Tuesday, February 26, 2019

Eliksir

Nekom treba  godina ,nekom 25.a neko nikad ne skonta.

Sve one koji su se u Americi obogatili radom ja cu ,,krkace,, odnijet na Trebevic ,putem dole ispod  zicare  i jos kao  dodatak  krenut ispred Vjecnice  i kroz korito Miljacke ,bez mosta,Niko na svijetu vise ne radi od Amerikanaca  i da je istina da se radom moze obogatiti  ovde bi odnos  bio devedeset prema deset u korist  onih sto rade i sto su bogati a ne ko sad 10 sto ne rade i sto  su bogati i 90  koji jedva sastavljaju kraj sa krajem,Jebo to,Ja sam odlucio  prestati raditi i pocet  ,,varat,, kao jedini put  uspjeha u kapiotalizmu..Otvaram novi biznis.Kompaniju za ,,lijek protiv opadanja kose ,,Ok ,ok znam da ih ima stcotine ,ali  nikad dosta,Sacekajte malo ; ,,Sad  dospi taj  caj od nane ,malo vise ,,Dajem zeni savjete  sta da stavi u ovaj ,,eliksir,,  u u koji inace ide  i ,,Aloa,,  sirce ,malo agde ,kora od narance ,zova i  jos par tajnih  sastojaka.E tako  sad sve to  promjesaj ,

Boca od frtalj litre  2o Dolara  puta nekoliko miliona prodatih pa vi sracunajte ,a sve preko  Amazona,.Sto bas  reparat za sprecavanje opadanja kose ,ali ,,unisex,, Radi i za zene i muskarce,Sa zenama je lako,da ga kupi bar 1o posto sto se boje da ce im kosa otpast eto Miliona ,a kod muskaraca  jos lakse,Pola i  vise ih postane celavo  kad tad ,al ce im ovaj moj preparat pomoc  da se to stanje produzi i uz pomoc drage prirode eto love ,E sad najvaznija stvar.Kupio sam  foto kopir aparat ,Stampam naljepnice .Pisat ce  kao i na svakom  slicnom genijalnom proizvodu  ili Lijeku velikim slovima :,,Ne radi svakome,,odnosno ,automatski sam se zastitio  od onih kojima kosa opadne a oni drugi kojima inace kosa  nebi ni sama otpala sretni  sto sam im pomogo,E ovo je  formula  za bogastvo  a ne rad .Imam doduse i nekih ,,tekucih problema,,ali ih u hodu rijesavam,Recimo  eliksir mora mati i ime ,Nesto sto dobro zvuci.Ne mozes na boci napisat  Eliksir Mujo Poprcic  i ocekivat da to neko kupi.Treba neko ,,jebacko,Nesto ko  Luis Vuton ili slicno,Nesto talijansko.To ovde uvjek pali.

 I sta velite.Genijalno a.ili da i ja pisem Trampu ,ko  nekad Alija Sirotanovic ,Titi ,i da trazim vecu lopatu,


4 comments:

Anonymous said...

ima li sta protiv opadanja sisa?
Pale mi do pupka, ne znam je li stomak ili su sise?

Dje cu se potpisati? Ne smijem, u pitanju su muske sise.

dalibor bilic said...

E moj jarane.Zene i nose grudnjake ,vecina, zbog te situacije ,Znaci mozes sebi kupit grudnjak sa zicom ili ,,tregere,, al da ih kopcas prvo naprijed pa prebacis preko ledja i neko ti zakopca a usput pokupis i sise,Konatas.

Marijan said...

A što se ne bi zvao "Brzokos"... ne znam kako bi se to zvalo na engleskom?

Marijan said...

Šta se sikiraš za sise?
Ja stanem pred odledalo i sam se sebi divim... K'o stvorene za grudnjak dvojku... pomalo me i stid, radim na trojci!

Serdzada

 Zdravstvena zastita  i sve okolo nje je jedna od tema  kojom se niko ne voli baviti ako ne mora,Oni koji znaju vise od ,,jednog,, obicno pa...