Tuesday, January 1, 2019

1. Januar

Bilo je ,,ludo i nezaboravno,,A ok,,Nije bas  bilo ,,preludo,, ali s obzirom na  godine ,to je trenutni maxsimum ludosti ,a nezaboravno jest  vala ,jer mi je ovo  bilo prvi put  da ispracam 18, i  docekujem 19.Sjedimo  sinoc nas osmero u basti  jednog restorana ,,Celebrejsna,,pomalo jedemo ,pijemo ,pricamo i smijemo se  a temparatura u 12 navece 25 celzijusa ,mada je poslije oko 2  malo i zahladnilo  24,al jedna lijepa  novogodisnja atmosvera  u restoranu kojji inace ima i  disko klub a interesantno je  da ovde Novu godinu , cekaju i oni od 18  i oni od 81.pa kad sve saberem ,mi smo  bili negdje u prosjeku ,sto se godina tice.Svi veseli  i jako prijateljski raspolozeni  uzivaju u ,,vlastitom slavlju,, i sto je najvaznije od svega ,nikog  ne uznemiravaju.preko puta naseg  stola   stariji bracni par  sa bocom  vina na stolu  i sa lijepim malim  cukom u naruciju,

Nekako je normalno da  u Novu godinu udjes sa ljudima  sa kojima si i staru proveo i kad sam to sve  ,,sabro, i oduzeo ,pored ,,volike,, Amerike ,od Indijanaca do Mexsikanaca ,meni grah pao ,da ovde u Orlandu na Floridi  docekam novu sa 3 sarajevska Muslimana  i njihovim zenama ,sto odma da kazem ima i odredjenih prednosti  ,ali i svojih mana ,o kojima nebi ovaj put ,jer se radi o slavlju.Znaci o prednostima,Mi bosanski ,,latini,, smo ipak  blizi  ovim ,,nasim istocnjacima ,, nego recimo  Portorikancima ,iste  vjere ,a i ovi mojim  o kojima  govorim ,ja sam daleko blizi ,nego neki Sejk  iz saudiske  Arabije ,tako da  sve stima na neutralnom americkom terenu.Nije  bilo  problema ni u odabiru ,,ica,, i pica,, i izmedju  janjetine i krmetine ,svi smo jeli ,,kalamare,, Eto vidite kako uvijek pstoji rijesenje,Ja sam po obicaju pio ,,Hajneken,, a ova trojca ,,Himber,, sto naravno nije isto ,ali pocinje  sa  slovom ,,H,,

Iza 12 smo promijenili kafanu ,al ne i pice ,,i bili ljubazno zamoljeni da se ne deremo ko Bosanci kad pricamo ,nego da se prilagodimo mjestu i  situaciji ,gdje u 12 i 15  svi spavaju.

Rastali smo se negdje oko 2 sa opstim zeljama ,jedan drugom ,da bar to vece ne pretjeruju u sexu .Duga je  godina .

Ima  ,,starost,, i svojih prednosti ,ako je ,,postujes,, Evo jutros usto ko ,,tic,, Nit me  boli glava nit sam povraco ,al ima i mana ,sto jest jest  i kad bi mogo birat  da budem mlad i mahmuran  i star  ko ,,tic,, ipak  bi ja  izabro ovo prvo.Al jebi ga .Nego spremam se ,jos alo, da  zovem ove moje ,da ih pitam  jel im  himber udario u glavu  sinoc,

Dok cekam krtuazno vrijeme za poziv ,listam malo  vijesti ,kad i tamo kod nas   vidim ide na ,,bolje,,U republici srpskoj ,prva rodjena beba  u novoj  godini  je vlasnistvo halime Alispahic ,16  godina stare  ,,ziteljke ,, republike srpske  ,od koje je i  dobila  zlatnik na dar ,a novinari prrenijeli pricu ,kako je u tom dijelu  Bosne  natalitet mal  i da sve treba uciniti da  bude veci  i niko nije  osporio  sex kao zabavu  i da ga ima malo ,nego produkt  tog zadovoljstva .Hm ,Eto prvog srbina u  repiblici srpskoj ,u ,,19, rodila Halima  i to sa ,,punih,, 16 i da ce mu Mujo ime bit ,al da ce ga zvat ,,Miki,,zbog komsiluka.  , Ima tu neke  simbolike ,hem  majci 16  godina ,hem pripada narodu koji  tu nije ,al jest nekoliko kilometara dalje konstitutivan.Ma ja  dole vam je sve  zapetljano  isto koliko je i sve simbolicno i legendarno.Sto se tice  federacije  cuo sam da se neka Milojka 16 leta stara,   iz istocnog sarajeva trebala prva porodit   na ,,Jezeru,i vec imala ime za dete -Srboljub ,, al je  brzom intevencijom dezurne ekipe ,radilo se o sekundama ,ko trka na 100 metara , sve ucinjeno,da se banjalucka  bruka ne ponovi, i u Sarajevu ,te  da na svijet  u federaciji prvi dodje  mali Mujo a zvat ce ga Muki ,zbog komsiluka,,,,,vakumom, a koji je bio inace bio na rasporedu za 2 dana ,, ,kome su  roditelji,sa Sedrenika , vec dali  ime ,i i prije nego se rodio ,a prica o natalitetu bila ista ,al  dukata nije bilo  i kad covjek  bolje razmisli ,ovoj Halimi sa 16  godina je  isplativije rodit u srpskoj republici i dobit zlatnik ,nego  u Federaciji i  dobit samo  Muju. bez  dukata.


P.S.  Na ,,desnoj,, obali sve pod kontrolomOvaj put se nista ne prepusta slucaju..Braca Hrvati su naime  i prije 9 mjeseci u Zagrebu  sve dogovorili  i pozu i kad i ko ,tako da se po planu  u 12 i minut  rodila muska beba ,kojoj je odma dato ime Zeljko a nadimak Mujo ,a u rodnom listu u rubrici :boja ociju upisano : Pravi Hrvat

3 comments:

Beka said...

ti si lud....

Anonymous said...

Žestoko I bez skrupula

Anonymous said...

Jel tamnije puti, iz istocnog Mostara?

Staracki dom demokratije

 Amerika je zemlja najvece  ,najdeblje , i briljantne ,svijetske demokratije ,sve do trenutka ,kad to mora i dokazati,Onda to   lici  na sve...