Tuesday, January 12, 2016

Sejdo Bajramovic

Ne znam sta je gore ,da te nista ne pitaju ili kad te i pitaju ,da pobjedi ,onaj za koga nisi glasao.

Svi moji predsednici.Uvijek sam bio protiv Dzorza W Busha ali i protiv Sejde Bajramovica ,al da krenem redom.

Rodio sam se u Jugoslaviji ,kad je predsednik  bio Josip Broz .Naslijedio sam ga skupa sa  komunizmom ,socijalizmom ,samoupravljanjem ,bratsvom i jedinistvom i  drugim glupostima.Nikad nisam imao  sansu da ga biram ili ne biram,Drugi su to uradili prije mene.O Titu  vec dugo imam isto misljenje.Bilo je jako  dobrih stvari ,ali i  veoma losih.Cega je bilo vise.Pa sad zavisi  sta covjek hoce da dokaze ,ali  najveca greska je  to sto se ovaj Predsednik , poredi  ,sa ljudima koji su danas na vlasti ,prema kojima je i sam dzavo , Majka Tereza.Dosta o Titu.

Poslije Tita ,nije bilo ,Tito ,kako su najavljivali.,,Nako predsednistvo ,kojeg  niko nije biro ,a od svih ,,sreckovica,,  sjecam se jedino Sejde Bajramovica,Sto bas Sejde.A sto ne Sejde.Poslije Tita ,kita.

Predsednisto  je ,,uvelo zemlju u rat.Naj veci krivac za to je Sejdo ,Da su ga ista pitali , i da je nesto mogo uraditi ,mozda nebi bilo rata.

Onda  je  doslo ,,proljece ,, u nase domove.Jugoslavensko ,,Proljece,,Dobio sam  nove predsednike.Narod izabro  al ne one iste za koje sam ja glasao ,pa je  situacija bila da sam po prvi put mogao birati ,ali ,,pogresne.Veca muka ,nego  kad nisi mogao birati.

I u ratu  je bilo nako predsednisto iako se znalo ko  drzi  svu vlast.Bili su to ,,svi predsednikovi ljudi,, iz nacionalistickih stranaka ,bliskih ,vodecoj,prema  kojima je ,poredjenja radi , Sejdo Bajramovic  u svoje doba ,sto se tice odluka ,bio kljucni  subjekt.

Ostavio sam ih da se ,,zabave o sebi,, sto rade  do danas.

Amerika i Bil Klinton.Ni njega nisam birao ,drugi su prijeme mene ,nego  sam ga  naslijedio ,ko Tita,prvi put ,a ni drugi ,jer nisam imao pravo glasa ,sto je naj bolja solucija ,da ponovo ne pogrijesis.

Kad sam dobio pravo glasa ,odma sam pogrijesio.Sto miliona Amerikanaca za Dzordza W Busha ja za druge .Pa nemoze  tu niko pametan reci ,ko je u pravu ,Ovih 100 miliona ili ja.Sad sam se vec osjeco gubitnikom.

Proleti 8 godina ,ko dlanom od dlan. ali  nakon svih ovih losih iskustava ,odlucio sam da vise ne glasam ,pa tako nisam izasao na izbore  ,na kojima je pobjedio Barak Obama ,ni prvi ni drugi put,iako sam  bio na njegovoj strani ,ali sebi vise nisam mogao priustiti  osjecaj vijecitog politickog ,,luzera,, pa sam bojkotovo  i razmisljo sta god da se desi ,ja nisam ucestvovao .

Dok ovo pisem ,predsednik Obama ,,drzi,, svoj zadnji ,,Stejt of Union,,Reci ce ono ,sto ljudi vole da cuju,u ostalom ko i svi prije njega .Imao sam srecu ili nesrecu  da sam ,,uzivao,, u 3 razlicita  politicka sistema ,od komunisticko-socijalistickog , nacionalistickog i  uredjenog kapitalistickog  i svih pratecih predsednika  i mislim ,da je jedino Sejdo Bajramovic , ostavio na mene utisak  velikog lidera ,zbog toga  sto nikad nije nista  uradio ,, ali nije ni lose,ko ostali. 

 

5 comments:

Marijan said...

Prikoči malo... da meni nije previše 'vol'ko čitati svaki dan?
---
"I poslije Tita, Tito"
Tu se neko debelo zajebnuo... znamo ko je poslije mutio i muti...
Ne znam kako je to sada kod vas, Amera, al' ovdje je bila neka velika štela... znaš i sam?
Onomad, kod onih birvaktile izbora koga god sam pitao za koga je glasao, odgovor je bio: Za Markovića i Reformiste!
Vidiš, još i onda je nešto smrdilo među ovom rajom!? Nije ni čudo što su danas ovoliko kvarni - izbirikali se, a dug period pa se i ušćuli!

Hashim said...

Ima bolji od Sejde.
Bio vic :
Regan je primjer kako star covjek moze biti predsjednik,
Suarez je primjer kako mlad covjek moze biti predsjednik,
Vlajkovic (clan predsjednistva zajedno sa Sejdom ) je primjer kako svako moze biti predsjednik drzave!

Marijan said...

Auuuu *ebo te.... prazan lokal... nema čak ni onih anonimnih smradova?

Anonymous said...

@Marjan
Mislis na Coleta?

Anonymous said...

Neima onijeh anonimnijeh ali nalet po đekoji obićni! ccccssss

Sarajevo (za) primjer

 Da vas podsjetim ako ste zaboravili,Olimpiska je ovo  godina ,Jos malo pa  ispod ,,triumfalne,, i na vrh  ,,ajfelovog tornja brze ,jace, vi...