,, Black Chyne .Ok daj sta das i nek je samo C....,a boja i nako nije vazna ili ko onaj ,,vic,, ,,Dobio je  boju ,zimsku, ,al duzina ,ostala ista,,31 dan , Ne volem Januar.

34 comments:

Marijan said...

Šta si se okomio na Januar, ne valja ti sada kad ode... a valjo ti je 31 dan... ćuj mu priče!?
---
Ako primaš b-h pemziju u drugoj državi, važe neka druga pravila, Mick je u pravu!
---
Dobar je onaj Nole... k'o da je naš!

Anonymous said...

I Sofija Loren je u Svicarskoj zbog poreza u Italiji...ali u ono vrime smo bili tinejdzeri, na roditeljskim jaslama.

U bivssoj nam zemlji ljudi nauccili, pa im presslo u naviku, da sssssstttttoooo visse muzu jedni druge...eh,

Mi imamo jednu baku sto je skidaju, povremeno ali ne u januaru, sa visokog drvecca, i onda u bajbokanu...baka protestira protiv unistavanja prirode, slazzem se sa njom, ali nikako da rijessim zagonetku kako se ona popne tako visoko?

Feniks

Anonymous said...

Mickova mama popila zadnji dolar od onijeh 50 sto joj ostavijo kad je bijo prije 6godina, pa se dovija kako da mu izvuce jos koji.

Micko said...

Da popije to je tačno.Od mene ima svaki mjesec milju dolara plus bih penzija.Nego mogo bi je ti prizenit,a ja ću pojačat još za milju.Dje će ti bolje bit.Stan u centru Makarske,a zemlja u zagori i renovirana stara kamena kuća ko dvorac.Ja bi te od milja zvao baaaabo.I ti i ja bi riješili probleme.Baaaaaabooooo.Zar ovo ne zvuči dobro.I onako te nema ko zvat babom.Rodio te Micko.

Anonymous said...

Dela ti sine Micko povadi papire iz grunta da vidim jel to mamino i daj garanciju da nema kakvog skrivenog testamenta paces dobit babu a ako bogda i seku jal bracu da ne odas sam po dunjaluku. Ne moras nista pojacavat jerbo ja cu obnovit vinograde u zagori pa cu da pravim vino i pecem lozu. To ce meni i njojzi da bude dosta. I onu pemziju necemo jamat vec cemo je ostavit onoj sirotinji tamo. Samo hocu da mi dovedes Dalbora da bude svidok na vincanju.
Ljubi te tvoj babo.

rajskadjevo said...

Normalno je da se mirovine inozemne oporezuju..ja plaćam porez ama baš na sve...što bi ti Micko htio....

Ja obožavam siječanj...jer je to mjesec za skijanje..eto nakon Austrije bila ovaj vikend u Kranjskoj Gori.., nije doduše neko skijalište ali za dva dana super..za odmor, sunce i kuhano vino...shvatila sam da me jedino skijanje odmara..ostala putovanja uključujući kulturne znamenitosti, kazališta, muzeji u raznim gradovima Europe i svijeta me samo umaraju...sljedeći mjesec ću u Italiju...

Dalibore ako je vama tamo dosadno nama u RH bogme nije..dovoljno je samo pogledati što se sve zbiva na političkom planu i odmah glava zaboli......

dalibor bilic said...

Rajska .Jesil probala da skaces sa skijama ,sa neke skakaonice .Ko ono letis ti ,oko tebe ptice ,oblaci a i bog ti je blizi ,i odmaras se u Sjecnju.Kad u Travnju odes u Italiju probaj.Rujan rezervisi i poseti se samo sexu.,al ne dok letis ,nego recimo dok plivas.I za Svibanj imam ideja ,al otom potom,

trenutno opet razvedena u Svrakinu Selu said...

Mogu li ja uletit kako u kombinaciju s Mickovom mamom? Ima li od istospolnih brakova kakvih naznaka u Hrvatskoj?

Anonymous said...

Razvedena, pokušaj s Kevrom. Mislim da bi ti to bio uspješan istopolni brak. Cccccsssss
Micko Jaro, zamijenio si me s anonimusom! Eto što sam ja toliko insistiro da se raja ne potpisuje sa „anonimus“ ! Sad ti je valjda jasno!

rajskadjevo said...

Dalibore Dalibore, zar ti doista misliš da ja moram poletjeti da bih osjetila Boga? Pa on je stalno u mojim mislima, osjećajima, u mojoj duši..svaki dan imam to iskustvo jedinstva s Njim, svaki trenutak koji se budim.. radim... hodam... vježbam,.. jedem, ..to je jednostavno neraskidivo i neodvojivo..tako nešto se ne može spoznati razumom već osjećajem....



dalibor bilic said...

Sad razumijem i kontam nesto ,Bog ,je iskljucivo za zene ,mislim zbog viska osjecaja i manjka razuma.

rajskadjevo said...

Da, veoma je mučno teško i bolno sebe mjenjati...

Anonymous said...

Daj ba Cole pisi se kako god hoces, samo neka te. Sto si zapeo, ko i ostala braca ti. Sve bi nesta da vi postavljate naka pravila. Gazda se izjasnio da mu je dosadno i ja malo da razbijem monotoniju, malo se nasalim sa Mickom. Sta fali? Daleko bilo da sam ga htio uvrijediti. Samo sala, razumes. I on nama vadi frcu, stalno naki jal guzovi jal sise. A ti zapeo "antimussi antimusi. Jesi vala ko malo dete. Haj vozdra ziv i zdrav mi bio i uzbrdo brz.

Anonymous said...


Lijepo od tebe što si razjasnio ružnu situaciju koju si nas svu trojicu uvalio svojom tvrdoglavošću i nerazumljivim inatom. E sad bi bilo fino da se i Micko izvini meni, zbog "nivoa bloga", ccccssss.
Rajska dušo, naravno da se teško mijenjati kad te „Bog“ uzme pod svoje, pa više ne misliš svjom glavom. Eno ti najboljeg primjera, Kevre. I ne samo Bog! Bogova je svijet pun. Imali smo i mi jednog, od koga se mnogi još nisu izljećili. Ja znam dvojicu, neću ih imenovat, ha,ha...prepoznaće se oni a siguran sam i replicirat. Pametnom čovjeku ne treba nikakav Bog, on je sam sebi bog.
Eto, da ga ima, sad bi mi bar čvoku opalio! A šta bi tek tebi uradio za tvoje grijehe?! „Mlada si“, nije ti kasno da se otrijezniš, da počneš disati punim plućima.

Micko said...

Jesam Colek mislio da si ti pa prihvatio zajebanciju.Nema veze ko god da je,ja sam vazda za šalu pa neka je i na moj račun.Ma samo nek je veselo.Onoga boga ja nisam zaboravio,a i neću.Ko je drugi nije me briga.Dok je onaj bog bio znalo se ko pije,a ko plaća.Njega si mogao i vidjet i opipat,a ovoga sadašnjeg možeš samo naslucivat.Kako može neko vjerovat u onoga koga nije ni čuo ni vidio.Taj za mene nije normalan.Sori,ali ja tako mislim.Eto kako bi ja Daru ufatio za guzove da je nema.Jeli isto.

Tačno je da bjedna Hrvatska oporezuje strane penzionere.Jebo zemlju kojoj je Bosna inostranstvo,a do juče jeli ista govna.
Pitao ja ovdašnju vlast dali i oni oporezuju strane penzionere.Rekli da to nema smisla jer penzija nije profit,i da svaki penzioner ima pravo da zaradi 18000$ da mu to ne utice na penziju.Nisam to znao do danas.Eto ti sad države.
Nego imam večeras dvije konine gošće iz daleka.Putovale su 200km po makadamu i sad kad su se okupale piju i jedu da im ona ne može nanijet.Gledam ih ja ko mačak u djigericu.Ono tvrde,jedre misicave,a sise stoje pravo ko munare.Što su ti cure sa sela.Ničega se one ne stide,niti ih briga kako sjede.Večeras je samo mene stid,ali moram ponekad i pogledat malo niže.Sve će kona platit,sve.

Anonymous said...

Micko, mogu I preko 18k u Australiji praviti, samo sto se puca marginal tax od 19 posto, pa se djuturumima ne isplati, ali jebo zemlju gdje je penzioner prisiljen da radi. Samo, tamo je socijala jos I dobra, ja sam ih godinama varao I hvatao zjale na plazi, a ovdje samo novi Tito - Bernie Sanders - moze ispraviti krive drine, ali prije ce ga ubiti cijanidom nego sto bude imao sansu da ista uradi.
A ovo za religiju, rekose mi mnogi cekaj da dobijes djecu pa ces postati kao religiozan, a i konzervativniji u politickom smislu. Evo i druga curica stigla, a nista od toga, jos su mi jaci anarho-liberalni stavovi, samo sto nista jace od trave ne duvam. Mozda da napravim jos koje dijete, pa ako sin dodje da ga posaljem za popa ili hodju, I usput pokupim poene I kod jednih od nasih konstitutivnih, samo kojih?

nesloga

rajskadjevo said...

Čolek Boga se ne može spoznati razumom niti sviješću već osjećajima, dušom..mislim dakle da si zakinuti u mnogočemu jer puštaš da ti razum diktira tvoje spoznaje...a razum ti se formirao zna se kako i pod čijim sve utjecajima...i ja sam nekad živjela tako i nisam vjerovala da je moguće spoznati drugu stranu..zato se ti ne brini za mene.. ja živim i punim plućima i punim srcem..dapače nikad u životu nisam bila sretnija niti zdravija...
Inače ovo za mjenjanje je išlo Gazdu a ne mene..ja sam to savladala..hehehehe...

Micko će mahnut ove sa sela...samo je pitanje trenutka...

Anonymous said...

GRADONACELNIK MONTREALA odbija MAKNUTI SVINJETINU iz školske kantine i objasnjava zasto:

Muslimanski roditelji tražili su ukidanje svinjetine u svim školskim kantinama jednog
predgrađa Montreala. Gradonačelnik Montreala je to u predgrađu Dorval odbio, a gradskim službenicima poslao poruku da svim roditeljima objasne zašto:

"Muslimani moraju shvatiti da se moraju prilagoditi Quebecu i kanadskim običajima,
tradicijama i načinu života, jer je to država u koju su se odlučili useliti.
Oni moraju shvatiti da se moraju integrirati i naučiti živjeti u Quebecu.
Moraju shvatiti i da ONI moraju promijeniti svoj stil života, a ne Kanađani
koji su ih tako velikodušno primili.

Oni moraju shvatiti da Kanađani nisu ni rasistički ni ksenofobični,
prihvatili su mnoge imigrante prije muslimana
(dok obrnuto ne vrijedi,
u tim muslimanskim državama ne prihvaćaju ne-muslimanske imigrante).

To što ima više drugih naroda, Kanađani nisu spremni odreći se svoga identiteta i svoje kulture. A Kanada je zemlja dobrodošlice, ne samo od strane gradonačelnika Dorvala koji pozdravlja strance, takvi su kanadski ljudi u cjelini.

Na kraju, oni moraju shvatiti da u Kanadi (Quebec), unatoč svojim židovsko-kršćanskim
korijenima, božićnim drvcima, crkvama i vjerskim festivalima, religija mora ostati u
privatnoj domeni. Općina Dorval ima pravo odbiti bilo kakve ustupke na
islam i šerijat. Za muslimane koji se ne slažu sa sekularizmom i ne
osjećaju se ugodno u Kanadi, postoji 57 lijepih muslimanskih zemalja u
svijetu, većina njih spremna je da ih primi raširenih ruku u skladu sa
šerijatom.

Ako si izabrao Kanadu kao svoju zemlju za život - a ne ostale
muslimanske zemlje - to je zato što si smatrao da je život bolji u
Kanadi nego drugdje.

Zapitaj se samo jedno:

"Zašto ti je bolje ovdje, u Kanadi, nego tamo odakle si došao?"

Marijan said...

Ja ovih ovih Kanađana!? Povuče me ova/j pa i ja moram dodati još koju
Ovdje kod nas, sve je teže naći tu "pašćetinu. Sreća, što bi rekao Čole, blizu je I.Sa. Oni nemaju tih problema. Ista je stvar sa alkoholom; nema ga u BBI centru, Sarajevo City Centru i još po nekim. A i kome će to? Možda strancima? Ma hajte molim vas, pa oni dolaze ovdje da se dive našim ljepotama, ćevapima, bureku, a ne da havljaju tamo neku pašćetinu i loču! Nako dobre čevape zaliti pivom... da ih prekine il' da moraju tražiti još?
---
Ovih Ćafira je i tako malo ostalo, još koju godinu dok ovi matori poumiru... ipak, nema sekirancije, i dalje će ovo biti "multietićki grad... ostat će crkve, sinagoga... za statuu onog Mickovog Boga nešto nisam baš siguran...
Slušajući svakodnevno na jutarnjem programu tv izvještaj policije, u 24h uvijek zaustave 5-10 vozača koji su vozili u alkohaliziranom stanju?
I sve to rade samo ovi Ćafiri... malo mi ih je i žao, a i razumijem ih, jadnici isfrustrirani pa im se može i oprostiti ako naprave po neko sranje!
Ovi drugi, većinski; aaaa, oni to ne rade, oni su bogobojazni... haj dobro, opale tu i tamo po koji metak, vjera to ne brani, a sad što nekoga i pogode, pa *ebiga - što se šetkaju po vatrenoj liniji!?
P.S. Znam, neko će mi sada spomenuti Banjaluku, Mostar? Kakva je situacija tamo, ostavljam to onima koji tamo žive. Joj što volim ova multi-kulti sr... hoću reći priče!

Micko said...

Taj iz Kanade dobio je ovde dvadeset miliona obozavalaca.Slušao sam sve na ovdašnjem radiju TGB i nisam nikad čuo više komentara,a svi isti.Ovde su muslimani tražili čak i serijatski zakon pa je jedan poznati profesor i sudija rekao da treba to usvojit,ali da se odnosi samo na kažnjavanje njih po tom zakonu.Usutili se kao da ih nije ni bilo.Uostalom oni idu po svijetu da mijenjaju svijet,ali djelomično će i uspjet dok svijetu ne dosadi.Islamski fašizam je trenutno u ofanzivi,ali kad povuče ostale fasizme bit će jada na sve strane.A hoće sigurno.Zaključak je da su bezobrazni i naprasni.

Odose moje,konine,gošće večeras u noćni lov na jelene.Kona vozi Macka,a one posjedale na karozeriju i pripremile svjetla.Zvale i mene,ali kad sam vidio da imaju Winchesterke 30,30 odmah sam odustao.Malo su dodale na jutrosnji mahmurluk,a te puške imaju labave kočnice.Nikad se ne zna,jel zakocena,il otkocena.Plus opasale koltove 45 pa ti kontaj kad trak skoči na rupu ko će koga pogodit.Imaju one iskustva,ali nemam ja s njihovim alatom.Odo ja žaleći dok ne dodju.Dok one prevare pelena ja ću se dobro naspavat.

dalibor bilic said...

Citam jutros na ,,fejsbuku,, prenjeta vijest sa slovenackog portala ili novina ,,,Finance Si,, da je sinoc u Sarajevu uhapsen Bakir Izetbegovic , pod sumljom da je pronevjerio 150 miliona Eura,Osim ovog portala ,niko drugi tu vijest nije donio.Zna li iko radi li se o ,,patki,, ili socijalmediji,,po obicaju reaguju ,mnogo brze od klasicnih.

Hashim said...

149 miliona eura - posl'o Micko u Bosnu ko pomoc islamskoj zajednici, a on mazn'o.

dalibor bilic said...

Nije istina.Ne vjeruj Slovencima ni kad istinu lazu.
Bakir Izetbegovic ,pozvan na informativni razgovor u prostorije Sipe,,hm ok a ja nesto kontam ,ne isplati mu se ni vracat.

Kevrin potok said...

Sipa je Srpska Informativno Propagandna Agencija, toliko o tome, a mogu ga samo za neku stvar potegnut.

dalibor bilic said...

Da nastavimo ,,veselo,, sa jednim kvizom,Pitanje je :
Kad je Cole imo zadnji sex ;
a. prije vise od 5 godina
b,prije vise od 10 godina
c,davno

Hashim said...

Odgovor " d " ?

Anonymous said...

Ko prođe ovaj prvi krug, čeka ga sljedeći a nagrada utrostručena
a pitanje glasi:
Može li Dalibor guzit još uvijek?
A. nema šanse
B. može ali pomoću trikova
C. ne može ni pomoću trikova

Hashim said...

Za Dalibora isto :
Odgovor " d " ?_

Anonymous said...

Ja nisam probo ni sa jednim pa ne mogu odgovorit. Kevro jarane svaka cast. Jest da je uzo vrecu zlata al jest i da sada djeli penzije otalen. Jedina greska je sto daje i vlasima. Eno him Vatikan nek im daje.

dalibor bilic said...

Vazno obavjestenje :
Postovani citaoci ,samo je prvi kviz ,,zvanican,, ovaj drugi je klasicna prevara -span, pa vas molim da se prema njemu tako i odnosite.

Vidi ,vidi Kevro ima i jarana ,Opa,al brate ja se slazem ,,,Bakir zvani Robin Hud ,Uzima da djeli penzije.Samo ja nikad nebi dao ni jednom ,sto ,,bismila,, nezna prouciti.Eto im Vatikan ,,otalem,, pa nek im on salje,

Hashim said...

Odgovor d:" malo sutra "

Micko said...

Nemoj mi tako na Coleka.Da mu vidite trebu puklo bi vam srce od zavisti.Mlada,zdrava,lijepa,a voli ga.Ja njega snabdjevam derivatima.Nema da omane i da hoće.
Izvini Colek moro sam dusmanima kazat.

Hasimaga,ovaj put šaljem donaciju u krmadima ito živim.Ako i njih pokrade bit će bit će dokaz da je vlaskog porijekla.Sve ih šaljem na Kevrinu adresu jer mislim da će on to pošteno raspodjelit.Poklonu se ne gleda u oči.Jel tako.

dalibor bilic said...

Micko ba ,Daj malo vise detalja-materijala ,da se mozemo nasladjivat tudjom srecom.

Hashim said...

Vece su sanse da Kevro bude sretan kad dobije te prasice, nego Cole sa tim derivatima ( njemu potpuno neupotrebljivim )

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...